Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV


Rekomenduojami pranešimai

Taip pat pakeiciau akumuliatoriu. Antra masina (Lincoln irgi) su V8 ir 70Ah akumu. :D
Pasirodo net negali ideti talpesnio nes kreipincios neleidzia.
Labai fainai kreipiancioji pagal ilgi, pasilenkia i apacia ir kuo puikiausiai atsistoja 100Ah akumas ;)

image.thumb.png.fecdccc5d7c54a35dbd432163504f46c.png

Stai toks:

image.png.0c7ba3bb3993d20de1a044b413d9dc9b.png

Kodel Autopart? Nes jau nematau prasmes pirkti Bosh, Varta, Banner ir moketi uz varda :)
Autopart Lincoln'e(95Ah) stovi jau antrus metus. Patenkintas juo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tesiam darbus. Griztam i praeiti, prie pagrindiniu poru ;) Trumpai primenu, kad standartine 3.42 buvo pakeista i 3.73.

Vien pakeisti neuztenka. Reikia gi pagal Feng Shui sutvarkyti ir softa nes rodo ne km/h o kg/h :D
Ir cia prasidejo ivairios mintys. Kartu norisi naujausio softo.... Nes nepaslepsi, kad Escalade greiciu  deze spardosi. Nebent save apgaudineti galima ;)
Del ko ir buvo naujinamas softas(viena is pagrindiniu priezasciu) o Escalada turetojai kaip ir kitu masinu turetojai net negalvoja jo atnaujinti per garantini laikotarpi. Arba jau po garantinio nes kainuoja ;)
Ko pasekoje uzsakiau nauja kompiuteri su naujausiu softu.

Kompas keiciasi taip sakant "
Лёгким движением руки брюки превращаются..." - 2min darbo pradedant nuo masinos signalizacijos isjungimo.
Cia jis prie radiatorias tovi:

image.thumb.png.a8fac7bdb5c2e3bd152ed65687f756f5.png

image.png.79b8029d339aa3414e1331a6397a556b.pngAtlenkiam du fiksatorius plastmasinius, nuimam dvi fiskes ir viskas:

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau kompiuterei. Ir tai 1/3 darbo ;)

Dabar reikia praeiti saugumo procesa. Tai yra supazindinti kompiuteri su raktais. Procedura paprasta:
 1. Ijungti degima, pasukti rakta tarsi bandai kurti varikli ir palikti rakta. Masina neuzsikurs, peneleje degs saugumo lempute.
2.  Po 10min. lempute gesta. Nelieciant rakto, palaukti 1min.
3.  Po 1min., isjungti degima  neisimant rakto ir pkartoti pirmaji punkta dar du kartus( 10min ir 1min, 10min. ir 1min).
4. Po treciojo karto neisimant rakto bandom kurti ir vualia varyklis jau dirba.

Atrodo grazu faina bet! Error P0315 ;) Kompas nesusipazino su alkuninio ir paskirstymo velenu davikliais ;) Reikalingas mokymo procesas.
Atvejis kai atitinkamai vazineji, stovi, ijungi ir isjungi begius - netinka.

Tam (ir ne tik tam) nusipirkau "HP tuner" (https://www.hptuners.eu/) Profesionalu skaneri ir programatoriu.
Kam idomu galesiu papasakoti ;)

 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 55 minutes, Velniass parašė:

🤘👍 maniske kolkas tik pusasius atgal susidejo ir paliftavau pigiai😉 spyruokles nieko nekainavo galines priekis ir apie 10pinigu🙂

Sakiai tavo 2008. Ten juk greiciu deze 4 begiu. Ar kaip tik tas variantas kai pradejo 6 begiu deti? :)

P.S. Tai kur tema apie Tahoe? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o greitis važiuojant km/h  ką rodo spidometras  tarkim sutampa su GPS rodomu greičiu? nes įdomu kas meluoja realiai. nes mano trailblazeris kol buvo su standartiniais ratai paprastai rodydavo mažiau negu GPS. o dabar su 32 ratais tai praktiškai 1 prie 1. Ką rodo GPS ta rodo ir ant spidometro. Beja kiek tas programatorius kainavo? jis kaip suprantu ir įprastines klaidas nuskaito ir rimčiau su juo galima paprogramuoti kompą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 minutes, GiedriusZ parašė:

o greitis važiuojant km/h  ką rodo spidometras  tarkim sutampa su GPS rodomu greičiu? nes įdomu kas meluoja realiai. nes mano trailblazeris kol buvo su standartiniais ratai paprastai rodydavo mažiau negu GPS. o dabar su 32 ratais tai praktiškai 1 prie 1. Ką rodo GPS ta rodo ir ant spidometro. Beja kiek tas programatorius kainavo? jis kaip suprantu ir įprastines klaidas nuskaito ir rimčiau su juo galima paprogramuoti kompą.

Dar gerai neistestavau tikslumo. Tik su telefonu pabandziau bet jis lietai reaguoja ir sudetinga tikliau. Kokias tik app nebandziau. Bet patestuosiu ;)
Taip, daznai aptariama situacija kai spidometras meluoja net su standartiniais ratais. Kartais net tam tikrame rezyje ;)

HPTuners programatorius susideda is dvieju daliu. Pirma dalis tai OBD "kistukas" MPVI2+ su USB laidu bet yra ir Blutooth:
image.png.b54a1e6aabb2dd7ef83efd22cd3ceb74.png

Jo kaina ir yra ~350Eur o ten kaip pasiseka is kur perki ;)
Antra dalis tai softas VCM, kuris susideda is dvieju daliu. 1. Profesionalus skaneris, kuris absoliuciai viska skenuojo. Yra ir loginimo funkcija, kurios nauda is karto pamaciau.
2. Editorius, kuris ir skirtas rimtam programavimui variklio, dezes kompams. Kaip minejau, dazniausiai naudojamas, programuojant tiunintus muclecars variklius.
 

Softa galima atsisiusti nemokamai ir dabar www.hptuners.com (arba .eu). Ten kartu yra pvz masinu failiuku, kuriuos galima atidaryti ir taip panagrineti softa.

Kalbant apie licencijas. VCM scanner gali nauduoti kada nori ir kiek nori. O VCM editoriui reikia kreditu. Vienai masinai reikialingi 2 kreditai. Tada nuskaitai ir irasai. Surisamas softas, masinos VIN. Ta darai kiek nori kartu. Jeigu nori padirbeti su kita masina, reikia pirkti dar du kreditus ir jau gali dirbti su dviem masinom. Yra ir belimiciu kreditu uz daug $$$$.  Tai realiai vienai maisinai 2 kreditai po ~40$.

Tai tik vienas is profesionaliu irankiu naudojamu rimtam tiuningui ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 29 minutes, miroslavasr parašė:

Dar gerai neistestavau tikslumo. Tik su telefonu pabandziau bet jis lietai reaguoja ir sudetinga tikliau. Kokias tik app nebandziau. Bet patestuosiu ;)
Taip, daznai aptariama situacija kai spidometras meluoja net su standartiniais ratais. Kartais net tam tikrame rezyje ;)

HPTuners programatorius susideda is dvieju daliu. Pirma dalis tai OBD "kistukas" MPVI2+ su USB laidu bet yra ir Blutooth:
image.png.b54a1e6aabb2dd7ef83efd22cd3ceb74.png

Jo kaina ir yra ~350Eur o ten kaip pasiseka is kur perki ;)
Antra dalis tai softas VCM, kuris susideda is dvieju daliu. 1. Profesionalus skaneris, kuris absoliuciai viska skenuojo. Yra ir loginimo funkcija, kurios nauda is karto pamaciau.
2. Editorius, kuris ir skirtas rimtam programavimui variklio, dezes kompams. Kaip minejau, dazniausiai naudojamas, programuojant tiunintus muclecars variklius.
 

Softa galima atsisiusti nemokamai ir dabar www.hptuners.com (arba .eu). Ten kartu yra pvz masinu failiuku, kuriuos galima atidaryti ir taip panagrineti softa.

Kalbant apie licencijas. VCM scanner gali nauduoti kada nori ir kiek nori. O VCM editoriui reikia kreditu. Vienai masinai reikialingi 2 kreditai. Tada nuskaitai ir irasai. Surisamas softas, masinos VIN. Ta darai kiek nori kartu. Jeigu nori padirbeti su kita masina, reikia pirkti dar du kreditus ir jau gali dirbti su dviem masinom. Yra ir belimiciu kreditu uz daug $$$$.  Tai realiai vienai maisinai 2 kreditai po ~40$.

Tai tik vienas is profesionaliu irankiu naudojamu rimtam tiuningui ;)

nu rimtai atrodo, tik ir žinių reikia su juo dirbti, klaidas tai ir su paprastu nusikaitau, bet toks tai jau riekia suprasti ką darai :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nori matyti visas klaidas, reikia jau profesionalesni imti. Kad ir ne tik variklio klaidas rodytu ar pagrindinius dezes bet pilnai abieju, prie to ABS ir tai kas su tuo susieta, kondiskes, parkavimo ir visu kitu.
Pvz. Praskenavus mano, parode, kad buvo pakeistas magas ir buvo klaida istorijoje likus :) Su paprasto nematai ir panasiai. Bet viskas priklauso nuo masinos galimybiu, kiek ko prikista ir ka leidzia matyti ;) Gi visur marketingas :) Geros skanerio funkcijos ne tik skenuoti ir trinti bet ir mokyti kai va man keiciant kompa, alkuninio davikli, sklende... Pamokyti greiciu deze ja nuemus/sudejus, perrinkus, stabdziu sistema ir panasiai.
Kas liecia editoriu tai galimybes berybes tik reikia zinoti ka darai. Gi nekeisti kuro padavimo kortu pagal "aj va cia pridesiu, ten atimsiu ir vaziuos geriau " :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.