Jump to content
Sign in to follow this  
MARKO.

Patarkit apie OF 3.2; V6?

Recommended Posts

Motorai tie patys kaip ir kituose opeliuose , dėžės laiko .

O velenai lūžta dėl tingėjimo pavaras perjungt arba dėl įsitikinimo kad pavarų dėžės svirtis skirta kuo greičiau įjungt aukščiausią pavarą ;)

Aišku, dėkui :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia...o kaip tie OF II 2,2 dti motorai, ar pas juos ta pati bėda, kaip ir pas zafiras su 2,2, kai dažnai lūžta velenai ? Ir kaip pavarų dėžės laiko, nes pvz zafiros 2,2 dėžės labai silpnos, tad deficitas belenkoks ?

Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas.

Aišku, kaip suprantu 88kw buvo pas naujesnes froskes, o šiaip pagrinde tai 85kw...nerimauju, kad traukos gali ženkliai trūkti, bet turbūt gal nebus taip kaip Discoveri I, nors, užglušinus egr užtekdavo :)

O Kaip benzas, jei teisingai supratau geriau 3,2 nei 2,2 ? Kaip APD, ar labai jautrios ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? 

i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? 

i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine?

Dezes patvarios,laiko gerai.Variklyje - dirzas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turiu fronteros-isuzu 3.2 variklio detalių.6VD1 soch bloką,alkūninį veleną,stūmoklius originalius ir 0.5mm.remontinius naujus su žiedais,švaistiklius.

Tel.8618 5323 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.