Pereiti prie turinio

uaz


Svečias juozas24

Rekomenduojami pranešimai

Svečias juozas24

ok aciu man ir kaskas meneje buvo o variklio ausys kokios dedasi turiu uaza noriu dbr dyzely pasidaryt ba bendzas jau nervuoja snd puse isardziau :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ok aciu man ir kaskas meneje buvo o variklio ausys kokios dedasi turiu uaza noriu dbr dyzely pasidaryt ba bendzas jau nervuoja snd puse isardziau :rolleyes:

Ne nuo to galo pradedi :D kai susijungsi su deze,kai isspresi kaip karterio reduktoriumi nepramust...iki ''ausu''dar toli :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma turek varikli mersini po ranka(speju dar jo neturi) o paskui spresk problemas su ausim karteriais ir pan... Juk jei dabar kas pasakys perkelk ausis kaip pvz 10cm i viena ar kita puse, manai parsivesi merso varikli ir tiks kaip i mersa, taip nebus nes yra daug kitu smulkmenu kaip auksciai plociai kampai ir pan... tai kai turesi varikli po ranka ivairius matavimus galesi atlikti pats ir tik paskui galesi pasikonsultuot su kolegom pas koki tekintoja apsilankyt kaip geriau isprest viena ar kita montavimo smuklmena kuri tau paciam bus abejotina... turbut visi kur isidejo merso variklius nera labai detaliai uzfiksave montavimo smulkmenas, kaip pvz kolega ziogas detaliai uzfiksuoja breziniuose savo ivairius techninius sprendimus-patobulinimus... Tai va pirmas ir pagrindinis patarimas isigyk varikli ir jei nori mersinio tai patartina 3.0TD smagiau suka ratelius na o be turbinos slabnesnis bet tuo paciu patvaresnis... Beje dar apsilankyk rusu puslapi "uazbuka" ten yra ivairiu uaz perdarymu parodyta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Mano manimu, geriausia trumpu kardanu. Viena kardano gala orginala nuo merso dezes, kita nuo uaz/gaz.

pas mane buvo per kardaną su gumine mufta, tai pasirodo kada yra kardanas, tą gumą sumaitoje prie pirmos didesnės apkrovos, teko atsisakyti mersinės gumos,paskui užkniso nereikalingi garsai skleidžiami kardano, tai aš jį išmečiau von ir atsiprašiau guminės muftos ir pajungiau razdatkę tiesiai per MB gumą,ir dar išlošiau tai kad pailgėjo mano galinis kardanas, tai va dabar tyliai ir gražiai dirba jokių garsų jokios vibracijos, aišku kol pagavau kampą teko pažaist, nors ten viskas labai paprasta ir gerai gaunasi nes greičių dėžės pagalvė visas problemas kompensuoje nes ji labai mikšta, kad pagauti kampą ir centrą išsitekinau metalinę tokią tip top kaip guminė mufta ir tą visą reikalą suveržiau taip kad nori nenori viskas atsitojo savo vietose o tada privirinau tvirtinimo vietas tą reikaliuką susukau, daviau apsukų lyg kaip ir nieko truputuką dreba, bet kai jau pakeičiau metalą į gumą viskas atsistoje be jokių problemų,važiuoju pirmą sezoną kolkas bėdų nėra, va čia važiuojan NEMEŽA MUD buvo atsisukusi greičių dėžės pagalvė matyt surenkant pamiršau normaliai užveržt, tai kai yra apkrova viskas puiku, kai tik apkrova sumažėja pvz: su palėtintoju kokiu 4 duoti kokso pradeda baladotis galvojau kažkas jau parėjo,nes be palėtintojo viska OK arba su palėtintoju 1-3 irgi OK,paskui prasukau 5 bėgiu ant laisvo, ir supratau kad čia kažkas baladojasi mano sujungime buvau pasiruošęs keist guminę muftą, bet palindau po mašina ir paaiškėjo kad tik varžtą pagalvės užvert reikėjo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane buvo per kardaną su gumine mufta, tai pasirodo kada yra kardanas, tą gumą sumaitoje prie pirmos didesnės apkrovos, teko atsisakyti mersinės gumos,paskui užkniso nereikalingi garsai skleidžiami kardano, tai aš jį išmečiau von ir atsiprašiau guminės muftos ir pajungiau razdatkę tiesiai per MB gumą,ir dar išlošiau tai kad pailgėjo mano galinis kardanas, tai va dabar tyliai ir gražiai dirba jokių garsų jokios vibracijos, aišku kol pagavau kampą teko pažaist, nors ten viskas labai paprasta ir gerai gaunasi nes greičių dėžės pagalvė visas problemas kompensuoje nes ji labai mikšta, kad pagauti kampą ir centrą išsitekinau metalinę tokią tip top kaip guminė mufta ir tą visą reikalą suveržiau taip kad nori nenori viskas atsitojo savo vietose o tada privirinau tvirtinimo vietas tą reikaliuką susukau, daviau apsukų lyg kaip ir nieko truputuką dreba, bet kai jau pakeičiau metalą į gumą viskas atsitoje be jokių problemų,važiuoju pirmą sezoną kolkas bėdų nėra, va čia važiuojan NEMEŽA MUD buvo atsisukusi greičių dėžės pagalvė matyt surenkant pamiršau normaliai užveržt, tai kai yra apkrova viskas puiku, kai tik apkrova sumažėja pvz: su palėtintoju kokiu 4 duoti kokso pradeda baladotis galvojau kažkas jau parėjo,nes be palėtintojo viska OK arba su palėtintoju 1-3 irgi OK,paskui prasukau 5 bėgiu ant laisvo, ir supratau kad čia kažkas baladojasi mano sujungime buvau pasiruošęs keist guminę muftą, bet palindau po mašina ir paaiškėjo kad tik varžtą pagalvės užvert reikėjo :rolleyes:

