Pereiti prie turinio

TLC 60/80 komforto skirtumai


JohnyT

Rekomenduojami pranešimai

Rimai, o gal pats gali ką pagodoti šiuo klausimu?

Visų nuomonės vertingos :)

 

Turėjau tik TLC 61. Tikrai tvirtas automobilis.

Ilgoms kelionėms kietoka linginė pakaba, bet gali daug pakrauti.

Į Lenkijoje vykusias varžybas važiavome keturiese + plius kalnas bagažo.

Mechaninė gervė, geležiniai lankai priekyje, gale ir šonuose. Ir jokių pojūčių, kad automobilis pakrautas.

Be to su 35" KURO VIDURKIS 9.5 litro šimtui kilometrų.

 

TLC 80 - spyruoklinė pakaba, gerokai galingesnis ir lankstesni motoras. Tiltai silpnesni (priekinis).

Bet, kaip sakė Meris, komfortas kaip lengvajame automobilyje.

O kainos laikosi dėl to, kad tai labai patvarus automobilis, be to pasiūla maža. Gamino trumpai.

Kad ir mobile.de - tik keliolika 80-tų galima surasti.

Ir vienas ir kitas sunkūs automobiliai, todėl minkštame grunte sėda greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TLC 80 - spyruoklinė pakaba, gerokai galingesnis ir lankstesni motoras. Tiltai silpnesni (priekinis).

tokis grynai teorinis klausimas - jei originalūs tlc80 tiltai silpni, kas būtų įstačius kitus tiltus? kad ir tos pačios tlc60 ar dana60? labai daug problemų su perdarymais gautųsi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neverta.

Silpnesnis yra tik priekinis tiltas, kurio dantračių poros diametras 8"(palyginimui-senųjų 40 ir 60 serijos mašinų jis yra 9.5").

Kitokį tiltą įdėt prieky gali būti neįmanoma kad ir dėl variklio karterio, kuris tam trukdys.

Protingai važiuot reikia-ir laikys mašinos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

na matau dar laukiat komentaro :)

man abu jie vienodai komfortiški jei tolimoms ekspedicijoms, pakrautas linginis su tvarkinga arba OME pakaba važiuoja minkštai kaip spyruoklinis... išbandyta. Jei didesnė dalis akmenuota bekelė, 80as geriau virškina grumstus ir mažiau vargina...

Tiltai linksta tiems, kas mėgsta oru skraidyti, o šis visureigis ne tam skirtas... silpnesnis pr.tilto reduktorius ne vien minusas - tai ir pliusas pravažumui - prošvaisa didesnė... Daugumai ekspedicijų didesnių kaip 33" ratų ir nereikia... nebent kas planuoja į sunkias gylias keliones nors ta pati Karelija-Kola pravažiuojama ir Teranu ir Frontera, čia jau kas kokį maršrutą pasirinks...

Blokiruotės kartais kelia rūpesčių, ką norėti, amžius daro savo - jungčių oksidacija, kompo gedimai ar neteisinga eksploatacija... šiaip jos nekirmyja, jei alsuokliai tvarkingi ir prieš tai nebuvo skandinta ar metus nenaudotos... kartais magnetukai atsiklijuoja.. viskas nesudėtingai sutvarkoma namų sąlygom, tik laiko užtrunka...

 

turiu abi 60 ir 80, ir keikviena savaip gera :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.