Remis333 Sukurta Kovo 3, 2018 Dalintis Sukurta Kovo 3, 2018 (redaguota) Sveiki,gal žinot kur bėdos ieškot,opel monterey važiuojant apie 70 greičiu atsiranda vibracija vienam priekiniam rate po to persiduoda ir į kitą,vibracija gan stipri net kėbulas purtosi,bet kartais viskas būna gerai nieks nebilda,džipas pakeltas-sudėtos patrulio spyruoklės,tokį pirkau nežinau kur yra bėda.(kardano kryžmės geros) Redagavo Kovo 3, 2018 Remis333 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 3, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2018 ratai visi vienodi?su 4x4 ijungus vibruoja ar nesvarbu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 3, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2018 dažniausiai kiek pastebėjau įjungus 4x4,bet šiandien bandžiau išjungt ir pavažiuot vistiek pradėjo vibruot Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 3, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2018 ratai vienodi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 3, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2018 taip ratai vienodi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 3, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2018 jei butu tik ant 4x4 tai dar galetu kazka is geleziu kaltinti, bet jei tik galu varomam priekis baladojas, tai cia nei kardanai nei granatos ne prie ko, ir nuo vieno rato kitam per tilta perduoti negali. a nebus tik kazkas su vairu susije, kokios gumos pasibaige, ar traukes, ar liuftas kazkur atsirades, ir per vaira vienas ratas kitam atiduoda vibracija? bent jau as nuo to pradeciau ziureti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vmmltu Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 (redaguota) Praktiškai tuos pačius simptomus jaučiu Fronteroje A. Neatsijungia hubas vienas. Išjungęs keturis varomus gazuodamas pralėki atbuliniu kokius 20 metrų ir viskas ok Fronteroje priekyje ne tiltas, o pusašiai. Nežinau, kaip monterėjuje. Spėju po žiemos balų vandens kur nors pas mane pakliuvo Redagavo Kovo 4, 2018 vmmltu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 neatsijungiantis habas variantas.... pas montereju viskas labai panasu kaip ir fronteroj, arba net taip pat Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 pas mane dar stovi automatiniai habai,visko gali būt su tuo vieno habo neatsijungimu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 Praktiškai tuos pačius simptomus jaučiu Fronteroje A. Neatsijungia hubas vienas. Išjungęs keturis varomus gazuodamas pralėki atbuliniu kokius 20 metrų ir viskas ok Fronteroje priekyje ne tiltas, o pusašiai. Nežinau, kaip monterėjuje. Spėju po žiemos balų vandens kur nors pas mane pakliuvo bet su įjungtu 4x4 neturėtų vibruot bet pas mane pradeda vibruot ir važiuojant su priekiniu tiltu ir pastebėjau kai vairą pasuku į kažkurią pusę tas prasideda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 gal sausais keliais vazineji 4x4 isijunges? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 gal sausais keliais vazineji 4x4 isijunges?nežinau ką reiškia sausas bet gali būt kad kažkokias klaidas darau nes pirmas mano džipas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 nežinau ką reiškia sausas bet gali būt kad kažkokias klaidas darau nes pirmas mano džipasjei ant plento yra kažkiek sniego ar ledo jungiu 4x4 ir važiuoju apie 90km per val. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 jei anglu nesvetima paziurek gal atsakys i kai kuriuos klausimus. moneterejuj yra part time sistema, t.y. bent vienas galinis(arba abu galiniai jei lsd suveikia) ir priekinis visada juda surakinti , aisku skirtingais radiusais, nu o kas gaunasi kai tai daroma ant sauso pavirsiaus video papasakota. as su 4x4 vazinadavau ir 120, ir gana sausais keliais. jei sistema tvarkinga tai vibraciju del to neturetu atsirasti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 jei ant plento yra kažkiek sniego ar ledo jungiu 4x4 ir važiuoju apie 90km per val.