Pereiti prie turinio

XJ variklio keitimas


K001S

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kad nekurti temos apie varyklio keitima, gal zino kas ar buvo susidure daug darbo is 2,1TD ideti 2,5TD daug ko reikia ? Aciu :)

Keiti visa agregata (varikli komplekte su deze) ir tiek to vargo , yra vienas minusas - tas variklis buna nelabai dziaugsma nesantis kai tenka su juo remontu susidurt arba jei prie jo nagus jau buvo prikise kaimo kalviai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 77
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Dabar tiksliai negaliu pasakyt. 4.0 degimo kamera gaunasi kvadratas, o 4.2 stačiakampis, tai pakeitus alkuninį nuo 4.2, eiga padidėja, o švaistiklis lyg ir 4.2 trumpesnis nei 4.0. Cilindras 4.0 yra platesnis, nei 4.2, todėl stumoklį tą patį palikt reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau sąrašą.

 

 

Jeep 4.2L 3.895" alkūninis

Jeep 4.0L 6.125" švaistikliau

Stumokliai +0.020", dėl šito buvau pamiršes reiks gilzes šlifuot.

Suspaudimo aukštis 1.380", dish volume 26cc

9.25:1 CR

4.0 vožtuvu velenėlis, geriau naudot nuo 4.0 H.O 91-94.

Ir galva reikalinga 91-94 HO.

High output varianto įsiurbimo kolektorius 98 metų, reikia portint.

Mopar/Victor 0.043" galvos tarpinė

Šlifuot galva savaime aišku.

Ford 24lb/hr purkštukai nuo'87-'95 variklio, Bosch 0280155703 purkštukai'96-'04 variklių, '98 Chevy LS1 25.2lb/hr purkštukai nuo '05-'06 variklių

249hp @ 4900rpm, 303lbft @ 3500rpm ('87-'95 paskirstymo velenėliu)

245hp @ 4700rpm, 315lbft @ 3000rpm ('96-'04 paskirstymo velenėliu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip, jei pirksi dėvėtus, tai reiks šlifuot alkūninis, galva reikalinga 91-94 HO. Kiek skaičiavau tai apie 1000-1300 eurų gaunasi. Yra pirkti gatavų komplektų, tik aišku kaina atitinkama. Aš tai galvojau, tik alkūninį dėvėta pirkt ir įsiurbimo kolektorių nuo 4 H.O. cherokio 99 metų. Purkštukai tinka nuo dodge neon 2.0 ar chryslerio 2.4. Švaistiklius tuos pačius palikt 4.0 H.O, stumoklius +0.020 naujus, tarpinę moparo. Portint galvos įsiurbimą ir išmetimą.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 plius jei pats su raktais nedraugauji, tai gaunasi 3000 eur.

Papildysiu sita dali ; ir dar reikia rast draugaujanti su raktais toki kuris apsiims tai daryt ir kuriam bus idomu tai daryt - dazniausiai tai labai sunki misija ba retesniu arba technologiskai sudetingu motoru nelabai kas imasi daryt nekalbant jau apie burtu sali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na čia tik vidurius pasikeist, o V8 tai ir elektra, ir vakumai, ir aušinimas, ir variklio tvirtinimas, ir su greičiu dėže derinimas... Amerikonai daugumoj forsuoja, vienetai chevy LS stato.. daug reikalu, o I6 garantuotas, ir tikrai patikimas, net ir prie padidintos galios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesakau kad variklio keitimas yra pats optimaliausias varijantas bet lyginant kainas tai dar didelis klausimas ar tai tikrai ne optimaliausias varijantas ba cia ne Amerika ir visos tokios detales kainuoja kur kas brangiau nei svajoniu salyje, o nupirkus ne tai kas tinka pakeist kita detale kaip ir be sansu - teko paciam su to dziaugsmu susidurt ir diekui Die kad ne uz savus pinigus.

Del patikimumo nesigincysiu ba spiziaus gabalas yra spiziaus gabalas ir perkaitima toleroja zymiai geriau nei aliuminis , o va del apetito ir kitu parametru dar galim gan rimtai padiskutuot.

Kas del detaliu kainu ir darbu apimties (tai irgi reiktu skaiciuot pinigais) tai irgi labai diskutuotinas dalykas - reikejo vienam tokiam zemai skrendaciam zaislui buten to audi 4.2 variklio tai vaikiai nupirko lengvai aprinkta masina (be salono ir vaziuokles) uz beveik 1000 senuju tautisku pinigu su pristatymu i vieta ir turejo viska ko reikejo tam ju projektui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.