Pereiti prie turinio

STdemoniac

Nariai
  • Pranešimai

    12
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Miestas/Klubas
    Londonas-Kaunas
  • Pomėgiai
    auto, rc modeliai

STdemoniac's Achievements

0

Reputacija

  1. antras cooleris tai jau tikrai per daug ir nieko nepagerins, pazystu zmoniu kas rimtai dyzelius tiuninguoja-ruosia dragam ir aplomai kelia jiem galinguma, tai ir tiek, daugiau gincytis nenoriu sita tema, nes tema apie ka kita, bet pas mane pati metosi naujutelaitis cooleris dydzio per visa prieki, bet nededu jo, nes jis nieko nepagerins, nebent dedant didesnia turbina, o isidejus ji ir paskui perjungus begi tureti "turbo laga" tai irgi nesamone :wink: kad teisyngai viska padaryt islosiant kazkiek galingumo, tai yra labai didelis mokslas, i ka labai nesigilinu, bet kai reik patarimo ar pagalbos tai kreipiuosi i rimtus specialistus sitam reikalia 8) nes tokie "kreivu" ranku tiuningai tik pablogina situacija, arba jei pagerina kazkiek, tai kazkieno kito kaina sutinku, jei deti didesnia turbina, pralaidesnius purkstukus, "upgreita" siurbliui padaryt, tai beabejo ir cooleri galima det dideli ir bus zveris tikra ta zodzio prasme 8) as su savo vargsu (vargsas nes galvos tarpine nuejo-neatlaike kruvio) passat 98m 1.9TDI su stock 110ag + cipuota VIMOTOJ dedu i vieta bmw 525 benza ir audi a4 2.6 benza su v6 varikliu ir be to didziulio coolerio kuris po laiptais metosi
  2. nauda aisku kad butu, nes didesnis ausinimo plotas, kuo saltesnis spaudziamas oras tuo didesne jo mase, trumpiau variklis daugiau gauna oro nevisai taip, nes cooleris yra paskaiciuotas pagal turbinos galinguma, ir visas oro kelias nuo turbinos iki variklio yra paskaiciuotas, t.y. visas turis , ir jei idet dideli cooleri, tai geresnio efekto tikrai nebus, o gali net buti blogiau, galima det cooleri priekyja didesni, bet reik bandyt sutrumpint vamzdyna ar kazka tokio, daugelis kas dedasi didesnias turbinas i savo varikli (pvz i V.A.G. tdi dedi turbina nuo BMW) tai ir cooleri geriausia det nuo BMW nes jis paskaiciuotas sitai turbinai :wink:
  3. neaisku kas per beda, bet del dirzo irgi gali buti, o dauguma varikliu dyrba ir persokus dirzui per viena ar net per kelis dantis (kalbu apie dyzelius), atstatinejau nevienam varikliui metkias po tokiu situaciju kai nuplysta generatoriaus dirzo krastas ir palenda po paskyrstimo dirzu ir ji permeta per danty ar net kelis, ar taip dirzo dantis nuplysta, ar balansyro dirziukas nutruksta, priezasciu persokimui ivairiu, ir varikliai su persokusiais dirzais ivairiai dyrbdavo, vienas lyg ir normaliai bet duma meta ir traukos mazoka, kiti budavo tik tempiant uzsikuria ir kala baisiausiai ir t.t. sakykim dirzas gali net ir del automatinio tempejo kaltes persokt, jei jis nelabai jau geras, ypac kai laukia nesilta, gali neveikt taip kaip reik, o paskui pasilus vel items dirza normaliai ir nesuprasi nieko-dirzas isitempias.... man kai papuola tokia situacija, tai stengiuos pirma metkias pasitikrint, paskui jau visa kita, buna kad perleidi ir diagnostikui masina ir randa elektrini degima (beja kazkada servise dyrbau, pries tris metus meciau ) P.S. dyrbau ir londono servisuose, vienam servise turejom primityvu stenda forsunkem tikrint buvo prie metalinio stalo prisuktas kazkokios masinos dyzelinio variklio siurblys, ant jo galo (kur turetu buti skyvas, buvo pritvirtintas smagratis su rankenelia sukimui ranka) smagratis isukus kaip sakant savo svoriu padedavo tolygiai sukti siurbly, ir ka, ant keturiu vamzduku prisuki keturias forsunkias isimtas is kokio variklio ir suki siurbly ir ziuri kaip jos purskia, ar visos vienodai, nu ir iseidavo neviena forsunkia atrast blogai veikiancia :wink: butum ir tu londone, gal kuom padeciau :roll:
  4. dazniausiai prasoka tarp alkuninio ir paskyrstimo veleno, dar buna ir siurblio metke prasoka-delko irgi gali atsirast kalimas ir duminimas ir dingt trauka
