Naudrius Atrašyta Vasario 14, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2011 Kada tai atsorado tikrai nežinau, nes vasarą tik iš italų parsivariau ir tik čia LT pastebėjau tokį kaprizą. Kūrą paduoda tvarkingai, dūmų kaip dizeliui - nulis. Kompas jokių klaidų nemeta ir nerodo, pagal tai galima sprest, kad gali būti kažkoks mechaninis gedimas. Pas viena kolega buvo beveik važiuot nustojęs, tai buvo įsiurbimo kolektorius nuo dulkių užsišikęs, tai teko ilgai mirkyt ir valyt, dabar pas ji su trauka viskas OK.Bandėm keist oro srauto matuoklį - tas pats velnias... Kartais būna, kad važiuoja OK, bet taip retai būna. Kažką teko girdėt, kad gali kvailioti turbininiai spaudimo vožtuvai (jei tokie egzistuoja), arba pati turbina... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mass Atrašyta Vasario 14, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2011 Tai matuokit sliegi turbinos ir bus aisku jinai,ar ne.spaudimo voztuvai egzistuoja,bet cia tik tiuningistai statosi tokius.standartinese masinose turbinos sliegis reguliojamas wastegato aseles sukiojimu,bet tai daryti ne rekomendojama be monometro ir suvokimo apie ta reikala.manau jaj traukos nera virs 2000 apsuku reikia paziureti turbina.Ar viskas ten sandaru,ar nera gars pasaliniu,paklibint asele ir sliegi pamatuoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Naudrius Atrašyta Vasario 18, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2011 Na man ir buvo įtarimai dėl sandarumo arba turbinos veikimo... Dėkui bandysim ardyt ir ieškot kami problėma ir ją spręst. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2011 sveiki kad nekurti naujos temos,mano frontės 2.3 kažkaip keistai gaunas su turbina ,spaudimo nematavau ,bet šlangas pučia net papildomai apkaba uždėjau numaudavo,bet važiuojant nejauti kad turbina iš viso yra,ar gali būti kad tai perteklinio vožtuvo kaltė gal jis per lengvai atsidaro o gal iš vis neužsidaro kaip reikiant?nesinori draskyt gal kas turit minčių apie tai,sandarumą žiūrėjau rodos niekur neprapučia,o gal tai ne turbina kalta?bet šiaip kuriasi ir per praeitos žiemos šalčius gerai,tik kurčia kažkokia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Spalio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2011 gal varikliui praputimo gero reik, bus suodis katalizatoriu uzkise. gali jo nepjaut nes jis ten metalis, uztektu is valyt o suzinot tas voztuvas dirba ar ne reik matuoti koki slegi pucia, bet jei slangas numaudinedavo tai uztektinai jo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2011 Ir dar pasižiūrėk ar sveika ta šlangutė kur nuo oro kolektoriaus į siurblį eina . P.s. Kaip tik ant tos šlangutės pati teisingiausia vieta jungt monometrą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 29, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 29, 2011 tai va radau jautrų manometrą pamatavau spaudimą kažkur 0,7 teįpučia,išeitų kad turbinai kirdyk,keista ,nei tepala varo nei apsibuizojus.na gali būt kažkokia matavimo paklaida ,bet sharanui matavau 1,2,ir kitai frontei tos gal padala aukščiau 0,8 ta ir kurčia kaip kelmas.tai manu jau ne matavimo kaltė.kur gerai remontuoja,ir kiek kainuotu turbinos remontas?būna ,remkomplektų,bet ar apsimoka su jais žaist,man atrodo iš to nieko gero juk ir ašis padilus būna ir tt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Spalio 29, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 29, 2011 Pirma pasiziurek ar is tikruju kliba asele pirmyn atgal. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 29, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 29, 2011 Turbinos slėgis nėra visiems varikliams vienodas . Turbinos remontas kažkur apie 800 ir į viršų vaikšto. Pačiam nepatarčiau kišt nagų ba įtariu kad balansavimo staklių neturi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2011 Turbinos slėgis nėra visiems varikliams vienodas . Turbinos remontas kažkur apie 800 ir į viršų vaikšto. Pačiam nepatarčiau kišt nagų ba įtariu kad balansavimo staklių neturi jo jo tavo įtarimai pagrysti,tikrai neturiu kaip balansuot,matyt teks atsegt piniginę,o taip nesinori Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2011 jo jo tavo įtarimai pagrysti,tikrai neturiu kaip balansuot,matyt teks atsegt piniginę,o taip nesinoriO gal pirmai pradžiai nusiimk oro koliką - vistik EGR savo juodą darbą daro. Jei anas užkištas tai turbiną gali ir pačią naujausią dėt o naudos bus kaip iš ožio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 1, 2011 O gal pirmai pradžiai nusiimk oro koliką - vistik EGR savo juodą darbą daro. Jei anas užkištas tai turbiną gali ir pačią naujausią dėt o naudos bus kaip iš ožio. pavasarį buvau nuemes,stebetinai gerai atrodo matyt kad ardyta buve,nes per daug jau švarus,o EGR del visa ko atjunges kad ateity proto ne...,nes