Pereiti prie turinio

Jeep 4.0 variklio remontas


aarwiss

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 203
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Variklis ištrauktas, bloko ausis trūkusi ir buvo virinta jau, smagračio varstu skylės kiek deformuotos, ar dėl to kalė...kaži,jug pašiles nebekaldavo,bet nevisad.....

Priimtas turbūt sprendimas ieškotis kito variklio,mažiau hemarojaus,ir pigiau manau kurkas...

Dabar toks klausymas, Dede Klevas teigė kad ištraukus variklį pasitikrinti sankaba, ta pati pasakiau bičiuliui, sako čia automatas sankabos nėra, tai kaip čia dabar, galvos nestačiau bet kaip čia yra?

Kaip suprasti "nera sankabos"? :-) Kaip taip gali buti? Sankaba visada yra. Tiesiog visi iprato kalbeti apie sankaba kaip tokia esant mechaninei dezei.

Automatas turi sankabos sistema.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasakyki kuom skiriasi sankaba mechano ir autimato?

Ar verta kažka ziūrėti prieš ikeliant variklį?

Roosas jei skirta man tai buvo matuota,kompresija gera

Taip pat stovi sankabos diskai. Tik ju kiekiai skirtingi. Nuo dezes priklauso.

Kadangi variklis isimtas, turi prieima prie dezes. Manau verta. Del to ir patare tai paziureti.

O kokia pas tave deze? Gali modeli parasyti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip veikia dezes:

Mechanine:

  

(angliskai bet nesvarbi kalba, atkreip demesi i "clutch"- frikcioniniai diskai )

 

Automatine:

   

(su rusisku vertimu)

   

(su rusisku vertimu)

  

    Dar yra toks dalykas kaip konverteris/gidrotransformatorius (ar dar kaip vadinamas) automatinese dezese.

   

    Vat dazniausiai apie ji ir kalba kai sako "sankaba" (ant greito apie automatine greicio deze).

    Cia graziai rusiskai aiskina

   Cia kaip ji remontuoja jeigu kartais bus idomu:

  

 

P.S.  Abi dezes turi sankabas, turi frikcioninius diskus tik skirtingai viskas veikia.

 

Manau veikimo esme suprasi is vaizdo medziagos.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat stovi sankabos diskai. Tik ju kiekiai skirtingi. Nuo dezes priklauso.

Kadangi variklis isimtas, turi prieima prie dezes. Manau verta. Del to ir patare tai paziureti.

O kokia pas tave deze? Gali modeli parasyti?

Vadonamojo ta gerojo aisin ar kaip ten,tiksliai nežinau net tu skaičiu,automatas. Dėkui,tikrai pažiuresiu ir bent kiek suprasiu:)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na ka, neradus svarios priežasties dėl kalenimo, buvo pirktas pilnas variklis.

Ištraukiant variklį viskas buvo susirašyta ant laidų,kur kas jungiasi, didžiausias sunkymas su kuruo susidūriau tai atsukti du varštelius vuršutinius jungiančius dėže su varikliu, varštai su "vidine žvaigždute" idedant varštai buvo patobolinti su normalia galvute, taip palengvinant prisukimą iš viršaus.

Visas procesas vyko be jokios duibės ar keltuvo, ant trinkeliu kieme, ištraukiant ir idedant padėjo po keliolika minučiu antras žmogus, iškelti,itaikyti, toliau vienas...

Surenkant viskas sutepta,isplauta,isvalyta, nauja dangtelio tarpinė,nauja kolektoriaus tarpinė... 5sekundės ant starterio ir variklis užkurtas iškarto. Šiek tiek pravažiavau, trauka gal kiek geresnė nei buvo senojo, bet gal taip tik atrodo nes kriokia dabar kiek,reikia išmetimo kolektoriaus jungties"obuoliuko". Reziume kolkas viskuim patenkintas.

Noriu visiems padėkoti kas padėjo man čia, be Jūsų każi kaip... Plius,didelis pliusas kad daug išmokau, suvokiau kas ir kaip tam variklije,nes anksčiau niekad nelindau prie ju.

Kei kam reikia kokios informacijos ar variklio dalių (du varikliai garaze) galite drasiai kreiptis

post-10219-0-71986900-1525883581_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Po pakeitimo variklio, dirbo daugiau ar mažiau gražiai, gal kiek paskirstymo dangtelis padeges, nuvažuota gal 300km, ir po pertraukos užkurus,variklis burbuluoja ant laisvų, pakeičiau nauju dangyeliu ir "beginoku" ar kaip ten vadinasi, ir viskas tad pats, nedirba 4 ir 5 cilindras, užkurtam atjungus laidus nuo žvakes jokio didelio pokyčio (čia būtent 4 ir 5) bandžiau ir žvakes pakaitalioti ir laidus , lygiai tas pats... Na kas dabar?

https://youtu.be/MQbdStolEs8

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po pakeitimo variklio, dirbo daugiau ar mažiau gražiai, gal kiek paskirstymo dangtelis padeges, nuvažuota gal 300km, ir po pertraukos užkurus,variklis burbuluoja ant laisvų, pakeičiau nauju dangyeliu ir "beginoku" ar kaip ten vadinasi, ir viskas tad pats, nedirba 4 ir 5 cilindras, užkurtam atjungus laidus nuo žvakes jokio didelio pokyčio (čia būtent 4 ir 5) bandžiau ir žvakes pakaitalioti ir laidus , lygiai tas pats... Na kas dabar?

https://youtu.be/MQbdStolEs8

voztuvai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As is vis tiesiai perjungciau prie benzo purkstuku apeinant duju iranga, bus aiskiausia...

Nelabai supratau ka turėjot galvoje?

Jeigu kalti benzo purkšyukai,tai ant dujų viskas būtų ok, ir atvirksciai,jei grybautu dujos,ant benzo viskasnok.

Na einu apžiurėsiu viską dar

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau ka turėjot galvoje?

Jeigu kalti benzo purkšyukai,tai ant dujų viskas būtų ok, ir atvirksciai,jei grybautu dujos,ant benzo viskasnok.

Na einu apžiurėsiu viską dar

Tiesiog perjunk i benzina ir ieskok problemu.

Bet perjuk taip, kad isvis duju nebutu(nuimk, uzkimsk, uzlauzk, uzspausk ar panasiai duju slangus nuo reduktoriaus, nuo purkstuku - kaip pagal situacija imanoma), tarsi duju irangos nebutu.

Pirmiausiai del to, kad atmestum viska kas su tuo susieta. Pasikartosiu - Visiskai atjungti duju iranga!!! Nereikia pasitiketi perjungimo voztovu!!!

Daznas atvejis, kad tai dujos su benzu eina, tai perjungimo voztuvas negerai suveikia Tai duju purkstukai neuzsidaro ir panasiai.

Jeigu visiskai atjungus duju iranga problemos yra,

gali tikrinti (kaip variantai):

1. Kompresija cilindrose. Visus patikrink, kad palyginti.

2. Purkstukus. Pamatuok purkstuku pasipriesinima. Gal jis nelaiko ir benzas teka, gal kaip tik nepraleidzia.

3. Kaip auksciau minejo patikrinti ar ateina iki purkstuku impulsas.

4. Patikrink laidus, patikrink ar yra kibyrkstis visur gera (ypac minetuose cilindruose).

5. Patikrink ar skriejiklis ("begunokas") geras, ar ten geri kontaktai, su laiku nudega ir per toli buna ir panasiai.

Zvakes kaip supratau geros.

Manau tai lengviausiai patikrinami dalykai :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai pirmai pradžiai pasižiūrėčiau ar niekur napasiurbinėja lyšno oro per purkštukų sandarinimą , per koliko tarpinę , per vakuminę stabdžių pūslę ba ana kaip tyčia ties tais cilindrais kurie nedirba pajungta , ar dar per kokią kitokią skylutę.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.