Pereiti prie turinio

Galingumo didinimas Patrol - chiptuningas.


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 143
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O del sarashkino kontoros tai galiu tave pavadinti kokiu nors sinonimu tam paciam, nepriestaraus forumo taisyklems gerbt pashnekova ar toks drasus(ar drasi) esi ir gyvai ??

As nevaidinu variklio galios didinimo specialisto, o pats toki bandai vaidint, nors zinios labai siauros, net jeigu ir gilios. Savo pasisakymais autoriteto Vimotai tikrai nepridedi, nors ir is telefoninio pokalbio su jais matosi, kad saraskino kontora.

Dauguma siame forume i offrouda vaziuoja su tavo vadinamais "prieskariniais drandulietais", o tu kai isauksi is vaiku darzelio ir islipsi is savo parketinio jeep - galesi prieit prie juodos toyotos, ant kurios suklijuoti visu Lietuvos 4x4 renginiu lipdukai, o ne reklaminis Vimotos lipdukas, tada ir pakalbesim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O del sarashkino kontoros tai galiu tave pavadinti kokiu nors sinonimu tam paciam, nepriestaraus forumo taisyklems gerbt pashnekova ar toks drasus(ar drasi) esi ir gyvai ??

Vitoldai, as gerbiu visus forumo dalyvius, kurie elgiasi deramai, nepriklausomai nuo ju isprusimo ir t.t. Pasiskaityk tema nuo pradziu, pats isvadinai visus mokyklinukais, dominuojanti sio forumo autoparka pavadinai ikikariniais drandulietais ir t.t. Taip kuri savo ivaizdi forume, bet deja, taip tersi ir imones varda, kurios atstovu prisistatai. Telefonu atsiliepes zmogus kalbejo panasiai kaip tu, todel man kaip ir gana, susidarant ispudi apie Vimota, taciau labai tikiuosi, kad pirmas ispudis suklaidino.

Jau minejau, kaip mane rasti, gali prieiti ir pakalbesim. Sestadieni busiu Xbrade.

Griztant prie temos, bandyciau daryti prielaida, kad temperatura kyla tiek nuo per riebaus, tiek nuo per lieso misinio. Tiesiog ieskau specialisto, kas bandytu pareguliuot mano siurbli. Geras bandomasis triusis, nes visi reikiami davikliai sudeti, variklis po kapotalinio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vitoldai, as gerbiu visus forumo dalyvius, kurie elgiasi deramai, nepriklausomai nuo ju isprusimo ir t.t. Pasiskaityk tema nuo pradziu, pats isvadinai visus mokyklinukais, dominuojanti sio forumo autoparka pavadinai ikikariniais drandulietais ir t.t. Taip kuri savo ivaizdi forume, bet deja, taip tersi ir imones varda, kurios atstovu prisistatai. Telefonu atsiliepes zmogus kalbejo panasiai kaip tu, todel man kaip ir gana, susidarant ispudi apie Vimota, taciau labai tikiuosi, kad pirmas ispudis suklaidino.

Jau minejau, kaip mane rasti, gali prieiti ir pakalbesim. Sestadieni busiu Xbrade.

Griztant prie temos, bandyciau daryti prielaida, kad temperatura kyla tiek nuo per riebaus, tiek nuo per lieso misinio. Tiesiog ieskau specialisto, kas bandytu pareguliuot mano siurbli. Geras bandomasis triusis, nes visi reikiami davikliai sudeti, variklis po kapotalinio...

Gytmanai nesiparyk,prie progos darysim is tavo TLC Traukini :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vitoldai, as gerbiu visus forumo dalyvius, kurie elgiasi deramai, nepriklausomai nuo ju isprusimo ir t.t. Pasiskaityk tema nuo pradziu, pats isvadinai visus mokyklinukais, dominuojanti sio forumo autoparka pavadinai ikikariniais drandulietais ir t.t. Taip kuri savo ivaizdi forume, bet deja, taip tersi ir imones varda, kurios atstovu prisistatai. Telefonu atsiliepes zmogus kalbejo panasiai kaip tu, todel man kaip ir gana, susidarant ispudi apie Vimota, taciau labai tikiuosi, kad pirmas ispudis suklaidino.

Jau minejau, kaip mane rasti, gali prieiti ir pakalbesim. Sestadieni busiu Xbrade.

Griztant prie temos, bandyciau daryti prielaida, kad temperatura kyla tiek nuo per riebaus, tiek nuo per lieso misinio. Tiesiog ieskau specialisto, kas bandytu pareguliuot mano siurbli. Geras bandomasis triusis, nes visi reikiami davikliai sudeti, variklis po kapotalinio...

Gali ir pats nesudėtinga,tik ilgas žaidimas,šeštadienį parodysiu kas ir kaip ;)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nevaidinu variklio galios didinimo specialisto, o pats toki bandai vaidint, nors zinios labai siauros, net jeigu ir gilios. Savo pasisakymais autoriteto Vimotai tikrai nepridedi, nors ir is telefoninio pokalbio su jais matosi, kad saraskino kontora.

Dauguma siame forume i offrouda vaziuoja su tavo vadinamais "prieskariniais drandulietais", o tu kai isauksi is vaiku darzelio ir islipsi is savo parketinio jeep - galesi prieit prie juodos toyotos, ant kurios suklijuoti visu Lietuvos 4x4 renginiu lipdukai, o ne reklaminis Vimotos lipdukas, tada ir pakalbesim.

o cia tie lipdukai ant juodo visureigio parodo kad tu kietas? (tipo susimokejai startini ir turi lipduka)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jo vyrukai. zmogus, turintis patirties ir siulo savo pasaugas. kadangi kiekvienas is musu gretu nors tik pradejes kazka labiau darytis varikliui (ar kitiems agregatams), kazkokiu budu pasitobulinti esama, priziurima, mylima ir tikrai kaina kartais dvigubai ar trigubai brangesne nei koks siuolaikinis miesto automobilis varomas ale keturiu ratu, ir susiduria su problemomis, kurias jau eile metu negali keli servisai sutvarkyt. todel imasi patys savarankiskai dometis ir krapstytis. as asmeniskai tai labai vertinu, tebunie tai sharashkina kontora, bet kartais butent tokie zmones is tiesu zino savo darba. tai nevarykim vieni ant kitu, o pabandom issprest vieno, kito ar trecio forumiecio klausima-problema. as irgi noreciau su tavim susitikt Vitoldas_J parodyt ka turiu pasidares ir irgi tureciau kai kokiu klausimu, kuru vis dar neissprendziau, bet kuo puikiausiai naudojuosi. 

 

griztant prie temos. jei jau taip koks turi buti tinkamas AFR gamyliniam dyzeliniam varikliui (sneka apie senesnius variklius arba pirmuosius su elektroniniais siurbliais). del EGT (Gytman) kai pasiriebinai misini tai atitinkamai ir isiurbimo temperatura turetu padidet. man istiesu idomu ar tikrai ir kek ta IAT. nes tokiu atveju zinoma reiktu interkulerio arba kitokiu sprendimu..) jeigu teisingai supratau dizeliui turi but misinys apie 14.5. 

 

dar vienas dalykas idomu kaip temperatura keistusi purskiant papildomai LPG duju i isiurbimo kolektoriu. atitinkamai senesnem varikliam misini galima butu tiksliau susireguliuot (aisku reiktu jau valdymo bloko). o tai dar gi ilgiau pavazinejus kuras (dyzelis) irgi sildosi =] naujesniose masinose po dugnu ant griztamojo vamzdelio radiatoriai stovi....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas elementaru, nera juodu dumu nera ir egt, yra daug daug juodu egt jau virs 700'..

Tuomio pamokintas pasireguliavau siurblį. Dėl dyzelio AFR ir EGT priklausomybės Vitoldas buvo teisus, visais atvejais riebesnis mišinys duoda aukštesnę temperatūrą.

Taigi, atlikau tris banduomuosius važiavimus, specialiai pasirinkęs vieną ilgą tiesiąja, ir vieną ilgą įkalnę. Pirmas važiavimas buvo nieko nereguliavus. 

AFR rodė 20 (čia maksimali reikšmė mano skalėj, tai tikrosios reikšmės ir nežinau), EGT 560. Turbo rodė 0,8bar, tai čia visais atvejais pas mane turbo rodo tą patį, reikia kilstelti, bet apie tai atskira klaba.

Pasukau siurblį 15-20min. Mašina akivaizdžiai tapo aštresnė. Važiuojant maksimaliai atsirado ir juodas dūmelis, kurio anksčiau nebuvo. AFR 18,2, EGT 650.

Pasukau dar 15-20min. Dar pagerėjo trauka. Dūmo dar daugiau, bet dar ne traukinys. AFR 17,0, EGT730.

 

Paveržiau dar kontruojantį varžtą, dar keletą min pasisuko, taip ir pastačiau į garažą.

 

Ant laisvų AFR didesnis nei 20. Jeigu dyzeliui idealus AFR yra ~15, teoriškai dar turėčiau atsukinėti siurblį, tačiau jau neramina temperatūra. Norėtųsi žinoti, kokia EGT yra saugi senojo tipo dyzeliukams...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As apsales... is pradziu visi sako "eik dar pasimokink nes tik nuo lieso misinio egt kyla..." o poto sako "vitoldas buvo teisus kyla nuo riebaus..." .. anyway jei dar kam kils klausimu del galingumo didinimo elektroninems ipurshkimo sistemoms rasykite, gazo trosus pasireguliuoti galite ir patys, o kad perprogramuot tai tam turi paskirti daug laiko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Motoram kurie sakykim jau naujesnes kartos ir turi EGT kontrole tai ten 1050' stumokliai islaiko 10-20s toliau jau prasideda pazeidimai kurie is pirmo gali ir nepasijausti, bet kai einama prie didesnio.performance tai EGT tureti kabinoje yra butina.. Ir aisku jei pazaistumete su turbo benziniais varikliais suprastumete koks dyzelinis motoras yra gaidys performance prasme... p.s. jau sita tema irgi gal nesigincykime si karta bent...

Buvau greitkelyje virs 900 uzkeles, greitis buvo 130, dar vaziuoja. Stengiuosi daugiau taip nedaryti, vaziuojant tvarkingai 90 km/h egt buna apie 550, sumontuosim intercoolery tada ziuresim kiek bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.