Pereiti prie turinio

GALVOJU PIRKTI JGC 3.1 DYZELY


tomas27

Rekomenduojami pranešimai

Kuro sanaudos pagal gamintoją : 8 trasoj , 12 mieste . Realybėje : nuo 9 trasoj ir nuo 14 mieste. "Nuo" todėl, kad priklauso kaip tapkę minsi ... Daug kas tvirtina, kad silpna vieta jų - 3,1 motorai ... Šitas motoras dirba gan garsiai ir grubokai. Bet prie to priprantama :) ... Pakabos ir kitkas laiko tai tikrai neblogai. Visuose JEEP WJ reikia naudoti originalius MOPAR firmos tepalus, išskyrus variklį. Perkant siūlyčiau patikrinti kompresiją motoro, greičių dėžės darbą, blokiruočių veikimą tiltuose ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro sanaudos pagal gamintoją : 8 trasoj , 12 mieste . Realybėje : nuo 9 trasoj ir nuo 14 mieste. "Nuo" todėl, kad priklauso kaip tapkę minsi ... Daug kas tvirtina, kad silpna vieta jų - 3,1 motorai ... Šitas motoras dirba gan garsiai ir grubokai. Bet prie to priprantama :) ... Pakabos ir kitkas laiko tai tikrai neblogai. Visuose JEEP WJ reikia naudoti originalius MOPAR firmos tepalus, išskyrus variklį. Perkant siūlyčiau patikrinti kompresiją motoro, greičių dėžės darbą, blokiruočių veikimą tiltuose ...

motoras visiskas sudas, apie blokiruores galit pamirst

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

motoras visiskas sudas, apie blokiruores galit pamirst

O kodel pamirst apie blokiruotes? :unsure: .Kiek zinau tai blokiruote ira tik galiniam tilte ir i ji pilas spec tepalas kad nesugadint blokiruotes (jai jau nesugadinta buna perkant auto).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

motoras visiskas sudas, apie blokiruores galit pamirst

 

Kuom motoras blogas? Kodėl pamiršt blokiruotes ? :) ...

 

O blokiruotės, tiksliau padidintos trinties diferincialai būna ir priekiniame tilte. Tai , ar yra galima atpažinti , kas parašyta prie razdatkes perjungėjo : jei parašyta "Quadra Drive" , tada blokiruotės abiejuose tiltuose ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro sanaudos pagal gamintoją : 8 trasoj , 12 mieste . Realybėje : nuo 9 trasoj ir nuo 14 mieste. "Nuo" todėl, kad priklauso kaip tapkę minsi ... Daug kas tvirtina, kad silpna vieta jų - 3,1 motorai ... Šitas motoras dirba gan garsiai ir grubokai. Bet prie to priprantama :) ... Pakabos ir kitkas laiko tai tikrai neblogai. Visuose JEEP WJ reikia naudoti originalius MOPAR firmos tepalus, išskyrus variklį. Perkant siūlyčiau patikrinti kompresiją motoro, greičių dėžės darbą, blokiruočių veikimą tiltuose ...

 

 

"MOPAR" tepalų negamina, tik pakuoja. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"MOPAR" tepalų negamina, tik pakuoja. :rolleyes:

 

... ir tas pakavimas brangesnis už patį tepalą gaunasi ... visiškai sutinku, ir žinau , kad MOPAR negamina visiškai nieko, tik deda savo kodus ir pardavinėja kitų gamintojų gaminius :) ... o jei ant dalies MOPAR'o kodas, tai vadinas, dalis daryta pagal užsakymą MOPAR'o...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manimu tai viskas priklauso po kokio seimininko perki auto kaip jis buvo priziurimas. Kai kurie atvazineja nekeisdami tepalu tiltuose ar greiciu dezei kol kaskas pradeda byret o tada parduoda. Zinau tokiu zmoniu kuriem uzduodi klausima: o dezei tepala kada nors keitei?: o ka reike keist ir dezei :blink: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia prasmė keisti tepalą pvz. tiltuose ar greičių dėžėje, jei to nenumato gamintojas? Jei priburbuliuoji vandens ar šiaip mašiniuką rimtai vaikai, ok, suprantu. Bet civiliniam vartojimui... degimo produktai tepalo negadina, jei norma yra, kam jį keist??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia prasmė keisti tepalą pvz. tiltuose ar greičių dėžėje, jei to nenumato gamintojas? Jei priburbuliuoji vandens ar šiaip mašiniuką rimtai vaikai, ok, suprantu. Bet civiliniam vartojimui... degimo produktai tepalo negadina, jei norma yra, kam jį keist??

 

nugi tam, kad tepalai sensta ir praranda savo tepimo savybes, ko pasekoje prasideda greitas besitrinančių dalių dilimas ... Tikrai neteisingas požiūris , kad nereikia keist tepalų ... Beje, būtų labai įdomu sužinoti, kuris gamintojas nenumatė tepalų keitimo tiltuose ar greičių dėžėje ??? Kažko netikiu tokiu reikalu .... Ir pats Tomai nejuokauk su savo Wrangleriu - laiku pakeisti tepalai tiltuose ir greičių dėžėje bei jų tinkama norma - pagrindinė sąlyga jų ilgam tarnavimui ... O žiūrint tepalų pakeitimo kainą VS mazgo remonto kainą - manau aišku kas nugalės ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:blink: Tu čia pajuokavai dėl tepalų keitimo?

 

Įtariu kad Andrius kažkaip susijęs su dalių pardavimu arba politika :rolleyes: ... Nekeičiam tepalų -> byra agregatai -> kyla LT ekonomika ( dalių parduotuvės ir autoservisai turi darbo ) ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nugi tam, kad tepalai sensta ir praranda savo tepimo savybes, ko pasekoje prasideda greitas besitrinančių dalių dilimas ... Tikrai neteisingas požiūris , kad nereikia keist tepalų ... Beje, būtų labai įdomu sužinoti, kuris gamintojas nenumatė tepalų keitimo tiltuose ar greičių dėžėje ??? Kažko netikiu tokiu reikalu .... Ir pats Tomai nejuokauk su savo Wrangleriu - laiku pakeisti tepalai tiltuose ir greičių dėžėje bei jų tinkama norma - pagrindinė sąlyga jų ilgam tarnavimui ... O žiūrint tepalų pakeitimo kainą VS mazgo remonto kainą - manau aišku kas nugalės ...

 

Vat man ir įdomu kiek tepalai tų savybių praranda ir kodėl.

Aš suprantu, kad tepalo VS remonto kaina yra juokas, tik... tada kaip juos pakeist laiku :)? Šiuo atveju Wranglery po kondicija "Normal" vartojant, tiltuose keitimo laikas nenurodomas. Greičių dėžei apskritai nenurodoma. Razdatkėj keisti kas 192.000 km...

Tai ir formuoju požiūrį.. keist... nekeist :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įtariu kad Andrius kažkaip susijęs su dalių pardavimu arba politika :rolleyes: ... Nekeičiam tepalų -> byra agregatai -> kyla LT ekonomika ( dalių parduotuvės ir autoservisai turi darbo ) ...

klysti, nei kiek nesusijes absoliuciai su jokia prekyba ar paslaugom :lol: tiesiog pacitavau ka siame forume esu perskaites ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Girdėjau kad tie 3,1 varikliai nekokią rekomendaciją turi, bet konkrečių faktų apie juos nežinau nebent kad galvos atskiros, bet tai jau konstrukcijos ypatumai, jei kas žino apie juos ką blogo prašau pasidalinti. Dėl tepalų keitimo tiltuose ar dėžėje apie būtent šį modelį nežinau, bet esu matęs užrašų: DO NOT ADJUSTMENT"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Girdėjau kad tie 3,1 varikliai nekokią rekomendaciją turi, bet konkrečių faktų apie juos nežinau nebent kad galvos atskiros, bet tai jau konstrukcijos ypatumai, jei kas žino apie juos ką blogo prašau pasidalinti. Dėl tepalų keitimo tiltuose ar dėžėje apie būtent šį modelį nežinau, bet esu matęs užrašų: DO NOT ADJUSTMENT"

 

Trūkumai 3.1 motorų: Buvo dedamas į vienintelę mašiną 1999-2001 metais; atskiros galvos, labai bijo perkaitimo, nes labai greitai trūkinėja galvos; remonto atveju - blogas variklio įkomponavimas ( sunkus priėjimas ), galvučių šlifavimas turi būti atliktas itin tiksliai ( skirtumas aukščio iki 0.05 mm ); auto prabėgus 120 - 180 k. kilometrų, dažnas gedimas - prapūsta galvų tarpinė ; dar iš trūkumų - garsus motoro darbas ...

paskaityk rusų forume apie šitą motorą : vm531

tikrai nebeatrodys toks siaubas tada tas 3.1 ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.