Pereiti prie turinio

MP variklio beda/persokes dirzas


bitlas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,siandien uzsikuriau salta mp1 ir iskarto pradejau vaziuot...siaip tai uzkurus visa laika leidziu padirbt kokias 5 min,bet cia buvo isimtis nes i mane vaziavo nevaldomas buldozeris. :x normaliai uzkurus jis biski negraziai dirbdavo-paciaudedavo ,bet po min viskas budavo tvarkoj...uzsikurdavo saltas ar siltas is puses abaroto...taigi:pavaziavau kokius 10 metru ir sustojau...negesinau...po keliu sekundziu prasidejo kauksejimas ir uzgeso...uzkurus vel kauksejo ir nedirbo ant laisvu.bandziau pajudeti is vietos nera traukos is karto gesta...davus gazo meta juoda duma...ziauriai meta...

tai stai...butu malonu sulaukti protingu diagnoziu ir patarimu ka daryt...i servisa nevarysiu,nes velniskai brangu...geriau jau pirkti kita...jei imanoma tvarkysiu pats...

beje turiu donora su varikliu taigi jei reiks keist tai problemu nera...bet gal galima nekeiciant?taipogi jei jau reiks keist-ar su intercooleriu ir be skirtingi varikliai?

dekoju visiems is anksto!!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasitikrink dirza paskyrstimo, paskui pavardinsiu kelis bajerius su kuo esu susidures tik kitokiose masinose, bet dyzeliniuose varikliuose, yra buve kad nesuveikia siurbly esantis kazkoks paankstinimas saltam varikliui del ko verciasi dumais ir kala variklis ir kalatojasi -jausmas kad dirzas persokias butu :| ir praeina ie vel gerai

 

paskui yra buve saltiem varikliam jei duodi gazo tai kazkaip uzstringa tepalo spaudimo reguliavimo voztuvas ir perpompuoja hidraulinius voztuvu kompensatorius-jausmas nekoks irgi, variklis gesta, purtosi, pilasi belekaip dumais, jausmas kad saudo i kolektoriu tiesiai, bet praeina kai biski pasyla arba ant laisvu padyrba, bet sitie nutikimai buvo kitu markiu auto nutike

 

nezinau kas yra tavo atvejui, bet jei vis dar ta pati nesamone nepraeina tai reik dirza ptikrint -gal persokias :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau tokia pacia beda ir as kazkada su MP 1. ziema tik uzkurtas isvis nevaziuodavo, jegos nulis. truputi padirbdaves atsigaudavo. vasara normaliai. toki ir pardaviau. kas jam buvo - perkunas zino... :?:

Del traukos saltu varikliu, tai voztuvai. Tokio problema turejau, bet nebuvo apsipyles juodais dumais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

 

na nuemiau dangteli...bet itariu kad visas mietkes su ziuret reiks ardyt visa prieki...nieko nepadarysi...vakumo glusinimas nepadejo tas pats kalimas...variklis kaip ir dar keisciau dirba...

vakarop bus aisku ar dirzas prasokes ar ne...beje ar gali but prasokes ir kompensatorinio veleno dirzas?????

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na nelabai turejau laiko ka nors daugiau priziureti....dirbau vakar tai kai boso nebudavo tai po biski vis varzciuka atsukdavau...bet pasvarstes tai priejau isvados kad nieko kito nelabai galejo ir buti...variklis neskleido ne menkiausio i tartino garso ir staiga hop ir uzlinko....na nemanau!turi buti dirzas...jei ne einu kartis... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad persoktu dirzas ir dar dirbtu variklis cia kaip loterijoj laimet :D siaip kompensatoriai ir mazai tiketina, va pvz forsunkes kad pasikabino tai jau realiau, nes tada ir variklis kala ir dumina ir purtosi ir dazniausia nepraeina, blogiausia stumuokline grupe ar indeklai :shock: :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu idomu suzinot kaip patikrinti visa tai...is manes ne koks variklistas tai kai medikui pasako forsunkes pasikabino tai zinai...nemanau kad kas nors nuo to pasidaro aiskiau...ka pirmiausia ir kaip tikrinti?bet ar gali pareit stumuokliai ir (ar) indeklai taip staiga...ryte uzkuriau jokiu bedu...atvaziavau darban taipogi tvarka...esu skaites tavo keleta zinuciu-renaldai, skamba kaip savo darba ismanancio zmogaus tai jau dabar esi beveik priverstas man viska detaliai paaiskint...suvokiu kad per intera neremontas .,bet kitu galimybiu kaip ir nera...dekui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu idomu suzinot kaip patikrinti visa tai...is manes ne koks variklistas tai kai medikui pasako forsunkes pasikabino tai zinai...nemanau kad kas nors nuo to pasidaro aiskiau...ka pirmiausia ir kaip tikrinti?bet ar gali pareit stumuokliai ir (ar) indeklai taip staiga...ryte uzkuriau jokiu bedu...atvaziavau darban taipogi tvarka...esu skaites tavo keleta zinuciu-renaldai, skamba kaip savo darba ismanancio zmogaus tai jau dabar esi beveik priverstas man viska detaliai paaiskint...suvokiu kad per intera neremontas .,bet kitu galimybiu kaip ir nera...dekui.

