dapola Sukurta Birželio 1, 2010 Dalintis Sukurta Birželio 1, 2010 turiu nissan x-trail 2004 2.2 diz 100kw,visai gerai vaziuoja safaltu,taciau pravazumas sniegu (pereita ziema)kiek nuvyle.padangos vedrestein ziemines nedygliuotos susidevejomas 50 proc.galvoju kitai ziemai pakeisti padangas.jusu forumuose ,kazkur radau kalbant apie bgf A/T.Kaip manote,ar kazka islosciau su tokoimis padangomis ant sniego,o kaip jos elgiasi ant ledo,slapio ir sauso asfalto,kaip stabdymo kelias.Gal galite parekomenduoti,kazka geriau,ar nuorodas i tokiu padangu testus,ar deti paprastas naujas ziemines.Daugiausia vazineju asfaltu,taip pat medzioju aktyviai,daznai gyvenu uzmietyje 2-3km lauko keliuku,ziema nevalomas.Aciu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lukas888 Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 Išloštum lygiai NIEKO. Su All-terrain'ais tokią žiemą kaip buvo paskutinė, saugiai važiuoti neįmanoma. Žiemai pirk tik žiemines, patikrintas padangas. Tavo poreikius labiausiai patenkintų dygliuotos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 Visos A/T kaip ir universalios, yra kompromisinis variantas taupiems/biedniems. Jei tinka visur - reiškia niekur gerai. Plentui reik asfaltinių, arimams M/T, sniegui žieminių. 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dapola Atrašyta Birželio 1, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 kaip suprantu,reikia galvoti apie geras ziemines,o A/T palikti ramybeje.Taciau dar vienas klausimelis,internete teko matyti,kad yra ziemines lengviems ir ziemines SUV-ams.Pavadinimai tie patys tik ant tu kur SUV-ams dar parasyta 4x4 ar pan.Idomu ar cia realiai ka nors reiskia ,ar tik tai komercinis triukas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tamosius Atrašyta Birželio 2, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2010 nėra skirtumo suv"ui skirtos ar ne,nu kartais dar pasitaiko,kad 4x4 padangos buna sustiprintais kordais...aš ant subaru žiema naudojau nokian hakapelita4 dygliuotas,likau patenkintas,važiuodavo per sniega,kol ratai ore pasikabindavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dapola Atrašyta Birželio 4, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2010 niekad nevazinejau su dygliuotom padangom,kiek sezonu laiko nauju padoriu firmu padangu dygliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tamosius Atrašyta Birželio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2010 dygliai yra gėris,ypač ant leduko:) daug kas priklauso nuo važiavimo stiliaus,po dviejų sezonų tebėra visi dygliai,tai tris laikys drasiai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Birželio 28, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2010 niekad nevazinejau su dygliuotom padangom,kiek sezonu laiko nauju padoriu firmu padangu dygliai.Labai priklauso nuo važiavimo stiliaus, ypač nuo pirmųjų 200-300 km su naujom dygliuotom padangom važiavimo stiliaus, kol dygliai į savo "lizdus įsėda". Jei tuos pirmuosius kelis šimtus km važinėsi greičiau nei 90 km/h, nuolat staigiai pagreitėsi ar stabdysi, jokie dygliai ilgai nelaikys - jie barstysis netgi tuomet, jei po to tvarkingai važinėt pradėsi. Tuo tarpu tuos pirmuosius kelis šimtus km pasisaugojus, o po to normaliai važinėjant rimtesnių firmų padangos ir jų dygliai tikrai tarnauja padoriai.Pvz., 1998 metų rudenį pirkau naujas dygliuotas GoodYear Ultragrip-4 modelio padangas. Naudojau ant Volvo 760, vėliau tas pačias - ant Volvo 960, kol su pastaruoju pardaviau 2007 metų gruodį. Taigi, jos man atitarnavo apie 9,5 sezono. Ir nors GoodYear'o padangos ypatingai gerom "žieminėm" savybėm lyg ir negarsėja, bet aš jom likau patenkintas - "dirbo" tikrai gerai, ypač ant ledo, o per pirmus 6 sezonus pamečiau vos keletą dyglių. Vėliau guma pradėjo po truputį kietėti, o dygliai - byrėti (ypač po 8 sezono). Tačiau pardavimo momentu jų vis dar buvo likę apie 60-65 proc. nuo pradinio skaičiaus. Iš viso su tom padangom per visus žiemos sezonus kartu paėmus pravažiavau apie 110-120 tūkst. km.Kiek žinau, kitų rimtesnių firmų padangos, pvz., žieminiai dygliuoti Nokian'ai ar Gislaved'ai savo kokybe GoodYear'ams taipgi nenusileidžia. Taip kad perkant naujas dygliuotas padorios firmos padangas ypatingų bėdų kilt neturėtų, tik - dar kartą pasikartosiu - svarbu jas pradžioj "teisingai privažinėt". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Birželio 28, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2010 Balte, kažką tu čia painioji. Su žieminėm padangom 120 t.km? Na nebent daugiau 90 iš vis nė kart nevažiavai . Liūdniausia, kad kuo geresnės žieminės padangos, tuo greičiau jos sudyla, nes guma jų minkšta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Birželio 30, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 30, 2010 Va kaip tik ir nepainioju. Per tą patį laiką (t.y. apie 10 metų laikotarpį) per vasaros sezonus sudrožiau 3 (tris) komplektus vasarinių padangų, iš kurių du buvo apynaujai, o vienas komplektas - visiškai naujų padangų (vasariniai Nokian'ai, beje, gan prastoki). Tiesa, per vasaros sezonus kiek daugiau pravažiuota - per tą laiką apie 150-160 tūkst. km, mat per metus "nuriedu" apie 25-30 tūkst. km, o vasaros sezonas kiek ilgesnis (7 mėn. prieš 5 žieminio), be to, ir šiaip šiltuoju metų laiku kiek daugiau nuvažiuoju. Taigi, pats stebėjaus, kodėl tos žieminės palyginus neblogai (o su vasarinėm lyginant - net labai gerai) laikė. Pagrindinės priežastys galėjo būt šios: 1) iš tiesų žiemą važiavimo stilius ramesnis ir greičiai mažesni (bent jau mano atveju); 2) žieminių naujų padangų protektorius bene trigubai gilesnis (nematavau, bet taip bent jau vizualiai atrodo) negu naujų vasarinių, tad ilgiau yra ką "drožti"; 3) nepalaikau mados su žieminėm padangom važinėt šiltuoju metų laiku, kuomet jos dyla nepalyginamai sparčiau nei šaltuoju. Na ir pabaigai - praėjusių metų lapkritį pirkau žiemines padangas (dygliuoti Nokian'ai) naudot ant savo MB G. Dėvėtos, bet geros būklės ir labai humaniška kaina. Pažiūrėjau gamybos datą - ogi dutūkstantųjų pirmoj pusėj jos "iškeptos", t.y. pirkimo momentu ėjo dešimti jų amžiaus metai. Akivaizdu, kad naudotos ne visą tą laiką, bet visgi naudotos. Surizikavau ir ką gi - sėkmingai šią žiemą jom atvažinėjau, ir kitą žiemą tas pačias žadu naudot. Išvada, kurią sau pasidariau - tvarkingai naudojant rimtesnių firmų žiemines padangas gali "drožt" gerokai ilgiau, nei tų pačių firmų vasarines. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Atrašyta Liepos 3, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2010 Baltas tiesa rašo, pats vairuoju subarika, anksčiau jis buvo apautas Gislaved Nord Frost 2 dygliuotom. Labai ramiu važiavimo stilium nepasižymiu, bet per 3.5 žiemos, per kurias nuvažiuota apie 40000 protektoriaus gylis sumažejo gal milimetru, dygliu irgi gal tik vienas kitas iškrito.Labai nežiūrėjau, bet tuščių skylių nemačiau. Per tą laiką tik pasijautė, kad pasidarė kietesnės, pradėjo slidinėt uodega posūkiuose. Dar ir dabar tebesivolioja garaže, nes teko keist, kai vienos padangos šoną važiuodamas per kelių remonto zoną perplėšiau. Jas keičiau į nokian hq rsi nedygliuojamas, tai ant ledo ryškiai laimi dygliuotos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 girdejau,kad dygliuotos pasiteisina ant ledo,privazineto sniego,ar siaip sniego,o ant asfalto su jomis kaip su nedygliuotomis ant ledo.Ka jus i tai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 girdejau,kad dygliuotos pasiteisina ant ledo,privazineto sniego,ar siaip sniego,o ant asfalto su jomis kaip su nedygliuotomis ant ledo.Ka jus i tai? Nevisai teisingai girdėjai. Taip, dygliai reikalingi tik ant ledo, ar užbuksavus suminto sniego, kuris irgi greit ledu virsta. Tačiau ant afalto diglių neigiamo poveikio tikrai nepajusi, nebent triukšmą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Rugpjūčio 7, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2010 Bfg A.T važinėjau ir pakatūškėse ir taip visur, labai geros padangos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Poliarinis_eziukas Atrašyta Rugpjūčio 10, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2010 Ant asfalto dygliuotos tikrai jaučiasi, mažesnis sukibimas, ilgesnis stabdymo kelias. su dygliuotom padangom ratus prasukt ner kas veikt ant asfalto.. Po karčios patirties daugiau į dygliuotas padangas net nežiūriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
outbackas Atrašyta Kovo 16, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2013 as asmeniskai ant x-trail 2005m naudoju ziemines Bridgestone Noranza EVO2, vsarines Michelin Latitude Cross Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Kovo 26, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2013 as asmeniskai ant x-trail 2005m naudoju ziemines Bridgestone Noranza EVO2, vsarines Michelin Latitude Cross va as irgi duomiuosiu tuom Michelin latitude Cross, kaip jos - triuksmingos, kaip valosi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar