Pereiti prie turinio

Patrol 61.2.8 netraukia


Rekomenduojami pranešimai

Jo su elektrine siurblio dalim reiks pazaist tik reikia koki ismanu meistriuka susirast kuris suprastu ta reikala.Man atvirksciai ant zemu kaip  ir normaliai bet vaziuojant gatve 4 ar 5 begiu jau priduses letai begejas.Tiesa va dar apie interkulerio sklende.Kai uzglusini vakuma tai sklende palikt ramybei.Ar ja tiesiog palikt visam atidaryta?

Numauni oro šlangą  ir pamatai ant ašelės dviem varžtukais prisukta sklendę, nusuki ir viskas. Nereikia ten papildomos kliuties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • Atsakymus 107
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki forumieciai, seniai cia besilankiau,

Turiu is as beda su savo naujuosju pirkiniu Y61 2,8

isibegejus antru begiu iki 4ooo apsuku dingsta trauka kaip tarsi ribotuvas isijungtu, tada treciu begiu iki 3500taspats kartojasi, 

4 begiu jau ant 3000 tukstanciu nebetraukia ir penktu apie 2500 vel "isijungia ribotuvas"

galu isibeget tik iki 100 km\h atleidi gaza vel duodi tada iki 110, vel atleidi /duodi iki 120, ir taip po truputi atleidinejant duodant iki 140 isikacigarina

Gal cia irgi kokio egr beda jei ten toks yra?

pakeiciau kuro ,oro filtrus niekas nepadejo, buvo mintis gal slangos susispaudzia prie interkulerio del apsinesusio filtro bet tai atmesta.

duokit minciu plyyyz

geru svenciu.

skystis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai, seniai cia besilankiau,

Turiu is as beda su savo naujuosju pirkiniu Y61 2,8

isibegejus antru begiu iki 4ooo apsuku dingsta trauka kaip tarsi ribotuvas isijungtu, tada treciu begiu iki 3500taspats kartojasi, 

4 begiu jau ant 3000 tukstanciu nebetraukia ir penktu apie 2500 vel "isijungia ribotuvas"

galu isibeget tik iki 100 km\h atleidi gaza vel duodi tada iki 110, vel atleidi /duodi iki 120, ir taip po truputi atleidinejant duodant iki 140 isikacigarina

Gal cia irgi kokio egr beda jei ten toks yra?

pakeiciau kuro ,oro filtrus niekas nepadejo, buvo mintis gal slangos susispaudzia prie interkulerio del apsinesusio filtro bet tai atmesta.

duokit minciu plyyyz

geru svenciu.

skystis.[/quote

Sakyciau oro srautas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai, seniai cia besilankiau,

Turiu is as beda su savo naujuosju pirkiniu Y61 2,8

isibegejus antru begiu iki 4ooo apsuku dingsta trauka kaip tarsi ribotuvas isijungtu, tada treciu begiu iki 3500taspats kartojasi, 

4 begiu jau ant 3000 tukstanciu nebetraukia ir penktu apie 2500 vel "isijungia ribotuvas"

galu isibeget tik iki 100 km\h atleidi gaza vel duodi tada iki 110, vel atleidi /duodi iki 120, ir taip po truputi atleidinejant duodant iki 140 isikacigarina

Gal cia irgi kokio egr beda jei ten toks yra?

pakeiciau kuro ,oro filtrus niekas nepadejo, buvo mintis gal slangos susispaudzia prie interkulerio del apsinesusio filtro bet tai atmesta.

duokit minciu plyyyz

geru svenciu.

skystis.[/quote

Sakyciau oro srautas

purkstukas su laidu,jeigu toks yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

purkstukas su laidu,jeigu toks yra

Aciu Gynte, del oro srauto tai pardavejas sake tikrintas tikrai nekaltas beto grybautu visada nepriklausomai nuo greicio,

o del purkstuko tai kuria prasme jei jis yra, jei purkstukai elektriniai o ne mechaninis siurblys? taigi ten kaip ir pas senaji y 60 tas pats variklis ta pati sistema tik kad interkuleris prisabacintas ar as kazka maisau?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu Gynte, del oro srauto tai pardavejas sake tikrintas tikrai nekaltas beto grybautu visada nepriklausomai nuo greicio,

o del purkstuko tai kuria prasme jei jis yra, jei purkstukai elektriniai o ne mechaninis siurblys? taigi ten kaip ir pas senaji y 60 tas pats variklis ta pati sistema tik kad interkuleris prisabacintas ar as kazka maisau?

gazo pedalas elektrinis ar troseliu?jeigu pedalas elektrinis, tai varikli vienas purkstukas buna su laidu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man toks vaizdas is aprasymo susidaro kad kuro trukumas , ir trukumas ne iseinancio is siurblio bet i ji ateinancio - pradeciau tikrint nuo to ar neuzkistas bake paemejas , neperlenkta kokia slanga , neperspaustas vamzdelis , neuzkistas koks nors filtriukas . Panasus simptomai buna ir kai uzsikisa isejimo is siurblio kalibruotas stuceris .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitoj vietoij su Klevu sutikciau... teko praita ziema viena Y61 krapstyti... pastovejo per nakti pas man siltam garaze nieko neradau... isvaziavo po nakties prie -15 -18 C vel batai... o bake vaskas ir vanduo uzklijavo viduij bako sietka... atsyla viskas ok taip kad Skysti uzmesk aki i baka ir i filtriuka kur ateina kuras i siurbly...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokie dar troseliai y61 2,8? siurblys elektroninis, pirma forsunke su laidu, kazkoks kazkam daviklis, buvo irgi kazkas negerai, keiciau, dar prie to pacio prie filtro dezes slangoj yra daviklis, ji iigi vale su kazkokiu valikliu, nes keist nauju nemazai kainavo, po situ 2 ''manevru'' trauka pagerejo ir pabadyk atvirksciai begetis 2 begiu iki 2,5t, 3ciu iki 3t, nu ir t.t. dar prie viso traukimo reiktu ir elektrine siurblio dali pareguliuot ir pasiziuret ar kas keiciasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokie dar troseliai y61 2,8? siurblys elektroninis, pirma forsunke su laidu, kazkoks kazkam daviklis, buvo irgi kazkas negerai, keiciau, dar prie to pacio prie filtro dezes slangoj yra daviklis, ji iigi vale su kazkokiu valikliu, nes keist nauju nemazai kainavo, po situ 2 ''manevru'' trauka pagerejo ir pabadyk atvirksciai begetis 2 begiu iki 2,5t, 3ciu iki 3t, nu ir t.t. dar prie viso traukimo reiktu ir elektrine siurblio dali pareguliuot ir pasiziuret ar kas keiciasi

Nu aciu visiems uz mintis, buvau siandien servise, ant kompo pajunge jokiu klaidu nerado, sako greiciausiai su kuro padavimu-pasiurbimu bus problemos, nes realiai gaunasi kad ant apkrovos kuro neuztenka, tai manau pradet nuo kuro bako pradzios, gal ten koks sietelis pasikimses ar koks vamzdelis uzspaustas kaip Klevas sako. 

O tai ar verta butu ta mechanini siurbli uzsidet jei jis tinka nuo mano senojo y60 kokie to elektrinio privalumai?

tas elektrinis gazas nervuoja kad paspaudi ir tik po kokios sekundes pusantros apsukos kilt pradeda, kas per briedas? taip turi but toks uzdelstas velavimas?

Graziu ateinanciu!!

skystis.

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bake jokiu sieteliu nera, gale atlupi kilima, 6 ar 8 varztais atsisuka dangtelis, ir prieini prie bako atsuksi bako dangti su padavimu, gryztanciu ir plude ir nieko daugiau ten nerasi, o kad klaidu nerado, tai nenuostabu, nes kaip minejau puse diagnostiku pilnai nepasijungia prie kompo, gazo pedalo reagavimas keiciasi irgi stumdant elektrine siurblio dali, siaip keista, kad dar lyg siol sitos problemos islike ir nera kam ju sprest

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien tik bedos su tais Y 61.del traukos as jau baigiu po biski ta trauka atgaivint.Bet dar truksta.Va reiktu bandyt ta siurblio elektrine dali pastumdyt,bet mano kraste kai taip pasakau visi tik ausim kraipo.Kaip stumdosi ta elektrine dalis? gal pavyktu ir paciam ja pastumdit.Va dar vienas meistrelis prase kad isimciau ir atvesciau kompa padidintu kura ant didesniu sukiu tik kiek ten bus to pagerejimo neaisku ar aplamai paviks ka padaryt.Tas va pas mane ir yra kad truksta traukos ant didesniu sukiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus žemaitijoje elektrininius siurblius perdaro į paprastus.Jai kam reiks galėsiu duoti kontaktus.Beje nuo Kretingos kažkur 50 km

Vilniuj irgi pazistu zmogu kas uzsijima tokiais dalikais. Brje Tomi pratrink zinutes forume.neimanoma dasirasit tau.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien tik bedos su tais Y 61.del traukos as jau baigiu po biski ta trauka atgaivint.Bet dar truksta.Va reiktu bandyt ta siurblio elektrine dali pastumdyt,bet mano kraste kai taip pasakau visi tik ausim kraipo.Kaip stumdosi ta elektrine dalis? gal pavyktu ir paciam ja pastumdit.Va dar vienas meistrelis prase kad isimciau ir atvesciau kompa padidintu kura ant didesniu sukiu tik kiek ten bus to pagerejimo neaisku ar aplamai paviks ka padaryt.Tas va pas mane ir yra kad truksta traukos ant didesniu sukiu

stumdo desnen/kairen, pirmyn/atgal vienu atveju dideja kuras, kitu reagavimas i pedala, kur kuris stumdymas ka daro nezinau, bet vienu atveju buvo idealiai pataike, vidurkis tapo 10l ir ant slapio net padriftint lengvai iseidavo, tiesa pasidziaugiau mazai, nes po pusmecio keiciau dirza ir turbut kazkiek mm pasikeite viskas ir jau tokios traukos nebuvo ir gryzo i buvusi 13l vidurki

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

joo, issilupau ta kilima bagazinej, atsisukau varztelius,  vos dangteli atkrapsciau su silikonu priklijuota kazkokio gaidzio, ir ka, viduj svaru kaip operacinej, kaip ir saket nei sietelio nei kokio brudo, prapuciau burna vamzdeli lengvai puciasi, dabar jau isitikinau kad su siurbliu beda bus.

Erikasss tai gali kontaktais pasidalint kas ten siurblius perdaro, ir ka reiskia perdaro? paziurejau pas savo y60 nu labai ju viskas panasu bet siurblys kazkoks kitoks tas su troseliu, tai negi ten taip paprastai ir nebrangiai viskas persidaro? kazkaip nesitiki..

 

ps. dar nesuprantu kaip cia nuotrauka prikabinti, kazkoks per daug protingas forumo atnaujinimas..

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skysti tu noretum susirimontuoti sawiski nuo y61? Arba pakeisti i mehanini siurbli nuo y60? Nes cia 2 atskiri meistrai. Ir niekas beroc ne sake kad cia papigiai isena.8 699 77286. Toks Jura is KENOS. Manau dauguma patrulistu ji pazista.jisai gali pastatit i y61 mehanini siurbli. O del restauravimo reik pasikrapstit.nes prarastas nr.bet galeciau nurodit kur rast meistra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jegu kas statis meshanini siurbli turiu informacijos is rusu kulibinu,

 

Доброго времени суток всем участникам! Три года назад я отстраивал на Патруле Y-60 контрактный двигатель RD-28T с ДВостока. На движке стоял ТНВД ZEXEL. Его номера: Nissan: 16700-0Y011, Zexel: 104761-2012, Bosch: 9 460 612 005, Тип ТНВД:NP-VE 6/11F2200RNP95. Двигатель с Nissan Safary Y-60. После отстройки движок оказался очень прытким,поэтому я списал и "пробил"номера ТНВД.Как видно из типа-в насосе диаметр плунжера-11мм(как у RD-28TI), так что японцы для себя сделали сразу лучше,чем на продажу.В этом насосе применяются - плунжерная пара: Bosch 9 461 617 619, кулачковый диск: Bosch 9 461 617 612. Буду рад, если эта инфа окажется кому-то полезной.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jegu kas statis meshanini siurbli turiu informacijos is rusu kulibinu,

 

Доброго времени суток всем участникам! Три года назад я отстраивал на Патруле Y-60 контрактный двигатель RD-28T с ДВостока. На движке стоял ТНВД ZEXEL. Его номера: Nissan: 16700-0Y011, Zexel: 104761-2012, Bosch: 9 460 612 005, Тип ТНВД:NP-VE 6/11F2200RNP95. Двигатель с Nissan Safary Y-60. После отстройки движок оказался очень прытким,поэтому я списал и "пробил"номера ТНВД.Как видно из типа-в насосе диаметр плунжера-11мм(как у RD-28TI), так что японцы для себя сделали сразу лучше,чем на продажу.В этом насосе применяются - плунжерная пара: Bosch 9 461 617 619, кулачковый диск: Bosch 9 461 617 612. Буду рад, если эта инфа окажется кому-то полезной.

Aciu zinau ta is Kenos, radau siurbli mechanini uz 100 eur nuo gr tai nezinau cia pigiai ar brangiai, Tik prastovejes 3 metus ant lentynos, kazin ten koks vidus bijo sausas stovet?aisku gal logiska butu tvarkytis elektrini,, o tai kuom argumentuotum del mechaninio ? Kaip suprantu patikimiau kelionej reples turint.. o kokie minusai, kaip galvojat?

 

PS, skambinau Jurai sake su siurbliu ir pastatymu 600 eur bisk pasimeciau tikejaus pigiau bus, bet sako reikalu ten yra, tachometra perdaryt pajungima kad apskritai rodytu, gazo, padsoso trosai, tai va ir kaina gaunasi..

aciu

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu zinau ta is Kenos, radau siurbli mechanini uz 100 eur nuo gr tai nezinau cia pigiai ar brangiai, Tik prastovejes 3 metus ant lentynos, kazin ten koks vidus bijo sausas stovet?aisku gal logiska butu tvarkytis elektrini,, o tai kuom argumentuotum del mechaninio ? Kaip suprantu patikimiau kelionej reples turint.. o kokie minusai, kaip galvojat?

 

PS, skambinau Jurai sake su siurbliu ir pastatymu 600 eur bisk pasimeciau tikejaus pigiau bus, bet sako reikalu ten yra, tachometra perdaryt pajungima kad apskritai rodytu, gazo, padsoso trosai, tai va ir kaina gaunasi..

aciu

keiciausi sau teranui siurbli is elektrinio i mechanini,nu bet kaina tau pasake tai jooooo.Siurbli dejau kokius du metus stovejusi,viskas veikia puikiai,ir ar tikrai tachometras veikia nuo siurblio?Pagal mane jis gauna impulsa nuo holo daviklio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.