Pereiti prie turinio

Sugedo generatorius hyundai galloper 2,5 dyz


Navanas

Rekomenduojami pranešimai

Sugedo generatorius. Požymis svilimo kvapas nuo generatoriaus , krovimas netolygus nuo 12 (akumuliatoriaus įtampa) iki 18 voltų svyruoja, kartais užsidega visos skydelio lemputės-požymis, kad nekrauna generatorius, krovimo lemputė nedega-požymis ,kad diodinis tiltas sveikas, pagazavus  užgesta viskas stoją į vieatas- kažkiek dar krauna, generatorius kaista, karštas ,neina rankos nulaikyti. Nusiėmiau generatorių. Išardžiau. Apvijos pajuodę, lakas vietomis nudegęs, vietomis nusilupęs jau. Pamatavau dėl pramušimo į korpusą, testeris rodo šiokią tokią varžą, o turi būti griežtai 0. Diodinis tiltas geras. Puoliau ieškoti dėvėto. Paaiškėjo, kad toks generatorius dėjosi tik į galloperius ir į terrakanus. Perskambinau per šrotininkus. Dauguma neturi. Vienas kainą užsiprašė 100 eu. Kitas 70, bet paaiškėjo, kad jo galloperyje jau kitas generatorius (nuo kito automobilio) gyvena- laidai, jau pajungti  skrutkėmis,, kolchozint nenoriu, tai nepirkau. Kitas 50, bet neaišku kada nuims, ir išvis ar nuims. Dabar vešiu aiškintis, ar galima pervynioti statorių ir kiek tai kainuoja, telefonu sakė 30-50 eurų. Starterio nuėmimas uždėjimas servise 30 €, bet aš gi pats moku, ne pirmas kartas.

Youtube visagalis čia pavyzdžiai, trumpesni, o paskui pagal skonį galima pasirinkti, pilna video:

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, kad nemokėsių, principo reikalas, kam skiesti telefonu, kad prisiviliot? Ką aš merga kokia ? :D. Žinau , kur už 50 gauti dėvėtą generatorių :D. Ten dar šrotas šalia, galima pasirinkt generatorių prikolchozinimui. Nu veiksmų laisvė, tik sugalvot ko nori reikia. Dar paaiškėjo, kad gatavų statorių, tik statorių yra pardavime. Aiškinuos ar man tinkamų yra. Žinoma. paprasčiausia, būtų buvę , nuvaryti į servisą, bet kaina tai 100 -150. Aišku aš ir nuvariau į servisą, bet pietūs buvo, tai supykęs išardžiau pats, kol jie pietavo :D (nu neturiu ką veikt)

Statoriaus numeris : Hyundai37350-3830037350-38310.

Viso generatoriaus numeris:  AF175207

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Generaatoriaus neremontuoja. Neremontuoja, nes nėra Lietuvoj statoriaus. Pasirodo, nieks jo nepervynioja, ima gatavą ir keičia. Vat ir visas remontas. Ką, gi, ieškom dėvėto originalo, jei ne, teks burti iš panašaus.

Naujas (greičiausiai restauruotas) generatorius kainuoja 179€

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su dėvėtom detalėm situacija tokia: visai nesvarbu, kad tu paskambines išvardini savo automobilio markę,modelį, variklio tūrį, kėbulo formą,pagaminimo metus, etc. Visai nesvarbu, kad tau pasako , kad turi, visai nesvarbu,kad pasako kainą 50 eu. Visai niekas nesvarbu. Jiem

kažkodėl, labai svarbu, kad tu pas juos atvažiuotum. Ir jiem visiškai pox ar jie turi detalę ar ne. Svarbu kad atvažiuotum. O jau kai atvažiuoji jau tada paaiškėja,kad jie ne taip išgirdo, kad detalės išvis nėra, bet yra visokio šlamšto tavo modeliui, kad detalę reikia nuimti o tu palauk pora dienelių, kad neaišku ar tas agregatas apskritai veikia,galų gale paaiškėja, kad panašių dalių krūva, bet to, ko reikia nėra. Apie kainą net kalbos niekada neturėjau. Svarbu atvažiuok......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Restauruotas greičiausiai, bet atrodo kaip naujas, kaip atsarginis variantas turimas omeny, 180 eu jo kaina. Tiem kam, laikas brangus rekomenduoju nesukt kiaušų šiuo konkrečiu atveju, dėti restauruotą, bet lyg ir ant jo fyškė kitokia. Įtariu, gali būti 2 variantai generatorius ant galloperio, nuo metų priklauso. Dabar žaidžiu su laku, kol niekas nedirba, gal trumpinimus išrinkisu, lemputė nuo 220 neberodo trumpo, bet testeris ant 20mega omų rodo trumpinimą dar. Tinginiauju savaitgalį, niekur neskambinu niekur nevažiuosiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dage galima užsakyti statorių  kaina 56 eu. 10-15 darbo dienų pristatymas.

irola 52 eurai, turėtų rytoj,  va kaip reikia ieškoti :) (nu gal truputį greičiau buvo galima :))

Prikolchozinimui, nieko tinkamo neradau , vietiniam, Ukmergės, šrote. Netiko škyvai dabar, arba plačiam diržui, arba vienam trapeciniam, (pas mane du) diržui, arba kaip ir tinka, bet be diodinių tiltų.... o pusdienį sugaišau....

Dabar įdėsiu perlakuotą, lyg nebetrumpina, neaišku kiek ilgai, kas bus po apkrova ..... 