Šiaip tai kai nėra tarptiltinio diferencialo (o pas taviškį jo nėra) tai kai gali važiuot greičiau nei 50km/h kategoriškai nerekomenduojama naudot 4x4 režimą dėl mašinos valdomumo . Vibracija gali atsirast dėl pusašių kaltės (išdilęs arba subiręs rato granatos centruojantis guolis , pačių granatų išdilimo) , rato guolių laisvumo , kardano šlicų išdilimo , visokių anksčiau minėtų laisvumų ir dar dėl nežinojimo , jei hubai automatai , kaip pilnai atjungt priekinį tiltą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 seip ijunginet tilta nerekomenduojama ant daugiau nei 60km/h berods, apie maksimalu nieko nesakoma. cia ant "shift on the fly" modelio, dar neaisku kokia pas ji sistema, ir ar is vis habai kaip tokie yra.o as sakau lekdavau ir ir 100 ir virs, jei viskas tvarkoj nieko ten nesijaucia trasoj, kad valdymas suprastejes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 seip ijunginet tilta nerekomenduojama ant daugiau nei 60km/h berods, apie maksimalu nieko nesakoma. cia ant "shift on the fly" modelio, dar neaisku kokia pas ji sistema, ir ar is vis habai kaip tokie yra.o as sakau lekdavau ir ir 100 ir virs, jei viskas tvarkoj nieko ten nesijaucia trasoj, kad valdymas suprastejes.Kolega , gal iš pradžių pasiskaitom gamintojų rekomendacijas , paaiškinimus , pastudijojam teorinę dalį ir jau toliau aiškinam kad viskas čia gerai ir galima "part time" režimu lakstyt kad ir pirmu kosminiu greičiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 as sakau kaip as dariau, ir ne vienerius metus. ir nieko neatsitiko tam part timui, tokia ir pardaviau. ir seip jeigu ka tai galima, su salyga kad ne vasaros vidury areodrome saules raizai 4x4 isijunges.ant slapios, dalinai slidzios dangos pofig tam partimui ant kiek tu vaziuoji. su paletintoju lakstyt razdatkei tai turbut yra didesnis peilis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 tai hebra manau ne vienus metus sukat su visureigiais ir tikrai žinont kokiu greičiu galima važiuot,maniškis 95metų 3,1 motoras,norit pasakyt kad 4x4 tik 50km galima važiuot?nx tokį visureigį tada Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 jei anglu nesvetima paziurek gal atsakys i kai kuriuos klausimus. moneterejuj yra part time sistema, t.y. bent vienas galinis(arba abu galiniai jei lsd suveikia) ir priekinis visada juda surakinti , aisku skirtingais radiusais, nu o kas gaunasi kai tai daroma ant sauso pavirsiaus video papasakota. as su 4x4 vazinadavau ir 120, ir gana sausais keliais. jei sistema tvarkinga tai vibraciju del to neturetu atsirastigeras video,manau gali būt išdilį granatas centruojantys guoliai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 Šiaip tai kai nėra tarptiltinio diferencialo (o pas taviškį jo nėra) tai kai gali važiuot greičiau nei 50km/h kategoriškai nerekomenduojama naudot 4x4 režimą dėl mašinos valdomumo . Vibracija gali atsirast dėl pusašių kaltės (išdilęs arba subiręs rato granatos centruojantis guolis , pačių granatų išdilimo) , rato guolių laisvumo , kardano šlicų išdilimo , visokių anksčiau minėtų laisvumų ir dar dėl nežinojimo , jei hubai automatai , kaip pilnai atjungt priekinį manau tu teisus dėl antroje dalyje išdėstytos minties Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 visi bajeriai prasideda ant kietos dangos su part timu. pabandyk susukti ratus aisktelej ir pavaziuot su 4x4. matysi kai po pusracio atrodys kad rankinis uztrauktas, ir zviegs ratai .ant zvirkelio, slapio, ir slidaus kelio vaziuok kiek nori. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 visi bajeriai prasideda ant kietos dangos su part timu. pabandyk susukti ratus aisktelej ir pavaziuot su 4x4. matysi kai po pusracio atrodys kad rankinis uztrauktas, ir zviegs ratai .ant zvirkelio, slapio, ir slidaus kelio vaziuok kiek nori.šiaip dar pas mane girdisi ir granatų skanbesys susukus vairą nors pardavėjas tikino jas keitis(aišku neaišku kokios būklės jas pakeitė) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 as sakau kaip as dariau, ir ne vienerius metus. ir nieko neatsitiko tam part timui, tokia ir pardaviau. ir seip jeigu ka tai galima, su salyga kad ne vasaros vidury areodrome saules raizai 4x4 isijunges.ant slapios, dalinai slidzios dangos pofig tam partimui ant kiek tu vaziuoji. su paletintoju lakstyt razdatkei tai turbut yra didesnis peilis...Tai paaiškink publikai tada kodėįl tie durniai konstruktoriai į AWD mašinas arba į tas kuriuos turi tą funkciją deda trečią diferiancialą arba viskozinę movą jeigu ir taip viskas čia gerai - vadovaujantis tamstos neįkainuojama patiritim tikriausiai dėl to kad paplonint pirkėjo piniginę eiline niekam nereikalinga opcija P.s. Jeigu tu taip darai tai dar nereiškia kad darai teisingai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 manau tu teisus dėl antroje dalyje išdėstytos mintiesŠiaip tai aš teisus ir pirmuoje dalyje - čia ilgai reiktų aiškint kokią įtaką daro vairavimui , agregatų ilgaamžiškumui ir kuro sąnaudom ratai neturintys galimybės suktis skirtingais greičiais bet tada įsivelsim į bereikalinga diskusiją. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar