Pereiti prie turinio

Jeep Grand Cherokee WK/WH 3,0 CRD nuomonės potyriai


turcinas

Rekomenduojami pranešimai

"Incu", tikrai nesisaipome is to, kad zmogus kazko nezino. Visi mes kazko nezinome, nesusidureme.

Tiesiog tavo klausymas ir Rolando atsakymas - TOP Nr. 1 :liux: :liux: :liux:

 

O siaip smagu, kai kazkas nebijo paklausti, domisi ir jam idomu. Tai tik sveikintina :-)

 

Pora i remonto kaina, kuria rasiau neiena. Rolandas pateike pvz. komplekto kainos (priekis, galas) ir plius tos poros tiuningines. Paprastos kiek maziau kainuotu.

Pigesnis variantas butu jeigu pats nusiperki viskas ko reikia ir tik darbas kainuotu. BET! reikia zinoti ko reikia.

Dabar klausi apie poras ir atrodo is klausymo, kad nori viska keisti. Nereikia skubeti. Geriau isitikinti ar tikrai poros suestos jau ir tada keisti.

Juk pats supranti, kad atvazevus i servisa, pasakysi viska keisti tai jie tik su didziausiu malonumu tai padaryti nores...:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 122
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Man labai patiko sis modelis, iš principo problemų nėra. Buvo problemų su padangų davikliais, buvo nukaltas vienas tranponderis, suskaldytas korpusas, neatsimenu kiek kainavo, 10 ar 15 eurų, vwt susitvarkiau. Dar pruekinis reduktorius kažkur tepalą leidžia, salnikai sausį, belabai suprantu per kur, gal per tarpinę, reikės kada susitvarkyti. Daugiau trūkumų nėra. Dyzelis vaziyoja super, kuro už 2.7crd naudoja šiek tiek daugiau, bet važiuoja tikrai smagiau. Važinėjimui už wg tikrai smagesnis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa, dar prieš porą savaičių generatorius uzsilenke. Natūraliai susidevejo, bet dabar jau įprasta, kad generatorius nelabai laiko daugiau 200 tūkst. Generatorius merso, kadangi su taisymu esu uzsiroves ne kartą, pirkau iš dago pilnai restauruota su 1,5 metų garantija, kainavo 219 eurų. Opelio astros generatorius daugiau kainavo :)

 

Ir šiaip, ne klaustuko nuomonės reikia žiūrėti, kuris nusipirko kažkokį drozoni ir toliau drožia :), o kokio Reno, per kurio rankas kogero ne viena dešimtis tokių praėję, jis tai tikrai gali pasakyti kokios būna jų problemos ir kaip jos sprendžiamos. Tarp kitko, sakė, kad šitiems modeliams priekinio reduktoriaus bėdos nėra būdingos, kaip pvz buvo ant wj. Šitie daugiau problemų turi su galiniais tiltais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur galima būtų pasiskaityt ar pažiūrėt apie šio modelio komlplektacijas? JeepAvtograd rašo labai kukliai.

komplektacijų labai nedaug - Laredo (kibiras), Limited (jau kažkas yra) ir Overland (yra jau viskas), bei SRT (tas pats kaip Overland tik sportiškiau - tipo karbonas vietoj medžio ir panašiai)

buvo dar pora kažkokių jubiliejinių tipų, bet ten kažkas per vidurį tarp Limited ir Overland

pagal vin pasižiurėt galima čia  http://www.usa-auto.ru/vinview.php?id=049034b7b3096cd33a431cc597e83b93  tik reikia registruotis kiek atsimenu

Redagavo Klaustukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

komplektacijų labai nedaug - Laredo (kibiras), Limited (jau kažkas yra) ir Overland (yra jau viskas), bei SRT (tas pats kaip Overland tik sportiškiau - tipo karbonas vietoj medžio ir panašiai)

buvo dar pora kažkokių jubiliejinių tipų, bet ten kažkas per vidurį tarp Limited ir Overland

pagal vin pasižiurėt galima čia  http://www.usa-auto.ru/vinview.php?id=049034b7b3096cd33a431cc597e83b93  tik reikia registruotis kiek atsimenu

SRT8 Tai jau visai kita masina :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka radom kad galiniai guoliai kliba.vienoj pusei net matosi kaip ratas juda tad tikiuosi pakeitus problema del uzimo ir vibracijos issispres

jeigu galinis tiltas Dana 35C - tai ir vargsi su guoliais.( kol nepakeičiau į Dana 44 - vargau ir aš)

 

Būtinai pažiūrėk ir priekinį kardaną - pajudink ranka - ar nekliba.

 

su WJ nuvažiavau jau apie 140 000 mylių.

 

Tikrai turiu ką papasakot. jeigu nori -(alio: + 370 601 25222) 

 

kas rytą ir kas vakarą pravažiuoju pro Alytų - pasakysiu į ką reikia atkreipti dėmesį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dujos su OBD tai taip. Nors kitu cia ir nelabai įdėsi :-)

Jeigu dujos su OBD tai taip. Nors kitu cia ir nelabai įdėsi :-)

Purkstuku niekas neatjungineja. Pati sistema is principo kitokia, esme, kad po isiurbimo koliku ant 4 cilindru is 8 stovi po papildoma mds sistemos voztuva, kuris ir reguliuoja i to cilindro degimo kameros patekima.

 

O dujas idesi kokias tik nori :)

 

Ismokus vaziuot, su 300c 5.7l uzmiestyje tilpau i 10l duju/100km

Kompas rode dar maziau

post-10714-0-64768300-1534964477_thumb.jpeg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Purkstuku niekas neatjungineja. Pati sistema is principo kitokia, esme, kad po isiurbimo koliku ant 4 cilindru is 8 stovi po papildoma mds sistemos voztuva, kuris ir reguliuoja i to cilindro degimo kameros patekima.

 

O dujas idesi kokias tik nori :)

 

Ismokus vaziuot, su 300c 5.7l uzmiestyje tilpau i 10l duju/100km

Kompas rode dar maziau

Visiskai neteisus del purkstuku atjungimo ir papildomo voztuvo ir visa kita :-) Nebent supainiojai su kita sistema.

 

Butent Hemi varikliose naudojama MDS sistema sustabdo voztuvus (taip nepaduodamas oras i cilindrus), nepaduoda signalo i purkstukus (kuro padavima sustabdo) ir signala i zvakes.

Be to "CILINDRU ATJUNGIMAS" tik taip vadinama. Is esmes tai yra "CILINDRU IJUNGIMAS". Variklis dirba V4 rezimu ir esant apkrovai tampa V8.

Taip pat yra ir specifine ismetimo sistem, kad negalima butu atskirti ar V4 ar V8 rezimas.

:)

Manau supainiojai su kita sistema.

 

Neaisku "dujas idesi kokias nori" :-)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai neteisus del purkstuku atjungimo ir papildomo voztuvo ir visa kita :-) Nebent supainiojai su kita sistema.

 

Butent Hemi varikliose naudojama MDS sistema sustabdo voztuvus (taip nepaduodamas oras i cilindrus), nepaduoda signalo i purkstukus (kuro padavima sustabdo) ir signala i zvakes.

Be to "CILINDRU ATJUNGIMAS" tik taip vadinama. Is esmes tai yra "CILINDRU IJUNGIMAS". Variklis dirba V4 rezimu ir esant apkrovai tampa V8.

Taip pat yra ir specifine ismetimo sistem, kad negalima butu atskirti ar V4 ar V8 rezimas.

:)

Manau supainiojai su kita sistema.

 

Neaisku "dujas idesi kokias nori" :-)

logiškiau turėtų būti cilindrų dekompresavimas kad tų cilindrų kompresija nestabdytų variklio dirbant ant pusės likusių cilindrų, taip kad vožtuvai turėtų būti V4 rėžime abu atidaryti..............

:scratch:  :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

logiškiau turėtų būti cilindrų dekompresavimas kad tų cilindrų kompresija nestabdytų variklio dirbant ant pusės likusių cilindrų, taip kad vožtuvai turėtų būti V4 rėžime abu atidaryti..............

:scratch:  :study:

Panasiai ir yra :-)

Konkreciai apie 5.7L Hemi:

 

Operation: During MDS operation the same four cylinders are always shut down. They are 1, 4, 6, and 7. These are the only cylinders that have the deactivating lifters. The other four cylinders have normal hydraulic lifters.

Since the firing order is 1-8-4-3-6-7-2, the system can shut down every other cylinder in the firing order to avoid engine roughness and maintain balance.

When the operating conditions are met the PCM deactivates the cylinders in firing order within .04 seconds. To keep the valves from opening the PCM supplies power to the MDS solenoid for the cylinder it is shutting down. The solenoid directs oil pressure to the lifters for that cylinder, which pushes in the locking pins that allow the lifters to collapse so they no longer open the valves. The PCM will also shut off fuel and spark to the cylinders (raudonai apie purkstukus ir zvakes).

 

Dviracio isradineti nereikia. Tiesiog pasiskaityti tinkama medziaga :-)

 

Problema del skirtingu nuomoniu manau del to, kad skirtingi varikliai skirtingais keliais tai daro. Va net Volkswagenas sugalvojo FSI 1.4L atjungineti cilindrus. Del to ir painiojama, kuri sistema kaip veikia:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tai nesąmonę parašei. Gamykliškai moldingai pas juos uždeti ant plastmasinių klipsu ir dvipusės lipnios juostos. Jei kažkoks remontininkas nesudejo kas pruklauso, tai gamyklinis surinkimas ne prie ko

prisiminiau dar vieną gamyklinį WK/WH "privalumą" - durų moldingai barška kaip pas kokią dacia ar kas ten pačio pigiausio :D:D

salone to beveik nesigirdi, o kieme neduok dieve garsiau muziką pasileisi :D

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tai nesąmonę parašei. Gamykliškai moldingai pas juos uždeti ant plastmasinių klipsu ir dvipusės lipnios juostos. Jei kažkoks remontininkas nesudejo kas pruklauso, tai gamyklinis surinkimas ne prie ko

gal tai ir nėra visai naujai mašinai, bet kai šnekama apie 10-13 metų senumo modelius, tai...... eik savo pasibarškink  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Ką tikrint perkant (minusai) -  pas beveik visus neveikia parktronikai, padangų slėgio davikliai, bagažinės ir bagažinės stiklo amortikai, nešviečia visa centrinė konsolė, neveikia palėtintojas, suplyšusi vairuotojo sėdynė, nutrintas vairas, durniuoja arba visai neveikia gamyklinis magnetofonas, kiauras liuko drenažas (tikrinasi žiūrint ar surudyję priekinių sėdynių tvirtinimai), variklio kolektoriaus tarpinės sisioja, ūžia priekinis tiltas prie greičio apie 90-100 km/h, suplyšę priekinio tilto reduktoriaus sailentblokai............ ir bet kuris iš šitų defektų remontuojasi laaabai nepigiai....... 

toliau visos kitos bėdos standartinės kaip ir kitų automobilių  :D  :D

Parktronikai. Nustoja veikti atėjus laikui kaip ir kitoms mašinoms. Jei jau vienas sugedo tuoj ges ir kiti jeigu kartu buvo sudėti. Pats pakeičiau 4 priekinius.

Slėgio davikliai. Vėl, kaip ir viskam, ateina laikas ir užlinksta. Nors gamintojas to nenurodo, bet galima ardyti ir pakeisti elementą. Dėvėtas (veikiantis) kainuoja apie 15 Eur. 4 ratai pasigauna naują daviklį automatiškai, o atsarginį ratą reikia įprogramuoti per OBD. (man kainavo 10 Eur.)

Konsolė. Sutvarkys kiekvienas kuris nulaiko lituoklį.

Dėl palėtintojo, tai pas mane veikė, tik skydelyje rašė "Service 4wd system". Kaltas buvo solenoidas esantis priekiniame tilte. LT nepigus, bet Ebay galima rasti. Pakeitimas paprastas tik reik duobės.

Bendrai paėmus visi vardijami "minusai" kaip ir visų kitų automobilių. Kiek teko ardyti saloną, pasirodė labai paprasta ir primityvu.

Tai tiek pastebėjimų jau virš metų vairuojant WK

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Parktronikai. Nustoja veikti atėjus laikui kaip ir kitoms mašinoms. Jei jau vienas sugedo tuoj ges ir kiti jeigu kartu buvo sudėti. Pats pakeičiau 4 priekinius.

Slėgio davikliai. Vėl, kaip ir viskam, ateina laikas ir užlinksta. Nors gamintojas to nenurodo, bet galima ardyti ir pakeisti elementą. Dėvėtas (veikiantis) kainuoja apie 15 Eur. 4 ratai pasigauna naują daviklį automatiškai, o atsarginį ratą reikia įprogramuoti per OBD. (man kainavo 10 Eur.)

Konsolė. Sutvarkys kiekvienas kuris nulaiko lituoklį.

Dėl palėtintojo, tai pas mane veikė, tik skydelyje rašė "Service 4wd system". Kaltas buvo solenoidas esantis priekiniame tilte. LT nepigus, bet Ebay galima rasti. Pakeitimas paprastas tik reik duobės.

Bendrai paėmus visi vardijami "minusai" kaip ir visų kitų automobilių. Kiek teko ardyti saloną, pasirodė labai paprasta ir primityvu.

Tai tiek pastebėjimų jau virš metų vairuojant WK

 

idomumo deliai kiek kuro sudegina 3.0d? ka rodo kompas 

Redagavo zero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.