Pereiti prie turinio

Reikalingas specialistas nusimanantis el varikliuose


vidulis

Rekomenduojami pranešimai

  • po 3 savaičių...

Vidulio situacija išties nustebino, nes šie varikliai labai galingi ir patikimi. Iškilus tokiai situacijai sumontavom ant draugo gervės naują BOW3 12V iš tos pačios serijos, tokia pati ašis, taip pat lupasi dažai nuo korpuso :) ir visi kiti simptomai, apie kuriuos buvo diskutuota... žodžiu testuojam apie 10 gerų minučių, kol motoras gerai užšyla. Kad užfiksuoti galimai nekokybišką inkaro gedimą, viską filmuojam nuimtu dangteliu. Sukiojam į abi puses, net neužvestu auto varikliu, tiesiog nuo dviejų akumų. Video kiek sukarpytas, kad nebūtų visai nuobodu žiūrėt :)

taigi testas: 

https://www.youtube.com/watch?v=JLuIsY5JGXg&feature=youtu.be

Redagavo PajeroTurbo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As surinkau jau trecia varikli, bet apsidraudimui patobulinau.

Teko tuo paciu ir visa gerve persirinkti (pakeisti dantraciai, guoliai, ivores)

Ant inkaro kolektoriaus galo istekintas ziedas ir pasodintas ant kazkokio izoliatoriaus, taip apsisaugau nuo takeliu pakelimo.

Pries statant as irgi testavau be dangtelio ir apkrovos.

Pradzioje, paleidimo metų srove krisdavo iki 10,5V ir po laiko atsistatydavo iki 11,8 V, akumai ramybes busenoje 12,5v.

Sepeciai ziauriai kibirksciavo, bet tai gali buti, kad variklis surinktas is dvieju ir sepeciai neprasidirbe.

Pasak meistro kuris tobulino si varikli, kad visad naujam varikliui reik duot prasidirbti be apkrovos, kad sepeciai prisitrintu ir tolygiai pasiskirstytu srove.

Kai jau daug maz prisidirbo sepeciai, sumazejo kibirksciavimas ir jau staro metu srove krenta iki 11,7v ir atsistato iki 12v cia be apkrovos.

Inkaras kaista, tad termometra permeciau i variklio gala.

Surinkus gerve, pirmas testas buvo isvynioti trosa ir suvynioti - termometras parode 26 laipsnius.

Kitas testas jau su minimalia apkrova i statu kalna ant laisvo begio pasigervinimai apie 40m - termometras rodo 60 laipsniu (voltmetras gervinimosi metu buvo nukrites iki 11,4 v)

Tad dabar labai su baime as jai dar iki siol apkatke darau.

post-59-0-77007600-1463503405_thumb.jpg

post-59-0-90293500-1463503425_thumb.jpg

post-59-0-09705700-1463503441_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kokias jus cia apkatkes darot bet standartiskai sepeciai jau iseje is gamyklos buna isgaubti pagal inkaro kontura... pirma maniskio BOW3 apkatke buvo salako raistas 2012 metais... isvakaro buvo idetas ryte iskart i trasa (p.s. meluoju- buvo suvyniotas trosas ant bugno lygiai 36 metrai). kitas klausimas Viduliui - ar pakaites tavo izoliatorius nepasidarys laidininku? ta prasme - nusvils ar dar kazkas ko pasekoje uztrumpins inkaras?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko panasaus del sepeteliu. Kai rinkau trecia motora, dejau naujus ir nieko jie neislenkti ar kitaip pritrinti prie inkaro.

Del ziedo.

Po tiek patirto nuostolio as jau bijojau statyti vel toki pati, tad rizikuoju ir ziuresiu kas bus.

Jeigu bus trumpas, tad labai viliuosi, kad inkaras nenukentes, bo atsargai dar viena dalimis motora turiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

inkaras apjuostas metalu, o tikiesi kad uztrumpins ne ji? man irgi labai itartinas tas patobulinimas. pats ziedas turetu buti nelaidus elektrai, ir atsparus karsciui. tik kas tai galetu buti velnias zino. nu nebent ten ta juostele, kur pakista po ziedu, kazkokia super duper ir esi uztikrintas, kad ji niekur is ten nedings :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.