bitlas Sukurta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Sukurta Gruodžio 17, 2009 Sveiki,siandien uzsikuriau salta mp1 ir iskarto pradejau vaziuot...siaip tai uzkurus visa laika leidziu padirbt kokias 5 min,bet cia buvo isimtis nes i mane vaziavo nevaldomas buldozeris. :x normaliai uzkurus jis biski negraziai dirbdavo-paciaudedavo ,bet po min viskas budavo tvarkoj...uzsikurdavo saltas ar siltas is puses abaroto...taigi:pavaziavau kokius 10 metru ir sustojau...negesinau...po keliu sekundziu prasidejo kauksejimas ir uzgeso...uzkurus vel kauksejo ir nedirbo ant laisvu.bandziau pajudeti is vietos nera traukos is karto gesta...davus gazo meta juoda duma...ziauriai meta...tai stai...butu malonu sulaukti protingu diagnoziu ir patarimu ka daryt...i servisa nevarysiu,nes velniskai brangu...geriau jau pirkti kita...jei imanoma tvarkysiu pats...beje turiu donora su varikliu taigi jei reiks keist tai problemu nera...bet gal galima nekeiciant?taipogi jei jau reiks keist-ar su intercooleriu ir be skirtingi varikliai?dekoju visiems is anksto!!! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimondas Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Jei juodas sumas - nesudega kuras (saliara). Bet sunku tiketis, kad oro filtras taip greitai uzsinese. Siaip siomis dienomis dauguma vargsta su vasariniu dyzeliu, nes sala filtre. Dumai buna sviesus. Gal vis delto paziurek oro filtra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 oro filtra buvau nuemes ir kuriau be jo...tas pats velnias...del uzsalimo tai negresia...pas mus cia nera minuso... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Sveikas pabandyk nuimti ir uzglusinti vakuma ant turbinos man taip buvo galvojau kad mirtis bet sitas bajeris isgelbejo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 cia rimtai? :shock: :shock: :shock: :shock: o nuo ko tas vakumas galejo pareiti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danila Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 greiciausiai dirzas prasoko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 aha....kaip zinot? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 turejau tokia pacia beda ir as kazkada su MP 1. ziema tik uzkurtas isvis nevaziuodavo, jegos nulis. truputi padirbdaves atsigaudavo. vasara normaliai. toki ir pardaviau. kas jam buvo - perkunas zino... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 pas mane isvis neatsigauna...nors cia ir tos ziemos nelabai yra...bet taviskis gal nekaldavo kaip dionizo kalvej.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
STdemoniac Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 pasitikrink dirza paskyrstimo, paskui pavardinsiu kelis bajerius su kuo esu susidures tik kitokiose masinose, bet dyzeliniuose varikliuose, yra buve kad nesuveikia siurbly esantis kazkoks paankstinimas saltam varikliui del ko verciasi dumais ir kala variklis ir kalatojasi -jausmas kad dirzas persokias butu :| ir praeina ie vel gerai paskui yra buve saltiem varikliam jei duodi gazo tai kazkaip uzstringa tepalo spaudimo reguliavimo voztuvas ir perpompuoja hidraulinius voztuvu kompensatorius-jausmas nekoks irgi, variklis gesta, purtosi, pilasi belekaip dumais, jausmas kad saudo i kolektoriu tiesiai, bet praeina kai biski pasyla arba ant laisvu padyrba, bet sitie nutikimai buvo kitu markiu auto nutike nezinau kas yra tavo atvejui, bet jei vis dar ta pati nesamone nepraeina tai reik dirza ptikrint -gal persokias :| Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MRemis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2009 turejau tokia pacia beda ir as kazkada su MP 1. ziema tik uzkurtas isvis nevaziuodavo, jegos nulis. truputi padirbdaves atsigaudavo. vasara normaliai. toki ir pardaviau. kas jam buvo - perkunas zino... Del traukos saltu varikliu, tai voztuvai. Tokio problema turejau, bet nebuvo apsipyles juodais dumais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 18, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2009 sveiki, na nuemiau dangteli...bet itariu kad visas mietkes su ziuret reiks ardyt visa prieki...nieko nepadarysi...vakumo glusinimas nepadejo tas pats kalimas...variklis kaip ir dar keisciau dirba...vakarop bus aisku ar dirzas prasokes ar ne...beje ar gali but prasokes ir kompensatorinio veleno dirzas????? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 18, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2009 mietkes ant numeri 3 ir tas kabliukas kaip ir tvarkoj... o kuris dazniausiai prasoka? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
STdemoniac Atrašyta Gruodžio 18, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2009 dazniausiai prasoka tarp alkuninio ir paskyrstimo veleno, dar buna ir siurblio metke prasoka-delko irgi gali atsirast kalimas ir duminimas ir dingt trauka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 na nelabai turejau laiko ka nors daugiau priziureti....dirbau vakar tai kai boso nebudavo tai po biski vis varzciuka atsukdavau...bet pasvarstes tai priejau isvados kad nieko kito nelabai galejo ir buti...variklis neskleido ne menkiausio i tartino garso ir staiga hop ir uzlinko....na nemanau!turi buti dirzas...jei ne einu kartis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 kad persoktu dirzas ir dar dirbtu variklis cia kaip loterijoj laimet siaip kompensatoriai ir mazai tiketina, va pvz forsunkes kad pasikabino tai jau realiau, nes tada ir variklis kala ir dumina ir purtosi ir dazniausia nepraeina, blogiausia stumuokline grupe ar indeklai :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 butu idomu suzinot kaip patikrinti visa tai...is manes ne koks variklistas tai kai medikui pasako forsunkes pasikabino tai zinai...nemanau kad kas nors nuo to pasidaro aiskiau...ka pirmiausia ir kaip tikrinti?bet ar gali pareit stumuokliai ir (ar) indeklai taip staiga...ryte uzkuriau jokiu bedu...atvaziavau darban taipogi tvarka...esu skaites tavo keleta zinuciu-renaldai, skamba kaip savo darba ismanancio zmogaus tai jau dabar esi beveik priverstas man viska detaliai paaiskint...suvokiu kad per intera neremontas .,bet kitu galimybiu kaip ir nera...dekui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 butu idomu suzinot kaip patikrinti visa tai...is manes ne koks variklistas tai kai medikui pasako forsunkes pasikabino tai zinai...nemanau kad kas nors nuo to pasidaro aiskiau...ka pirmiausia ir kaip tikrinti?bet ar gali pareit stumuokliai ir (ar) indeklai taip staiga...ryte uzkuriau jokiu bedu...atvaziavau darban taipogi tvarka...esu skaites tavo keleta zinuciu-renaldai, skamba kaip savo darba ismanancio zmogaus tai jau dabar esi beveik priverstas man viska detaliai paaiskint...suvokiu kad per intera neremontas .,bet kitu galimybiu kaip ir nera...dekui. pabandysiu padet :roll: del stumuokliu ar indeklu aisku mazai tiketina, bet uztenka sekundes kad kas nors pareitu pasikabino forsunkes tai reiskia kad uzstrigo purkstuko adata, vienoj ar kitoj padety. tu lygtai Airijoj? nepamenu :roll: jei pats nelabai gaudaisi ir dar uzsienyje :roll: del forsunkiu: uzkurk varikli, duok jam pasilti, svarbu kad dirbtu ant laisvu, nors ir sunkiai, ir (dabar galvojiu ar pas tave yra galimybe ) atsukti (atlaisvinti) purkstuko vamzdeli, pradet nuo pvz pirmo cillindro, variklis turetu prigesti arba uzgesti, pradeti dar labiau purtytis, per atlaisvinta vamzdelio verzlia turi sunktis kuras, jei tai vyksta viskas tvarkoj! jei variklio apsukos nekrenta, bet pvz dingo kalimas sumazejo purtimasis tai reiskia kad sis cilindras turi problemu,problemos: forsunke, voztuvai, kompensatoriai, stumuoklis, indeklas forsunke reik tikrint, bet galima ir namie, issukus, prijungti prie to pacio vamzdelio ir pasukti starteriu (pageidautina kad neuzsivestu variklis, nes daug pritaskis dyzelio) ji turi purksti labai lygiai (kaip deozodorantas) be jokiu laseliu ar spjaudymu. voztuvu, kompensatoriu, stumuoklio problemos paaisketu tik pamatavus kompresija indeklu atveju, forsunke dirbs, kompresija bus, bet siektiek mazesne nei kituose, aplamai kompresija neturi skirtis daugiau kaip 2bar tarp cilindru. aisku neturint praktikos tai sudetinga reiktu tau gal