Pereiti prie turinio

Jeep 4.0 variklio remontas


aarwiss

Rekomenduojami pranešimai

Nuimta galva, nieko blogo nepamatyta,itariu teks imt karteri ir visus stumioklius traukti lauka... Bet pradžioi gal žiurėsiu kompensatorius, kuriu negaliu istraukti(neuztenka magneto jėgos) kol galiausiai išvis magnetukas atsiskyre.rytoi važuosiu rimtesnio ieškotis pirktis.

Štangutes vizualiai neužplaktos, tik tolyn nuo priekio labiau apsinešusios.

Gal kokių patarimų,pastebėjimų?

Beje,kompensatoriai paprastai išsitraukti turi?

post-10219-0-62131400-1524494898_thumb.jpg

post-10219-0-76305400-1524494960_thumb.jpg

post-10219-0-29194800-1524495060_thumb.jpg

post-10219-0-06965500-1524495081_thumb.jpg

post-10219-0-96810100-1524495095_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 203
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Dede Klevas ačiū kad apsilankote čia :)

I ka atkreioti dėmesio ardant kompensatorius? Ta prasme ar reikia naujo ar pakanka viska persirinkti,išsiplauti?

Galva šlifuojama spyžius?

Stumuokliai ištraukti, kolkas nieko blogo nematau, apart indeklai viršutinei jau padrožti,nevisi, foto blogiausio, ar kalens taip dėl to? Kaži...

Ka dar žiūrėti?

post-10219-0-68830800-1524587630_thumb.jpg

post-10219-0-60802300-1524587647_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompensatorius pakanka išplaut.

Galva šlifuojasi , dedant galvą į vietą patartina pasigamint koduktorius (nuotraukoj ant bloko prie kraštinių skylių padieti) kad tarpinė tiksliai atsistotų į vietą .

post-5168-0-43004500-1524589030_thumb.jpg

Tiek išdilę indėklai jau nieko doro bet tokio garso dar neskleidžia .

Šiokių tokių negerumų matau , ypač tai gerai matosi ant 5-o stūmuoklio . Reiktų pamatuot stūmuoklių sijonus ir tada viskas aišku.

Toliau gi žiūrėt paskyrstymo veleno indėklus .

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gydimas koks? Tiesiog kiti stumuokliai? Turiu kita variklį apardyta,reiks ziurėti gal kokie ten stovi, kad žinočiau 100% kad jie kalti ir naujus ziurėčiausi

Pamatavau,visi vienodai, linuote pridėjes jokių tarpelių,nulinkimų nesimato

Pamasčius, jei kazkuris stumuoklis kalentu...nedavus kuro(užspaudus slangute atskirai i kikviena cilindra) ar tiesiog kalentu būtent tas kuris hujovas, šuo atvėju užspaudus betkura šlangute barskėjimas toks pat

post-10219-0-72209700-1524638236_thumb.jpg

post-10219-0-11511200-1524638298_thumb.jpg

post-10219-0-13649300-1524638329_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matuoji truputį neteisingai .

Šiaip tai tokie matavimai daromi su mikrometru nors iš biedos skaitmeninis arba va toks http://www.vigorus24.lt/slankmatis-laikrodinis-150-mm-.002-mm-15220/i6515slankmatis tinka - beje , pastarasis patikimesnis nei pigi elektronika . Pirmoj nuotraukoj teisingai matavimo įrankis uždėtas , visa kita ką darei tik dėl vaizdo .

Matuoti reikia sijoną ir stuomoklio dugną (virš pirmo kompresinio žiedo) - sijonas turi būt plačiau nei dugnas ir labai jau arti gilzės diametro matmens.

 

Beje, jei nori teisingai viską pasidaryt tai trauk variklį lauk ir dėk ant stalo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl slankmacio tai pastebėjau, kad geriau senas rusiskas nei tas pigus elektroninis. Matai net nežinau kaip matuoti teisingai,pradedu nuleist rankas,kaži ka čia pribursiu...

Kuom padės variklis ant stalo? Neturiu nei geru galimybiu nei žinių ta padaryti...

Einu pazais dar su matavimais kaip sakėte,kažk ka duos tai...ačiū už kantruma su manimi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.