Pereiti prie turinio

Mersedes bendz 3 litru automatine deze


raganauskis

Rekomenduojami pranešimai

Romai, tau klausimėlis, kuris pasufleruos atsakymą kas svarbiau :)

Paimam Suzuki Hayabusa variklį, kuris turi 147kW ir 139Nm ir įdedame į, pavyzdžiui į miniveną Chrysler Voyager vietoje jo variklio (130kW ir 285Nm).

Kaip manai, ar pajudės minivenas iš vietos su tuo daugiau arklių turinčiu Hayabusa varikliu? ;)

 

Kaip Tiknius mėgdavo sakyti: Horse power sells cars, torque wins races :)

Tai iseina

Hayabusa 147kW, 139Nm prie 5550aps/min.

Voyager 130kW, 285Nm prie 2400aps/min.

Mes statom greicio perdavima ir pas mus ant Hayabusa asies isena pvz dvigubai maziau aps, bet ir dvigubai daugiau Nm. 2775aps/min ir 278Nm. Tai kaip cia iseina?

O pvz ratui koks skirtumas kas ji suka ar mazas variklis su daug apsuku, bet per reduktoriu, ar didelis variklis su mazai apsuku, bet be reduktoriaus? Jei kardanas sukasi su tiek pat Nm ir tiek pat aps/min?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei prie tu paciu sukiu vienas tures 150Nm o kitas 180Nm, tai tas kuris 180Nm tures daugiau ir kw.

Pvz:

Pirmas kuris turi 150Nm ir 100kw, jam reikia 3500aps/min.

Antras kuris turi 180Nm prie tu paciu apsuku (3500aps/min) jau birbina ne 100kw, bet visus 120kw :excl:.

Nebūtinai , prie viso to sūkiai prie kurių išgaunamas  max sukimo momentas niekada nesutampa su tais prie kurių skaičiuojami kw ba pastudijavus lenteles su variklių parametrais tai sūkiai prie kurių skaičiuojami max kw yra žymiai aukštesni nei sūkiai prie kurių yra max sukimo momentas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O pvz ratui koks skirtumas kas ji suka ar mazas variklis su daug apsuku, bet per reduktoriu, ar didelis variklis su mazai apsuku, bet be reduktoriaus? Jei kardanas sukasi su tiek pat Nm ir tiek pat aps/min?

Yra skirtumas , net labai didelis kadangi max sukimo momentas turi konkrečią pradžią ir konkretų galą sūkių diapozone  - jei didinsi tą sukimo momentą reduktoriaus pagalba tai automatiškai mažinsi tą tarpą kur max sukimo momentas ir , kaip rezultatą , turėsi naudot pavarų dėžę su daaauuug laipsnių .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavyzdys iš real life: Grand Cherokee visuose, įskaitant 5.7HEMI razdatkės su palėtintoju, bet 6.1SRT razdatkė be palėtintojo, nes variklis su kompresoriumi - sukimo momento ir taip dax**a visame diapazone.

Ar tikrai su kompresorium ? 6,1 ir 6,4 ėjo iš gamyklos be kompresorių, žmonės patys jau tiuningavo, dabartinis trackhawk 6,2 jau leidžiamas iš gamyklos su kompresorium :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra skirtumas , net labai didelis kadangi max sukimo momentas turi konkrečią pradžią ir konkretų galą sūkių diapozone  - jei didinsi tą sukimo momentą reduktoriaus pagalba tai automatiškai mažinsi tą tarpą kur max sukimo momentas ir , kaip rezultatą , turėsi naudot pavarų dėžę su daaauuug laipsnių .

va va, cia tikriausiai ir bus paasikinimas

Redagavo Mastino
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tikrai su kompresorium ? 6,1 ir 6,4 ėjo iš gamyklos be kompresorių, žmonės patys jau tiuningavo, dabartinis trackhawk 6,2 jau leidžiamas iš gamyklos su kompresorium :)

Taip, jūs visiškai teisus. Ačiū už patikslinimą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.