Pereiti prie turinio

TLC 120 taško tepalą per matuoklę


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, 

auto TLC 120 2006m. d4d 122 kW. Pašilus varikliui meta dūmą ir taško tepalą per tepalo matuoklę, esant šaltam nei dūmų, nei tepalo. Variklis dirba tolygiai, šaltas gal kiek garsiau, bet ganėtinai gražiai, jokių stiprių kalenimų nėra, iš duslintuvo mėlinų dūmų ar tepalo kvapo nėra. Solorinoje buvo daryta diagnostika, bet dar nežinant apie tepalą iš matuoklės, pasakė kad viskas gerai, jokių klaidų, diagnostika jokių anomalijų nerodo,  purkštukų kompensacijos geros.

 

Klausimas ar jau pradėti pergyventi dėl susidėvėjusių žiedų? Ir nuo ko pradėti ieškoti ligų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu patvirtinti, kad motoras tikrai gražiai dirba,  dūmai įtarimo nekeliantys, bet...jei katalikas stovi, manau gali būti apgaulingas įspūdis ? O taško gerokai, jau be gazo ranka pasidengė :( Ar sudėtingai šiems motorams praplaut alsuoklius ?

Tiesa, Viktorai, ar jau matosi tau "perku" skilts ?

Redagavo Giedrioks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del ko stume tepala lauk.

Kai karteryje susidaro slegis.

Uzsikises alsuoklis.

Sudile ziedai ir kompresija praleidziama i kartery, bet sitoje vietoje turi alsuoklis sudirbti ir kompresija isleisti i atmosfera.

Ziedu bukle galima kazkiek spresti is tepalo, kvapo, spalvos, tirstumo, priemaisu patrynus tarp pirstu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del ko stume tepala lauk.

Kai karteryje susidaro slegis.

Uzsikises alsuoklis.

Sudile ziedai ir kompresija praleidziama i kartery, bet sitoje vietoje turi alsuoklis sudirbti ir kompresija isleisti i atmosfera.

Ziedu bukle galima kazkiek spresti is tepalo, kvapo, spalvos, tirstumo, priemaisu patrynus tarp pirstu.

Aš irgi taip manyčiau, bet jei žiedam amen ar neturėtų dūmyt, trauka sumažėt, sunkiau kurtis...na nebent tai pradinė stadija...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai sitiem D4D truksta stumokliai per viduri pazistamas keite visus 4 stumoklius nes pirma rado 1itrukusi daugiau okiti po truputi

Kaip nustatė, kad stūmokliai trūkę? Aš aišku ne specialistas, bet jei jau tiek trūkęs, kad praleistų kompresiją tai ar neturėtų to stūmoklio ištaškyti visai? ar bent jau variklis netolygiai turėtų dirbti, traukos nebūti?

Kažkaip atrodo, kad su trūkusiu stūmokliu kaip traktorius turėtų dirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tiesiog alkūninis velenas besisukdamas taško tepalą.Ar stipriai pučia garą atsukus tepalo užpylimo kamštį?Ar sunkiai kuriasi per šalčius,ar šiaip rytais?Ar dūmina variklis šaltas-šiltas?

Ar ryja tepalus?Žinant atsakymus į šiuos klausimus galima tiksliau paspėlioti diagnozes :rolleyes:

Dalis atsakymu pirmam pranešime, rytais kuriasi lengvai, dirba gražiai ir šaltas ir šiltas, ar ryja tepalus kolkas nžn dar, lyg ir ne, bet 100proc teigti negaliu.  Manau teorija dėl alkūninio atkrenta, nes esant šaltam varikliui tepalo netaško (tepalas 5w40 nėra labai klampus šaltas)

Redagavo Viktoras.O
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju, ar aplamai alkūninis gali, per toki ploną ir gana ilgą vamzduką, taškyt purslais tepalą... peregaras eina ir per dangtelį ir per matuoklės vamzdelį, aišku esu matęs ir baisiau, bet...o dėl dūmų, kaip jau minėjau, jei stovi tvarkingas katalikas jų gali ir nesimatyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.