  5. pasitikrink dirza paskyrstimo, paskui pavardinsiu kelis bajerius su kuo esu susidures tik kitokiose masinose, bet dyzeliniuose varikliuose, yra buve kad nesuveikia siurbly esantis kazkoks paankstinimas saltam varikliui del ko verciasi dumais ir kala variklis ir kalatojasi -jausmas kad dirzas persokias butu :| ir praeina ie vel gerai paskui yra buve saltiem varikliam jei duodi gazo tai kazkaip uzstringa tepalo spaudimo reguliavimo voztuvas ir perpompuoja hidraulinius voztuvu kompensatorius-jausmas nekoks irgi, variklis gesta, purtosi, pilasi belekaip dumais, jausmas kad saudo i kolektoriu tiesiai, bet praeina kai biski pasyla arba ant laisvu padyrba, bet sitie nutikimai buvo kitu markiu auto nutike nezinau kas yra tavo atvejui, bet jei vis dar ta pati nesamone nepraeina tai reik dirza ptikrint -gal persokias :|
  6. cia vienam anglu forume paklausiau del skirtumu (forumas kitokios srities bet..) , tai stai pagrindiniai skirtumai pajero-dazniau buna su geresniu elektros paketu shoguna-visi modeliai yra su gamykloje montuojamu blokuotu galiniu difu (pajero tik kaip "option parts" buna) pajero-buna daugiau pagrazinimu, kaip nikeliuotos rankeneles, veidrodziai ir t.t. shogun-galiniu duru stiklas buna darinejamas pajero-eina su montuojamu EGR voztuvu, tai skirta mazinti ismetamu duju kieki (kaikuriose salyse privaloma), shogune jo nebuna pajero-kaikurie modeliai ejo su taip vadinamu "ziemos" paketu, budavo iskelta vaziuokle +40mm bent 2.5td, patobulintu kuro siurbliu, galingesniu generatorium, sildomu priekiniu stiklu, dviem akumais ir dar kazkuom, 2.8td versija turejo irgi ta pati tik lygtais nebuvo iskelta vaziuokle :wink: nu ir dar visokiu niuansu nereiksmyngu, bet zodziu dideliu skirtumu nera, jei pas pajero kondiske su knopkem reguliuojama, tai pas shogun bus su ratukais tai dabar sprendziu finansinius reikalus ir jei viskas ciki, tai reiks pasiieskot koki modeliuka normalu
  7. jei pecius pradeda greit silt, tai cirkuliacija gera, gal nebus pompos sparnuote nuejus ar ant asies prasisukus, bet... reik perziuret visvien viska o tas faktas kad galva imta pastave neviena karta-tai jau nera labai gerai, nes slifuojant galva dedasi remontine -storesne tarpine (bent kitu markiu dyzeliam) o galva slifuot ir det vis atgal su tokia pat (originalia) tarpinia tai nera dyzeliui gerai- mazina variklio resursa :roll: man panasu kad bus vel galvos tarpine paskaicius, kai rasiai kad taip atsitiko davus gazo-palekus greiciau :| ir stopudovai per visus galvos keitimus galvos varztus senus paliko , (as is praktikos bent dyzeliui keiciu jei tarpine tai dabar visada dedu visiskai naujus galvos varztus ) , galimas dar variantas kad pompa nekokia t.y. arba sparneliai nupuve, arba ant asies prasisuke yra tokiu testu vienkartiniu-patikrint ar neprapusta tarpine atsukes kamsti palaikai virs jo ir pakeicia spalva jei eina dujos ten, arba dar as pats esu mataves su testeriu matuot CO masinu, tiesiog atsukes radiatoriu gazuoji laikydamas zonda virsuj ir jei kazkiek eina ismetamu duju tai testeris parodo butum londone-paziureciau tau kas darosi ir jei ka sutvarkyciau
  8. as dairausi pirkt ar pajero ar shogun, bet is mano puses reikalavimai tokie kad butu trumpa ratu baze, 2.8td variklis ir mexanine deze :roll: tokiu zymiai maziau nei 2.5, bet visvien yra o gal kas galit papasakot apie blokiruotes?? ar daug skirtingu tipu ju yra situose modeliuose ir kokios geriausios?? beja modeli renkuosi apie 94-98metu
  9. apsuku signala is generatoriaus gauna, sakyciau gali but kalte jame, bet jei trinktelejus per skydeli suveikia, tai bandyk kur i srota nuvaziavus kita skydeli pajungt ant laidu ir paziurek ar veikia, ir bus aisku jau bent skydelis tavo geras ar ne :roll:
  10. anglijoj tiek pajero, tiek shogun su vairu desinej pusej :wink:
  11. sveiki 4x4 myletojai, gal kas zinot skyrtumus tarp pajero ir shoguno?? siaip cia anglijoj daug tu shogunu, buvau girdejas tik tiek, kad shogunas anglijoj rinktas.... :? idomu texniniu kokiu skirtumu turi jie ar ne?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.