Pereiti prie turinio

MP II2,5 variklio liga ?


julras

Rekomenduojami pranešimai

Gal kas galetu patarti ?

 

pas mane 2,5 dyzeliukas uzlinko, vedziau per salcius uzsivede trumpam ir nuduso. Suluzo trys ismetimo alkuneles (karmazai ar kokiu velniu juos vadina) ir antras kakliukas laikantis velena, vienas biciulis is sroto is kart nupasakojo kad tai tu motoru liga, man geriausiais butu pasikeisti visa velena ir visus keturis kakliukus, nes jei desiu viena kakliuka vel bus ta pati beda ? ka jus manot ? ar yra kam taip buve? kakliukais as siuo atveju vadinu veleno laikiklius jie sukasi prie variklio galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokiu dar imtis priemoniu neskaitant tepalu ir filtru keitimo savo laiku ? su sita drozle dar niekur normaliai nebuvai isvaziaves is garazo i garaza jau tuoj remontai kainuos tiek kiek pats vedras :/ nu cia siaip nukrypimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visos masinos luzta tuo labiau senesnes ir dar per tokius salcius...nieko nepadarysi - taisai ir tiek...o kad liga ju tokia butu tai tikrai niekur negirdejau...nors pats turiu 3 mp su 2,5 varikliais...tik tu vienas gali nusprest kas tau labiau tinka ar parduot ir pirkt kita ar taisyt ir vazinet...bet tik viena pasakysiu su tais pirkimais gali ir pralost...nusipirksi gera o rytoj sulus ir vel reikes kist is naujo...taisyk padaryk gerai ir turesi...siaip tie varikliai geri-ilgai laiko jei neperkaitini ir priziuri tinkamai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galetu patarti ?

 

pas mane 2,5 dyzeliukas uzlinko, vedziau per salcius uzsivede trumpam ir nuduso. Suluzo trys ismetimo alkuneles (karmazai ar kokiu velniu juos vadina) ir antras kakliukas laikantis velena, vienas biciulis is sroto is kart nupasakojo kad tai tu motoru liga, man geriausiais butu pasikeisti visa velena ir visus keturis kakliukus, nes jei desiu viena kakliuka vel bus ta pati beda ? ka jus manot ? ar yra kam taip buve? kakliukais as siuo atveju vadinu veleno laikiklius jie sukasi prie variklio galvos.

 

 

Pasitaiko kad vožtuvų svirtelės sulūžta šitam motorui, bet ne dažnai. Per šituos šalčius porai

variklių užsakinėjau. Kreipkis, jei reiks padėsim.

 

8698 23630

www.laumkelis.lt

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamastyk kam tau tas 2.5td pajero reikalingas? del ekonomiskumo? del patvarumo? kaip pirkai manei kad bus ekonomiskas ir patvarus auto... bet nei vienas lukestis neissipilde ir priedo kiek nervu gadina plius pinigai ir jokios naudos... Mano patarimas stumk tu ta pajero kuo tuoliau nuo namu ir isigyk bendzinini dzipa vaziuosi daug smagiau pigiau ir busi ramus jei kas atsitiks nes kaip pvz dyz turbinos remontas kainuoja apie 1000lt o benzo variklis visas pigiau kainuoja, noresi dar disesnio pigumo isidesi dujas varysi ir vargo nematysi... Kalbu is patirties turejau pats mp2,5td per puse metu tris variklius uzkaliau net pats savo sugebijimais buvau nustebes... pries tai turejau bendzinini dzipa 4metus atvariau nagu prie matoriuko nagu kist nereikejo... tai va patarimas kuo greiciau stumk savo pajero kuo toliau ir isigyk bendzinini dzipa bet kokiu atveju bus pigiau ir patvariau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

oho...1) benzas-vaziuosi pigiau?pasakyk koks dzipas su benzininiu varikliu 2,5 kubaturos ris tau maziau nei dyzelis tuo labiau ir i benzo kaina atsizvelgiant...2) kam pirkt benza ir paskui i ji dujas det?nei tos traukos neliks o ir gera duju iranga nepigi,be to varikli mezi...3)duok man bet kokia nauja masina as tau varikli uzlenksiu per pusdieni...zmogus patarimo praso o ne svaiciojimu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku kad dyzelinis variklis valgo maziau nei analogiskas benzininis variklis... bet esme tame kad dyzelinis variklis dazniau genda ir remonto islaidos gan nepigios turejau pajero 2,5td skirta prie ukio ir karts nuo karto i pakatuskes nulekt tai reikejo per gera pusmeti tris kartus varikli remuontuot dar plius turbina kita pirkt ir dar visokiu smulkmenu ir pan... ir pinigeliu sudejau apie sudejau apie 3000lt ir nauda tik trumpalaike... o pries tai turejau jeep4.0l benza/dujos 4 metus atvariau kaip reikiant varikliukas net tepalu nevalge, duju valge apie 20ltr pinigais grubiai imant 40lt/100km o dyzelis 10ltr dyz tai gaunasi 30lt/100km... tai kai paskaiciavau skirtuma kiek isleidau dyz variklio remontui tai su savo buvusiu jeepu buciau ilgai ir nuobuodziai po pakatuskes lakstes... ir tas 10lt skirtumas tikrai nebutu pasijutes zinoma jei per metus zadi prasukt 50000 arnet 100000km tai ekonomija dyzelio gal ir pasijaustu bet jeigu auto skirtas pakatuskems tai patariu tik bendzinini dzipa imt jis atsparesnis palakstimams nebijo aukstu sukiu ir plius dar dinamika smagesne geriau traukia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

normalus tas pajero :) laiku nepakeistas paskirstymo dirželis, per šalčius peršoko dantys ir palaužė karomyslus, viskas sutvarkoma be labai didelių investicijų... jei reik Vilniuje Lakūnų g. - vasarą tvarkė analogišką bėdą...

 

apie benzą-dujas.... nafig aplamai tada džipas, jei negali jo normaliai šerti kad važiuotų ?... kad trys variklius užkalė per metus, tai tik apsileidimas arba patirties stoka.... o bezas jeep aišku kažkokius izdivonus kantriau perneša nei dyz2,5l.... tik ar dėl to jis jau toks super geras ?....

 

turbiną susiremontavau prie 10 metų už 400,lt - po šiai dienai be problemų.... tai čia baisios išlaidos ?... dizelis ir saugiau ir patikimiau, taigi pamastytk - kas tau PATINKA ir KĄ išlaikyt sugebėtum , o ne "stumt vien dėl dizelio"... wink.gif

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbut butu visiems dyzelistams idomu suzinot kur uz 400lt perinktu turbina??? as pries dyzeli nieko pries as tik konstatuoju fakta kad jie nepatvaresni nei bendzas ir remonto islaidos gan nepigios kurios pralenkia ekonomiskuma degalu atzvilgiu... Ir kas jei nori dzipo pakatuskems patariu rinktis bendzinini o kas megsta isijausti i meistru-mechaniku gerai priziurinciu automobilius vaidmeni patarciau pirkt dyzeli gales pastoviai krapstytis-rupintis automobiliu... man asmeniskai priziurejimas automobilio yra tik laiku pakeisti tepalus filtrus na ir kitas smulkmenas... o kaip kazkur misubishi forume skaiciau "vaziuoju apsuku nekeliu daugiau nei 3000aps/min ir jokiu bedu" man asmeniskai labai juokingai skamba... Ir kiek is pazystamo rato kas turi dyzelius visi pastoviai knisasi su tais dyzeliais pvz kaimynas turi audi a6 2,5TDI viska laiku keicia dirzus tepalus fitrus ir pan... pries tris men jam truko turbinos asis vaziuojant autostrada sake vaziavo 120km/h ijunges autopilota tik staiga uzsigazavo ir apsipyle dumais parsitempe remontavo ikiso apie 1000lt o dabar pries dvi savaites per salcius truko dirzas nors iki jo keitimo buvo like 60000km vel ikiso 1500lt... kitas pazystamas nusipirko mb vito dyz pavazinejo pradejo nedirbt tolygiai variklis nuvare pas meistru pakeite purkstukus viskas pasitvarke menesi pasivazinejo vel pradejo vibruot ir dumyt variklis nuvare pas meistru rado sulinkusi svaistikli ir dar priedu kazkoks sratas po purkstuku uzsikirtes ar tai isilydes remontas kainavo apie 800lt... giminaitis irgi turi vito dyz jau 5metai tai i metus sake panasei sukisa po 1000lt vien variklio remontui... kitas kolega nusipirko bmw530d po poros men uzkale varikli nors jis labai pedantiskai priziuri automobilius neremontavo pardave bet savaime aisku sedo i backa... dar daug galeciau vardint pazystamu kur su dyz knisasi kiti jau prie benzo perejo... o is pazystamu kas turi benzininius auto visi kuo ramiausiai vazineja be jokiu esminiu gedimu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip čia džipų forumas, prie ko čia audi, vito bmw... ? :)

Mano Honda benzas irgi nauja iš salono jau 12m važinėja be jokio remonto, o dizeliui džipui kapitalkę dariau, bet tai ne rodiklis, nes nežinau kas iki manęs ir kaip tą džipą 10 metų drožė... biggrin.gif

Turbiną tvarkiau Fabijoniškėse... 400,lt su nuėmimu ir pastatymu... deja šiais laikais gal ir kitos kainos...

 

pakatuškėms geriausia suzuki samurai - benzas... bet daugelis norėtų, kad jis būtų dyzelis... wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos bedos tame,kad imant tu paciu metu masinas,dizeline bus pravaziavusi koki 3 kartus daugiau negu benzinine.Jei lygint,

tada reikia imti tiek dyzeli,tiek benza su vienoda rida.Be to lyginti 4,0 benza su 2,5 dyzeliu irgi nekorektiska,tada ir dyzeli

reikia imti apie 4,0ltr.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as noriu pasakyt kad ir lengvieji auto su dyz varikliais daznai genda nors jie ekspluotuojami daug ramiau, priesingai nei visureigiai kurie ekspluotuojami daug agresyviau bet bedos tos pacios... gal duotumet dar kokiu nors visiems naudingu patarimu perkant auto su dyz varikliu kad neapsisaut... as kai pirkau savo pajero2.5td pasiziurejau variklio kompresija ji buvo meistro teigimu kaip apynaujo variklio, tepalo spaudimas taip pat buvo ledinis,turbina irgi normali buvo uzdetas vakumo matuoklis, per alsuokli jokio dumelio nemete, variklis ilgai dirbo ant laisvu karts nuo karto pagazuojant nieks nekaito jokio dumijimo nebuvo matytyti, vaziuojant trauke irgi gerai, ir va pavazinejus koki pusantro men aisku siek tiek padroziant pakatuskes bet nepersistengiant gryztu prie garazo islepu atsidaryt garazo duru atgal sedu i mp imetu pirma pavara ateidziu sankaba ir nei is sio nei is to subarska variklis ir barskesys nebepradingsta pakvieciu meistra nuima karteri kuris pilnas drozliu paklibina svaistikliu pakakles kliba... Paklausiu meistro kodel taip atsitiko dar papasakojau kur ir kaip vaziavau tik peciais patrauke ir pridure na dyzelis nezinosi kada uzlinks...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir va pavazinejus koki pusantro men aisku siek tiek padroziant pakatuskes bet nepersistengiant ....

ir pridure na dyzelis nezinosi kada uzlinks...

