Tėvas Sukurta Kovo 13, 2018 Dalintis Sukurta Kovo 13, 2018 (redaguota) Sveiki. Gal galit patart is patirties kokia, kur ir kaip rinktis priekaba tinkancia auto B kategorijai. Nauja arba mazai naudota. Gal kas isparduodat? Pageidautini matmenys ilgis 2300,2600mm ,o plotis 1250,1350mm.aukstis 300mm ir auksciau.Tel.867844748Vilnius Redagavo Kovo 13, 2018 Tėvas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dinamitas Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 Vyrai imeskit informacija ir man labai aktualu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 geriau pirkti naują, dar geriau dviašę (atkabinus pati stovi, plius 2 torsioninės pakabos po 750 kg, galima vežt iki 1.5 tonos, nors dokumentuose bus bendra masė 750 kg), startas naujos nuo 1200 eu, jos dabar visos cinkuotos...p.s. pats sau pirkau Syland, Gariūnuose, viską vietoje galima susikomplektuoti (tentą, atsarginį ratą, pakojus, trapus) -https://autoplius.lt/priekabosjums/skelbimai/priekabos-ir-puspriekabes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 (redaguota) Vienas mažas, bet labai svarbus niuansas- praktiškai visos šitos kontoros (Syland) priekabos, išskyrus dviašius tralus ir kai kuriuos kitus brangesnius variantus, yra be inercinių stabdžių. Nepirkčiau tokios ir kitam nerekomenduoju, nebent tampyt su didele, galinga ir sunkia mašina, kuriai iš esmės px, kas ant subinės užkabinta. Toliau-torsioninės ašys. Labai paprasta ir kompaktiška konstrukcija, kuri gerai veikia, važiuojant lygiais prakutusių Europos šalių keliais, o Lietuvoj šitas variantas yra ne pats geriausias, nelygiam kely tuščia priekaba neblogai šokinėja...Taip pat gerokai bijo perkrovų. Linginė pakaba mūsų sąlygomis yra pranašesnė. Iš to, ką teko naudot, labiausiai patiko Thule, bet naujos jos kainuoja be proto daug. Apskritai gamintojas nėra ypatingai svarbus, kadangi priekabų komponentų-ašių, sukabinimo įtaisų ir t.t.-gamintojų tėra keletas (Knott, AL-KO, BPW), tik reiktų žiūrėt, kad rėmas ir bortai nebūtų popieriaus lapo storio, kaip, pvz., šitų https://www.harald-nyborg.se/slapvagn-stema-m-750.html, jau taip skystai viskas padaryta, kad neduok tu dieve... Dėl naujos ar naudotos, tai, jei tik finansai leidžia, vienareikšmiškai naują. Priekabų dalys (ypač tų, kur su stabdžiais) brangios. Prieš kelis metus tvarkiausi savo traliuko vieną ašį, keičiau tuos guminius strypus-torsionus, kaina buvo 25 lt/vnt, jų ašiai reikia 8 vnt., taigi 200 lt už detales ir darbas (tik įpresavimas, viena operacija) dar 400 lt, viso 600 lt... Redagavo Kovo 14, 2018 valdas-76 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 kad lingine jei per duobes patrauki greiciau irgi soka kadriliu neblogai cia turbut nera skirtmo tusciai kokia vaziuokle visos soklios Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 kad lingine jei per duobes patrauki greiciau irgi soka kadriliu neblogai cia turbut nera skirtmo tusciai kokia vaziuokle visos soklios Galimas daiktas, jei lingių lapų nemažai prikrauta ir jie surūdiję, bet teko vieną linginę skolintis Tauragėj iš šito žmogaus https://rekvizitai.vz.lt/imone/algirdo_stanelio_imone/, tai tiesiog fantastika, ar tuščia, ar pakrauta, tiesiog plaukia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 naujos tai neteko, bet svogeris turi kazkoke sena ruskine,su mioskviciaus lingem berods. tai pakrauta stabilekas, nu bet tuscia tai kaip ziogas ir naujesne torcijonine teko pajot tai irgi tokia pat Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gieska Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 Kruopščiai rinkausi prieš du metus. Patikrinau visus Lietuvoje prieinamus prekinius ženklus, visus jų modelius ir keletą garažinių manufaktūrų. Prioritetas buvo faktinė keliamoji galia. Naudoju žalios medienos transportavimui iš miško ir po to sausos transportavimui į paskirties vietą. Ir visokiems betkokiems poreikiams. Vilkikas TLC120. Rimčiausias, vertingiausias pasirinkimas 750 kg be stabdžių rinkos segmente Taurigos B706S. Tai yra 1800 kg bendrojo svorio priekaba "netyčia" homologuota kaip 750kg. Yra kitų modelių kitokiem poreikiam.Dar galima žiūrėti estų Brentex arba lenkų Rydwan. Bet jos tiek nepakels. Vėlgi kokie poreikiai priklauso.Bus galima plačiau.. Kaip kolega minėjo - sunki priekaba be stabdžių - nėra saugu, reikia labai ramiai keliauti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 man asmeniskai labai patinka TIKI-TRAILER firmos priekabos...viskas labai kokybiskai pagaminta tesiog liux... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Kovo 14, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 14, 2018 (redaguota) Kruopščiai rinkausi prieš du metus. Patikrinau visus Lietuvoje prieinamus prekinius ženklus, visus jų modelius ir keletą garažinių manufaktūrų. Prioritetas buvo faktinė keliamoji galia. Naudoju žalios medienos transportavimui iš miško ir po to sausos transportavimui į paskirties vietą. Ir visokiems betkokiems poreikiams. Vilkikas TLC120. Rimčiausias, vertingiausias pasirinkimas 750 kg be stabdžių rinkos segmente Taurigos B706S. Tai yra 1800 kg bendrojo svorio priekaba "netyčia" homologuota kaip 750kg. Yra kitų modelių kitokiem poreikiam.Dar galima žiūrėti estų Brentex arba lenkų Rydwan. Bet jos tiek nepakels. Vėlgi kokie poreikiai priklauso.Bus galima plačiau.. Kaip kolega minėjo - sunki priekaba be stabdžių - nėra saugu, reikia labai ramiai keliauti. vienas is didziausiu minusu priekinis bortas neatsidaro Redagavo Kovo 14, 2018 zero Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Esu pirkęs priekabą su torsionine pakaba - šūdas : daugiau, nei 500 kg ir ratai skečiasi. Tai perdarinėjau Panevežyje į linginę. Dabar gerai. Tik lingę sulaužiau per daug pasitikėdamas - per kaldyjobinas su 800 kilgramų važiavau.Žodžiu, jei dabar pirkčiau, tai tik linginę. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Esu pirkęs priekabą su torsionine pakaba - šūdas : daugiau, nei 500 kg ir ratai skečiasi. Tai perdarinėjau Panevežyje į linginę. Dabar gerai. Tik lingę sulaužiau per daug pasitikėdamas - per kaldyjobinas su 800 kilgramų važiavau.Žodžiu, jei dabar pirkčiau, tai tik linginę.torsionų visokio tonažo yra, pas mane buvo du po 750 kg, vežiau ir 1.5 ir 1.8 tonos, neišsisketė, svarbu padangos geros Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Vienas mažas, bet labai svarbus niuansas- praktiškai visos šitos kontoros (Syland) priekabos, išskyrus dviašius tralus ir kai kuriuos kitus brangesnius variantus, yra be inercinių stabdžių. Nepirkčiau tokios ir kitam nerekomenduoju, nebent tampyt su didele, galinga ir sunkia mašina, kuriai iš esmės px, kas ant subinės užkabinta. Toliau-torsioninės ašys. Labai paprasta ir kompaktiška konstrukcija, kuri gerai veikia, važiuojant lygiais prakutusių Europos šalių keliais, o Lietuvoj šitas variantas yra ne pats geriausias, nelygiam kely tuščia priekaba neblogai šokinėja...Taip pat gerokai bijo perkrovų. Linginė pakaba mūsų sąlygomis yra pranašesnė. Iš to, ką teko naudot, labiausiai patiko Thule, bet naujos jos kainuoja be proto daug. Apskritai gamintojas nėra ypatingai svarbus, kadangi priekabų komponentų-ašių, sukabinimo įtaisų ir t.t.-gamintojų tėra keletas (Knott, AL-KO, BPW), tik reiktų žiūrėt, kad rėmas ir bortai nebūtų popieriaus lapo storio, kaip, pvz., šitų https://www.harald-nyborg.se/slapvagn-stema-m-750.html, jau taip skystai viskas padaryta, kad neduok tu dieve... Dėl naujos ar naudotos, tai, jei tik finansai leidžia, vienareikšmiškai naują. Priekabų dalys (ypač tų, kur su stabdžiais) brangios. Prieš kelis metus tvarkiausi savo traliuko vieną ašį, keičiau tuos guminius strypus-torsionus, kaina buvo 25 lt/vnt, jų ašiai reikia 8 vnt., taigi 200 lt už detales ir darbas (tik įpresavimas, viena operacija) dar 400 lt, viso 600 lt...stabdžius dažniausiai turi didesnio tonažo (virš 750 kg) priekabos, bet tam jau reikia BE kategorijos. O traukt protingai su didesniu džipu galima ir 1.5t, svarbu nelėkt ir į priekį 200 metrų žiūrėt na o torsioninė priekaba tuščia rieda puikiai (bent jau dviašė) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Nesuprantu, kodėl dauguma po šiai dienai šventai įsitikinę, kad priekabai, kurios bendra masė didesnė, nei 750 kg, reikia BE kategorijos :-) įstatymas aiškiai sako, kad B kategorijos automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausia leistina masė didesnė kaip 750 kg, bet junginio didžiausia leistina masė ne didesnė kaip 3500 kg, o priekabos didžiausia leistina masė turi būti ne didesnė už automobilio masę be krovinio.Visiems priekabų vadeliotojams šitą įstatymo vietą reiktų išmokt atmintinai, arba bent jau atsispausdint 24 šriftu ir prisiklijuot gerai matomoj