Pereiti prie turinio

Mazda 3 benzo siurblio analogas


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

Na meistrai, patarkit :) yra mazda 3 amerikonas 2,3 benzas-dujos, 122kw. Užsilenkė kuro siurblys bake, tad kadangi gana retas variantas tokio oat siurblio nerendu. Benzas naudojamas tik užvedant, tad pagalvojau gal instaliuot kokį išorinį siurbliuką, bet va bijau kad slėdis greičiausiai keisis sistemoje, ar nebus padkui bėdų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na meistrai, patarkit :) yra mazda 3 amerikonas 2,3 benzas-dujos, 122kw. Užsilenkė kuro siurblys bake, tad kadangi gana retas variantas tokio oat siurblio nerendu. Benzas naudojamas tik užvedant, tad pagalvojau gal instaliuot kokį išorinį siurbliuką, bet va bijau kad slėdis greičiausiai keisis sistemoje, ar nebus padkui bėdų ?

va kaip ten bake įdomu

Fig1.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelintų metų čia automobilis? Nes 2001 metų forde , tai ten tam siurbly nėra kam gest. Ten tik varikliukas ir sparnuotė. O mano konkrečiu atveju buvo oksidavęsi kontaktai. Tai nuo to ir siūlau pradėt. ar ateina srovė į siurblį? (tikrinti ant pačio siurblio kontaktų, jau išėmus iš bako, ne ant laidų), ar siurblys veikia nuo tiesioginio pajungimo ir viskas.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nevisai kokį nori siurblį gali statyt ba skiriasi ne tik sukeliami slėgiai bet ir pumpuojami ltr/min - jei neužtenka kuro kiekio automatiškai magistralėj krenta slėgis ir prasideda negerumai.

benzinkes siurbliai turi labai didele kuro kieki padavima diapozona,cia ne paprastas diz.siurblis,pvz sena "silke" turejo ta pati siurbli ir 1,6 ir 2,5, asmeniskai staciau siurbli nuo l golfa 1,6  i  volvo 2,3

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia, kad mašina automatas, savaite prastovėjo, įšalo į gruntą, kad nereiktų stumti turėjau užvest...tad pradžiai prieš rampą pajungiau kriaušę ir užvedžiau...tik nespėjau pompuot tiek, kad palaikyt variklio darbą :) po to pajungiau kažkokį išorinį siurbliuką ir tokiu būdu pakaitinau motorą, kad įsijungtų dujos, taip ir įvažiavau į garažą :) Su įtampa viskas gerai, numiro varikliukas. Kadangi neradau originalo, biškį pasikriušęs pritaikiau varikliuką nuo mazda 6 irgi 2,3...kolkas važiuoja :)

Juoks juokais, bet dabar susidūriau su kita problema...reikia keist abi granatas, bet parduotuvėse neranda tokios mašinos programoj, nežinau kaip reiks rast tinkamą

Redagavo Giedrioks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

benzinkes siurbliai turi labai didele kuro kieki padavima diapozona,cia ne paprastas diz.siurblis,pvz sena "silke" turejo ta pati siurbli ir 1,6 ir 2,5, asmeniskai staciau siurbli nuo l golfa 1,6  i  volvo 2,3

Nepradėkim ginčytis kas nuo ko kam tinka ir kas ką yra pritaikęs ba ir aš nevakar apie tuos siurblius inete paskaičiau ;)

 

Va tau pvz taviškei ąsmeniniai patirčiai ; VW golf I 1,6i vienas siurblys tiekia 70ltr/h , kitas gi 95 ltr/h ir tai ne tai kas numatyta gamintojo o analogai . Tai ką deda mašinos gamintojas (būtent BOSCH'o siurblį) tinka mašinom max iki 2,0 variklio litražo o tai reiškia kad didesniam litražui trūksta siurblio debito. VOLVO su 2,3 varikliu reikalingas siurblys su našumu 120 ltr/h - tai gal nesiginčykim kad ten taip jau viskas paprasta ir nesinaudokim tuo detalių keitimo principu prisuka arba ne ba paskui galima ir nesugaudyt galų kodėl variklis nedirba taip kaip priklauso jam dirbt. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui uz paaskinima.tik tada intika neturejau,j ziurejau pagal golfo remonto kniga ir galvuojau kad volvo turi valgit maziau 70l/val.

ir pasakisiu normaliai vaziavo be trukumu ir saudymu

Reikalas ne tame kiek valgo , reikalas tame kai trūksta kiekio krenta magistralėj slėgis . Važinėjant pensininko rėžimu ar naudojant bendzą tik tam kad pašildytų variklį prieš perjungiant dujas to kiekio ką duoda mažesnio debito siurblys pakanka , negerumai prasideda kai paspaudi ūkiškai gazo pėdalą - tada krenta slėgis magistralėj nes per mažo debito siurblys nepajėgus palaikyt tinkamą slėgį ir variklis pradeda dirbt liesu mišiniu . Pats to gali ir nepajust jei nesi mėgėjas pasportuot bet tai toli gražu nėra sveika varikliui ba pasipila gan daug nepageidautinų reiškinių net ir tais trumpais momentais kai spusteli pėdalą dugnan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gyžtant prie mazdos aš ne be reikalo schemą įkėliau, kad matytumėt kad slėgio reguliatorius bake stovi todėl jūsų rašliavos apie debitus slėgius ir litrus neturi prasmės visai...............

O tu gerai pamąstyk ba eilinį kartą nugrybausi į pievas aiškindamas tai ko nelabai supranti ba čia truputį sudėtingiau nei prie batereikos prijungt motoriuką žaislinėj mašinytėj :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėde Klevai, nesiruošiu čia su tamsta matuotis, tik kad mano žinios nesustojo golfų ir silkių lygyje , ypač elektronikos ir kuro padavimo sistemų srityje........

Tada juolab turėtum suprast tą dalyką , o ne aiškint kokiam lygį kieno žinios užstrigo , kad kuo arčiau siurblio slėgio reguliatorius tuo labiau slėgio kritimas jaučiasi rampoj ir to labiau tokia sistema jautresnė siurblio našumui ba tai yra pradžiamokslis o ne pažengusių žinios :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.