      O šrotais visai nusivyliau. Automobilis per senas, kad gauti gerą dalį nuo jo. Šrotuose ardomi stipriau suvažinėti egzemplioriai nei maniškis. Atitinkama ir detalių kokybė.... O ir kainos per didelės 100 eu už generą .... Restauruotas su naujom apvijosm, naujais angliukais, nauju diodiniu tiltu, naujais guoliais 180 €. Mano manymu, nevertas dėvėtas 100 €. Tuo labiau, kad visas detales gauti naujas galima. Apvijos (statorius) viena iš brangiausių, va jei inkaras sugestų, tada nežinau, reiktų kainą sužinoti. Dėvėtas 50 € max, (prisidėkit kiek išvažinėsit dar beieškodami) čia tiek aš mokėčiau, jei kas parduotų už tokią kaina :),  daugiau ne, nes pats galiu generą suremontuot. O tie seni, tai vistiek, nėra garantijos, kad jie tvarkingi, prieš dedant tikrai reikia tikrinti, ar geras ,tikrinti po apkrova, normaliai ant stendo, su testeriu tik matai, kad netrumpina, o ką jis darys po apkrova nematai..... Jei dedi ne pats, tai idėjimas išėmimas vel kainuos, geriau su garantia resauruotas ,arba savo tvarkyti jei tik įmanoma, bet tvarkymui  reikia reikia daugiau laiko, nebent mano istoriją perskaitai :). Su dėvėtais tai tik laiko sugaišau dyzelio išvažinėjau ir jokio tolko.  Su populiaresniais modeliais gal tokių bėdų nekiltų, daugiau dėvėtų generų, lengviau rasti detalių jiems , gal ir kaina maženė, bet dėvėtų kainos liko neaiškios, nes nei vieno taip ir neradau, tik sužinojau kiek norėtų, jei turėtų :).

      Beja, detales man surado tik , tada, kai kreipiausi el. paštu, tų pačių parduotuvių kataloguose detalės nemačiau, nematė ir "meistras" Ukmergėje, kur generatorių remontu užsiima, pasižiūrėjo į savo duom bazę, kažkokia ( intercars'e) ir nustatė, kad apvijų nėra, aišku  pas jį plius kainuotų remontas dar kažkiek, pagal mane 10, pagal klevą 40, realiai, manau nuo nuotaikos, 20-30:)

 

Taigi:

1. Netrui laiko , dedi restauruotą generą,

2. Turi laiko, bet nieko nemoki (nereikėtų išvis senu visureigiu važinėti tokiu atveju, bet jei taip jau susiklostė ...), dedi restauruotą,

3. Turi laiko ir moki taisyti pats  užsisakai detalę ir remontuoji savo.

4. Jei turi pažystamą šrotininką, arba šrotas netoli gali žvilgtelti dėvėto, bet taip lakstyti per pusę lietuvos, kaip aš, tai nx...

 

p.s. esu normalus, tiesiog aiškinuosi variantus, va dabar išnagrinėta daug variantų, gali rinktis kam kas patogiau ar įdomiau :)

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų gal ir gerai, bet kodėl čia pajerų generai? Manai tinka? Panašūs tai labai. O aš savo generą įdėjau, krauna..... 18 voltų, čia kai neks neįjungta. Su įjungtom lempom 14v, tai kaip ir norma, galima pavažinėt, daug negazuojant.

Sugedes įtampos reguliatorius arba viena apvija neduoda krovimo, tokiu atveju įtampos reguliatorius nesuveikia, net jei geras. Patingėjau reguliatorių patikrint, išiminėsiu vėl. Protingiausia būtų dėti kitą generą, bet aš pažaisiu dar, jei netingėsiu. Reguliatorius 14 eu . Maniškio genero trupinimas tarp pačių apvijų garantuotas.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvarkiausi generatorių savo busikui H1(2005 m.) neseniai, ne dėl krovimo, bet dėl tvirtinimų, kurie buvo apgadinti. Pirkau laužyne generą nuo Galloperio (99m.), skyrėsi jų fiškės, nors vizualiai jie labai panašūs. Todėl nuo šrotinio panaudojau priekinį dangtelį, distancinę šaibą ir škyvuką, viskas tiko idealiai ir dirba tvarkingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šakės generatoriui, bandau užsakinėti vijas ir reguliatorių. Visdėlto trumpinimas vijose visai rimtas, krauna su pertrūkiais, mirksi lempos. Restauruotas generatorius, 140 €, kam, kokiem galam dėvėtas už 100 ?????. Paskleiskite žinią šrotam, nervuoja jie mane su tokiom kainom :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasibaigė epopėja su generu. Pakeičiau vijas . Vijos iš "irola" 52€+8€ parsiuntimas, viso 60 € su pvm . Krauna 14,7/14,8 ir jam vienodai duodi gazo ar ne, ar lempos įjungtos ar ne

Įtampos reguliatoriaus netikrinau. Perdėjau vijas. ir viskas. Šiek tiek susimėčiau dėl vijų jungimo prie diodinio tilto. Buvo 4 išvadai : 3 po 2 laidus ir 1 iš vieno, viso 7 laidai, bet laidai suporuoti poromis, bet nesusukti ir vienas paliktas vienintelis, senos vijos buvo kitaip sujungtos. nesukau galvos ir pridėjau, kaip paruošta buvo. Problema buvo kilus su diodiniu tiltu, kontaktai nulūžinėję, prilituot niekaip nesidavė, tai variniais laidais prisukau :) ....laikys. 

Ot, b....t, prisiminiau, apatinio varžto neprisukau..........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.