Jump to content
Sign in to follow this  
MARKO.

Patarkit apie OF 3.2; V6?

Recommended Posts

Ieskau pirkimui su tokiu varikliu. Ar kantrus sie varikliai?? kokie pliusai ir minusai?? kuro sanaudos nelabai domina. Aciu uz patarimus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieko apie juos nezinau, bet per skelbimus daznokai uzmatydavau su variklio defektu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ka tik turiu toki isigijau, vazineju jau antras menuo (2003 m., automatas, oda, dujos tiesiogines). Tai mano pirmasis dzipas ir jau jis man mylimiausia masina. Ziaurei patiko, trauka bent jau man persedus nuo lengvosios (Omega B 96Kw dyzelio) neriali. 151Kw per akis, sporto rezimu rauna nerialiai. Bekeles neisbandziau dar. Rusiskuose forumuose susidare sekanti nuomone kad: 2.2TDI varikliu Fronteros B turi problemu su varikliais (sudetingas aptarnavimas), antraip su 3.2 benzinu - tenka daugiau prieziuros vaziuoklei, apie varikli nusiskundimu neradau. Rusai Fronteros B vaziuokle vadina - 'niubivajemaja'. Paziuresim ar tai tiesa.

 

Parvarytas is Olandu. Nusprendziau viska kapitaliai susitvarkyti, nors kaip dzipui islaidos manau nebuvo dideles: vaziuokles, stabdziu sutvarkymas - 270EUR, variklio dirzai, guoliai ir t.t. - 450EUR. Tiesa kas liecia varikli - ju pilna lietuvoje, taciau jei noresi isigyti naujas detales - bus vargo (teks ieskoti uzsienyje, musu prekybininkai siek tiek bejegiai sioje situacijoje), nors Opelio atstovybe viska surado ko reikejo. Variklis yra IZUCU (RODEO analogiskas modelis Fronterai B) gamintojo (6VD1), JAV gan populiarus variklis.

Edited by Scooter

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai kaip supratau 2.2 dizelis lakstyt per dirvonus ir pan per silpnas ? Lb pjaut reiks? Turejau explorery 4ltr 150kw tai su tuo jopsikmat kai gazo uzduodi tai razgonan per visur kol traktoriaus nereik. Viena fronte vaziavau 2.2 diz tai kazkaip nzn ar ji uzjota buvo ar kas. ir sanaudos speju bus vietike +-10 litru saliuros. gal tada geriau koks terano/maverickas?

Edited by Gezatron

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu jo praejo beveik puse metu o atsakymo ir nesulaukiau :D nepopuliari masina turbut ta fronte :D

Edited by Gezatron

Share this post


Link to post
Share on other sites

papuliari ta fronte tarp miesto vairuotoju,nes ji labiau parketnikas negu bekeles zirgas.Esme yra tame,kad didesniu ratu kaip 31 be rimtu pakeitimu ir bulgarkes neikisi.Pravazuma turi ganetinai gera,bet reik piktesniu padangu ir kilsteleti.Motoras 2.2 85 Kw uztenka,masina gyva ir gan smagiai vaziuojanti.Kuro valgo irgi normos ribose.Norint smagesnio varianto,patarciau ziurineti su 88Kw motoru,pas ji turbina su kintama geometrija,tai galima gerokai Kw ir Nm atsukti.Daliu kainos irgi yra vidutines,pigiau nei toyota ar nissan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As tai kaip supratau, tai cia labiau apie butent 3.2 motora klause. O is esmes apie frosia, tai tikrai biudzetine padidinto pravazumo masina, beveik dzipas (dizainas atrodo neblogai) , tik yra skirtingi jo naudojimo budai. O jei kas sauks kad as neteisus, tai pasakau iskart-paruost bekelei ir x5 ar x6 galima, tik ar tai verta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorius klause apie 3.2 matora ir cia jau aisku kad galios valins jopsikam. Bet forume apie 2.2 nieko neradau konkretaus, tai kad nekurt naujos temos, cia paklausiau. Tai ir galvoju ar fronte salerkine imt, nes 3.2 ju nerandu, ar koky terana/mavericka 2.7 td imt. Nes hardcore nedarysiu. Grynai kaip turistas. Tai y kaima. Tai y miska. Tai per dirvona razgonais. Dar galvojau apie tarakona, sorento, santafe. Bet jie jau net labai parketiniai. ir tie 2.9 railai man neprie sirdies. Ta prasme kazka tokio lengvo

tik cia 4litru 150kw benzas:D tai ir ydomu ar frontei pakaks sveikatos ar net neapsimoka su ja prasidet Edited by Gezatron

Share this post


Link to post
Share on other sites

As patarciau maveri ar terana. Mazgai kantrus, o tas senas 2.7 74kw pakankamai vaziuoja. Daug kam deze turi problemu, man asmeniskai nesportuojant daug ir giliai -ji laike. Svarbu neperpuvusi pasijieskok. Asmeniskai I teranas man grazesnis, II - kaip sunus sake -atrodo kaip zaislinis. Bet jie tikrai vaziuoja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne veltuj forume yra tema sukurta "jeep esminiai gedimai sos" ar kazkaip. :D Nisanai, mitsubai - arbe jie vaziuoja arbe supuve :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butent. Tai man reik kad galec numazgot, nupoliruot, kad blizgetu ir be rudziu butu nu ledinis. Gal kazkada surasiu, bet sunkus reikals, arba nukrusti arba supuve, lediniu ner :D nes be 3 euro net ner y ka ziuret, ir tai tik pas lenkus

Edited by Gezatron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nuo senu laiku buvo posakis,nori fronteros - pirk terano.Turejau frontera,turejau terano,dabar su pajero,jei reiktu grizt atgal,prie terano grizciau,prie fronteros - ne.O kaip pirmas visureigis ir i darba ir i soda fronte visai nieko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar gali jieskot patfinderio. Tie amerikonai paprastai neblogo stovio buna. Ir numazgojus nupoliravus graziai ziurisi. Bet retas modeliukas, ir su detalem kogero sunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas liecia frontera,tai ji yra galima sakyti ekonominis variantas.Remai mazai pas kuri buna surudija,kebulas irgi nelabai rudijantis,pagrinde demesi reiktu atkreipti i slenkscio ir galines arkos suejimo kampa,ten dazniausiai buna parudyja,o visa kita ledas.Kaip uz 3K pinigu iseitu visai padorios komplektacijos.Isvaizda taipat geresne nei nissan terano ar maverico.Tiltai laiko neblogai,motoras sukas irgi.Trukumai ju pagrindiniai buna su vakumais,uzauga isiurbimo kolikas,sklendes.Buna kartais spedometras puliuoja.EGR sudurniuoja.Bet seis laikais tai greitai taisoma,nes sitos bedos yra jau elektrikam zinomos.Brangiausia detale yra smagratis ,paskui sankaba.Bet srote paieskojus uz prieinama kaina galima lengvai rasti.Taipat Limited ir 2000 edition ejo jau su LSD.Visose modeliose yra Kondisas,sildomos sedynes. Puikus pasirinkimas uz prieinama kaina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3,2 motoras yra galingas,veza jis ta frontera,bet del elktronikos daugumo bijo dregmes,plius jo aptarnavimas yra gerokai brangesnis nei 2.2 dyzelio.Kas liecia dezes ir visa kita,tai eina tie patys mazgai kaip ir dyzelio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar jei su frontera manekenes ant galines sedynes vesi,tai jos bus labai nepatenkintos nes kelieniais papus lies :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar jei su frontera manekenes ant galines sedynes vesi,tai jos bus labai nepatenkintos nes kelieniais papus lies :D

