Pereiti prie turinio

Koki tepala piltis


Rekomenduojami pranešimai

Pas Moki - Vezi per akcija gera kaina galima paimti tepalus Lotos,Shell,Mobil.Valvoline yra geri tepalai - Neste tepalu klonas,jei yra galimybe nupirkti gera kaina,galima drasiai naudoti.Paziurejau dabar kokios tepalu kainos toj Jutoj - nafig brangu.

Redagavo Tadas2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 52
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jokio skirtumo,charakteristikos skaityk vienodos,tik nesuprantu kodel renkiesi Xado tepalus.Cia yra Eurol tepalai,tik supilstyti i gelezines bankes ir skambiu zodziu prirasyta,bet tepalo sudeti to nera,nors kaina kosmine.Geriau tada pilti Neste Turbo LXE 10W40,kaina perpus pigesne,o ir tepalo charakteristikos geresnes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O kokios mintis dėl priedu kaip xado atiminis metalo kondicionierius su revitalizantu. Xado alyvos sprendžiant iš aprašymo turi tokiu priedu.

 
Nera ten jokiu revitalizantu,ta irodo laboratoriniai tyrimai,reklama daugiau nieko.Dar syki pasikartosiu - Xado yra Eurol tepalas,konkreciai vienam is tavo ikeltu tepalu yra Eurol Fusion 10W40 tepalas,o tokio lygio tepalu pilna ir uz normalia kaina.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Nera ten jokiu revitalizantu,ta irodo laboratoriniai tyrimai,reklama daugiau nieko.Dar syki pasikartosiu - Xado yra Eurol tepalas,konkreciai vienam is tavo ikeltu tepalu yra Eurol Fusion 10W40 tepalas,o tokio lygio tepalu pilna ir uz normalia kaina.

 

O ką gali pasakyti apie Tufoil priedą, apsimoka jį pilti į tepalą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką gali pasakyti apie Tufoil priedą, apsimoka jį pilti į tepalą ?

Apie Tufoila nezinau,bet siaip kam ieskoti kazkokiu priedu i tepala,jei gamykloj jau pridedama visko kas butina.Galu gale galima is tepalu issirinkti toki tepala,kad butu molibdenas,didesnis kiekis elementu mazinanciu dilima,kad tepale butu daugiau sintetikos ir t.t.O siaip geriau pilti paprastesni tepala ir dazniau keisti,negu pilti koki super puper tepala ir retai keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na,šiandiena buvau Vilniuje ir Maximoj-bazėj radau, mano manymu, normalios kainos ir kokybės tepalus - LOTOS SAE 10W-40, API SL/CF,ACEA A3/B3, semisynthetic,MB 229,1/VW 501,01/505.00. 

 5ltr bakelis kainavo 18,24 euro. Maximoje tepalų pasirinkimas išties nemažas, bet, kainos didelės.

Gal, Tadas2 galėtų pakomentuoti mano pasirinkimą 1KZ-TE varikliui  ? O, tepalo filtrą užsisakiau "Jutoje" - "MANN" firmos už 17 eurų.

Redagavo augis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lotos geros kokybes tepalai,bet sita kur mokejai 18 eur.,per akcija galima nupirkti uz 11eur.Pasirinkimas geras,o kai musu tokios ziemos,tai galima 10W40 naudoti istisus metus. Tik nevazinek su juo po 10 tuks.Galima buvo,kad buvai Vilniuje palekt iki lytagros,ten yra tepalai Comma uz 12eur.MANN filtrai aisku geros kokybes,bet 17eur. jau brangoki,yra visai normalios kokybes ir kitu firmu uz pigiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lotos geros kokybes tepalai,bet sita kur mokejai 18 eur.,per akcija galima nupirkti uz 11eur.Pasirinkimas geras,o kai musu tokios ziemos,tai galima 10W40 naudoti istisus metus. Tik nevazinek su juo po 10 tuks.Galima buvo,kad buvai Vilniuje palekt iki lytagros,ten yra tepalai Comma uz 12eur.MANN filtrai aisku geros kokybes,bet 17eur. jau brangoki,yra visai normalios kokybes ir kitu firmu uz pigiau.

Tadai, gal gali patarti, kokių prieinamų firmų filtrus dar galima naudoti, nes čia, Anykščiuose vien Filtron visur. Maniškei TLC Filtronas - 8 eurai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tikrai kokybiski filtrai yra Mann,Knecht,bet siaip su filtrais yra toks niuansas,sakykim tas pats Filtronas vienai markei bus kokybiskas,o vat kitai slamstas,kodel taip yra nezinau,bet taip yra.Mano patarimas butu toks,perki,kad ir Filtrona,pro prisukimo skyle paziurek ar viduj nesimato snargliu nuo kliju ar hermetiko,jei to nesimato jau gerai.Sekantis etapas darai skrodima tam filtrui,skrosti gali tiek nauja,tiek panaudota.Tik,kad skrodziant naudota,rankos bus kaip traktoristo.Viduj bus greiciausiai 2 filtravimo katuskes (bent jau pas padzera yra dvi),viena stambaus valymo kita smulkaus.Ardai katuske ir isemi filtravimo popieriu,istempi per visa ilgi ir ismatuoji filtravimo popieriaus plota,ziuri popieriaus stori,pabandai ar lengvai,ar sunkiai jis plysta.Kuo didesnis filtravimo popieriaus plotas,kuo jis storesnis,kuo sunkiau plysta,nera kliju snargliu,tuo filtras kokybiskesnis.Palyginimui 2 pajero filtrai Mann ir Union,viduj snargliai nuo kliju nekaba ne pas viena,filtravimo popieriaus kiek daugiau pas Mann,pats popierius stambaus valymo popieriuje kiek storesnis negu Union,smulkaus valymo tas pats,filtravimo popierius Mann filtre sunkiau plysta negu Union.Apibendrinus galima teigti,kad Mann fitras kokybiskesnis,jo tarnavimo laikas bus ilgesnis negu Union,nors jo kokybe mano galva yra pakankama.Mann kaina 17 eur.,o Union 11eur.,kiekvieno teise rinktis.Kai keisiu tepalus paskersiu padzerini Comline filtra.Skrodimas - vienintelis ir teisingiausias kelias ivertinti filtro kokybe.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, puikiai paaiškinta. Ačiū tau, Tadai, už žinias.

Galų gale, keičiant dukart variklio tepalą metuose, geram tepalo filtrui prarasti 12 eurų per metus, mano galva, nėra didelė netektis...

Vat, tepalui, paieškant su nuolaida ir perkant ne tada, kada reikia keisti, o, kai randi mažesne kaina, galima sutaupyti jau ženkliau.

Kai galvoji ir pastoviai turi lyšną eurytį, visada pigiau nusipirksi. Tik, kad ne visada tas lyšnas būna ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kisenes plysta nuo pinigu,tada viskas paprasta,perki viska brangiausia ir nesuki galvos,tik vat kita syki buna,kad brangiausia,tai nebutinai geriausia.Jeigu tu keiti tepala dukart metuose ir pravaziuoji po kokius 5tuks.,gali drasiai statyti paprastesni filtra nieko blogo neatsitiks (as nekalbu apie filtrus kur filtravimo elementas is tualetinio popieriaus),bet jei keiti metuose karta ir pravaziuoji po 15 - 20 tuks.,tada jau butina statyti ,kad ir brangu bet superines kokybes filtra,o gali buti,kad tavo masinos modeliui Filtronas bus tokios pat kokybes,kaip ir Mannas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, neperlenkiu su kilometrais. Buvo tepalai Neste 5W30, pravažiavau - tuoj bus 10.000 km. Dabar pilsiu Lotos 10W40 ir , manau, kad galiu nuvažiuoti 7.000 km ir nedaugiau. Noriu ją, Toyotą, išlaikyti dar kurį laiką. Nemanau, kad galėsiu ateityje dar vieną tokią nusipirkti, todėl turiu prižiūrėti iš paskutiniųjų. Variklis pagal viską dar geras, neleidžia ir nevalgo tepalų, per minus 25 užsivedė be vargo, reiškia kompresija yra. Reikia negailėti, kad tarnautų. Gyvenam vienkiemyje, turim nedidelį ūkelį, taip, kad be džipo - niekur.

Redagavo augis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš pusmetį pakeičiau tepalus gal.tilte, greičių dėžėje ir razdatkėj - visi Valvoline pagal katalogą. Kas dar liko ?

Stabdžių skystis ir tosolas ?

Tadai, kas yra EGR vožtuvas, kur jis yra ir kodėl jį reikia užglušinti ? Nesigėdinu klausti pagal principą : kai klausi

durnium būni penkias minutes, kai neklausi - visą gyvenimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar tepala pakeisk priekiniam tilte ir vairo stiprintuve.EGR voztuvas tai grynai ekologine pribluda skirta dali ismetimo duju papildomai sudeginti cilindruose.Prisuktas jis 2 varztais prie isiurbimo kolektoriaus,dar is to voztuvo iseina metalinis vamzdelis,kurio kitas galas sukasi prie ismetimo kolektoriaus.Pas dyzeli atidirbusiose dujose yra suodziu,kuris per EGR patenka i cilindrus,o is ten ir i tepala.O suodziai yra abrazyvas.......Tam,kad tepale butu kuo maziau suodziu yra 2 keliai,arba dazniau keisti tepala,arba tarp EGR vaztuvo ir kolektoriaus deti metaline plokstele.Kiek i tavo variklio tepala patenka suodziu grubiai galima speti pagal taip vadinama tepalo laso testa.Esant dar siltam varikliui istrauki tepalo sciupa ir uzlasini viena lasa ant balto popieriaus lapo.Tada palaikai ta lapa kokia para kambario temperaturoje ir ziuri kokios spalvos deme.Kol tepalas sviezias deme bus sviesiai pilkos spalvos,sukantis kilometrams tepalo deme darysis vis tamsesne,kol pasidarys juoda.Tai vat iki juodos demes geriau nedavazineti,nes tai rodo,kad tepalas prifarsiruotas suodziu.Vat pvz.pajero 4D56 T variklis labai greit privaro suodziu i tepala,o pajero 4M41 variklis zymiai leciau,todel ir tepala tokiam variklyje galima keisti reciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir sankabos skystis lyg ir yra, vairo stiprintuvo skystį būtinai keisk ir kuo greičiau, nepamaišytų su praplovimu, nes siurblys ir vairo kolonėlė, labai jautri vieta. Rekomenduočiau peržiūrėti ir vairo kolonėlės gumas, jei jos nelaiko surūdija sliekas ir sumala korpusą kolonėlės, kartais net jų nerestauruoja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū Tadai, ačiū Mode. Jūsų patarimai man labai vertingi.

Dar noriu paklausti, o, užglušinus EGR vožtuvą, tai neatsilieps dūmingumui, tai yra, ar per tech.apžiūrą

nerodys CO virš normos ?

Ir dar, ar vairo stiprintuvo skystį sudėtinga pačiam pakeisti ?

Ačiū jums.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau kur kur, o dyzeliuose CO kiekis išmetamosiose dujose nėra aktualus :)

TA tikrina tik kietųjų dalelių kiekį išmetamosiose dujose, kitaip sakant-dūmingumą. Kadangi tikrinant apsukos staigiai sukeliamos iki maksimalių, tvarkingas EGR vožtuvas tokiu režimu praktiškai nieko neįtakoja. Užglušinus vožtuvą(kuris nuo amžiaus turi savybę pastrigti), suodžių kaip tik bus išmetama mažiau ir įsiurbimo kolektorius išliks švarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.