Pereiti prie turinio

G 55 AMG


Rekomenduojami pranešimai

http://www.youtube.com/watch?v=swY1iS1K ... ed&search=

Filmuota,bandymu poligone Stutgarte,Vokietijoj.Masina vairuoja vairuotojas-bandytojas,buves popieziaus asmeninis vairuotojas.

Kolegai teko dalyvauti bandymuose minetam poligone,buvo vaziuojama maksimaliu greiciu per filmuke rodoma posuki.Kiek pamenu pasiekus 200 km/h greiti minetam posukyje deformuojasi ir lengvuju automobiliu kebulai ,ir visureigiu remai...

Be jokiu suzalojimu bandymus baige tik MB G :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 88
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

o jei veironas vokieciu trasoje islupo maximalu greiti ? ka tai irodo ?

 

Ot tu nesupratingas!!! Tai juk tai rodo, kad bugati gamintojai taip gudriai sugalvojo "dar viena eilini reklamini triuka"! Kaip ir visi kiti automobiliu gamintojai....Na iskyrus kai kuriuos (nenoriu mineti konkreciai, kad nesukelciau didelio didelio pasipiktinimo bangos ) :) P.s. Tikiuosi visi humora suprantat :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jei veironas vokieciu trasoje islupo maximalu greiti ? ka tai irodo ?

 

Tas pats veironas kokiam nors Ruklos poligone is vietos nepajudetu :D

O tas G 55 AMG lietuviskoj pelkej paskestu taip pat greitai, kaip Vokietijoj vaziuoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir norit pasakyt, kad tame filme buvo pasiektas 200km/h greitis??? :lol::lol: kazkokia pieva ir tas mersas ir tas filmas....nieko blatno as ten nepamaciau... :cry: kad butu pakiles kaip lektuvas tai tada butu nuostabu.. :wink: o dabar :idea:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau internete filmuka ir prisiminiau,apie bandymus darytus tam paciam poligone...

Bandymus dare ORC,uz vairo sedejo prietelius vardu Vitalijus,o jam kartais tenka ir uz poligono vartu isvaziuot...

Keletas nuotrauku is Hungarian Baja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gražu, bet vėl pasikartosiu....

........ką ir reikėjo įrodyt - krūva tvirtos geležies, kuriai sunku minkštam grunte...

:wink:

Nu Jus vis su tuo minkstu gruntu nu kiek galima, auto visur turi vaziuoti, nieko daug cia nepasikeis kad koks 100 kg bus daugiau, bet paziurekit i kitus pliusus isikande i ta savo Tojota ziurit i ja isimilejusios karves zvilgsniu, uzteks tu diskusiju lai buna TOJOTA PATI GERIAUSIA.

2007 m pabaigoi paziuresim ka Tojota bus pasiekusi LVKA :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus tu zmogus :D Tai jeigu nebus piloto vaziuojancio su Toyota tai nebus ir Toyotos pasiekimu... As nezinau kas ten siais metais vaziuos, ir su kokiom masinom. Bet siaip LVKA nieko nereiskia kas liecia vien masina.

Viena Toyota gi nevaziuos :D Visa komanda laimi...

Ir ne 100kg o gerokai daugiau...

Kiek pav taviskis sveria konkreciai :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jus dar įdomesni, neradau nė vienam atsakyme žodžio TOYOTA, tik jūsų pačių atsakyme....:) ar kur pražiopsojau, kad MBG blogiau už TLC ar kitus ? :lol:

Nu bet per kelerius metus kiek pažinajau MBG vairuotojų (ne tik LT) , jie pakeitė juos į kitus modelius.... čia ne peikimas, tik pastebėjimas... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mes ne tik žiūrim, bet ir važinėjam plačiai - ir su tuom kas kam patinka...:)

bet kai kas nors mano, kad jo numylėta markė yra geriausia ir visiems ir visur duos į klyną - labai klysta.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kieti tai kieti... :D Mes kaip tik placiau ir ziurim, Samurajo ir nekeliam kaip dievo(nors pelkese jis dievas). Toyota ir stovi per viduri tarp G ir Suzukio pagal svori... O konstrukcija G ir Tpyotos tai ta pati is esmes...

Aisku galima pavardinti G pliusus... Gal as ko nezinau... Cia tegu Mercedesas pasisako...

Mano nuomone paremta tik stebejimu is sono kas dejosi visureigiu varzybose per siuos 6 metus, bei pakatuskese... Taip pat siek tiek zinant konstrukcija... Taigi varzybose jis baisiai skendo kur tik buvo trasos gilesnes. Gerai vaziavo zieduose,kalniukais,kur buvo sausa... Aisku ivertinus kad trasas lengviau daryti karjeruose kur sausa, ir organizatoriai taip darys... G turi neblogas perspektyvas... Tik nelabai matau vis tiek privalumu pries Toyota...

Taigi jeigu gerbiamas Mercedesas sugebetu juos isvardinti be jokiu blebleble, tai butu idomu...

O to AMG aparato as irgi neatsisakyciau... :D Man irgi sie seifai patinka is esmes... :D:D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir norit pasakyt, kad tame filme buvo pasiektas 200km/h greitis??? :lol::lol: kazkokia pieva ir tas mersas ir tas filmas....nieko blatno as ten nepamaciau... :cry: kad butu pakiles kaip lektuvas tai tada butu nuostabu.. :wink: o dabar :idea:

 

seip man irgi labai didelis itarimas kilo del greicio, na variklis turi bu galingas kad taip greit issukti iki tiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visureigis, iki 100km/val. (60 myliu/per valanda) per 5 sekundes. Kad ir koks "suasfaltintas" bet visgi visureigis...Tai daugiau nei labai galingas variklis...

 

 

iki 100 yra vienas dalykas, kaskur ties 150 jau prasideda visai kitokie greitejimai

na nezinau, gal ten ir pasiekia, todel ir nesakau kad nesamone, tik kila itarimas :D jei taip nu tai pavydu variklio :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmenai, padėk peilį ! nedaryk sau charakyry - LR to nevertas, pasikeisk į MBG ir nuo šviesoforo būsi krūčiausias džipystas.... :lol::lol::lol:

 

:wink: o man nepatiko nei važiuot nei vairuot MBG.... :?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmenai, padėk peilį ! nedaryk sau charakyry - LR to nevertas, pasikeisk į MBG ir nuo šviesoforo būsi krūčiausias džipystas.... :lol::lol::lol:

 

:wink: o man nepatiko nei važiuot nei vairuot MBG.... :?

 

ne dragon ne taip supratai :D cia uz LR ir suzalot galiu :D

 

o jei rimtai tai super galingo variklio kaskodel visikai nesinori, o jei noretusi kasko greito super duper, imciau koki rodsteri kupa ar kaska panasaus tam reikalaui, kad ir koki s2000 :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmenai, padėk peilį ! nedaryk sau charakyry - LR to nevertas, pasikeisk į MBG ir nuo šviesoforo būsi krūčiausias džipystas.... :lol::lol::lol:

 

:wink: o man nepatiko nei važiuot nei vairuot MBG.... :?

 

Zinau viena dalyka, jog labai daug kas priklauso ir nuo isangstinio nusiteikimo, nusistatymo. Zinoma jeigu vazinejai su modeliu iki atnaujinimo, tai juk ten praktiskai karinis automobilis :) Yra begales Citroen XM gerbeju, kurie nemato geresnes masinos del komfortisko vaziavimo. Pac pasivazinejes su tokiu (neslepiant issangstines neigiamos nuomone :) ) ir nepatiko, ir taskas. Nepatiko jog ne tik minkstas kaip laivas, bet ir vairuojasi kaip jachta. :D

Gerbiu asmenine nuomone, visi negalime vienodai manyti... Bet tai dar nereiskia, jog taip ir yra....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko pastebet gelendvagenus ir ant minksto grunto,ir sekasi visai neblogai,kad ir toj pacioj Ladogoj...Kur tikrai gera pelke,tai skesta visi.

Pernai Ladogoj TR1 lyginom vaziavusius beveik visa laika kartu MBG ir LR.

Mersas leciau praeidavo ten kur nebuvo po apacia kieto grunto,klimpo giliau nei LR,o kur buvo po apacia kietas gruntas,LR buvo sunkiau,jis kazkaip daugiau veldavosi pavirsiui molyno.

Kiek zinau siemet ORC turetu Ladogoj dalyvaut kaip komanda,vaziuos tais paciais MB G.

Jei kam bus idomu idesiu daug suklimpusiu minkstam grunte dzipu nuotrauku :lol:

O del maksimalaus greicio,tai as pats kasdienai vazinet turiu MB G 400CDI,tuos pacius 200 km/h jis pasiekia be jokio vargo ir ant kelio stovi ne taip kaip kai kurie atseit dzipai ar parketnikai,tai cia dyzelinis traktorius,nekalbant apie AMG...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būtent, kai yra dugnas sunkesnė mašina geriau kabinasi... :wink:

 

kažką rimtai įvertint pagal pravažumą galima būtų tik subalansuotoj trasoj, kur proporcingai vienodai pelkės, smėlio, kalnų, provėžų, molio ir vairuojant tam pačiam ekipažui (prieš tai pasitreniravus su kiekvienu modeliuku)..... o taip visad vienose gonkėse pirmaus vieni, kitose kiti modeliai ir tai dar nuo ekipažo priklausys, kas kaip trajektoriją, greitį pasirinks ir kaip greit su gerve suksis.....

 

niekad niekam nusistatymo netūrėjau, bandydavau iš smalsumo, bet ką darysi, kai su tlc komfortu patirtis yra... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būtent, kai yra dugnas sunkesnė mašina geriau kabinasi... :wink:

 

kažką rimtai įvertint pagal pravažumą galima būtų tik subalansuotoj trasoj, kur proporcingai vienodai pelkės, smėlio, kalnų, provėžų, molio ir vairuojant tam pačiam ekipažui (prieš tai pasitreniravus su kiekvienu modeliuku)..... o taip visad vienose gonkėse pirmaus vieni, kitose kiti modeliai ir tai dar nuo ekipažo priklausys, kas kaip trajektoriją, greitį pasirinks ir kaip greit su gerve suksis.....

 

niekad niekam nusistatymo netūrėjau, bandydavau iš smalsumo, bet ką darysi, kai su tlc komfortu patirtis yra... :wink:

Gera pusmeti paskaitineju foruma,tai aki daugiausia ir rezdavo - kas nors paklausia kas geriau opelis ar fordas,atsakymas tu esi lopas,nes reik pirkt Toyota :lol:

Ir siaip kukliai pridursiu - nemanau ,kad technikos progresas pasaulyje sustojo ties 1988 metu Toyotos modeliais. :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.