Pereiti prie turinio

kokie trukumai pas Grand voyager 2.5d ir 2.8d


buldozeris

Rekomenduojami pranešimai

Žiūrint pagal konstrukciją tai tokie patys varikliai . 

Silpna vieta - turbina ; dažnai "miršta" dėl tepimo stygiaus . Priežastis - užsikišęs turbinos filtriukas arba tepalo paėmėjas. Kartais prarūdyja technologinės probkės galvoj ko pasėkoj emulsija kartery.

Varikliai mietkų neturi , tiek velenas tiek velenėliai fiksuojasi kaiščiais.

 

 O šitą gi...Ar šaltą variklį kuriant, nereikia melstis, kad štangos iš koromyslų neiššoktų, ar čia kitiems VM'ams skirta :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

O šitą gi...Ar šaltą variklį kuriant, nereikia melstis, kad štangos iš koromyslų neiššoktų, ar čia kitiems VM'ams skirta :rolleyes:

Ne visi 2.5 su karomyslais. Matyt ne su visais ir reik melstis.

As uz benzina bet kokiu atveju, dyzeliai ne prie sirdies niekaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau is kur jus tokia statistika traukiat. turiu as 2.5TD voyageri, 2.5TD jeep pirkau dar viena 2.5TD voyageri kaip donora, naparnikas turi jau 3- cia 2.5TD voyageri, ir svogeris turi ir kazkaip niekas nesiskundzia. na taip - jei ji smaugsi iki pat negaliu varinesi draskysi ir pan... tai gal ir nelaiko todel.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 O šitą gi...Ar šaltą variklį kuriant, nereikia melstis, kad štangos iš koromyslų neiššoktų, ar čia kitiems VM'ams skirta :rolleyes:

A va šitas tamstelės pasakymas gali reikšti tik vieną - nu nei velnio tamstelė apie tą reikalą nesigaudai o tik, kaip papūginas, turgaus bobučių pletkus kartoji :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man melstis nereik nei kuriant salta nei silta, uztat uzkuri - ir zinai kad vaziuosi kol saliarka nesibaigs, o benzas ar dujos tai pastovios bedos - tai gesta tai netraukia tai laidus pramusa tai zvakes keist laikas - karoce pisalyne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man melstis nereik nei kuriant salta nei silta, uztat uzkuri - ir zinai kad vaziuosi kol saliarka nesibaigs, o benzas ar dujos tai pastovios bedos - tai gesta tai netraukia tai laidus pramusa tai zvakes keist laikas - karoce pisalyne

 

O va cia tamsta klysti :)

Kuomet teisingai ir teisingos dujos idetos - kuri ir vaziuoji kol duja ir benzas nesibaigs ;) Drysciau teigti, kad aplamai su benzininiu motoru bedu kyla zymiai maziau. Neskaitant kad dar ir pigiau vaziuoji dujom lyginant degalines kainom :)

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau geras ir gerai idetas dujas, jei skaiciuoji tik dujas tai pigiau bet kai pridedi benzo kaina kuris sudega kol masina uzkuri ir ji isyla iki persijungia i dujas - tai zinai gaunasi tas pats kas vaziuot su dyzeliu, taip traukos daugiau bet deja duju i kanistra neipilsi. beje gal is penkiu savo turimu masinu su dujom patenkintas buvau tik viena, is desimt savo turimu dyzeliniu masinu nepatenkintas buvau irgi tik viena

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A va šitas tamstelės pasakymas gali reikšti tik vieną - nu nei velnio tamstelė apie tą reikalą nesigaudai o tik, kaip papūginas, turgaus bobučių pletkus kartoji :P

 

 Nu nu, tai papasakok, kaip iš tikrųjų būna :rolleyes:

 

 Pirmiausiai turbūt šitaip

 ...Машина Chrysler Grand Voyager 2.5 TD 2000 год

Стал заводить днём машину. Завелась с пол оборота. Но сразу послышался не понятный стук. Похож на компрессионный стук...

 

 O po to taip

...И так произвёл вскрытие кышки клапанов. Обнаружил что один толкатель действительно вылетел...

 

 Paimta iš čia

http://forum.dieselirk.ru/index.php?board=42.0

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Nu nu, tai papasakok, kaip iš tikrųjų būna :rolleyes:

 

 Pirmiausiai turbūt šitaip

 ...Машина Chrysler Grand Voyager 2.5 TD 2000 год

Стал заводить днём машину. Завелась с пол оборота. Но сразу послышался не понятный стук. Похож на компрессионный стук...

 

 O po to taip

...И так произвёл вскрытие кышки клапанов. Обнаружил что один толкатель действительно вылетел...

 

 Paimta iš čia

http://forum.dieselirk.ru/index.php?board=42.0

O tai ką ir sakiau - nu jokios ąsmeninės patirties :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visi 2.5 su karomyslais. Matyt ne su visais ir reik melstis.

As uz benzina bet kokiu atveju, dyzeliai ne prie sirdies niekaip :)

jei stangos sokineja reiskia kompensatoriai pareje...nauji kompensatoriai po 9e vnt. pasikeiti ir leki...as savajam grandiui remontavau varikli,nepasakiciau kad brangu uztat dabar murke kaip katinas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau is kur jus tokia statistika traukiat. turiu as 2.5TD voyageri, 2.5TD jeep pirkau dar viena 2.5TD voyageri kaip donora, naparnikas turi jau 3- cia 2.5TD voyageri, ir svogeris turi ir kazkaip niekas nesiskundzia. na taip - jei ji smaugsi iki pat negaliu varinesi draskysi ir pan... tai gal ir nelaiko todel.

:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man melstis nereik nei kuriant salta nei silta, uztat uzkuri - ir zinai kad vaziuosi kol saliarka nesibaigs, o benzas ar dujos tai pastovios bedos - tai gesta tai netraukia tai laidus pramusa tai zvakes keist laikas - karoce pisalyne

:D  :D  :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei stangos sokineja reiskia kompensatoriai pareje...nauji kompensatoriai po 9e vnt. pasikeiti ir leki...as savajam grandiui remontavau varikli,nepasakiciau kad brangu uztat dabar murke kaip katinas :D

Nebūtinai , tai labiau sudilusių štangų kaltė . O jei jau visai tiksliai įvardinant kaltininkus tai čia didžiausias nuopelnas pačio mašinos šeimininko - žemos kokybės tepalai , pensininko važiavimo stilius ir štangos suėstos .

 

Na bet kadangi šeiminkas dažniausiai būna nei prie ko ba anas viską daro teisingai tai belieka kalčiausiems likt varikliui ir tiems makaronų mylietojams kurie aną sukūrė. :)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtinai , tai labiau sudilusių štangų kaltė . O jei jau visai tiksliai įvardinant kaltininkus tai čia didžiausias nuopelnas pačio mašinos šeimininko - žemos kokybės tepalai , pensininko važiavimo stilius ir štangos suėstos .

 

Na bet kadangi šeiminkas dažniausiai būna nei prie ko ba anas viską daro teisingai tai belieka kalčiausiems likt varikliui ir tiems makaronų mylietojams kurie aną sukūrė. :)

na bus matyt kiek laiko kas laikis sudejau naujas stangas naujus karamislus ir kompensatorius ir suspyliau sintetika...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai ką ir sakiau - nu jokios ąsmeninės patirties :D

 

 Žinai,  gūdžiais maždaug 1999-aisiais sugalvojau, kad reiktų man pasikeist mobilnyką, kokį tai mandresnį nusipirkt...Draugai patarė imt Nokia 5110, ale galvoju-taigi beveik visi tokius pačius turi, nafig, reikia kokio išskirtinesnio...Ir nusipirkau Sagem :D  Modelio nepamenu, o va kad po poros savaičių užlinko nepataisomai-tai prisimenu puikiai...Rezultate vos pavyko jį parduot už trečdalį kainos, o po to pirkt tą pačią patikimą Nokią... Tai ir šituos VM variklius galima palygint su Sagem telefonais...Lepumas aršiau, nei mažo vaiko...Tai jiem tepalas per prastas, tai perkaito, tai galvos, tai štangos, tai da koks velnias :rolleyes:  Gal hobiui, savaitgaliais pasikrapštyt objektas tinkamas, bet kasdienai važinėt-tikrai nemanau. Panašu, kad šitų variklių kokybė tiesiogiai priklausoma nuo politinės situacijos Italijoj, kur nė viena vyriausybė neištraukia savo kadencijos iki galo :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Japonai irgi ryškiai nesidrūzino , kišo tą variklį į TLC visai nesirūpindami savo reputacija - kažkoks keistas japonų požiūris į savo firmos vardą :P

TLC BJ73 su VM varikliu italu-ispanu rinkai skirti buvo,vietiniams meistrams.Jei tvarkingas vaziuodavo gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Žinai,  gūdžiais maždaug 1999-aisiais sugalvojau, kad reiktų man pasikeist mobilnyką, kokį tai mandresnį nusipirkt...Draugai patarė imt Nokia 5110, ale galvoju-taigi beveik visi tokius pačius turi, nafig, reikia kokio išskirtinesnio...Ir nusipirkau Sagem :D  Modelio nepamenu, o va kad po poros savaičių užlinko nepataisomai-tai prisimenu puikiai...Rezultate vos pavyko jį parduot už trečdalį kainos, o po to pirkt tą pačią patikimą Nokią... Tai ir šituos VM variklius galima palygint su Sagem telefonais...Lepumas aršiau, nei mažo vaiko...Tai jiem tepalas per prastas, tai perkaito, tai galvos, tai štangos, tai da koks velnias :rolleyes:  Gal hobiui, savaitgaliais pasikrapštyt objektas tinkamas, bet kasdienai važinėt-tikrai nemanau. Panašu, kad šitų variklių kokybė tiesiogiai priklausoma nuo politinės situacijos Italijoj, kur nė viena vyriausybė neištraukia savo kadencijos iki galo :P

Na aš irgi turėjau Sagem'ą - vien geri prisaiminimai , va tik kad maniškis iš prancūzų buvo parvežtas o ne iš vietinių biznierių pirktas :P

Beje , gal galėtum pasakyt koks variklis yra amžinas nepriklausomai nuo politinės situacijos kad ir kaip su jo elgtumeis  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man patinka nissan patrulio senelio 3.3 dizelis letas bukas bet uzmust sunku ;)

Bet prie didelio noro viskas yra įmanoma  ;)

 

Va dabar ant darbastalio guli paskleistas amerikietiškas legendinis variklis ; kubatūra 5,7 litro ir garsėja kaip neužmušamas bet kai paskleidžiau tai sveikos vietos neradau - viskas dadrožta iki rankenėlės. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai sutinku kad nieko nera amzino bet yra varikliai su skirtingom savybem. Vieni patikimi bet neekonomiski mazai arkliu kiti galingi bet lepus treti su kitom savybem. Bet bendra tendencija vistiek islieka kad varikliai tampa geresni. Pvz sedi i masina ir be jokio papildomo rupescio vaziuoji kelione. Prasuki kokius 6000 km ir net nepagalvoji apie koki nors remonta apart serviso tepalai stabdziai. Net mano nemegstama mazda buvo prasukus 200000 km be jokio variklio palietimo tik kelis kartus suodziu filtras erzino. Bet jis naujas isradimas kurio dar neismoko gaminti. Tai manau patikimumas varikliu tik auga

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.