Pereiti prie turinio

Patrol 61.2.8 netraukia


Rekomenduojami pranešimai

Klevai tu uzsispyres kai ozys.

Butent taip ir yra kaip sakai, visais sukiais optimaliai. Todel zemais sukiais kai nera oro siurblys neduoda kuro kad masina nedumintu tai yra nevarytu nesudeginto kuro lauk. Jei tu masina ruosi ta tai zinoma nekisk ten nagu, bet jei nori, kad jin luptu nuo pat pradziu ir nedegintum sankabos tiesiog padaryk kaip rasiau.

As gi nepatarineju ka daryt kad tavo auto butu ekologiskesnis, nesiulau idet dpf, ar dar viena egr, patariu ka daryt kad ji vaziuotu taip kaip turi vaziuoti visureigis. Tuom pasinaudot ar ne sprendi tu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 107
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kai pareguliuosi ta stebuklinga varzteli va tada ir suknisi optimalias degaus misinio proporcijas. Nes tuomet kuro doze pasikeis visuose rezimuose. As patariu kaip pariebint misini zemu sukiu diapazone, turbinai dirbant vardiniais sukiais sitas mano patarimas nebeitakoja kuro dozes. Dar syki pasikartosiu tai aktualu tik pajudant isvietos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pareguliuosi ta stebuklinga varzteli va tada ir suknisi optimalias degaus misinio proporcijas. 

A - ne . o tai padarius taip kaip tu sakai tai jau tipo nesuknisi optimalias kuro proporcijas .  :)

 

Ir leisk paklaust kam didint kuro kieki zemu sukiu diapozone jei neturi galingumo nominaliu sukiu diapozone - t.y. tada kai turbina uzsipucia ir kada tas galingumas labiausiai reikalingas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki niekaip nesuprantu kaip pastumdyt ta elektrine siurblio dali.Y61.Siandien atsukau ta siurblio dangteli virsutini nuemiau ir niekas ten nesistumdo nei i sonus nei iprieki ar atgal.Kas galit biski tikslesnes info suteikt kaip ten kas stumdosi gal ne ten nagus kisau kur reikia.Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki niekaip nesuprantu kaip pastumdyt ta elektrine siurblio dali.Y61.Siandien atsukau ta siurblio dangteli virsutini nuemiau ir niekas ten nesistumdo nei i sonus nei iprieki ar atgal.Kas galit biski tikslesnes info suteikt kaip ten kas stumdosi gal ne ten nagus kisau kur reikia.Aciu

Pagal tavo parasyma, tai kiek suprantu tu tik el dalies dangteli atsukai, o ne pacia el dali. Jie yra giliau(isoreje). Tereikia tik vos atlaisvinti varstukus ir geriausia su mazu plaktuku pakalineti, su kita ranka prilaikant el dali, kad ji truputi tepajudetu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzsivede kaip niekur nieko.Taip as atsukau tik dangteli.Po dangteliu buvo kazkokia kaip ir el dalis prisukta ant trieju varsteliu,bet juos atlaisvinus niekas nesistumdo.Ir nebesuprantu ar ta dangteli reikia stumdyt kury as isvis buvau nuemes,ar kas po dangteliu tais mikronais stumdyt? :mellow:.Butu dar saunu jai kas zinotu i kuria puse reikia pastumt norint padidint kura

Redagavo gimantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzsivede kaip niekur nieko.Taip as atsukau tik dangteli.Po dangteliu buvo kazkokia kaip ir el dalis prisukta ant trieju varsteliu,bet juos atlaisvinus niekas nesistumdo.Ir nebesuprantu ar ta dangteli reikia stumdyt kury as isvis buvau nuemes,ar kas po dangteliu tais mikronais stumdyt? :mellow:.Butu dar saunu jai kas zinotu i kuria puse reikia pastumt norint padidint kura

Tai to dangtelio isvis nereikia nei nuimti, nei atsukti, i vidu nelendama. Vienas varstas (ilgasis) yra ant el dalies dangtelio (dazniausiai buna trikampes galvutes), tu ta varsta jau buvai atsukes. O kiti trys giliau isoreje. Gerai nebepamenu, bet kad apsukos sukeliamos el dali pastumus i masinos prieki. As reguliuodavausi uzkurtai masinai, taip greiciau yra atreguliuoti degima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tas varstelis, kuri buvai atsukes nuimdamas dangteli. Tik vienas buvo ilgas, o kiti trys trumpi. Tai ta viena ilgaji reikia atlaisvinti, o kitus tris reikia atlaisvinti esancius giliau ir laikancius el dali. Neturiu dabar nuotraukos tau parodyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu supratau dabar. As buvau atlaisvines tuos auksciau esancius varstelius

tik ne galvok kad tu pastumsi 1mm

arba  daugiau

atlaisvink biski tuos verstelius pastatik koke nors dornika pre tuo apatinio varsto korpusa ir stuktelk 

su plaktuku link 6 zilindro ussuk ir  uzkurk --ne persistiang

Redagavo volfgr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal laikrodi maziau--?

pres------------daugiau--?

arba kitaip-?

Lyg tai sukant pagal dideja - atvirai pasakius nelabai kreipiu demesi i kuria puse suku as ten ji suku ba variklis pasako ar i gera puse nes tik ana pajudinus variklis pradeda keist sukius ir suku i ta puse i kuria dideja sukiai (o jie turi didet) , paskui laisvus sukius sureguliuoju su tuo varztu i kuri riamiasi troso svirtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lyg tai sukant pagal dideja - atvirai pasakius nelabai kreipiu demesi i kuria puse suku as ten ji suku ba variklis pasako ar i gera puse nes tik ana pajudinus variklis pradeda keist sukius ir suku i ta puse i kuria dideja sukiai (o jie turi didet) , paskui laisvus sukius sureguliuoju su tuo varztu i kuri riamiasi troso svirtis.

supratau 

aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesenai toks kadras Opel zafiroi pakeite kuro filtra(nu ka ten keist, rankos gi yra, apie galva kuri valdo rankas pamirso) Filtras ikistas mazesnis nuo man, be virsutiniu ir apatiniu gumu. Rezultatas + 15 euru sutaupytu Minus 3 forsunkes is 4 ir plunzerine pora.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.