Pereiti prie turinio

NP GR Y61 2003m mygtukas STABI on/off.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

vat iskilo klausimas kam tas mygtukas STABI on/off ir su kuo ir kada jis valgomas? Kadangi manualas masinos pas mane vokiskas, o vokiskai as suprantu nelabai, gal kas galetumet paprastai lietuviskai paaiskinti? :) Kazkiek supratau, kad tai kaskas su stabilizavimu automobilio taciau esmes pacios taip ir nepavyko issiaiskinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Na ka...griztu prie sios temos, gal kas pagelbes. Nutiko taip, kad siandien vaziudamas norejau pareguliuot skydelio apsvietima ir paspaudziau STABI OFF knopke. Tai issijungt issijunge, bet vel ijungt taip ir nepavyko:) Kur beda galetu but? Ar labai didelis blogis su isjungtu stabilizatorium asfaltu vazinet?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bedos reiktu ieskoti apie stabilizatoriu ciupinejantis. gal kas uzrudijo kur nors ir nesijungineja, ar laidelis kur nupuvo. o vaziuoti tu gali ir su ijungtu ir su isjungtu ir asfaltu ir purvu, ar apskritai gali ismesti ta stabilizatoriu lauk. skirtumo didelio tikrai nepajausi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bedos reiktu ieskoti apie stabilizatoriu ciupinejantis. gal kas uzrudijo kur nors ir nesijungineja, ar laidelis kur nupuvo. o vaziuoti tu gali ir su ijungtu ir su isjungtu ir asfaltu ir purvu, ar apskritai gali ismesti ta stabilizatoriu lauk. skirtumo didelio tikrai nepajausi

 

mhm...na viskas aisku. Reiks kazka galvot, nes labai jau nervuoja ta geltona lempecka (Stabi off) sviecianti i akis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keisti dalykai dedasi... Siandien atsisedu i automobili vaziuot i darba ir ziuriu, kad viskas veikia, nors vakar visa diena pravazinejau ir niekaip nenorejo tas stabilizatorius isijungt. Anomalijos kazkokios:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuk kiausu del menkniekiu ;) rimti gedimai patys islenda :lol:

 

tai taip:) net nesigincysiu. Dabar ieskau info kaip turbinos slegi reguliuot:) Norisi praktikoj patikrint ar tokiu budu tirai pavyksta pasalint viena 3.0d Patrol variklio chroniska liga:)

O tas stabilizatorius tai nelabai ir rupi daba, tuo labiau kai viskas kolkas lyg ir tvarkoj :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia liga bandysi salint turbinos pagalba?

 

ta kai prie 2500 rpm dingsta trauka, tada atledus gaza ir vel nuspaudus vel atsiranda. Kiek radau info ZD30 variklio turbinos slegis neturetu virsyti 10-11 psi. o mano isvardinti simptomai pasireiskia, kada turbinos slegis gerokai virsyja paminetus 10-11 psi ir buna net iki 18 psi. Tada suveikia apsauga kazkokia ir gesina turbina ar kazkas panasaus (cia dar bandysiu su specais konsultuotis). kaip sprendimas sito reikalo yra minimas turbinos slegio sumazinimas, kad vaziuojant lygiu keliu ir davus gazo nevirsytu tam tikros ribos.

Na zodziu nezinau kas cia gausis, bet nepabandes nesuzinosi:) o beda yra ir labai nervuoja, kada vaziuoji sau lygiu keliu...nori koki pensininka aplenkt ir belenkiant dingsta trauka...kita kart gali ir liudnai baigtis. Taip pat prie to pacio bandysiu oro srauto matuokle tikrint ir pasiziuret ar nepasalintas EGR voztuvas, nes tai taip pat gali but turbinos slegio padidejimo priezastis:)

Zodziu, kartais zmones prisigalvoja sau problemu, o paskui gaista laika jas spresdami...tai cia vienas is tu variantu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsauginis voztuvas tam ir yra, kad nuleistu slegi kai jis sukyla per daug, bet kai dingsta galia lenkiant isties nemalonus dalykas. o EGR voztuvus zmones specialiai uzglusina, kad variklis nekvepuotu savo bezdalais. jam tokie "patobulinimai" tik i nauda iseina. aisku kyla klausimas kaip i tai elektronika reaguoja? zodziu kai atkapstysi kame saknys - parasyk. daug kam idomu bus manau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsauginis voztuvas tam ir yra, kad nuleistu slegi kai jis sukyla per daug, bet kai dingsta galia lenkiant isties nemalonus dalykas. o EGR voztuvus zmones specialiai uzglusina, kad variklis nekvepuotu savo bezdalais. jam tokie "patobulinimai" tik i nauda iseina. aisku kyla klausimas kaip i tai elektronika reaguoja? zodziu kai atkapstysi kame saknys - parasyk. daug kam idomu bus manau.

 

 

Vat teoriskai EGR uzkglusinimas, ismetimo keitimas i 3 coliu, chip tunningas ir salygoja variklio overboosta ir atlikus betkuri is siu patobulinimu reiktu pareguliuot turbina. Cia kalbant apie ZD30 variklius. be to kaip viena is pagrindiniu overboosto pasekmiu yra blogas oro srauto matuokles darbas, ko pasekoje ir pasireiksdavo pats nemaloniausias dalykas su ZD30 varikliais tai trecio bei ketvirto stumoklio pradegimo bedos. Na bet tai gryna teorija, o kad praktikoj isbandyt reikia dar nemazai informacijos susirinkt apskritai apie automobili:) nes tai mano pirmas visureigis kuriuo vaziuoju dar tik puse metu, o be to tai ir pirmas mano vairuojamas dyzelis:) tiesa ne pirmas su turbina, bat ankstesniam SAAB 9-5 Aero tai nekilo minciu slegio mazint....buvo tik mintys kaip padidint :D. Zodziu pirmas veiksmas, ko reikia visam sitam ekpermente tai manometras, tik neapsisprendziu ar siustis is kinijos ir sutaupyt tam kartui kokius 70lt, ar pirkt cia pas mus... ir gar reiks persikelt apskritai i kita tema...nes cia jau biskiuka nukrypstama nuo pirminio klausimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sakyciau pirmiausia ir pradek nuo oro srauto matuoklio. nes sitas shudas daugelyje masinu megsta prota knisti. o su turbinos reguliavimais neskubek. beje ar verta tau pirkinetis manometrus, kai slegi gali pamatuoti bet koks servisas uzsiimantis turbinu remontu. ir tikrai nedaug tai kainuoja, bent jau vilniui. kaip kaune - nezinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sakyciau pirmiausia ir pradek nuo oro srauto matuoklio. nes sitas shudas daugelyje masinu megsta prota knisti. o su turbinos reguliavimais neskubek. beje ar verta tau pirkinetis manometrus, kai slegi gali pamatuoti bet koks servisas uzsiimantis turbinu remontu. ir tikrai nedaug tai kainuoja, bent jau vilniui. kaip kaune - nezinau

 

Na matai, slegi reikia matuot vaziuojant. Be to pareguliavus vel vaziuot ir ziuret. Garantuotai ne maziau teks servisui paklot nei tas daviklis kainuoja :) jau nekalbant apie statyma ant stendo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vaziuojant ir matuoja. slangas nuo turbos salonan atveda, pasijungia manometra ir vezini meistreli visokiais tempais. bent jau man taip pasakojo, kas daresi tokia procedura...

 

Na siaip elementarus manometras ne karve kainuoja:) pas mus perkant kazkur apie 100 lt (jei pirkt ne per pazistamus ir be nuolaidu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad pamatuot turbinos slegi,man turbo servise Vilniui kainavo 10lt.

Tai Vilniuje:) o as Kaune...ir man reik ne viena karta pamatuot, o daryt visa eile pakartotinu matavimu:) tai neprilakstysiu manau, be to ir paciam smagu prie automobilio pasikrapstyt:) Taip pat dazniausiai servise nenori aiskint smulkiai kur ir kaip padare, o cia, jei pavyks viskas taip kaip sumanyta tai planuose yra ir su aplinkiniais pasidalint sukaupta patirtim:)

Viska as cia sugalvojau daryt ne is skupumo ar, kad nepasitikeciau kazkuom. Tiesiog paciam smagiau. Jei butu rankos is subines isauge, galvos an peciu nebutu tada butu galima atiduot kazkam, kad viska padarytu ir nesukciau galvos, bet dabar uzsiimdamas vienu , kad ir nereiksmingu remontu ar patobulinimu, tenka paieskot informacijos apie viena ar kita mazga, o tuo paciu kiek dar siaip naudingos info apie automobili atrandi:) Kaip sakoma tobulejimui ribu nera :) Tokia mano natura, apie kiekviena turima automobili stengiuosi suzinot kuo daugiau, o kita karta neisardzius ir nesurinkus atgal netrodo viskas labai aisku :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.