teke matyt tokiu dalyku per EGR o malone,kokiu 15mm skyle telikus vw poliko kolektoriuj,ir nisan sunio buvo viena smala,kiek jie duoda naudos musu žaliosios planetos žaliavimui nežinau bet kad matarus dusina -faktas,nu dar neklibinau ašeles,jai šiandien koks nabašnykas už kojos nesulaikys pažiurėsiu,matyt vien tik laiškus rašant nepasitaisys mano frontė,teks rankas isišmeruot,i da kišenele papurtyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 1, 2011 Buvo toks atvėjis kai po to hemarojaus pašalinimo žmogus nuvažiavo į BMW atstovybę kad lemputę skydelį užgesintų - choru pradėjo aiškint koks anas blogietis. Į tai anas ramiai atsakė - Atjungus tuos pribambasus mašina visu litru mažiau kuro valgo, tai per katrą vietą čia bus ta ekologija jei visą tai atgal pajungsit O dar vienas dalykas kaip ten pas patį su degimo kampu ir kuro kiekiu - gal būt nėra kam turbinos įsukt? Dar gali ir interkūleris būt nešvarumų prisikaupęs - pabandyk tiesiogiai sujungt turbiną ir oro kolektorių. Dar dėl viso pikto pasižiūrėk ir į duslintuvą - mažu užkištas ar dar kaip kitaip pralaidumas pamažintas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 1, 2011 Buvo toks atvėjis kai po to hemarojaus pašalinimo žmogus nuvažiavo į BMW atstovybę kad lemputę skydelį užgesintų - choru pradėjo aiškint koks anas blogietis. Į tai anas ramiai atsakė - Atjungus tuos pribambasus mašina visu litru mažiau kuro valgo, tai per katrą vietą čia bus ta ekologija jei visą tai atgal pajungsit O dar vienas dalykas kaip ten pas patį su degimo kampu ir kuro kiekiu - gal būt nėra kam turbinos įsukt? Dar gali ir interkūleris būt nešvarumų prisikaupęs - pabandyk tiesiogiai sujungt turbiną ir oro kolektorių. Dar dėl viso pikto pasižiūrėk ir į duslintuvą - mažu užkištas ar dar kaip kitaip pralaidumas pamažintas. va va dėl degimo tai turiu įtarimo kad jis vėlyvokas ,pabandysiu interkulerį atjungt,nes jame manau bus velniukų,ačių už pagalba reiks pasitepaluot dienelę,parašysiu apie rezultata.ačių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sanandrejus Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2011 pamegink dar katalyza isvalyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2011 pamegink dar katalyza isvalyttai kad ten jo baba,Šiandien išžiurėjau ka tik eina,paankstinau degima truputi,nes daugiau neina siurblio pasukt,remesi i galva,turbinos ašelė nekliba nei i šonus nei aukstyn žemyn.bandžiau interkulerį isimt bet laiko neužteko nors nemanau kad butu stipriai užveltas,o sujugt be jo tiesiogiai Šlangu tokiu neradau,vienu žodžiu nieko naujo neatkasiau nors gal sakau taip ir turi but,ji negali plešt kaip koks 3l mataras bet db visai nesijaucia turbina,dar kuro filtra pakeisiu oro taip pat reiktu nes tik prapūčiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2011 tai kad ten jo baba,Šiandien išžiurėjau ka tik eina,paankstinau degima truputi,nes daugiau neina siurblio pasukt,remesi i galva,turbinos ašelė nekliba nei i šonus nei aukstyn žemyn.O jei dar ir lengvai sukasi tai palik tą turbiną šventoj ramybėj - bus kažkur kitur bieda užsislėpus O tai bent tiek pasukus siurblį variklio garsas nors kiek pasikeitė ar liko tas pats ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 3, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2011 O jei dar ir lengvai sukasi tai palik tą turbiną šventoj ramybėj - bus kažkur kitur bieda užsislėpus O tai bent tiek pasukus siurblį variklio garsas nors kiek pasikeitė ar liko tas pats ?nu nesakyčiau kad pasikeitė,galima sakyt nepajutau skirtumo,mat ir pasukt nedaug ėjo jau ten iki galo beveik buvo,o kai pasukau į priešinga pusę,ty pagal laikrodžio rod.užgesdavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 3, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2011 Ar tik nebus kad per dantį nepataikytas siurblys statant - senai bedariau tokį variklį tai gerai nepamenu ar siurblį galima per vieną dantuką pasukt ar ne. Bet logiškai mastant tai tikriausiai galima ba siurblį buvom pastatę 180* prasuktą ir net buvo pavykę užkūrt. Jei siurblys turėtų konkrečią statymo vietą tai tokios kliūrkos būtų neišėję padaryt ar po to lengvai išsikapanot Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2011 na man irgi toks įspūdis kad siurblys ne vietoje,o ar daug reikalų per dantį perkelt?su wv matarais tai viskas aišku o su šituo dar nedraugavau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Purkštukų vamzdelius žemėn ir belieka tas dvi veržles atsukus ištraukt, prasukt velenėlį ir atgal įkišt. Savaime aišku variklį ant VMT (o dar geriau truputį už jo) pasistatyt būtina ba tik tada siurblys ne ant įtempimo stovi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 5, 2011 ačiu .tai čia kaip benzininio paskirstytoja aišku.pabandysiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar