Pereiti prie turinio

del 4runerio


Rekomenduojami pranešimai

siaip atrodo vaziavo negreitai 70 km/h (sedejau galineje sedyneje) ir posukis buvo gana ilgas kokiu 30 laipsniu, padangos - gy ziemines r15x235x75 auto tvarkingas, ir tame posukyje auto pradejo slysti i isore ir staigiai mete i priesinga puse ir op (toliau kazkaip greitai viskas ivyo) vairuotojas sako kad net stabdziu nuspaust nespejo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima pamanyt su stabdžiais kulverstį sustabdytų :) reik vairuot mokintis, treniruotis valdyt auto slidžiam kely, ant kokio ežerėlio... :) jei auto šonu pagauna kokią kliūtį ar bordiurą, tai versis tau ir sportinė priplota mašina....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:))) tai kad ir buvom ant mazo ezerelio (marios) ledo :)))))

 

 

o jei rimtai tai va siandie su kolegom prakalbejom reikala ir net keletas atveju buvo pamineta kai runeris virto neimanomose virsti situacijose. todel ir klausiu .

 

siaip neteisinu vairuotojo gal net pykstu truputi, :)))) bo didziuli gumba kaktoj turiu ir melyne per visa zanda..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam tikri modeliai automobiliu labai megsta kulverstukus. Tai yra gamintojas leido toki konstrukcini minusa kai kuriem modeliam.

Pav labai gerai matosi paziurejus Amerikonu aukcionuose kiekvieno modelio problemas. Tai yra pastebejau tokiu modeliu kurie pastoviai virte, kiti bijo tam tikru smugiu, issikraipo...

Konkreciai del runerio bijau pasakyti, nes nenagrinejau jo stabilumo. Bet teko atsimenu po Patrol persest i Mitsubichi Sport tai tikrai vos ant pirmo posukio neapsiverciau. Buvau priprates prie PAatrol stabilumo, tipo ant posukiu nestabdai ir suki... Kai tokia maniera su tuo Sportu visiskai nauju vos neapvirtau, teko atsargiau vairuoti...

Aisku visureigis aplamai po kokios sportines masinos yra visiskas nestabilumo isikunijimas... Taigi zmogus gal neseniai turi ta Runer, arba is tikro vairuoti reik mokintis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

auto tvarkingas.... o gal ir ne, pvz amortikai vos gyvi, spyruoklės pavargusios - rezultate ant posūkio visas kėbulas krypsta ir dar labiau verčia amšiną... kadaise su savo TLC ant žiedo Žirmūnuose prie 40km/h vieną "leteną" pakėliau, šoniniam lange dangų pamačiau... :) pakeičiau amortus, sustandinau pakabą ir dabar ant 60km/h tą posukį išmynu be kritinių pasvirymų...

Na o jei dar į kietesnį gylesnį sniegą pataikė šonu su priekiniais susuktais ratais ne ton pusėn - tai gaunį pendelį verstis....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutinku kad visureigis tai nera stabilumo isikunijimas, siaip tai auto tikrai tvarkingas sakyciau net labai bo savininkas isimylejes ji labiau nei zmona, maziausias krepst - jau ir lekia i toyota pas meistrus.

tai susidaro ispudis kad tokio tipo kaip runeris ar pajero sport ar teranas 1,2 visgi labiau linke i kulvertukus negu patrulis ar tlc.

gal ir nesu specas bet paziurejus vizualiai pav i patruli ir runeri tai patrulio baze (i ploti) ir ratu isnesimas tikrai didesni. nesu nusistates pries runeri netgi priesingai labai zaviuosi, visgi TOYOTA, jeigu ne mano bandomas is pelenu prikelti teranas tai visi auto kuriuos siuo metu turiu yra TOYOTA :)))

o kazkada sakydavau jeigu auto ne BMW tai ir ne auto :)))))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:))) tai kad ir buvom ant mazo ezerelio (marios) ledo :)))))

 

 

o jei rimtai tai va siandie su kolegom prakalbejom reikala ir net keletas atveju buvo pamineta kai runeris virto neimanomose virsti situacijose. todel ir klausiu .

 

siaip neteisinu vairuotojo gal net pykstu truputi, :)))) bo didziuli gumba kaktoj turiu ir melyne per visa zanda..

4runner mėgsta virsti :) todėl ir sveiki jų stogai tokie brangūs :) pats su runner prieš mėnesį sudalyvavau avarijoje: galėjau vengti susidūrimo staigiai sukdamas dešinėn, bet žinodamas runner gebėjimą virsti to nedariau, kirtau per stabdžius ir liuobiau į SAAB (išlindusį iš šalutinio) :evil: rezultate - runneriui priekyje sulinko rėmas, SAAB nurašymui :twisted: :twisted: :twisted:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

kad tiltai neuztu su razdatke, kad pirmos saibos su apkrova neismetinetu, kad nesupuves ir kad mataras ok o visa kita chernia, kelios savaiteles ir susitvarkysi, priekine pakaba perrinkau visa kainavo detales 4 sarnyrai * 65 lt + stab traukute, ziurek kad salenblokai prieki cieli butu nes ju kainos kosmosines ir kai reikejo niekur neradau tik tokviloj ir kaina uch apie 300 lt vnt , teko pirkt bu sake su cielais salenblokais uz 250 lt,

kolkas tiek ziniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apziurejau TR. Pasirodo senu laiku pazystamas pardavineja. Dureles ir galines papuve, sake kazko vienas ratas iskrypo, eda padanga, tepala valgo. Apziurejau vizualiai pakaba, tai gumeles patrukineje. Ir man kaip nemenko sudejimo zmogui vietos mazoka :( nei sedyne normaliai neatsitraukia, ir alkune per stikla prasosi. Vel dilema, masina gera, bet susispaudus paskui vazineti ir jausti diskomforta, nesinori :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.