Giedrioks 2 Posted December 20, 2017 Motorai tie patys kaip ir kituose opeliuose , dėžės laiko .O velenai lūžta dėl tingėjimo pavaras perjungt arba dėl įsitikinimo kad pavarų dėžės svirtis skirta kuo greičiau įjungt aukščiausią pavarą Aišku, dėkui Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daras 0 Posted December 20, 2017 Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia...o kaip tie OF II 2,2 dti motorai, ar pas juos ta pati bėda, kaip ir pas zafiras su 2,2, kai dažnai lūžta velenai ? Ir kaip pavarų dėžės laiko, nes pvz zafiros 2,2 dėžės labai silpnos, tad deficitas belenkoks ?Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giedrioks 2 Posted December 21, 2017 Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas.Aišku, kaip suprantu 88kw buvo pas naujesnes froskes, o šiaip pagrinde tai 85kw...nerimauju, kad traukos gali ženkliai trūkti, bet turbūt gal nebus taip kaip Discoveri I, nors, užglušinus egr užtekdavo O Kaip benzas, jei teisingai supratau geriau 3,2 nei 2,2 ? Kaip APD, ar labai jautrios ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
1andrius1 0 Posted June 26, 2019 o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadas2 10 Posted June 27, 2019 o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine?Dezes patvarios,laiko gerai.Variklyje - dirzas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
valdasamaliai 0 Posted January 24 Turiu fronteros-isuzu 3.2 variklio detalių.6VD1 soch bloką,alkūninį veleną,stūmoklius originalius ir 0.5mm.remontinius naujus su žiedais,švaistiklius. Tel.8618 5323 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites