JohnyT Sukurta Rugpjūčio 6, 2009 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 6, 2009 Sveiki,norėjau paklausti, kokie didžiausi skirtumai, lyginant ilgų kelionių komfortą tarp šių modelių.Techninio patikimumo klausimas maždaug aiškus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 parasyk Meriui dar geriau susitik ir suzinosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JohnyT Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 parasyk Meriui dar geriau susitik ir suzinosi tai iš esmės jo komentaro ir laukiu o čia parašiau, gal ir kitiems įdomu bus...o dėl susitikimo kažkaip nebuvau sumąstęs o ir nepatogu žmogų trukdyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2009 Meris SMS atsiuntė, prie Adriatikos jūros, Albanijoje dabar su džiperių ekspedicija Komentaro teks palaukti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JohnyT Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Rimai, o gal pats gali ką pagodoti šiuo klausimu?Visų nuomonės vertingos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Medas Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Labai butu idomu suzinot kuo TLC 80 tokia ypatinga, kad tokios aukstos ju kainos? Priekiniai tiltai linksta,granatos didesniu ratu nelaiko,blokiruociu ijungimo mechanizmas (elektrinis) uzkirmija. Kode jos tokios brangios? Todel, kad retos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Rimai, o gal pats gali ką pagodoti šiuo klausimu?Visų nuomonės vertingos Turėjau tik TLC 61. Tikrai tvirtas automobilis. Ilgoms kelionėms kietoka linginė pakaba, bet gali daug pakrauti.Į Lenkijoje vykusias varžybas važiavome keturiese + plius kalnas bagažo.Mechaninė gervė, geležiniai lankai priekyje, gale ir šonuose. Ir jokių pojūčių, kad automobilis pakrautas.Be to su 35" KURO VIDURKIS 9.5 litro šimtui kilometrų. TLC 80 - spyruoklinė pakaba, gerokai galingesnis ir lankstesni motoras. Tiltai silpnesni (priekinis).Bet, kaip sakė Meris, komfortas kaip lengvajame automobilyje.O kainos laikosi dėl to, kad tai labai patvarus automobilis, be to pasiūla maža. Gamino trumpai.Kad ir mobile.de - tik keliolika 80-tų galima surasti.Ir vienas ir kitas sunkūs automobiliai, todėl minkštame grunte sėda greitai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JohnyT Atrašyta Rugpjūčio 10, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2009 TLC 80 - spyruoklinė pakaba, gerokai galingesnis ir lankstesni motoras. Tiltai silpnesni (priekinis).tokis grynai teorinis klausimas - jei originalūs tlc80 tiltai silpni, kas būtų įstačius kitus tiltus? kad ir tos pačios tlc60 ar dana60? labai daug problemų su perdarymais gautųsi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Rugpjūčio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2009 Neverta. Silpnesnis yra tik priekinis tiltas, kurio dantračių poros diametras 8"(palyginimui-senųjų 40 ir 60 serijos mašinų jis yra 9.5"). Kitokį tiltą įdėt prieky gali būti neįmanoma kad ir dėl variklio karterio, kuris tam trukdys. Protingai važiuot reikia-ir laikys mašinos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 11, 2009 vaziuok 33 ratu ir laikys tie tiltai o 35 ratas vaziuojant tolimas distancijas jau sudaro diskomforta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugpjūčio 23, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2009 na matau dar laukiat komentaro man abu jie vienodai komfortiški jei tolimoms ekspedicijoms, pakrautas linginis su tvarkinga arba OME pakaba važiuoja minkštai kaip spyruoklinis... išbandyta. Jei didesnė dalis akmenuota bekelė, 80as geriau virškina grumstus ir mažiau vargina... Tiltai linksta tiems, kas mėgsta oru skraidyti, o šis visureigis ne tam skirtas... silpnesnis pr.tilto reduktorius ne vien minusas - tai ir pliusas pravažumui - prošvaisa didesnė... Daugumai ekspedicijų didesnių kaip 33" ratų ir nereikia... nebent kas planuoja į sunkias gylias keliones nors ta pati Karelija-Kola pravažiuojama ir Teranu ir Frontera, čia jau kas kokį maršrutą pasirinks... Blokiruotės kartais kelia rūpesčių, ką norėti, amžius daro savo - jungčių oksidacija, kompo gedimai ar neteisinga eksploatacija... šiaip jos nekirmyja, jei alsuokliai tvarkingi ir prieš tai nebuvo skandinta ar metus nenaudotos... kartais magnetukai atsiklijuoja.. viskas nesudėtingai sutvarkoma namų sąlygom, tik laiko užtrunka... turiu abi 60 ir 80, ir keikviena savaip gera Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar