Pereiti prie turinio

Nissan terrano 2 važiuoklės remontas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 63
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kur gavai, kiek kainavo ir kaip nulupai ta detale? Ji pas mane tiek uzpuvus kad niekas neatsisuko o varztu galvutes palike apvalios:)

gavau kazkur ir ne iskarto ba puvon ios detales... po to isrinkau isvaliau ir vel surinkau... siaip savo maveri ruosiuos i skerdykla varyt... jei nerasi, galesiu paziuret ar veikiantis... be to pas pati dar gali but problem su pacia stabdziu trasa, kadangi vamzdeliai gelaziniai ir aisku turi viduje daug siuksliu....
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats b... ar patrulis , ar terranas , ar frontera - sistema ta pati , detalės kartais irgi tos pačios .

 

Viskas ten gerai gaunas jei jungi taip kaip sako Justas , bet yra vienas minusas - nutrūkus bet kuriam stabdžių vamzdeliui lieki išvis be stabdžių.

 

Galima jungt ir priekinius stabdžius nuo vienos pompos sekcijos , galinius nuo kitos - tada nutrūkus vamzdeliui šiokie tokie stabdžiai lieka . Va tik lyšną vamzdelį patartina glušint ne tam gale kur reguliatorius o priekyje iškart atsišakojime į galą.

 

Dar vienas gyvenimiškas atvėjis ; neperseniausiai lygiai taip pat kankinausi su OF po vamzdelių keitimo - pakol nenuorinau pačių vamzdelių iki reguliatoriaus irgi normalių stabdžių nebuvo kad ir kaip ten anuos orinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar vienas niuansas jai reguletoriu ismeti viskas ok  as patruli istrenkes nes sistemavisa nauja,teche  viskas ok stabdziai geri bet,y abi puses daryk vienodo ilgio vamzdelius,jai padarysi viena trumpesni kaip orginaliai kur trumpesnis tas ratas stabdys  greciau ar labiau cia kaip issireiksi,is patirties,kadangi bus per ilgas susuk ratu ar pailgai,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliatoriaus pagrindinis darbas yra kad paskirstyt vienoda stabdymo jega... plius jis reguoja nuo pakrauto svorio... rusu irkutsko terano forumuos detaliai viskas aprasyta apie ta durna sistema... as ir kai kapitalke dariau , norejau triskaki det... bet idejau reguliatoriu... idekit trisaki ir duokit info ... kitiems pravers...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia vamzdelių keitimą, tai mano lengvuskeje  vieni veikejai buvo pribure, kai visus juos pakeite, o gale sudejo skirtingo ilgio. Tai po siai dienai galas skirtingai stabdo, nors cilindriukai vaiksto, kaladeles vienodai suleistos, bet vis tiek vienas ratas be rankinio vienodo stabdymo neturi.. :)

Savo Maveryje irgi keiciau ne tik stabdziu, bet ir kuro vamzdzius. Visi jie surudije buvo. Tai zinodamas ta malonuma, ne tik keiciau trukusi po medziokles pasivazinejimu, bet ir visus is karto, kad nereiketu vel laukti siurprizo. Reguliatoriu palikau. Lyg dar veikia. Nusiorint teko pasieskot kantrybes, bet pirma gerai atsireguliuok galines kaladeles, nes didesnis ju laisvumas bus papildomas galvosukis :)

Redagavo raimondas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu reiks padirbėti. Iki keitimo kaladėlių gale ir priekį ir cilindriuku keitimo gale viskas buvo tvarkoje o surinkus viską pedalas neuzsipompuoja. Gal tarpą per didelį palikau gale tarp kaladžių ir būgno. O išvalyti reguliatoriaus pas mane nepaviks, viskas uzauge, iseminejant reiks Vamzdeliai ir varžtai pjaustyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažką čia įdomaus su tais vamzdelių ilgiais buriat - pagal tą teoriją tai priekiniai ratai visų mašinų turėtų skirtingai stabdyt ba vamzdelių ilgiai laaabaaai skirtingi o stabdo tai vienodai. 

 

To "Miegėjas" ; susidėk lengvuškei savo vienodus cilindriukus į abi puses ir stabdys lygiai - buvau "užsinėręs" ant tokio varijanto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu reiks padirbėti. Iki keitimo kaladėlių gale ir priekį ir cilindriuku keitimo gale viskas buvo tvarkoje o surinkus viską pedalas neuzsipompuoja. Gal tarpą per didelį palikau gale tarp kaladžių ir būgno. O išvalyti reguliatoriaus pas mane nepaviks, viskas uzauge, iseminejant reiks Vamzdeliai ir varžtai pjaustyti.

Arba per didelio diametro cilindriukus sudėjai - irgi vaizdas panašus būna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažką čia įdomaus su tais vamzdelių ilgiais buriat - pagal tą teoriją tai priekiniai ratai visų mašinų turėtų skirtingai stabdyt ba vamzdelių ilgiai laaabaaai skirtingi o stabdo tai vienodai. 

 

To "Miegėjas" ; susidėk lengvuškei savo vienodus cilindriukus į abi puses ir stabdys lygiai - buvau "užsinėręs" ant tokio varijanto.

Netikejau ir as kol pirma ziema taksas uzstabde ir spust per stabdzius sikna pavijo prieki ir sustoju griovy:),ta pati sistema su sankaba visada galvojam kam tie idijotai prisuka ratu lysno vamzdeliu reik det tiesiai pigiau,pasirodo ir cia teisibes yra susuktam vamzdely,dede nemokinu tik pasidalinu murziu patirtimi:)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Netikejau ir as kol pirma ziema taksas uzstabde ir spust per stabdzius sikna pavijo prieki ir sustoju griovy:),ta pati sistema su sankaba visada galvojam kam tie idijotai prisuka ratu lysno vamzdeliu reik det tiesiai pigiau,pasirodo ir cia teisibes yra susuktam vamzdely,dede nemokinu tik pasidalinu murziu patirtimi:)

Šiaip tai vamzdeliai į spiralę susukami visai dėl kitos ir žymiai paparastesnės priežasties nei kad padaryt vienodus ilgius - daroma dėl to kad vamzdeliai nuo vibracijos nelūžinėtų ir nereiktų dėt guminių šlangų tais atvejais kai yra nedidelis judėjimas tarp vamzdelių tvirtinimo taškų (kėbulas-rėmas ir panašiai).

 

Kažkodėl įtariu kad griovin nulėkei truputį dėl kitko (na kad ir dėl perdaug efektyvių galinių stabdžių) o ne dėl skirtingų vamzdelių ilgių ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai vamzdeliai į spiralę susukami visai dėl kitos ir žymiai paparastesnės priežasties nei kad padaryt vienodus ilgius - daroma dėl to kad vamzdeliai nuo vibracijos nelūžinėtų ir nereiktų dėt guminių šlangų tais atvejais kai yra nedidelis judėjimas tarp vamzdelių tvirtinimo taškų (kėbulas-rėmas ir panašiai).

 

Kažkodėl įtariu kad griovin nulėkei truputį dėl kitko (na kad ir dėl perdaug efektyvių galinių stabdžių) o ne dėl skirtingų vamzdelių ilgių ;)

Na cia gincas gali but be galo reliai as ir netikiu situ reikalu bet kiek teko padeliot pasiteizina ,o del susukimo yra ir guminiu slangeliu,ir kiek skaiciau literaturos nevien del vibracuju suka jas. Redagavo wiswis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliatorius buvo uzpuves, ismeciau. Sujungimai taip kaip foto. Cilindriukai visi vaikšto, gale tarp kaladėlių ir būgnų laisvumo nėra, skysčio niekur neleidžia, orinant bėga skystis be oro o pedalas vis vien minkštas, net neusipompuoja, eina i dugna. Pagrindinį cilindriuka buvau isemes per visas tris skyles skysti varo. Ką dar tikrinti ar reguliuoti?post-3720-0-94781400-1468774377_thumb.jpg

Redagavo DarkaDxD
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kartais labai padeda kai į bakelyje oru slėgį sukeli - gan greičiau orinasi , o kartais be slėgio išvis nenusiorina. Kartais labai "mačina" kai per nuorinimo taškus stabdžių skystį su slėgiu "supūti"

 Dar vienas klausimas - pompa lygiagrečiai mašinai stovi ar galas užverstas į viršų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliatorius buvo uzpuves, ismeciau. Sujungimai taip kaip foto. Cilindriukai visi vaikšto, gale tarp kaladėlių ir būgnų laisvumo nėra, skysčio niekur neleidžia, orinant bėga skystis be oro o pedalas vis vien minkštas, net neusipompuoja, eina i dugna. Pagrindinį cilindriuka buvau isemes per visas tris skyles skysti varo. Ką dar tikrinti ar reguliuoti? IMG_20160717_195104.jpg

nuimk generatoriu, uz jo rasi vakumo siurbli ar kaip jis ten vadinasi ...paziurek ploksteles... plius dar problem buna pagrindiniam stabdziu cilindre... ten pusle gali but kiaura bei salnikai sudile..
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje viena is klaidu kai orini... stabdziu skyscio bakelis gan mazas.... ir kai vienas minko stabdzius o kitas gale gaudo burbuliukus , pasibaigia stabdziu skystis bakelyje ir vel uzsiorina visa sistema... as pats karta toki ziopli buvau pagaves ... reikia triju zmoniu nuorinimui.... trecias dapilineja dota i bakeli....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cilindriukai teranui pirkui, senieji kaip ir tokie buvo. Vakar orinau kur tai pusė valandos , rezurezultatas tas pats. pagrindinį cilindriuka reiks ziuret.

Man patrulio irgi nėjo niekaip nuorinti, supūčiau antraip, per cilindriukus, vienas pats,stabdžiai idealūs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sistemoj oras oras ir dar karta oras. Kiek ardes suportus keites cilindriukus, tai viskas visada nusiorindavo.pripildau skyscio, palieku atsukta bakeli, paleidziu samatioku. Cilindriukai sustumti iki galo. Kai jau bega is vamzdelio srovele, kuo greiciau ji uzsuku. Tada per nuorinima uztenka keleto paspaudimu,kad pati suporta nuorint ir vsio. Tik reik stebet kad bakelyj visada butu skyscio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Manzetai pakeisti. Užvedus Auto pedalas pasidaro lengvesnis, vadinasi su vakumini viskas gerai. Nų b...... Stabdziu visvien nėra orink neorines. Gal gali kas imest foto su kuo skysti per kitą galą suvaro?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.