Na nebent pus su + 10 cm liftu ant koju:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai gi va kad frontes isvaizda ir taip sakant pasirinkimas kebulo bukles atzvilgiu yra zymiai pranesesnis nei terano/mavericko. dar paziurejau kad ta 2.2 galima pacipuot iki 98-115kw kaip ir . hmh. tai del daliu kainu nesuku galvos, viska gaunu didmenos kainom t.y tokiom kokiom gauna pati parduotuve is tiekeju, tai cia ner baisu labai, tai kaip supratau LSD turi tik limited ir 2000 edition. kad puikus pasirinkimas uz gera kaina tai cia tikrai faktas. ypac kai jokio extremo man o tik  grynai kaip turistas lengvas, be gerviu ir pan. viena ledine kai apziurinejau tikrai ji buvo ledine. isvazdos prame nei rudeles, lygiu kebulu, dugnu svariu, nu nuliova tikraja to zodzio prasme. bet. pravaziuot leido tik 100 metru, chekai pradejo uzsidegineti, variklis jau pasildytas dirbo netolygiai. ir da vaziuojant vibravo visa. o ko jau ko be jei vaziuojant dzipas vibruoja tai begt tolyn. o kokia ten 4x4 sistema stovi frontei ? t.y pastoviai varo galas o tik papildomai yjungiamas priekis ? o habai pireky aplamai yra forntei, nes kai explorery turejau nieko habu nebuvo. varo galas. kei reikia yjungi prieky, ten transferboxy kazkas susijungia ir viskas. bet esme kad ir priekinis ir galinis kardanai sukasi pastoviai. kai feroza turejau habai buvo mechaniniai. tai yjungus prieky tik tada kardanas sukdavosi priekinis. isjungus nesisuka. nes naujesnes frontes nu ziuri apie 00 ir ausktyn yra mygtukas tai ydomu kaip ten jis ka daro, kokie procesai vyksta

Edited by Gezatron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apie pacia 4x4 sistema pasiskambink forumieciui <<Klevas>>.Pakonsultuos,patars daugiau,nes pas ji savo fronte tvarkausi ir konsultuojuosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiek teko matyti su vakumais priekis junginejasi, sakute stumdo tudi siudi, taip pat kaip pas isuza. kazkurioj frontej fotkese maciau tai vienas prie vieno, kaip kitose nezinau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tikrai nera blogas pasirinkimas ta Frontera, kaip kad ne mazai forumu apie ja kalba. Galvojau kazkada ir as apie Terano II, bet dziaugiuosi, kad pasirinkau Frontera. Nes, kelyje ar ant posukiu jinai stabilesne. 2.2DTI su 88kw versija tikrai bega pro sona Teranui 2.7 ir 92kw. Negana to, dar ir ekonomiskesne. Pravazumas...labiausiai priklauso  nuo padangu, vairuotojo ir masinos aukstumo. (nesiveliant i visokias naujoves, elektronines sistemas ir panasiai), kuriu neturi nei viena, nei kita auto. Gal kokiu vienu kitu cm Terano ir yra aukstesne, bet bendroj sumoj tai nedaug ka pakeicia pravazumo prasme.Teke patekt ir i tokia situacija, kad su Frontera pravaziavau, o Pathfinderi vaziavusi is paskos, teko grizt traukt. Jokiu budu nebandau pasakyti, kad Frontera geresne uz Pathfinderi, tik noriu pasakyt, kad jo vairuotojas gerokai pervertino savo galimybes ir nuvertino Fronteros. Tikrai neretai sulaukiu klausimu kaip as su ja laukais ir miskais vazineju. Tik juokas paima ir tiek. Ne karto neteko uzsest kur nors, kol nepasideda dugnas. O jei pasideda, tai be dvitilcio traktoriaus ar rimtai offroadui paruosto dzipo neverta net vaziuot traukt.Taip kad viskas ten gerai su ta Frontera, aisku, iki tobulumo truksta, turiu keleta minusu. bet siai dienai asmeniskai as, geresnio pasirinkimo uz tokia kaina tikrai nematau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia...o kaip tie OF II 2,2 dti motorai, ar pas juos ta pati bėda, kaip ir pas zafiras su 2,2, kai dažnai lūžta velenai ? Ir kaip pavarų dėžės laiko, nes pvz zafiros 2,2 dėžės labai silpnos, tad deficitas belenkoks ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorai tie patys kaip ir kituose opeliuose , dėžės laiko .

O velenai lūžta dėl tingėjimo pavaras perjungt arba dėl įsitikinimo kad pavarų dėžės svirtis skirta kuo greičiau įjungt aukščiausią pavarą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.