 

biggrin.gif na profilyje matyt tikrai ne 40 metų turi būti... :) nes tokie komentarai tai daugiau nepatyrusio vairuotojo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man 25m profilyje is lempos uzmeciau... o patyrimas toks kad pro rankas perleidau ne viena ir ne du auto o koki 8 ir ne vienam auto nebuvau uzlenkes variklio o pajero2.5td uzlenkiau padariau kapitalke vel uzlinko idejau kita varikli vel uzlinko ir dar visokie purkstuku keitimai turbinu ir pan... ir kiek turiu pazystamu kurie vairuoja dyz auto is ju 90proc gan daznokai turi didesniu ar mazesniu problemu su varikliais... o apie padrozima galiu pasakyt kad juo laikau islekima i pakatuskes tik napagalvokit kad ji droziau 1.5men diena is dienos tai budavo tik savaitgaliais ir tai nekiekviena...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ir sios temos autoriui patariu parduot pajero(nes matau kad kartojasi istorija panasi kaip mano) ir isigyt kita koki nors benzinini dzipa, nes kaip pats temos autorius sako sukiso jau nemaza sumele... rekomenduoju jeep4.0L pats toki turejau ir be dideles patirties per 4metus jo neuzdroziau nors droziau gan eksremaliai tai jeigu zmogelis turi patirties tai is vis vaziuos 100metu... Islaidos jeepui isidet dujas man kainavo 900lt ten be problemu isideda paprasta iranga i metus karta pakeist reduktoriaus rem komplekta kuris kainuoja 60lt plius pakeitimas 50lt su prisuktom dujom valgo 15-16ltr bet as netaupiau galios atzvilgiu tai valgydavo apie 20ltr... per 4metus pakeiciau amortikus i dujinius pirkau pas laukmeli po 150lt sumoj 600lt ir slenblokus tiksliai nepamenu lygtais kad mokejau apie 200lt tai visos remonto islaidos per 4metus apie 1000lt o i pajero per pusmeti sudejau 3000lt ir jokios naudos jauciu kad tas pats kartojasi ir sios temos autoriui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DOVIS RASE -- (giminaitis irgi turi vito dyz jau 5metai tai i metus sake panasei sukisa po 1000lt vien variklio remontui)...

 

 

 

Pats turiu vito,darbinis arklys ir jokiu problemu,jeigu giminaiciui papuole lavonas tai nereiskia ,kad visi genda.As patenkintas vito 98m. 2,3td rida 298 457km nezinau ar tikra gal dar reiktu 100 000km prideti.

GAL pas giminaiti 98m. ir rida tik 160 000km :D ,tai gal delto ir sukisa i metus po 1000lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dovi, važiuot reikia mokėt ir mašiną bent jau minimaliai prižiūrėt. Jeigu mini tol, kol kažkas nelūžta ar neužkala, tai tau visi dyzeliai bus blogi. Kaip tu manai, kodėl darbinės mašinos daugumoje dyzeliai? Pamastyk ir daryk išvadas. Pats jau ne pirmą dyzelinę mašiną turiu ir kitos, kurias pirksiu, bus dyzeliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va as ir rasiau kad dyzeliai tik darbui skirti: traktoriai sunkvezimiai mikroautobusai ir pan darbui kur nera staigiu sukiu o su dzipu kai mauroji kokioj durpynej uzkritus pirmyn ir atgal reikia pasistumdyt... o auto as priziuriu ne minimaliai pas mane auto teik lengvasis teik dzipas turi buti tvarkingi tiek vaziuokles tiek variklio tiek kebulo atzvilgiu, tepalus filtrus dirzus keiciu visada laiku, vaziuoklej isgirdus koki pasalini garsa ar pajutus laisvuma tuoj buna suremuontuota... Bet kaip pvz i pajero varikli kisau naujas detales arba geras net kita varikli paskui nupirkau norejau is kart gerai pasidaryt kad nereiktu krustis bet vis tik sugebedavo variklis nustebint tai trukes karamislas tai dar kas nors... Minimaliai priziurint i auto per puse metu 3000lt nesukisi... Tai va drasiai galiu pasakyt kad pajero mano lukesciu neispilde ji pirkau butent pakatuskems ir lapu isvezimui is sodo rudeni sutinku kad jis gal puikiai laikytu vazinejant asfaltuotais keliais bet tam reikalui turiu kita auto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.