i koki servisiuka geriau pavaziuot, bet kad tik butu normalus motoristas, realiai suprantantis o ne pagal serviso knygas ir nepradetu ieskot smegenu siknoj, labai jau uzsienyje brangiai kainuoja ieskojimai padebesysia problemu rasyk, klausk kuo galesiu padesiu, jei jau labai rimtai tai ir skype ar tel galima pasikalbet Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 ok...is pradziu:renaldai kompresija pamatuociau-zinau kaip...bet neturiu prietaiso....visa kita sugebu...forsunkes paziuresiu ir nesu visiskai jau apkiautes....problema tame kad jis pas mane uzsiveda dabar tik uztraukus truputi patsosa...ant laisva gesta is karto....beto temperatura kyla kiek greiciau nei iprastai....parasyk skype...su servizais cia beda nes visi tokie iseje kad net ziauru...zinai nera lietuviskos padeties gerinimo gysleles... :)einu ziuret kas ten gausis... o i pelkes neriu kas dien...ypac cia pas mus kai kiauras dangus pastoviai...gyvenu in the country kaip sakoma todel parvaziaut namucio reikia stipriai padirbet...o motora as susitvarkysiu...zmones i menuli skrenda o cia motoras matai...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 tai nesvarbu ar ant patsoso ar ne, svarbu kad ne pilnu gazu va del temperaturos kilimo jau idomiau dazniausia kyla del velyvo degimo, nu ir ant laisvu blogai dirba, o uztraukus patsosa tu paankstini degima, bet velinant degima nera kalimo ir variklis kaip "guminis", ir priesingai ankstinant pradeda kalti ir purtytis ir greit gesta, bet temperatura nekyla ir uztraukus patsosa iskart gesta, jei kokia forsunke perpila simptomai gali but tokie patys, kaista, dumina, purtosi, kala o uztraukus patsosa siek tiek pagereja. dirzo persokimo atveju visi dyzeliniai varikliai lanksto voztuvus, isimtis tik varikliai turintys stangas (tai yra paskirstymo velenas apacioje, salia alkuninio veleno o ne galvoje), kad prasoktu tik siurblio mietkes nerealu, kitais atvejeis nesikuria. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 sukau kokias 5 min kol uzkuriau....purtesi ir kratesi nerealiai...be patsoso isvis nieko...su patsosu uzsikure, ne pilnu gazu...ant patsoso dirba kala ...is pradziu mete balta po to pilka...kai duodi gazo juoda...kalimas atsiranda kai duodi daugiau gazo... jei tik truputi velki su patsosu,kad neuzdustu tai kalimo beveik arba isviso nera...bet traukos irgi...atleidus patsosa iskarto dusta...stai tokia pasaka... ka tu i tai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tureklas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 nusistatyk mietkas ir vaziuosi kaip vazevai :? pirmiaise nuo to reike pradet Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bitlas Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 TUREKLAS:---1-ame puslapyje idejes esu foto is manualo...kurios mietkos dazniausiai prasoka?klausiu nes norint sugaudyti apatinias reikes isardyt visa prieki....virsutines mietkos tvarkoj...todel butu gerai bent jau 90% buti tikram kad tai mietkes pries ardant... atsukau paeiliui kiekviena forsunke...variklio darbas is karto keiciasi....kai uzsuku vel normaliai,bet taip kaip ir pries tai kala...reiskia forsunkes geros...suprantu kad gali dar ir blogai purkst bet tai jau kitam kartui atidesiu,nes pas mane japonas skirtas vidaus rinkai ir pas ji abratke sujungta tokia metaline slangute ir manyciau jei imsiu lauk tai lus 100%.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 o kalimas nebuvo sumazejas? ir antra jei ziurejai dirza, ar jis nelaisvas? ir prasukus su ranka ar visi dantys vietoje? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Gruodžio 19, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2009 nusistatyk mietkas ir vaziuosi kaip vazevai :? pirmiaise nuo to reike pradet tu man kada nors prie progos parodyk varikli kuris dirbs ar dirba prasokus dirzui? ar cia koks stebuklingas variklis kur tik siurblys persoka o alkuninio ir paskirstymo mietkos lieka savo vietose?! 3 dantu skirtumas tarp alk ir paskrt dr ir stumuokliai remiasi i voztuvus ar as isvis neteisus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar