Pereiti prie turinio

priekinis tiltas


Rekomenduojami pranešimai

Sendien ganitinai daug prisnigo ir su galu kazkaip nesmagiai vaziuojasi, taciau yjungus priekiny tilta toks garsas lyg kazkas labai smarkiai trintusi ir jis buna tik tuomet kaip paspaudi gaza, o tik atleidi gaza normaliai rieda ir nesvarbu ar ant 20 ar ant 90 vaziuotum kos spaudi tol kazkas ten darosi tik atleidi pedala normaliai viskas ir beto po kapotu girdisi cypimas kazkoks, o su galu vien tik vaziuojant viskas normaliai. Gal kas sakau yra susidure su tokia problema? Frontera B

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas manes panasi problema. MP II.

Tik keisciausia, kad problema buna nepastoviai.

Ijungus priekini tilta kartais toka jausmas, kad nesutamptu apsisukimai priekio ir galinio tilto.

Vaira gaudo I sonus, asvaltu vaziuojant net padangos cipcioja.

Bet uzeina, kad viskaws graziai eina. Kame ieskoti bedu, ar galetu buti razdatke kalta?

Pas pati priekiniam tilte tepalo pakanka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane yra panasiai,tik tiek ,kad vibracija kolkas yra be salutiniu garsu.Tepalai irgi keisti,pagrindiniai mazgai ir ziureti.Pastebeta tik tai,kad priekinio tilto laikanciosio gumos padile ir kliba,pasekoje kazkiek tiltas vaiksto ir skersuojasi.Nesakau,kad cia ta beda,bet pamastymui gal tiks,pasitikrink.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu radau dwi problemas dešinės pusės granata kažko tai nori išsitraukti ir priekinio tilto kardano kryzmiai batai yra ten viskas tabaluoja kliba y visas puses ir kai geriau pasižiūri matosi kad yra pati kryžmė subyrėjus, tai toks klausimas kaip ją išsiimti, mačiau yra fiksavimo Žiedai juos nuimsiu ,o presuoti ar ispresuoti nieko nereiks?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu radau dwi problemas dešinės pusės granata kažko tai nori išsitraukti ir priekinio tilto kardano kryzmiai batai yra ten viskas tabaluoja kliba y visas puses ir kai geriau pasižiūri matosi kad yra pati kryžmė subyrėjus, tai toks klausimas kaip ją išsiimti, mačiau yra fiksavimo Žiedai juos nuimsiu ,o presuoti ar ispresuoti nieko nereiks?

Va pažiūrėk čia 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki. Igriso priekinio tilto pasikartojantys gedimai. Kalbu apie ta elektrini varikliuka, kur prie greiciu dezes, kaip suprantu, priekini kardana jungia. Nusipirkus is lauzyno kita, tarnauja taip pat trumpai. Tad be restauracijos turbut nieko nebus. Isardzius iskart pasidare aisku kodel jis nebeveike, rotorius uzrudyjes, kad net ranka nebuvo imanoma prasukt, magnetai atsiklijave...Viska isvalius ir sutepus liko suklijuot magnetus, kuriu yra 4vnt. Nesu elektrikas, tad naturaliai kyla tokie klausimai- pirmas- su kuom klijuot juos prie metalinio korpuso ir ar korpusas turi but izoliuotas toje vietoje, kur klijuojasi magnetas? Maciau internete, kad yra specialiu kliju magnetams, bet 40eur moket uz 100ml buteliuka tikrai per brangu, gal yra alternatyvu? Kitas klausimas, kokia tvarka tuos magnetus klijuot, yra 2vnt.pliusiniai ir 2vnt. minusiniai? Vienas priesais kita stovintys magnetai turi traukt vienas kita ar stumt? Ir koki vaidmeni sitam mazge atlieka vakumas? Ar ten tik kokio alsuoklio vamzdelis, nes ne pats nuemiau ta varikliuka, tai nemaciau kas ant jo pajungta buvo.

 

https://www.dropbox.com/s/3qxmc8ejfro8u9e/20170117_192856.jpg?dl=0

Redagavo Daras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai viska padarysi  imesk atskira tema su nuotraukomis  i isuzu ar monterejaus skilti, arba i abi :) cia daug kam bus aktualu.  man irgi prieis kazkada tokia restauracija daryt, nes vienas guli numestas neveikiantis jau, kitas is lauzyno uzdetas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.