Pas mane ,dėžė opelio su 69 razdatke pajungta per gumą ir trumpą kardanėlį bet yra vibracija,ir nerandu nuo ko,gal ta sujungimo guma perminkšta tokiai apkrovai? :blink:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ,dėžė opelio su 69 razdatke pajungta per gumą ir trumpą kardanėlį bet yra vibracija,ir nerandu nuo ko,gal ta sujungimo guma perminkšta tokiai apkrovai? :blink:

jeigu tiesiai be kardano tai kuo guma bus minkštesnė tuo mažiau vibracijos bus, su kardanu atvirkščiai gaunasi, kaip minėjau ją susuka prie didelių apkrovų kada yra kardanas, tai va paimk tu ją ir išmesk, o išsitekink metalinę kopiją ir labai daug vibracijos pradings, bus tik kardaniuko skleidžiami garsai, aš jau tai esu išbandęs :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano mintis buvo razdatkes platforma tvirtint prie pavaru dezes, kad deze su razdatke judetu kartu, o ne atskirai. Tokiu budu isvengtume vibracijos vaziuojant, papratai sakant razdatke soktu pagal pavaru deze, o ne atskirai. Kas masto taip pat, gal igyvendins sia ideja ir parasys i foruma ar bent man i PM, nes pats del objektyviu priezasciu sios idejos dar nerealizavau :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu tiesiai be kardano tai kuo guma bus minkštesnė tuo mažiau vibracijos bus, su kardanu atvirkščiai gaunasi, kaip minėjau ją susuka prie didelių apkrovų kada yra kardanas, tai va paimk tu ją ir išmesk, o išsitekink metalinę kopiją ir labai daug vibracijos pradings, bus tik kardaniuko skleidžiami garsai, aš jau tai esu išbandęs :rolleyes:

Ko gero taip reiks ir padaryt, nes dabar tai net važiuot nemalonu.Kai perdarysiu apie rezultatą parašysiu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera jau toks idealus reikalas su ta guma, aisku zymiai mazesnis garsas nei vien su kardanu, bet visvien erzinantis zirzimas, aisku jis yra tik momentiskai, judant pavaru dezei ar prie tam tikru apsuku, taciau kaip jis nebus jei razdatke stovi vos ne kietai prisabacinta per 4 gumas, o pavaru deze maskatuojasi ant vienos, zymiai minkstesnes ir varztais nesuspaustos gumos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano mintis buvo razdatkes platforma tvirtint prie pavaru dezes, kad deze su razdatke judetu kartu, o ne atskirai. Tokiu budu isvengtume vibracijos vaziuojant, papratai sakant razdatke soktu pagal pavaru deze, o ne atskirai. Kas masto taip pat, gal igyvendins sia ideja ir parasys i foruma ar bent man i PM, nes pats del objektyviu priezasciu sios idejos dar nerealizavau :rolleyes:

tai kai išmečiau kardaną, tai ir gavosi viena platforma, nes jau antrai vietos neliko :D:D, ta razdatkė su gimtom gumom niekur nejuda, jas pagal idėję reiktų pakeisti minkštesnėm, bet vėl gi tas minkštumas gali duoti neigiamą veiksmą juk ten apkrovos ypač su palėtintoju yra didelės, tai manau gali skersuoti ar versti tą razdatkę velniai žino kur :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kai išmečiau kardaną, tai ir gavosi viena platforma, nes jau antrai vietos neliko :D:D, ta razdatkė su gimtom gumom niekur nejuda, jas pagal idėję reiktų pakeisti minkštesnėm, bet vėl gi tas minkštumas gali duoti neigiamą veiksmą juk ten apkrovos ypač su palėtintoju yra didelės, tai manau gali skersuoti ar versti tą razdatkę velniai žino kur :(

Kokiu budu tamstai gavos viena platforma, pavaru deze ant vieno skersinio, razdatke ant kito. Reikia prie dezes varztu tvirtint razdatkes platforma, o ne prie remo, tada butu idealiausiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas man ten nieko gimto nėra , savadarbė platforma iš stačiakampio vamzdžio padaryta ir davirinta kvadratas nedidukas kad būtų kur gult dėžės pagalvei :rolleyes: va papiešiau pazyrink :scratch:

Is piesinio matau, kad razdatkes platforma prisabacinta prie remo, nematyti ant ko stovi pavaru deze, bet tikriausiai ant savo balkio. Pas mane ta pati sistema. Jauciu, kad iki galo nesusisnekam- as siulau, kad deze kabotu ant balkio, o razdatkes platforma butu nepriklausoma nuo remo ir butu prisukta ant dezes galo varztu. tokiu budu maskatuojantis dezei kartu vaiksciotu ir razdatke, del to vibracija sioje dalyje arba visiskai isnyktu, arba butu visiskai minimali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is piesinio matau, kad razdatkes platforma prisabacinta prie remo, nematyti ant ko stovi pavaru deze, bet tikriausiai ant savo balkio. Pas mane ta pati sistema. Jauciu, kad iki galo nesusisnekam- as siulau, kad deze kabotu ant balkio, o razdatkes platforma butu nepriklausoma nuo remo ir butu prisukta ant dezes galo varztu. tokiu budu maskatuojantis dezei kartu vaiksciotu ir razdatke, del to vibracija sioje dalyje arba visiskai isnyktu, arba butu visiskai minimali.

negi taip jau neaiškiai nupaišiau, dėžė stovi ant tos pačios platformos kaip ir razdatkė, juk parodyta rodykle kur dėžės pagalvė, daugiau ten jokių balkių pas mane nėra vienitelė šita platforma ir viskas, atidžiau pazyrink :( , juk pas mane iškarto per guminę muftą susukta dėžė su razdatke :rolleyes: ,

 

kaip tu sakai kad vaikčiotų kartu, tai paprasčiau tada išmest dėžės pagalvę velniop ir susukt vietoi guminės su metaline mufta tą dėžę su razdatke,centrų centras bus ir tada nieks niekur nesimaskatuos nevibruos ir nesibalados :rolleyes: , o guolis dėžės manau turėtų laikyti, nes ten to svorio kaip ir nėra didelio, jiegos visą tą reikalą veikia daugiau nei kad kabos dėžė su savo svoriu ant guolio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

noreciau klustelti cia apie 6cilindru statyma i uaz eina kalba ar apie 5?

Kalbam apie 5 cilindru varikli, bet jauciu tilptu ir sestas- i gaz 69 pradzioj dejau MB 4 kausu varikli, maniau 5 kausai tikrai netilps, bet ikisau ir 5 ir dar vietos liko- nereikejo nei kapoto ilgint nei i salona lyst, tik skersini remo balki priekin teko pastumt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbam apie 5 cilindru varikli, bet jauciu tilptu ir sestas- i gaz 69 pradzioj dejau MB 4 kausu varikli, maniau 5 kausai tikrai netilps, bet ikisau ir 5 ir dar vietos liko- nereikejo nei kapoto ilgint nei i salona lyst, tik skersini remo balki priekin teko pastumt.

bet radijatorius tikriausei niradnoi :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[quote name='GAZiukas' date=' 2010-11-25, 06:42' timestamp='1290660122' post='124687'

Radiatorius buvo radnoj, bet sparnuote suluzo ir jam ikando, tai dabar bimbalinis su el. ventiliatorium. Uzbegdamas klausimui, ar pakanka, uz akiu- sakau, kad visiskai pakanka, kadangi esu sudejes su termo davikliu ir rele, tai ventiliatorius isijungia tik rimtoj baloj ir tai ne ilgam. Pats ventiliatorius irengtas radiatoiaus priekyje, o variklio ventiliatorius su visa mufta ismontuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.