Pereiti prie turinio

Cinkuotas Patrol Y61 su BMW 3.0 M57 by pelkinis.lt


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Norėčiau pristatyti baigtą mūsų komandos projektuką. Didžiulė padėka Tomui P (Tomzi) už patarimus ir pagalbą.

 

Nissan Patrol Y61 --> BMW 3.0 M57
Darbai:
- Idetas BMW 3.0 M57 variklis
- Naujas variklis iregistruotas
- Cinkuotas rėmas
- Smeliuotas dugnas, arkos, slenksciai
- Perdazytas kebulas
- Perrinkti tiltai
- Poliuretano pakaba

 

Aišku ilgiausiai žaidėme su BMW varikliuku:

Taigi, išėmemė std Nissan Varikli (3.0) ir sumontavome 3.0 M57. Naudojome perejimo plokste ir tekinta smagrati, aisku perdarem variklio pagalves.

Paskui isememe varikli, nuememe rema, nusmeliavome, nucinkavome, kebulo dugna, arkas, slenkscius smeliavome, pavirinome, gruntavome dazeme. Taip pat ir su kuro baku ir pakaba.

Paskui viskas grizo i vietas ir prasidejo ilgieji elektros darbai. Vargome ir su laidais, ir su imobilaizeriu, visais davikliais ir tt.

Interculeri palikome virs variklio.

Reikia pastebeti kad Patrulyje kuro magistrale, oro filtras ir duslintuvas yra kitoje puseje negu reik BMW varikliui :)

Darpapildomai perrinkta turbina, keisti purkstukai, salintas EGR.

Is BMW grubiai reikejo variklio pilnos komplektacijos, gazo pedalo, visos pravodkes, magistralinio kuro siurbliuko, rakto su immo ir kompu.

Labai neskubedami, vis atideliodami uztrukome metus.

 

Eksploatojamas kolkas be jokio cipuko, visishkas BMW standartas.. Trauka tikrai stebetina.

Dabar dar  gaus +3 pakaba, 35 ratukus, metalinius bamperius.

 

 

post-6056-0-83146100-1513450214_thumb.jpg

post-6056-0-02103200-1513450238_thumb.jpg

post-6056-0-61539700-1513450261_thumb.jpg

post-6056-0-86019500-1513450284_thumb.jpg

post-6056-0-73055600-1513450312_thumb.jpg

post-6056-0-31886200-1513450350_thumb.jpg

post-6056-0-67660700-1513450390_thumb.jpg

post-6056-0-68599600-1513450415_thumb.jpg

post-6056-0-66744200-1513450445_thumb.jpg

post-6056-0-67975100-1513450466_thumb.jpg

post-6056-0-59203700-1513450496_thumb.jpg

post-6056-0-67454900-1513450518_thumb.jpg

post-6056-0-31540500-1513450568_thumb.jpg

post-6056-0-89668100-1513450599_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesuprantu, koks čia pasiekimas? Įkišti bet kokį variklį į bet kokį modelį? Kodėl pasirinktas toks variklis tokiam kėbului? Minimalūs pertvarkymai, ar 3,0 bmw variklis toks nepakartojamas? Gal čipo būtų užtekę panašiam galingumui? Atleiskite, bet mane esmė domina, gana mėgėjas esu bet, tikslas projekto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesuprantu, koks čia pasiekimas? Įkišti bet kokį variklį į bet kokį modelį? Kodėl pasirinktas toks variklis tokiam kėbului? Minimalūs pertvarkymai, ar 3,0 bmw variklis toks nepakartojamas? Gal čipo būtų užtekę panašiam galingumui? Atleiskite, bet mane esmė domina, gana mėgėjas esu bet, tikslas projekto?

Jo, M57 tikrai yra nepakartojamas, tiksliai atspėjai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesuprantu, koks čia pasiekimas? Įkišti bet kokį variklį į bet kokį modelį? Kodėl pasirinktas toks variklis tokiam kėbului? Minimalūs pertvarkymai, ar 3,0 bmw variklis toks nepakartojamas? Gal čipo būtų užtekę panašiam galingumui? Atleiskite, bet mane esmė domina, gana mėgėjas esu bet, tikslas projekto?

tikslas, paprastas: paimt gera visureigi ir padaryt ji dar geresniu :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Karlovich ir ls variklius deda, bet jie turi biski kitaip su registravimu. Pas mane ir Michaila m57 306d1 varikliai su spiziniais blokais, karlovic tokiu nedejo, cia yra pats pirmas 3.0 variklis, ir tai jisai skaitosi 2,9, bet nesme, naujesni d2 ir d3 serijos yra geresni nei d1, platesne degimo kamera, paskirstymas kitoks, daugiau galima is tokio ispausti, bet... kaip visada yra bet, as neesu kazkoks labai didelis bmw specialistas, bet sitie naujesni varikliai nelaiko..., kaip pvz srotu kainos, d1 kainuoja 70 eu , d2 -300, d3- 1000 , kiek atsimenu patrulio 116kw zd30 irgi kazka apie 1000 kainuoja, bet pagal vaziavima tai nera ka lyginti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi kas susidure - žino kad patrulis geras ir tvirtas automobilis, tik reikia rupintis atsparumu rudims ir varikliu. 

TD42 jau eksplotojamas 3 metus - tikrai gavosi patikimas daigtas, gal kiek sunkokas. Dabar buvo noras isbandyti kazka naujo.

 

Taip, BMW varikli dejom tikrai neatsitiktinai - atitinka perdavimai, kubatura, kw (galima legalizuoti), patikimas, lengvai galima isgaut daugiau kw, nebrangus, pakankamai lengvas..

Aisku musishkis netoks zveris kaip Tomo biturbo (manau jau reik Rally Reiduose nauduot), bet tikrai uztenka (musu poreikiams). Atrodo kad su lengvuskes vaziuoji :)

 

Video bus su palyginimu Patrol 4.2d turbo vs Patrol BMW 3.0 vs Tojota 80 4.2td, bet tar keleta menesiu reik luktelt.

 

Sitam projektui islaidu niekas neskaiciavo, bet tikrai daugiau negu 6k eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.