vietoj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Nesuprantu, kodėl dauguma po šiai dienai šventai įsitikinę, kad priekabai, kurios bendra masė didesnė, nei 750 kg, reikia BE kategorijos :-) įstatymas aiškiai sako, kad B kategorijos automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausia leistina masė didesnė kaip 750 kg, bet junginio didžiausia leistina masė ne didesnė kaip 3500 kg, o priekabos didžiausia leistina masė turi būti ne didesnė už automobilio masę be krovinio.Visiems priekabų vadeliotojams šitą įstatymo vietą reiktų išmokt atmintinai, arba bent jau atsispausdint 24 šriftu ir prisiklijuot gerai matomoj vietoj Na, šito tikrai nežinojau. Žinočiau - būčiau pirkęs didesnę. Ech ...Ateity, prieš ką nors pirkdamas - tau, Valdai, paskambinsiu ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 (redaguota) Nesuprantu, kodėl dauguma po šiai dienai šventai įsitikinę, kad priekabai, kurios bendra masė didesnė, nei 750 kg, reikia BE kategorijos :-) įstatymas aiškiai sako, kad B kategorijos automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausia leistina masė didesnė kaip 750 kg, bet junginio didžiausia leistina masė ne didesnė kaip 3500 kg, o priekabos didžiausia leistina masė turi būti ne didesnė už automobilio masę be krovinio.Visiems priekabų vadeliotojams šitą įstatymo vietą reiktų išmokt atmintinai, arba bent jau atsispausdint 24 šriftu ir prisiklijuot gerai matomoj vietoj na tu teisus tik iš dalies ir iš kur tokia info apie masių santykius? bent jau kelių įstatymo 23 str. 1 d. 6 p. nurodyta - B kategorija – automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo; šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg; šie automobiliai taip pat gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, tačiau šio junginio didžiausioji leidžiamoji masė turi būti ne didesnė kaip 4 250 kg; automobilio ir priekabos, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, junginį, kurio didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3 500 kg, leidžiama vairuoti tik išlaikius įgūdžių ir elgsenos patikrinimo egzaminą valstybės įmonėje „Regitra“taigi iš konteksto galim spręsti, kad su B gali tempti priekabą virš 750 kg, kai junginys neviršija 3500 kg, kai viršija (iki 4250 kg), reikia papildomo egzamino, apie priekabos ir vilkiko masių santykį nieko nėra arba bent jau neradau.p.s. šiaip šitie pakeitimai buvo padaryti dėl priekabų namelių, nes normalesnių masė prasidėdavo nuo 900 kg. Aš pavyzdžiui, su savo visureigiu (bendroji masė beveik 2700 kg) be BE galėčiau traukti max 800 kg priekabą Redagavo Kovo 15, 2018 turbozuki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 o su masėm iš tikrųjų yra taip - kiekvienas gamintojas savo automobilyje (po kapotu) privalo įtaisyti lentelę, kurioje nurodyta, kokios maksimalios masės priekabą gali traukti tas konkretus automobilis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 (redaguota) na tu teisus tik iš dalies ir iš kur tokia info apie masių santykius? bent jau kelių įstatymo 23 str. 1 d. 6 p. nurodyta - B kategorija – automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo; šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg; šie automobiliai taip pat gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, tačiau šio junginio didžiausioji leidžiamoji masė turi būti ne didesnė kaip 4 250 kg; automobilio ir priekabos, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, junginį, kurio didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3 500 kg, leidžiama vairuoti tik išlaikius įgūdžių ir elgsenos patikrinimo egzaminą valstybės įmonėje „Regitra“taigi iš konteksto galim spręsti, kad su B gali tempti priekabą virš 750 kg, kai junginys neviršija 3500 kg, kai viršija (iki 4250 kg), reikia papildomo egzamino, apie priekabos ir vilkiko masių santykį nieko nėra arba bent jau neradau.p.s. šiaip šitie pakeitimai buvo padaryti dėl priekabų namelių, nes normalesnių masė prasidėdavo nuo 900 kg. Aš pavyzdžiui, su savo visureigiu (bendroji masė beveik 2700 kg) be BE galėčiau traukti max 800 kg priekabą Info apie masių santykius buvo 2008 m. įstatymo redakcijoje, gal dabar tą dalį pakoregavo ir papildė, bet faktas lieka faktu, kad, turint B kategorijos automobilį, sunkesnę nei 750 kg priekabą tempti galima, būtent tai ir norėjau akcentuoti. O tie pakeitimai, kai padidino didžiausią leistiną junginio masę iki 4250 kg (liaudyje vadinamas 96 kodas), buvo atlikti ne tik dėl priekabų, bet ir dėl gerokai išaugusios visokių kajenų, tuaregų ir visų kitų lendkruizerių masės Beje, seniai seniai mane buvo sustabdęs toks dėdė policajus, tempiausi traliuką su Landcruiseriu, anas ir sako-tu negali tempt šitos priekabos su B kategorija...-Kodėl? -Todėl, kad pas ją dvi ašys Redagavo Kovo 15, 2018 valdas-76 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 na aš jau ne dėdė, bet dar domiuosi įstatymais ir jų spragomis jei įdėmiai skaitei aukščiau nurodytą punktą dėl B kategorijos, galėjai iš konteksto suprast, kad net ir vairuojant lygiai 3500 kg sveriantį džipą gali be problemų traukt priekabą iki 750 kg, nes visi galimi apribojimai prasideda tik viršijus 750 kg priekabos masę B kategorija – automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo; šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 na aš jau ne dėdė, bet dar domiuosi įstatymais ir jų spragomis jei įdėmiai skaitei aukščiau nurodytą punktą dėl B kategorijos, galėjai iš konteksto suprast, kad net ir vairuojant lygiai 3500 kg sveriantį džipą gali be problemų traukt priekabą iki 750 kg, nes visi galimi apribojimai prasideda tik viršijus 750 kg priekabos masę B kategorija – automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo; šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg. Dėkui už pastabą, pataisiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Alvianas Atrašyta Kovo 15, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2018 Jei junginio svoris 3500-4250 kg (bendros maksimalios masės) reik Regitroj išsilaikyti 96 kodą. Teorijos nėra, reikia tik išlaikyti nesudėtingą vairavimo egzaminą - manevrai aikštelėje ir važiavimas mieste. Jei junginys virš 4250 kg, BE kategorijos laikymas su teoriniu ir praktiniu vairavimu. Lentelėje po kapotu būna nurodotyta maks. tempiamos priekabos svoris arba maks. leidžiamas to automobilio junginio su priekaba svoris. O dėl perkrovų virš deklaruotos keliamosios galios priekabose iki 750 kg (ir ne tik tokiose) bendros masės, manau, greitai ir pas mus bus galima sulaukti didelių nemalonumų, nežiūrint to, kad sudėtos didesnės keliamosios galios ar sustiprintos ašys ir priekabų konstrukcijos. Estai jau sveria ne tik furas, kilus įtarimui dėl perkrovos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Kovo 16, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2018 Kad jau ir Lietuvoje sveria, sveria ir automatiskai Kaunas-Vilnius ir Kaunas-Jonava keliuose, dar lyg trecias yra tik nepamenu kur. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Kovo 16, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2018 Jei junginio svoris 3500-4250 kg (bendros maksimalios masės) reik Regitroj išsilaikyti 96 kodą. 96 kodo reikia jei pati priekaba virš 750 kg (kai junginio bendras svoris 3501-4250 kg). Jei priekaba iki 750 kg, gali šitą priekabą traukti nors ir su 3500 kg tonažo džipu (B kategorija), nors junginys ir gausis 4250 kg ..... įstatymo spraga Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pika`sso Atrašyta Kovo 17, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 17, 2018 visa spraga yra tai kad: vaziuojant su masina iki 3500kg, jei priekaba iki 750kg, tai gali buti junginio mase iki 4250kg; B kategorijajei priekaba virs 750kg, bet jos mase ne didesne nei jusu automobilio mase be krovinio ir bendra junginio mase iki 3500kg; B kategorijajei priekaba virs 750kg, bet junginio mase iki 4250kg, B kategorija + reikia islaikyti igudziu ir elgsenos egzamina;jei priekaba virs 750kg, o bendra junginio mase virs 4250kg reik BE kategorijos bet velgi reik ziuret ar tokiu atveju savo masina gali tempti tokio svorio priekaba pagal masinos tech duomenis, jei lentelej bus parasyta, kad negali tist daugiau kaip pvz 750kg, tai ir netempk, nes tave kai sustabdys tai kol tu neirodysi , kad esi teisus 100% nepaleis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Alvianas Atrašyta Kovo 17, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 17, 2018 96 kodo reikia jei pati priekaba virš 750 kg (kai junginio bendras svoris 3501-4250 kg). Jei priekaba iki 750 kg, gali šitą priekabą traukti nors ir su 3500 kg tonažo džipu (B kategorija), nors junginys ir gausis 4250 kg ..... įstatymo spraga Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar