Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Sveiki, kad nekurti temos apie varyklio keitima, gal zino kas ar buvo susidure daug darbo is 2,1TD ideti 2,5TD daug ko reikia ? Aciu Keiti visa agregata (varikli komplekte su deze) ir tiek to vargo , yra vienas minusas - tas variklis buna nelabai dziaugsma nesantis kai tenka su juo remontu susidurt arba jei prie jo nagus jau buvo prikise kaimo kalviai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Kai turėsiu laiko imesiu sąrašą ko reikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Grubiai, imi 4.2 alkunini, Vardan sportinio intereso ; koks stumoklio eigos skirtumas tarp 4.0 ir 4.2 variklio ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dabar tiksliai negaliu pasakyt. 4.0 degimo kamera gaunasi kvadratas, o 4.2 stačiakampis, tai pakeitus alkuninį nuo 4.2, eiga padidėja, o švaistiklis lyg ir 4.2 trumpesnis nei 4.0. Cilindras 4.0 yra platesnis, nei 4.2, todėl stumoklį tą patį palikt reikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Daug maz viskas aisku , belieka tik del bendro aiskumo pasiziuret stumuokliu kompresinius aukscius ir aisku ar reik keist svaistiklius , ar sueis ir nuo 4.0 variklio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Radau sąrašą. Jeep 4.2L 3.895" alkūninisJeep 4.0L 6.125" švaistikliauStumokliai +0.020", dėl šito buvau pamiršes reiks gilzes šlifuot.Suspaudimo aukštis 1.380", dish volume 26cc9.25:1 CR4.0 vožtuvu velenėlis, geriau naudot nuo 4.0 H.O 91-94.Ir galva reikalinga 91-94 HO.High output varianto įsiurbimo kolektorius 98 metų, reikia portint.Mopar/Victor 0.043" galvos tarpinėŠlifuot galva savaime aišku.Ford 24lb/hr purkštukai nuo'87-'95 variklio, Bosch 0280155703 purkštukai'96-'04 variklių, '98 Chevy LS1 25.2lb/hr purkštukai nuo '05-'06 variklių249hp @ 4900rpm, 303lbft @ 3500rpm ('87-'95 paskirstymo velenėliu)245hp @ 4700rpm, 315lbft @ 3000rpm ('96-'04 paskirstymo velenėliu). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dekui uz info .praktiskai reikia dvieju varikliu kad padaryt viena. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 (redaguota) Na kaip, jei pirksi dėvėtus, tai reiks šlifuot alkūninis, galva reikalinga 91-94 HO. Kiek skaičiavau tai apie 1000-1300 eurų gaunasi. Yra pirkti gatavų komplektų, tik aišku kaina atitinkama. Aš tai galvojau, tik alkūninį dėvėta pirkt ir įsiurbimo kolektorių nuo 4 H.O. cherokio 99 metų. Purkštukai tinka nuo dodge neon 2.0 ar chryslerio 2.4. Švaistiklius tuos pačius palikt 4.0 H.O, stumoklius +0.020 naujus, tarpinę moparo. Portint galvos įsiurbimą ir išmetimą. Redagavo Gruodžio 24, 2016 jovaras Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dvieju varikliu reikia tam kad detales turetum ir tai nevisas, o dar kur visa kita - pervertus visa tai i pinigus gaunasi nemaza kruva . o jei dar ne pats viska darai tai ta kruva labai greit dideja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Na kai pusę darbu pats pasidarai tai gaunadi 1000-1300 eur. Čia priklauso koks variklis turimam stovi, jei H.O tai nieko baisaus, jei ne tai reikalų dafigą pasidaro, plius jei pats su raktais nedraugauji, tai gaunasi 3000 eur. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Čia forsuot apsimoka jei su 33 ir didesniais važinėji, plius nuo paskirstymo velenėlio tipo renkies kokį rezultatą nori turėt. Realiai tao važiuot tikrai gerai pradeda, wj 4.7 nenusileidžia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 plius jei pats su raktais nedraugauji, tai gaunasi 3000 eur.Papildysiu sita dali ; ir dar reikia rast draugaujanti su raktais toki kuris apsiims tai daryt ir kuriam bus idomu tai daryt - dazniausiai tai labai sunki misija ba retesniu arba technologiskai sudetingu motoru nelabai kas imasi daryt nekalbant jau apie burtu sali. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 (redaguota) As draugiskas draugauju su viskuo reikia tik detaliu turet.Idomu butu pakonstruot.Tai jai pas mane 92 metu variklis tai reikia veleno ir stumuokliu.O tas isiurbimo kolektorius kuom pranasesnis ? Redagavo Gruodžio 24, 2016 Slow Motion Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Forma, lengviau ir daugiau oro patenka. Na šitas variantas paprasčiausias, jei nori jau 300 ag pasiekt, tada prasideda reikaliai, čia tai minimaliom pastangom realiai. Reik žiurėt kokia galva stovi pas tave. Jei H.O. tai 100 % gerai bus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Va taip primetus pinigus kazin kas pigiau ir patikimiau gaunas - "uzbombint" gimta varikli ar i ji pakeist na kad ir Audi 4.2 V8 motoriuku kuris silpniausioj gamyklinej versijoj turi tokius pat parametrus kaip ir gimtas bet jau "uzbombintas" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Tai aš ir panašiai planavau, laisvu laiku antrą susirinkt, bet matau, kad to laiko bent 3 metus tikrai nebus, tai taip ir gavosi.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Na čia tik vidurius pasikeist, o V8 tai ir elektra, ir vakumai, ir aušinimas, ir variklio tvirtinimas, ir su greičiu dėže derinimas... Amerikonai daugumoj forsuoja, vienetai chevy LS stato.. daug reikalu, o I6 garantuotas, ir tikrai patikimas, net ir prie padidintos galios. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Nesakau kad variklio keitimas yra pats optimaliausias varijantas bet lyginant kainas tai dar didelis klausimas ar tai tikrai ne optimaliausias varijantas ba cia ne Amerika ir visos tokios detales kainuoja kur kas brangiau nei svajoniu salyje, o nupirkus ne tai kas tinka pakeist kita detale kaip ir be sansu - teko paciam su to dziaugsmu susidurt ir diekui Die kad ne uz savus pinigus.Del patikimumo nesigincysiu ba spiziaus gabalas yra spiziaus gabalas ir perkaitima toleroja zymiai geriau nei aliuminis , o va del apetito ir kitu parametru dar galim gan rimtai padiskutuot.Kas del detaliu kainu ir darbu apimties (tai irgi reiktu skaiciuot pinigais) tai irgi labai diskutuotinas dalykas - reikejo vienam tokiam zemai skrendaciam zaislui buten to audi 4.2 variklio tai vaikiai nupirko lengvai aprinkta masina (be salono ir vaziuokles) uz beveik 1000 senuju tautisku pinigu su pristatymu i vieta ir turejo viska ko reikejo tam ju projektui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Kaip tas galvas atskirt ? Pas mane ant paso raso 142kw.Nemegstu audi o ir kita varikli det tikrai nesiruosiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 1991-95 galvos 7120, tvirciausios. Naujesnes labiau linke trukinėt. Manau pas tave tokia galva. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 http://m.ebay.com/itm/142133301574?fits=Make%3AJeep Plius tarpinė galvos denio slifavimas cilindru slifavimas, purkstukai deveti... ir gausis 1300 su savo pacio surinkimu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Jei su anglu draugauji yra visas gorumas jeepstrokers.com Ten informacijos iki kaklo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Deivyz Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 O kas negerai su tuo 2.1td?tepala ryja ir ryte tik ant virves uzvedu :/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Kompresija pasimatuok ir žinosi kas ur kaip, bet į 2.5 tai keist nepatariu.. jau getiau 2.1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2016 Ir kuo gi blogas 2.5TD? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar