Jump to content
Sign in to follow this  
miroslavasr

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV

Recommended Posts

Prieš 3 minutes, miroslavasr parašė:

Taip  virs amortiko. Tarpine 1,2cm.

tai priekis tada turėtų pasikelti daugiau nei 1,2cm :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prieš 1 minutę, GiedriusZ parašė:

tai priekis tada turėtų pasikelti daugiau nei 1,2cm :)

 

Dar nematavau kiek dabar. Taip  daugiau gaunasi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2021-12-21 16:15, miroslavasr parašė:

Prisimenant poras, reikejo keisti konfiguracija. HP programatoriaus (VCM Editor) pagalba

image.thumb.png.879223460b5bf2125950dc8e02a48f57.png

Pakeiciau konfiguracija. Nurodant esama 3.73 perdavimo skaiciu vietoje 3.42 ir ratu diametra vietoje standartinio 30,... 32,6.

Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 21 valandą, GiedriusZ parašė:

Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą.

Labas,

Is eiles.
Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/
Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos.
 

Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.:
image.thumb.png.54593f0adf5fce0d72763c2445afe2d0.png

Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi.  Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode".

Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka:
image.thumb.png.5fa08ab4979bca81f556d7d2e2043d54.png
Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais

image.thumb.png.80ec991e47a58a32ec2adb4ede0431bd.png

Tavo atveju meniu bus kitas ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti.

 

prieš 3 valandas, miroslavasr parašė:

Labas,

Is eiles.
Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/
Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos.
 

Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.:
image.thumb.png.54593f0adf5fce0d72763c2445afe2d0.png

Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi.  Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode".

Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka:
image.thumb.png.5fa08ab4979bca81f556d7d2e2043d54.png
Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais

image.thumb.png.80ec991e47a58a32ec2adb4ede0431bd.png

Tavo atveju meniu bus kitas ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prieš 24 minutes, GiedriusZ parašė:

na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti.

 

 

Diagnostika ir konfiguravimas, skirtingi daiktai. Cia turesi diagnostini iranki ir konfiguravimui skirta. Du viename ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 1 valandą, RICISM parašė:

O kam šalinai katalizatorius?

Tikejausi sito sito klausimo :D
Viena puse turejo katalizatoriaus klaida. Karts nuo karto issokdavo.

Veliau pabandysiu aprasyti kas kodel, kaip ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apie kataizatorius ir ju salinima.
Suradau paveiksliuka. Taip atrodo:
 

image.thumb.png.2a33913a57c34c4e3f011bf0659ce58e.png

Sumoje 3vnt ir visu ju viduriu neliko. Po dvi lempdas kekvienai pusei. Sioje masinoje AFR nustatomas tik pagal pirmas liambdas. Antrosios tik katalizatoriu darbui tikrinti.
 

Mintis buvo pasalinti katalizatorius ir su HPTuners atjungti tikrinima.
Po pasalinimo, atjungiau papildomo kuro padavima katalizatoriu temperaturoms reguliuoti:
image.png.e0b342ab163c6dc7884ea39911670baf.png

ir diegimo kampo koregavima kol susils iki reikiamos temperaturos:
image.thumb.png.6ae23cd111a246b47c618623d76d9d28.png

Klaidu fiksavimo galvojau neatjungineti. Tiesiog prasivaziuoti po miesta ir pasiziureti kokias klaidas isduos. Pasirodo jokiu klaidu nerodo. Hmmm ;)
Prijungiau skaneri, sudejau keturiu lembdu reiksmiu fiksavima ir vel i trasa. Ka gi maciau? O stai ka:
image.thumb.png.61cb03fbb0f7ad196bbad3aa3c20e93c.png

Kekvienu laiko momentu pirminiu ir antriniu liambdu reiksmes(milivoltais fiksavau) skirtingos. Tai yra B1S1 skirtinga nuo B1S2 ir B2S1 skirtinga nuo B2S2.
Ar per ta trumpa atstuma atsala ismetimas, kad skirtingos reiksmes ir fiksuoja tarsi katalizatoriai yra(nes skirtinga reiksme) ar kokia kita priezastis, nezinau. Dar galvoju ties tuo :)
 

Pamenu buvusiam WJ'te buvo ismestas katalizatorius ir ten lembdu reiksmes buvo nuolat vienodos. Bet kadangi buvo "FEDERAL" versija (vienas katalizatorius)klaidu nemeta nes antrine tik del katalizatoriaus veikimo/stovio patikrinimo. Kitose versijose be isjungimo ar apgavimo nesigaudavo zmonems realizuoti katalizatoriu ismetima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamirsau pamineti apie gale esanti lokeri :) Pradzioje maniau, kad nebera, veliau pamirsau ikelti info cia. Prisiminiau ir va.
Pasirodo gale yra lokeris Eaton Mlocker arba kitaip G80, kuris papildo blokiruociu imitavima ABS apagalba.
Stai toks:

Informacijos apie 2007-2014 Escalade ir blokiruote gale, mazai. Ne visuose buvo dedami.
Veikia jis kaip lokeris. Isijungia kai ratu apsukos pradeda skirtis ~100 apsuku ir veiki iki ~30km/h greicio. Galima ji tobulinti, kad rakintu visada, nepriklausomai nuo greicio ;)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pasitaiko, kad mazas Jeep Compas ivaziuoja i kaip ir nemaza Cadillac Escalade :D

image.thumb.png.936d1618a705f32997d19a858343d7fc.png

Taigi pakeiciau apatine dali ;)

image.thumb.png.34b8c3059f2133401849d59031fe3581.png

ir gavosi:

image.thumb.png.0ffb56444574aa13c42f98dd47534fa7.png

Matini(tik gruntas) ir palikau nes soniniai arku praplatinimai irgi matiniai. ;)

Edited by miroslavasr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau.

Buvo:
image.thumb.png.950b1e0aa2c5a272973a3d66c77c9236.png

 

Montavimo metu gi del Jusu :D
image.thumb.png.a284ad58ae9bdbce61ab34df3e900f02.png

Galutinis vaizdas:
image.thumb.png.4d06325f7d321fbe0f6ca885267087c0.png

Truputi juoko :D:D:D
image.png.290965a42c47b79274c4681f3a217a23.png

 

Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis ;) Apie viska is eiles.
Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau  apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo.
Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad  tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo ;)
Kekvienas pasirenka sau ;)

Kalbant apie galia. Niuansas!  Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau).
Oro patenka daugiau o kaip su kuru? ;) 
Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas.

Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose.
Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno :D:D:D
Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei ;)

Edited by miroslavasr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Taigi ;) Pavazinejus su 4.10, pirmas jausmas geras. Dar nestartuoju kaip beprotis, tegul "pripranta" poros;) Gamintojas rekomenduoja ~500km.

Konfiguracija is softo puses pasirinkau kitokia. Tai yra greiciu deze "informavau", kad poros 4.10, automatiskai viskas persiskaiciavo BET greiciu perjungimus priklausomai nuo akseleratoriaus
paspaudimo, sukonfiguravau kaip 3.42. Kaip pvz.

image.thumb.png.a0e04b7fd3c1e669c3500b486ace2319.png

Kitaip sakant, greiciu perjungimas atliekamas prie aukstesniu apsuku. Bet nera taip baisiai kaip skamba. "svelniai" vaziuojant, nesijaucia skirtumo.
Pasivazinejus ilgiau, kazka parasysiu.

P.S. Kadangi masina 80% naudojama mieste, bent jau pradzioje atrodo, kad 4.10 kaip tik super, kalbant apie kuro sanaudas (juokinga kalbeti kai 6.2 bet visgi :D)

 

 

Edited by miroslavasr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo tarpu kazkur kaime... :D

image.thumb.png.925e5a0e5cf2ba7597618144f2cec111.png

image.thumb.png.168f5b09343df21cfa759ac8267de2ea.png

90mm sklende nuo LS7 varilio ;) Platesnes statyti nera prasmes, nes  kolektoriaus skyle kaip tik tokio diametro. Nebent keisti ir kolektoriu :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.