Pereiti prie turinio

Renkuosi TLC120 reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

Dėl pasirinkimo, kas liečia temos pavadinimą - 120'tą rinkčiausi kasdieniam naudojimui, D4D varikliai pažįstami, pakankamai patikimi, naudojant lietuvišką kurą, kiti mazgai taip pat pakankamai patikimi lyginant su tuo modeliu kurį turėjau.

100'tinis pasirinktas dėl šių priežasčių:

1. Pakankamai, tiksliau, labai patikimas

2. Tūris tenkina tolimos kelionės poreikius, įrengus miegojimo vietą, viduje vietos pakanka ir miegojimui ir daiktams

3. Patogus tolimam asfaltui iki atostogų vietos (tikslo)

4. Geras bekelėje

5. Pakankamai paprastai remontuojamas kelionėje

6. Neypatingai jautrus kuro ir tepalo kokybei

7. Dalių jam lengva gauti visur, tiek rytų, tiek vakarų, tiek Afrikos šalyse

8. Legendinis ekspedicinio automobilio titulas

 

Duos dievas nusipirksiu sekančią savaitę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 126
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Ten nera pagalviu, ten hidro skyscio sitema dirba per amortizatorius. O spyruokles gale yra plonesnes vijos negu 100’tinri su paprasta pakaba. Norint keist spyruokle nieko glusint ar atjungt nereik. Taip pat su priekiniais torsijonsais, jie mazesnio skersmens negu torsijonas is paprastos pakabos.

O didelis deficitas tos paprastos spyruoklės? Kokia kaina galėtų būti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip paprastos, bet hidrines pirkau naujas originalias, kainavo beros po 100eur.gal biski daugiau. Dar prie lito pirkau :)

Spyruokles pasikeisti juk minuciu reikalas, turint keltuva. Labai gera mintis pries perkraunant auto i ekspedicija susideti standartines. Reikes pabandyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leisk paklaust koks slegis buvo priekiniame ir galiniame konturuose pries pakraunant auto?

Kazkaip manau, kad to nezinai ir net nesidomejai.

Kaip sako liaudis, per nemokejima ir ..b. gali nusilauzt :D

 

Auto su hidra eksploatuoju jau astunti metai. Problemu turejau del:

1) Vamzdeliu korozijos

2) Nustojusio veikti 1 is 3 auscio davikliu (pasikeiciau per 10min, nes turejau atsargini).

 

O siaip pagrindine problema - sistemos neprieziura. Kazkodel vartotojams atrodo, kad jeiigu japonas pries 15-20m uzpyle skyscio ir sureguliavo aukscius bei slegius, tai daugiau nieko nereikia daryti.

nejau reik gilintis koks dar slegis kuriam konture , krauni ka reikia ir bandai vaziuot , pakrovus 400-500kg jau hidra klaidas pradeda metyt 

na taip vamzdeliu korozija buvo mano hidros gedimo priezastis , ( padaryti taip kad virs remo kur eina vamzdelis kaupiasi purvas ) ju nesusiremontuosi pakeliui , ( ir ar isvis galesi pavaziuot jei didesni ratai ir auto pakrautas ... ) 

o siaip kai pradejau  gilintis , tai vamzdeliai , davikliai , kruva laidu prie tu davikliu ( man pasirode labai nesunkiai nukabinami vaziuojant bekelej) , siurblys , labai sunkiai isimami galiniai amortizatoriai , apie vamzdelius isvis nenesneku , 

kam tos papildomos bedos kelioneje ... 

nebent iskart keist naujais amortizatorius , vamzdelius , i bagazine skyscio , siurbli ir aukscio davikliu pora , dar padarius laidu apsaugas , neperkraunat bandyt vaziuot .... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kažkur Serbijoje važiuojant pradėjo kažko kvailioti hidra, tai Low tai Normal savaime makaluotis, o pasirodo atsilaisvino aukščio daviklio fiksavimo svirtelė, vienas paveržimas ir nėra bėdos. Aišku važinėtis provėžomis su  eglišakiais visad yra rizika nurauti ką nors po dugnu, ar laidą ar žarnelę stabdžių, bet ir tai galima apasugoti, jei tam ruošiesi.

