Pereiti prie turinio

Galingumo didinimas Patrol - chiptuningas.


Rekomenduojami pranešimai

ar po telefono skambucio susivirskino informacija :) ?

.

Man tai taip,bet toliau ieškau atsakymų kodel pradega stūmokliai,imant stovyklas liesas-riebus mišinys,tai liesas laimi čiut ne i vienus vartus.Situacija labai dviprasmiška,laukiu EGT ,susidėdiu,išbandysiu savo kailiu . Beje ačiū už info,jos niekada nebus per daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 143
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Reziumuojant, visada kalbant apie dyzeli ir liesa mishini reikia prisiminti pavyzdi kai leidiesi ant begio nuo kalno 130kmh apsukos 3500 ir vos vos priduodi gazo, kad gautusi nu jau labai liesas mishinys ir tada turetu pradegti stumokliai, bet deja kai gausi egt isidesi ir pamataves mano imituota situacija suprasi jog stumokliai prie 150-250' nesilydo kai tuo metu afr rodys 19.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Profesoriai, susidejau wbo ir egt sensorius, taip pat turbo slegio davikli. AFR tik pergazuojant kartais nukrenta zemiau 20. Temperatura vaziuojant i kalniuka pakyla iki 550. Prielaida, kad auksta temperatura butent del lieso misinio.

Siurblys mechaninis. Pats reguliuoti jo nedristu. Skambinau i Vimota - sako nenusimanom. Skambinau i Dyzel servisa - sako nenusimanom.

Kad patrulis 3.0 su elektriniu siurbliu cipuojasi - teoriskai jau visi senai zinom ir si skiltis ne vieta reklamai, nebent suderinta su adminais.

O kai su savo patirtim pagelbesit atsakyt offrouderiam i klausimus, ko mes patys nezinom ir nesuprantam - tada ir susilauksit pagarbos, palaikymo ir nauju klientu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Specialiste mielasis, padaryk AFR 9-10 ir pamatuok temperatura tada paprasyk, kad kas nors vel inferneta duotu kad parasyti rezultata. O kai atvarysi savo prieskarini drandalieta ir parodysi ka ten turi per siurbli pasakysiu kur reguliuoti. Del TLC tai egt yra net pas karve skylej ir juodu dumu nera... EGT skaittosi kad is variklio yra kai pasieki 800 va tada jau prasideda performance, o kad cia 500 turi tai gamykliniam vaiku darzeli zaidi ir pagarba galvoji kad turi :)) pacipuok pats patruli 3.0di jei jau toks specialistas :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reziumuojant, visada kalbant apie dyzeli ir liesa mishini reikia prisiminti pavyzdi kai leidiesi ant begio nuo kalno 130kmh apsukos 3500 ir vos vos priduodi gazo, kad gautusi nu jau labai liesas mishinys ir tada turetu pradegti stumokliai, bet deja kai gausi egt isidesi ir pamataves mano imituota situacija suprasi jog stumokliai prie 150-250' nesilydo kai tuo metu afr rodys 19.

Rimtas argumentas , net labai svarus argumentas - leisk paklaust tada kodel pastrigus turbinos valdymui ar pakelus turbinos slegi bet nepadidinus kuro (variklis pradeda dirbt liesu misiniu) varikliui dirbant dalinai pilna ar pilna apkrova stumuokliai kazkodel suvarva i karteri .

 Vat ir idomu pasidare kodel anie taip padaro jei liesas misinys, pagal tave, tam itakos neturi ?  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevas, parodyk man dyzelini motora kur su 2bar slegiu, gera galvos tarpine kuri pakilus boostui neprades leisti antifrizo i degimo kamera ir kad ishsilyde stumokliai... vyrai suauge, chemija fizika moketes mokykloj ir dar nezinot...

 

beja pasidomekit kaip yra su furom senesnem kuriu turbinos slegio jos westgeitas nevaldo - ji pucia tiek kiek ishmetime yra srauto, o srautas susidarys ne didesnis nei programiskai kompiuteryje (pas senus drandalietus gazo troso svirtele siurblyje uzriboja kuro kieki ) 100mg saliarkos i viena takta stumoklio sprogusio mishinio kuris uzsidega suspaustas pasekme, vadinasi jei furai didinu galinguma turiu paduot daugiau kuro - pariebint mishini vadinasi as padidindamas galinguma apsaugau motora nuo ishsilydymo stumokliu ?? Vadinasi ka, dyzeliniu furu ir lengvuju masinu gamintojai daro specialiai liesa mishini, kad ishsilydytu stumokliai, o as pariebindamas mishini ilginu variklio tarnavimo laika ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,ka max buvote ispaude is bmw 3.0d 135kw ?

Neturejau savo asmeninio bmw 135kw todel maks nezinau kur, nes turejau 1.9tdi 81kw pries 10metu tai tada turejau 245ag. O 135kw kiek atvaro klientai tai rezultatai buna priklausomi nuo bukles, bet palyginus kaip pries 10metu 3.0d lengvai be dumu atsisukdavo 240-255ag tai db tie patys motorai jau ~20ag maziau atsisuka nors paduodi jam ta pati kuro kieki nes kubatura ir turbina to pacio modelio kaip pries 10metu.. tai kaip ir sakau - bukle.. beeeet jeigu dedi turbina 173, purkstukus 200kw, map sensoriu nuo 2.0 110kw tai su 13 mishiniu 200kw gaunasi su esama stock rail pompa..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevas, parodyk man dyzelini motora kur su 2bar slegiu, gera galvos tarpine kuri pakilus boostui neprades leisti antifrizo i degimo kamera ir kad ishsilyde stumokliai... vyrai suauge, chemija fizika moketes mokykloj ir dar nezinot...

 

. p.s. biski apmaudu, kad pas jus forume mazai variklio specialistu su rimta galva ant peciu ir puikiais pazymiais is mokyklos tiksliuju mokslu :)..

Aciu uz issamu atsakyma - viskas patapo aisku kaip sviesia diena saulei kartu su menuliu dangui svieciant  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Specialiste mielasis, padaryk AFR 9-10 ir pamatuok temperatura tada paprasyk, kad kas nors vel inferneta duotu kad parasyti rezultata. O kai atvarysi savo prieskarini drandalieta ir parodysi ka ten turi per siurbli pasakysiu kur reguliuoti. Del TLC tai egt yra net pas karve skylej ir juodu dumu nera... EGT skaittosi kad is variklio yra kai pasieki 800 va tada jau prasideda performance, o kad cia 500 turi tai gamykliniam vaiku darzeli zaidi ir pagarba galvoji kad turi :)) pacipuok pats patruli 3.0di jei jau toks specialistas :))

As nevaidinu variklio galios didinimo specialisto, o pats toki bandai vaidint, nors zinios labai siauros, net jeigu ir gilios. Savo pasisakymais autoriteto Vimotai tikrai nepridedi, nors ir is telefoninio pokalbio su jais matosi, kad saraskino kontora.

Dauguma siame forume i offrouda vaziuoja su tavo vadinamais "prieskariniais drandulietais", o tu kai isauksi is vaiku darzelio ir islipsi is savo parketinio jeep - galesi prieit prie juodos toyotos, ant kurios suklijuoti visu Lietuvos 4x4 renginiu lipdukai, o ne reklaminis Vimotos lipdukas, tada ir pakalbesim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesipykit kolegos, Pas mano tlc80 su daug atsuktu kuru, debesim dumu, egt pasiekti 800 nera ka veikti, vadinasi egt kyla nuo riebaus misino. Geriau patarkit kaip man ta temperaturta sumazinti, bandysiu intecooleri ideti, bet abejoju kad zenkliai sumazes...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nematau cia jokio vaidinimo, tik kolkas praktika sako ka kita del temperaturos ponas gytmane noreciau sutikti tave gyvai...

As nevaidinu variklio galios didinimo specialisto, o pats toki bandai vaidint, nors zinios labai siauros, net jeigu ir gilios. Savo pasisakymais autoriteto Vimotai tikrai nepridedi, nors ir is telefoninio pokalbio su jais matosi, kad saraskino kontora.

Dauguma siame forume i offrouda vaziuoja su tavo vadinamais "prieskariniais drandulietais", o tu kai isauksi is vaiku darzelio ir islipsi is savo parketinio jeep - galesi prieit prie juodos toyotos, ant kurios suklijuoti visu Lietuvos 4x4 renginiu lipdukai, o ne reklaminis Vimotos lipdukas, tada ir pakalbesim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nznau kur jus vaziuojate, nes cia ateina klausimu man i pm ir apje lengvas masinas.. taip bp nes sakai mazi ti galima su wg..

Nu nes nera tokio poreikio kad ilgas patrol su 37 mud padangom vaziuotu 200, mes vaziuojam pagrinde offroade , o to kito klausimo nesupratau? Klausi ar bandziau sumazint backpressure?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.