Pereiti prie turinio

uaz469+vaz2121 ,,razdatkė,,


gynte

Rekomenduojami pranešimai

laikyt tai laikys ,bet kokia deze pavaru planuoji palikt,ar verta ,kad pastoviai bus perdavimas i priekini tilta :?: gal geriau vertetu det skorpo varikli su pavaru deze ir gaz69 razdatke,kazkaip patikimiau butu

pavaru deze skorpo bet su nivos razdatke butu tarpasinis blokavimas o ka turi gaz 69razdatke?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laikyt tai laikys ,bet kokia deze pavaru planuoji palikt,ar verta ,kad pastoviai bus perdavimas i priekini tilta :?: gal geriau vertetu det skorpo varikli su pavaru deze ir gaz69 razdatke,kazkaip patikimiau butu

pavaru deze skorpo bet su nivos razdatke butu tarpasinis blokavimas o ka turi gaz 69razdatke?

Nesuprantu kam tau tas tarpasinis blokavimas :D:D nu niekaip nesuprantu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laikyt tai laikys ,bet kokia deze pavaru planuoji palikt,ar verta ,kad pastoviai bus perdavimas i priekini tilta :?: gal geriau vertetu det skorpo varikli su pavaru deze ir gaz69 razdatke,kazkaip patikimiau butu

pavaru deze skorpo bet su nivos razdatke butu tarpasinis blokavimas o ka turi gaz 69razdatke?

tam kad galeciau vaziuot asfaltu 4x4 rezimu pvz.isvaziuoju ziema is namu isijungiu 4x4 ir vaziuoju nekreipdamas demesio i tai kad vietom kelias slidus vietom ne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uaz gaz ir kitiem visuregiam pastovei varo galas, reikia isijungi prieki. nivai pastovei varo visi 4 tik jai koks ratas pakyla i ora tai tas ir sukasi, isijungi tarpasine blokiruote, tada kaip ir gaz ar uaz pasikelus ratam i ora varo 1 prieki, kitas gale. Razdatkes su sublokuojamu tarpasiniu dufu + tai kad sukant poruki masina stabilesne ir ziema ir vasara ant zvyro - tai kad daugiau degalu nes sukasi priekinis tiltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noreciau pasakyt,kad UAZ-as lakstymams netinka,vien del to,kadmazai sukiojasi ratai(manau supranti kuria prasme)Kai pradejau vazinet su UAZ-ais galvojau,kad sujungus 4x4,slidziam kely stoves stabiliai,taciau gavosi atvirksciai.Kol varo vien galas jauti kiekviena slystelejima ir su vairugaudai ir islygini,o kai sujungi 4x4,galvoji,kad viskas ok ir varai daugiau pasitikedamas.Greitis didesnis ir kai pradeda visi keturi slysti tai sunku sugaudyti.

Del prasto UAZ-o ratu posukio.Kai pradeda galas ciuozinet neuztenka ratu pasukimo kampo,kad islygint auto,ko nepasakytum apie dzipus kuriu priekiniai ratai varomi granatu.Gal ne visai techniskai surasiau,bet prasme turbut supratai :fanaras:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai su uazo gali vaziuot mikstu gruntu ar kaip slidu, tai pats sakiai kad kai sniegas bus vaziuot nori.. tai ir lek su uaz'o, jokiu bedu.. o matai sniego nera isjungi raiciaga ir viskas , ir kuro maziau :) pataisyk jei klystu ?

isjungt gal ir galima vaziuojant o ijungt turbut nelabai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noreciau pasakyt,kad UAZ-as lakstymams netinka,vien del to,kadmazai sukiojasi ratai(manau supranti kuria prasme)Kai pradejau vazinet su UAZ-ais galvojau,kad sujungus 4x4,slidziam kely stoves stabiliai,taciau gavosi atvirksciai.Kol varo vien galas jauti kiekviena slystelejima ir su vairugaudai ir islygini,o kai sujungi 4x4,galvoji,kad viskas ok ir varai daugiau pasitikedamas.Greitis didesnis ir kai pradeda visi keturi slysti tai sunku sugaudyti.

Del prasto UAZ-o ratu posukio.Kai pradeda galas ciuozinet neuztenka ratu pasukimo kampo,kad islygint auto,ko nepasakytum apie dzipus kuriu priekiniai ratai varomi granatu.Gal ne visai techniskai surasiau,bet prasme turbut supratai :fanaras:

 

idek i uaza gera varikliuka bent 150 arkliuku ir kad apsukas megtu, nu ir padangas ne uazines ir nepasukamumas "sumazes", bent jau apsukom islyginsi. as ir ant ezero vazinejau, visai nieko :) tas pats ir apie niva, variklis+padangos :) nors as labiau vertinu nivos sistema :) aisku svarbiausia yra tarpine :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuojant niva su isjungta tarpasine blokiruote, posukyje kiekvienas ratas sukasi skirtingu sukimosi greiciu(leciausiai sukasi galinis ratas toj pusej i kuria puse suki, greiciausiai priekinis kitoj pusej) ir dirba visi trys reduktoriai(priekinis, galinis ir razdatke). Jei kuris ratas prasisuka netekes sukibimo, tai kiti sukasi is "inercijos" ne traukdami 100% kiek turetu, taciau neslysta.

Jei vaziuosi su ijungta blokiruote- priekis ir galas gauna 50/50 traukos jegos su vienodais apsisukimais, taigi priekiniai ratai turi suktis tuo paciu greiciu kaip ir galiniai, kas posukyje ant tvirtos dangos neimanoma, ir taip vaziuot yra grieztai draudziama(ant tvirtos dangos), nors baloj prasau. Ant ledo naudos ir mazai nes su ijungta blokiruote, posukyje priverti prieki iskart slysti nes ratai suksis leciau nei reikia, o galas slys, nes suksis greiciau nei reikia.

Jei galetum uzblokuoti ir priekinius bei galinius treduktorius, kad visi ratai suktusi vienodai tai vairas visai nebereikalingas. 8)

Pataisykit jei as klystu, bet atrodo taip :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuojant niva su isjungta tarpasine blokiruote, posukyje kiekvienas ratas sukasi skirtingu sukimosi greiciu(leciausiai sukasi galinis ratas toj pusej i kuria puse suki, greiciausiai priekinis kitoj pusej) ir dirba visi trys reduktoriai(priekinis, galinis ir razdatke). Jei kuris ratas prasisuka netekes sukibimo, tai kiti sukasi is "inercijos" ne traukdami 100% kiek turetu, taciau neslysta.

Jei vaziuosi su ijungta blokiruote- priekis ir galas gauna 50/50 traukos jegos su vienodais apsisukimais, taigi priekiniai ratai turi suktis tuo paciu greiciu kaip ir galiniai, kas posukyje ant tvirtos dangos neimanoma, ir taip vaziuot yra grieztai draudziama(ant tvirtos dangos), nors baloj prasau. Ant ledo naudos ir mazai nes su ijungta blokiruote, posukyje priverti prieki iskart slysti nes ratai suksis leciau nei reikia, o galas slys, nes suksis greiciau nei reikia.

Jei galetum uzblokuoti ir priekinius bei galinius treduktorius, kad visi ratai suktusi vienodai tai vairas visai nebereikalingas. 8)

Pataisykit jei as klystu, bet atrodo taip :D

 

daug tiesos :) bet vairas tai reikalingas :D

o tu bandei su niva saules piest pvz ant ledo, sniego, smelio ir asfalto? faktas kad standartas niva tai gali. bandziau keliose ralikroso varzybose, o tarpasine blokiruote labai reikalinga ir ne tik kai baloj sedi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug tiesos :) bet vairas tai reikalingas :D

o tu bandei su niva saules piest pvz ant ledo, sniego, smelio ir asfalto? faktas kad standartas niva tai gali. bandziau keliose ralikroso varzybose, o tarpasine blokiruote labai reikalinga ir ne tik kai baloj sedi.

 

 

vairas gal ir reikalingas, bet su ijungtom visom blokiruotem naudos nedaug :)

dar neteko piest, bet issivaizduoju kad labai paprastai tai padaruciau ant sniego ar ledo, jei uztektu galios ir ant zvyro, bet ant asfalto ar betono vargu(variklis netas ir siaip masina ne tam skirta), nes nesujungus razdatkes gales spakainiai ardytis iki valiai nevargindamas priekiniu ratu;

blokiruote aisq kad reikalinga ne tik baloj kai sedi, bet ja reik saugot nuo staigiu posukiu ant tvirto pagrindo, tada ja labiausiai lauzo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Subaru Xt turi tarpasine blokiruote, panasei kaip nivo. tai su tokia teko saule piest ant zvyro. Su ijungta tarpasine blokiruote saule gaunasi disedne nei piesiant su isjungta.

o kas nors is uzsienieciu turi razdatke atskira nu pavaru dezes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.