Prieš bet kokią ilgesnę kelionę reikia tikrinti ir ruošti visureigį, šiaip sau "pyst" nenutinka ;) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug kas pataisoma yra palyginti nesunkiai, svarbu žinios, t.y. shemos, jungčių diagramos, service manual'as. praėjus LR mokyklą daug kas yra nebaisu, svarbu yra, kad šiai mašinai dalių gali gauti praktiškai visur kur benuvažiuotum,jei kas atsitiktų rimčiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, kontaktai kelionėje drąsos ir pasitikėjimo prideda, bet ir šiaip, iš patirties, visur žmonės linkę padėti vieni kitiems. Jei atsidursi kokioje bėdoje, pagalbos sulauksi, nesvarbu nei tautybė, nei pilietybė nei tikėjimas, bent į rytus nuo Lietuvos tai tikrai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikrinau pagal VIN, du kartus daužta, vieną kartą nestipriai, 3000 Lt, antrą kartą apie 3000 €, 2017 metais,maždaug nuo remonto ir parduodamas. Apžiūrint - trūksta kai kurių plastmasių po arkomis, neatsidaro apatinis bagažinės dangtis, tikriausiai paskutinės avarijos pasekmė. Tech.apžiūrų pastabose - rankinio vienas ratas nestabdo, be tepalo prasisunkimo dar dididelis dūmingumas.  Parduoda ne šeimininkas, pardavėjas pasakorius. Nors važiuojant mašina rieda gražiai, be priekaištų, bet matyt rinksiuosi kitą :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš šitam seniai seilę varvinu :). Stabdo pavasaris, nespėsiu pinigų uždirbti tvorai ir trinkelėms :D. O jei rimtai, būtų už 12, jau būtų pas mane. Dar mastau, gal imti kiek senesnę su gero stovio agregatais ir dasikrapštyti ko reikia? Va vieną radau perdažytą visą, iš išorės atrodo neblogai, salonas persiūtas naujai, bet kai buvo viskas išardyta ir atgrubnagių surinkta, atrodo kiek tapornai. Rėmas geras, dėžė mechaninė, tepalų niekur nevaro. Tik hidraulinė sistema visa išimta, pakeisti amortizatoriai ir pastoviai mirksi aukščio lemputė. įdomu ar reikia tą hidraulinę pakabą dar kažkaip išprogramuoti? Dar turguje blokiruočių nepatikrinsi niekaip ir tiltų ūžimui reikėtų į greitesnį kelią išvažiuoti

Nors mechaninė dėžė manęs nebaido, dar turi pliusų, kad sugedus starteriui kelionėje galima nuo buksyro užsikurti, bet automatu pasitikiu labiau, mat neseniai žmonos RAVui sankabą sudeginau o su automatu to nenutiktų :)

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lexus GX470 ir TLC100/LX470 su 4,7 mataru tai kaip diena su dangum dėl traukos. GX traukia kaip dvigubai linksmiau...

Jurai, matau parduodi TLC100 su benzininiu varikliu?

Kokia kaina ir ar yra kus skelbimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Baigiu prarasti viltį. Šiandien apžiūrėjau du.

Tauragėje https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-2006-dyzelinas-6853855.html

Susidaro įspūdis, kad katafalkas buvęs :), tik labai apnešiotas. Keistai atrodo ornamentai ant langų. Nors kaina ir maža, bet, mano nuomone nevertas tų pinigų. Daug parūdijimų blogose vietose,  dugno apsaugų nėra visai, kapotas lygintas špakliumi ir prastai nudažytas, nuo kondiškės kompresoriaus vienas šlangas nuimtas ir galo nesimato visai

Marijamppolėje https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-2005-dyzelinas-6730413.html

Nuotraukose nesimato dalykų, mažinančių kainą. Išplautas, išblizgintas pardavimui, bet bagažinė sutrinta, yra kėbulo padaužymų gale. Dugnas atrodo tvarkingai. rėmas nesurūdijęs. Neveikia nemažai elektros sistemų, mirksi kažkoks raudonas įspėjimas, jei dėl antenos išlindimo galima būtų nesukti galvos, tai dėl vairo nesikilojimo negalėjau normaliai atsisėsti. Gal ir pirkčiau, tik ne už tokią kainą. Pradėjau dairytis 120, baigiasi kantrybė be mašinos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.