Pereiti prie turinio

Nissan Unimog.


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 196
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Variklis v6 3.0 o papildomas kompas su papildomu komutatorium ir babina nuo leones. Is isores orginalus komutatorius su babina toks pat kaip 2.4 terrano. Tai idomu ar tinka??. Cia varjantas jei gaivint visa orginalia sistema.

 

Kitas varjantas statyt karba ir palikt jau dadeta kompa uzdegimo sistemai. Tik va rusiskas labai man nepatinka, nepasitikiu kokibe. Tai ir klausiu kokiose masinose buna panasiu litrazu varikliai ir stovi patikimi karburatoriai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sunku bus rasti dabar kažkoki karbą, viskas purškalas eina, nebent radus nedideli karbą derinti žiklerius pagal varikli, pasijungti co2 aparatą ir žiūrėti koks paduodamas mišinys, paprasčiausias varijantas pastačius sklendę ir dujų maišytuvą (čia jau visa duju įranga tame tarpe), žiemos metu tik reik pasidaryti elektrinį dujų reduktoriaus pašildymą šaltam varikliui paleisti, taip nebeliktu visai benzo sistemos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo kada cia 4,2?

Pačiam pirmam poste buvo parašyta kad darys iš tokio arba tokio - va taip ir gavosi kad 4,2 o ne 3,0 :D

 

To Subaru.

Su 3,0 litro truputį lengviau bet ir tai nebaisiai džiuginanti situacija - kaip ir neperdaugiausiai tokių mašinų likę gyvų , o ir patys korbai dažniausiai būna ant ribos -damušti iki rankenėlės. Bandyk žiūrėt nuo tų mašinų kurių litražas virš 2,0ltr bet kažin ar rasi ką nors doro - bus išdilusios ašelės, traukutės. O jei dar sausas pagulėjęs keletą metų tai prikelt aną daug kruopštaus darbo - oksidacija savo juodą darbą bus padarius. Prie viso to paskutiniai korbai jau buvo iš visų pusių apkarstyti papildomais valdymo įrengimais , o šlangučių ir laidų prijungta daugiau nei prie renimacijoj gulinčio žmogaus.

Dėl dujų tai pabandyk ant maišytuvo priekio uždėt kokia taip 5mm (kartais ir iki 1/3 angos pločio reikia uždėt) juostelę - padeda ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pačiam pirmam poste buvo parašyta kad darys iš tokio arba tokio - va taip ir gavosi kad 4,2 o ne 3,0 biggrin.gif

 

To Subaru.

Su 3,0 litro truputį lengviau bet ir tai nebaisiai džiuginanti situacija - kaip ir neperdaugiausiai tokių mašinų likę gyvų , o ir patys korbai dažniausiai būna ant ribos -damušti iki rankenėlės. Bandyk žiūrėt nuo tų mašinų kurių litražas virš 2,0ltr bet kažin ar rasi ką nors doro - bus išdilusios ašelės, traukutės. O jei dar sausas pagulėjęs keletą metų tai prikelt aną daug kruopštaus darbo - oksidacija savo juodą darbą bus padarius. Prie viso to paskutiniai korbai jau buvo iš visų pusių apkarstyti papildomais valdymo įrengimais , o šlangučių ir laidų prijungta daugiau nei prie renimacijoj gulinčio žmogaus.

Dėl dujų tai pabandyk ant maišytuvo priekio uždėt kokia taip 5mm (kartais ir iki 1/3 angos pločio reikia uždėt) juostelę - padeda wink.gif

 

 

jo, panašia man buvo uždėja, tik plasmasine, tai velnias įtraukė ją kai pakaito į kolektoriu o toliau per vožtuvus ištirpo ir laukan smarvė plastiko, galvojau variklis parėjo, bet nebūtu cherokis 4.0 litru, pakalė ir praėjo, šiaip tai su ranka aš savo pridengiu kol šaltas, sušildau o tada varau, tai va, čia irgi veiksminga, bet šiltam reik daugiau oro vistiek, čia reikalingas panašus principas kaip patsosas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia paprasčiausias dalykas - dažniausiai seno tipo dujiniai reduktoriai valdomi vakumu kuris susidaro traukiant dujas iš maišytuvo, vienžo - ta pati šlanga ir dujų tiekimui , ir dozavimui.

 

 

o ant šlangos dar reguliavimas yra, o seno tipo dideli reduktoriai yra patys geriausi, neužšalinėja taip greit kaip maži

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau komutatoriu, dirba su orginaliu kompu, ir ant duju saltas jau nebegesta ;) , kitas vaziavimas, drasiai galima vaziuot nespaudziant gazo net per nedidelius kalniukus. O ir ant benzo pradejo dirbt variklis bet tik su 1 purkstuku. Taip kad karbo keitimas atkrenta :D Kitas dalykas vibracija siknoj, pastebejau jog neapsiziurejas suvirinau prasukta kardana kaskur 15 laipsniu, zinau kad tokiu atveju pasireiskia vibracija, o ar prie mazu ar dideliu greiciu??. Dar galvoju ar nebus kaltas kardano kampas. Nes prie dezes kardanas uzlaustas nemazai, o prie tilto beveik tiasiai.

Ir dar, ant orginalo kompo yra jungikliukas, kazi kam jis skirtas, nes kai nupirkus masina variklis nedirbo buvom ji jungineja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau komutatoriu, dirba su orginaliu kompu, ir ant duju saltas jau nebegesta ;) , kitas vaziavimas, drasiai galima vaziuot nespaudziant gazo net per nedidelius kalniukus. O ir ant benzo pradejo dirbt variklis bet tik su 1 purkstuku. Taip kad karbo keitimas atkrenta :D Kitas dalykas vibracija siknoj, pastebejau jog neapsiziurejas suvirinau prasukta kardana kaskur 15 laipsniu, zinau kad tokiu atveju pasireiskia vibracija, o ar prie mazu ar dideliu greiciu??. Dar galvoju ar nebus kaltas kardano kampas. Nes prie dezes kardanas uzlaustas nemazai, o prie tilto beveik tiasiai.

Ir dar, ant orginalo kompo yra jungikliukas, kazi kam jis skirtas, nes kai nupirkus masina variklis nedirbo buvom ji jungineja.

jeigu kalba eina apie kompa kuris stovi po keleivio sedyne ir jis toks pat kaip ir 2,4l matoro tai ts jungikliukas yra tam kad ji ijungus gali nus kaityti klaidas taip vadinama "samodiagnostika"yra du diodai raudonas ir zalias pagal ju mirksejima suzinai klaidas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitas dalykas vibracija siknoj, pastebejau jog neapsiziurejas suvirinau prasukta kardana kaskur 15 laipsniu, zinau kad tokiu atveju pasireiskia vibracija, o ar prie mazu ar dideliu greiciu??. Dar galvoju ar nebus kaltas kardano kampas. Nes prie dezes kardanas uzlaustas nemazai, o prie tilto beveik tiasiai.

Teisinga kryptim mastai - kardanų staymas turi savus kanonus kurių laikytis reikia ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kardano kryzme kintamo kampinio greicio guolis, vienai kryzmei greitejant kito galo kryzme leteja ir atvirksciai. Pagreitis spjauna virsutine kyzme i isore ir jei apatine kryzme tiesi ji sukasi vienodu greiciu tada ji nekompensuoja greicio ir atsiranda netolygus sukimasis...

Taip yra kai kampai nevienodi ir tai yra kai kryzmes persukamos kampu viena kitos atzvilgiu... sukimosi pagreiciai skiriasi taip par skiriasi ir palilgejimas, Taip besisukantis kardanas pradeda dirbti slicais.

Todel patartina deti dviguba kryzme, jos eiga gal ir nebus didesne, bet pacios kryzmes uzlauzimo kampai mazesni ir skirtumas tarp pagreiciu ir pailgejimu ne toks ryskus ;)

Dvigubas kryzmes turejo NP, JGC, Chevrolet Blazer senieji visureigiai.

Tikrai buvo temu apie kardanus, jei gerai pamenu Meris nebloga nuoroda buvo imetes, bet dabar greitai nerandu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Pakeiciau komutatoriu, dirba su orginaliu kompu, ir ant duju saltas jau nebegesta ;) , kitas vaziavimas, drasiai galima vaziuot nespaudziant gazo net per nedidelius kalniukus. O ir ant benzo pradejo dirbt variklis bet tik su 1 purkstuku. Taip kad karbo keitimas atkrenta :D Kitas dalykas vibracija siknoj, pastebejau jog neapsiziurejas suvirinau prasukta kardana kaskur 15 laipsniu, zinau kad tokiu atveju pasireiskia vibracija, o ar prie mazu ar dideliu greiciu??. Dar galvoju ar nebus kaltas kardano kampas. Nes prie dezes kardanas uzlaustas nemazai, o prie tilto beveik tiasiai.

Ir dar, ant orginalo kompo yra jungikliukas, kazi kam jis skirtas, nes kai nupirkus masina variklis nedirbo buvom ji jungineja.

 

Pirmiausia islygint kiek imanoma tilto ir dezes kampus kad kardanas eitu kuo lygiau maziausiais kampais... po to zaist su kardanu..optomaliausia-granatos velgi...... su rimtu tekintoju.. kuris tai daro.. buna net pakeitus originalia kryzme-atsiranda vibracija.. TONKOJE ETO DELO.................

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kampai ten pakankamai mazi, tik abu i tapacia puse. Kiek supratau siulai det granatas vietoj krizmiu? jei taip tai ta ir as galvojau :)

 

Nu nesvaikit apie granatas tokioje vietoje, kas paprasciau ar kad normalu kardana specas be klaidu padarytu ar, kad burti su granatom perechodus, pajungimus, slicus, ribotuvus, gumu apsaugas... kur cia jums optimaliausias sprendimas?

Gal pirmiau istaisyk 15 laipsniu prasukima, ir kampus dezes bei kardano, nes pats rasei kad prie dezes jis uzlauztas o prie tilto tiesiai, o dabar, kad kampai geri... tai kaip yra istikruju :scratch: ?

O gal priekinis kardanas tau vibracija duoda? jis juk irgi sukasi pastoviai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15 laipsniu kampas sutvarkytas, maziau, bet vistiek yra. prieki ok, be jo taspats. Leist deze, nesinori, nes jau ir taip i skersini balki kardanas vos nekliuna, reikes daug viska perdaryt o ir rema paleist, o poto vel uzlaustos gumos ir tt, vel bus prieki kampai pabege. Nebent galinio tilto tvirtinimus perdaryt, ir tada statyt abu kampus vienodus ir priesingus, bet daug uzlausta kryzme. Del granatos, buvau galvojas panasiai kaip cia, http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/17836-naujas-kurinys/page__st__20 tik ant dezes nebutu varsto, ir granata judetu pirmyn atgal, kaip orginalas, ir abi granatos, tos kur prie rato stovi. Padarymas paprastas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.