 

pabandysiu padet :roll: :) del stumuokliu ar indeklu aisku mazai tiketina, bet uztenka sekundes kad kas nors pareitu :(

pasikabino forsunkes tai reiskia kad uzstrigo purkstuko adata, vienoj ar kitoj padety. tu lygtai Airijoj? nepamenu :roll:

jei pats nelabai gaudaisi ir dar uzsienyje :roll: :(

del forsunkiu:

uzkurk varikli, duok jam pasilti, svarbu kad dirbtu ant laisvu, nors ir sunkiai, ir (dabar galvojiu ar pas tave yra galimybe ) atsukti (atlaisvinti) purkstuko vamzdeli, pradet nuo pvz pirmo cillindro, variklis turetu prigesti arba uzgesti, pradeti dar labiau purtytis, per atlaisvinta vamzdelio verzlia turi sunktis kuras, jei tai vyksta viskas tvarkoj! jei variklio apsukos nekrenta, bet pvz dingo kalimas sumazejo purtimasis tai reiskia kad sis cilindras turi problemu,

problemos: forsunke, voztuvai, kompensatoriai, stumuoklis, indeklas

forsunke reik tikrint, bet galima ir namie, issukus, prijungti prie to pacio vamzdelio ir pasukti starteriu (pageidautina kad neuzsivestu variklis, nes daug pritaskis dyzelio) ji turi purksti labai lygiai (kaip deozodorantas) be jokiu laseliu ar spjaudymu.

voztuvu, kompensatoriu, stumuoklio problemos paaisketu tik pamatavus kompresija

indeklu atveju, forsunke dirbs, kompresija bus, bet siektiek mazesne nei kituose, aplamai kompresija neturi skirtis daugiau kaip 2bar tarp cilindru.

 

aisku neturint praktikos tai sudetinga :( reiktu tau gal i koki servisiuka geriau pavaziuot, bet kad tik butu normalus motoristas, realiai suprantantis o ne pagal serviso knygas ir nepradetu ieskot smegenu siknoj, labai jau uzsienyje brangiai kainuoja ieskojimai padebesysia problemu :(

rasyk, klausk kuo galesiu padesiu, jei jau labai rimtai tai ir skype ar tel galima pasikalbet

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ok...is pradziu:renaldai kompresija pamatuociau-zinau kaip...bet neturiu prietaiso....visa kita sugebu...

forsunkes paziuresiu ir nesu visiskai jau apkiautes....

problema tame kad jis pas mane uzsiveda dabar tik uztraukus truputi patsosa...ant laisva gesta is karto....beto temperatura kyla kiek greiciau nei iprastai....

parasyk skype...

su servizais cia beda nes visi tokie iseje kad net ziauru...zinai nera lietuviskos padeties gerinimo gysleles... :)einu ziuret kas ten gausis...

 

o i pelkes neriu kas dien...ypac cia pas mus kai kiauras dangus pastoviai...gyvenu in the country kaip sakoma :) todel parvaziaut namucio reikia stipriai padirbet...o motora as susitvarkysiu...zmones i menuli skrenda o cia motoras matai...... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai nesvarbu ar ant patsoso ar ne, svarbu kad ne pilnu gazu :D va del temperaturos kilimo jau idomiau :( dazniausia kyla del velyvo degimo, nu ir ant laisvu blogai dirba, o uztraukus patsosa tu paankstini degima, bet velinant degima nera kalimo ir variklis kaip "guminis", ir priesingai ankstinant pradeda kalti ir purtytis ir greit gesta, bet temperatura nekyla ir uztraukus patsosa iskart gesta, jei kokia forsunke perpila simptomai gali but tokie patys, kaista, dumina, purtosi, kala o uztraukus patsosa siek tiek pagereja. dirzo persokimo atveju visi dyzeliniai varikliai lanksto voztuvus, isimtis tik varikliai turintys stangas (tai yra paskirstymo velenas apacioje, salia alkuninio veleno o ne galvoje), kad prasoktu tik siurblio mietkes nerealu, kitais atvejeis nesikuria.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sukau kokias 5 min kol uzkuriau....purtesi ir kratesi nerealiai...be patsoso isvis nieko...su patsosu uzsikure, ne pilnu gazu...ant patsoso dirba kala ...is pradziu mete balta po to pilka...kai duodi gazo juoda...kalimas atsiranda kai duodi daugiau gazo... jei tik truputi velki su patsosu,kad neuzdustu tai kalimo beveik arba isviso nera...bet traukos irgi...atleidus patsosa iskarto dusta...stai tokia pasaka...

 

ka tu i tai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TUREKLAS:---1-ame puslapyje idejes esu foto is manualo...kurios mietkos dazniausiai prasoka?klausiu nes norint sugaudyti apatinias reikes isardyt visa prieki....virsutines mietkos tvarkoj...todel butu gerai bent jau 90% buti tikram kad tai mietkes pries ardant...

 

atsukau paeiliui kiekviena forsunke...variklio darbas is karto keiciasi....kai uzsuku vel normaliai,bet taip kaip ir pries tai kala...reiskia forsunkes geros...suprantu kad gali dar ir blogai purkst bet tai jau kitam kartui atidesiu,nes pas mane japonas skirtas vidaus rinkai ir pas ji abratke sujungta tokia metaline slangute ir manyciau jei imsiu lauk tai lus 100%....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusistatyk mietkas ir vaziuosi kaip vazevai :? pirmiaise nuo to reike pradet

 

tu man kada nors prie progos parodyk varikli kuris dirbs ar dirba prasokus dirzui? ar cia koks stebuklingas variklis kur tik siurblys persoka o alkuninio ir paskirstymo mietkos lieka savo vietose?! 3 dantu skirtumas tarp alk ir paskrt dr ir stumuokliai remiasi i voztuvus ar as isvis neteisus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.