Pereiti prie turinio

NT greitesnis galinis tiltas.. imanoma..?


Rekomenduojami pranešimai

sweiki visi, is neturejimo ka veikt sugalvojau as jums toki klausyma .. Vat turiu dabar NT 91m. 2,7 td ir man atrodo kad jo galinis tiltas lb jau letas.. vaziuojant 100km/h laikosi apie 2,6k-2,7k aps/min, is vietos su 15 235/75 padangom antra pavarapavara vazineju, be jokio sankabos minkymo.. Na zinot gal po miesta tas ir nebutu lb blogai, bet daznai tenka dideliais atstumais vazinet, o autostradoje laikyt 120-130 jau nlb malonu buna.. tai vat ir idomu pasidare, ar buna terranu greitesniu tiltu.. o gal ten uztektu kokius dantracius pakeist? jai taip tai kokius? :roll: busiu dekingas uz betkokius patarimus, arba kad ir linka koki galit numest, kur butu galima apie tai pasikaitynet.. :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia ziureti kokie perdavimai reduktoriu pas tave, o yra 2,7 NT reduktoriu poru trys variantai: 39/8, 37/8 ir 35/8. Tai pasukinek uz kardano ir suzinosi koks pas tave perdavimas. O greiciausias butu 35/8

35 kartus apsisuka kardanas, 8 kartus ratas..? :roll: gerai daleiskim jai bus koks 37/8 tai kad padaryt 35/8 reiktu keist visa tilta ar tik kaikuriuos dantracius..? gal kas turit reduktoriaus chema.. idomu paziuret kas ten kaip..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat noriu priminti, kad ta pati teks atlikti ir su priekiu, nes kitaip turesi 4x2 :(

 

Paprasciau yra uzdet didesnius ratus. Aisku, kad lakstymui reikes didesniu disku su zemesnem padangom. Aukstesnes padangos geros yra bekeliai, o dideliu greiciu tai tiesiog pavojinga.

 

Dar variantas - gal pavaru dezes skirtingu perdavimu buna?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is kieno klaidu man cia mokytis..? beto as dar tik domiuos ir nepuolu ten visko keist.. siandien skaiciavau koksgi ten tiltas pas mane.. pasirodo 37/8 kaip manot kiek lb pasikeistu greitis esant tom paciom apsukom su 35/8 perdavimu..? ir dar vat idomu, galiniam tilte neina kiekvieno rato atskirai pasukt(su rankom), sukasi tik abu vienodai i prieki ir atgal, ar tai reiskia kad tiltas su blokiruote? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar vat idomu, galiniam tilte neina kiekvieno rato atskirai pasukt(su rankom), sukasi tik abu vienodai i prieki ir atgal, ar tai reiskia kad tiltas su blokiruote? :roll:

 

LSD (limited slip differential) - padidintos trinties diferencialas. Viena pusasi prilaikantis ir apie 30% galios buksuojant stovinciam ratui perduodantis, is kruvos frikciniu diskeliu susidedantis mechanizmas. Tolko beveik jokio. Neben ant ledo ar suvazineto sniego vienu tiltu normaliau startuoja. Reikalauja specialaus tepalo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.