Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

būtų idomu išgirsti motyvuotų ir pagrįstų nuomonių dėl razdatkės leidimo WJ... 

mano nuomone tai leidimas duoda daugiau minusų negu pliusų, nes:

1. įsitempia variklio pagalvės;

2. nors ir nedaug, bet variklis ir dėžė atsistoja kampu;

3. priekinio kardano (kuris ir taip nėra stiprioji WJ pusė) kampo padidinimas;

 

taigi retorinis klausimas - ar verta išlyginti galinio kardano kampus tokiu būdu??? gal geriau tai padaryti šiektiek pasukant galinį tiltą, bet neliečiant pagrindinio agregato???

Sutinku. Manau idealiausias variantas tai dviguvos kryzmes abejuose kardanose bet brangiau gaunasi.

Bent jau as kaip ir rasiau, matau vien tik minusus. Kadangi kardanai su dvigubomis kryzmemis, man tai nebaisu bet variklis kampu... Cia man pakiso koja nes

dabar dedant agregatus po kapotu, vietose remesi i kapota :( 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sutinku. Manau idealiausias variantas tai dviguvos kryzmes abejuose kardanose bet brangiau gaunasi.

Bent jau as kaip ir rasiau, matau vien tik minusus. Kadangi kardanai su dvigubomis kryzmemis, man tai nebaisu bet variklis kampu... Cia man pakiso koja nes

dabar dedant agregatus po kapotu, vietose remesi i kapota :(

nu pas mane viskas gerai... paleista 5cm ... nieks niekur nesiremia, ir jau kiek metu nematau bedu  :liux:

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu pas mane viskas gerai... paleista 5cm ... nieks niekur nesiremia, ir jau kiek metu nematau bedu  :liux:

Standartas niekur nesiremia tikrai kaip ir sakiau. Tik papildoma iranga...

Nenorejau dar afisuoti,kol tvirtinimo bent nepadariau bet bus aiskiau kodel kalbu ir kas negerai :)

Nuotrauka sena. Daryta kai tik pradejau bet siam momentui uzteks :)

Va kaip tik kampu esantis variklis pakiso koja :) Galvosiu gal kapota islenkti... bet darbus tesiu tikrai :)

post-13042-0-36298600-1556897522_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standartas niekur nesiremia tikrai kaip ir sakiau. Tik papildoma iranga...

Nenorejau dar afisuoti,kol tvirtinimo bent nepadariau bet bus aiskiau kodel kalbu ir kas negerai :)

Nuotrauka sena. Daryta kai tik pradejau bet siam momentui uzteks :)

Va kaip tik kampu esantis variklis pakiso koja :) Galvosiu gal kapota islenkti... bet darbus tesiu tikrai :)

papildoma iranga... aha... kompresorius ir standartui nelenda be kapoto modifikacijos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

papildoma iranga... aha... kompresorius ir standartui nelenda be kapoto modifikacijos :)

Sitas lenda standartui :) Veliau foto atsiusiu kaip graziai sukiso :) O cia arba radiatoriaus virsutini slanga perdarineti arba kapota islenkti. Taip pat trukde du

stabdziu vamzdziai, reikejo islenkti. Esant standartui kaip tik netrukdo. Ir panasiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitas lenda standartui :) Veliau foto atsiusiu kaip graziai sukiso :) O cia arba radiatoriaus virsutini slanga perdarineti arba kapota islenkti. Taip pat trukde du

stabdziu vamzdziai, reikejo islenkti. Esant standartui kaip tik netrukdo. Ir panasiai :)

tai kiek ten tavo razdatke paleista kad motoras rakum atsistojo? pas mane vizualiai net nesimato (tarp dvieju) kad kazkas pasikete nuo tu 5 cm :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu apie pliusus ir minusus tai is mano puses butu

Pliusai:

1. Labiau istiesinta galinio kardano kryzme, ko pasekoje galima

    labiau pakelti gala ar tilto amlitude padydinti(max. virsus/apacia).

 

Minusai:

1. Priekiniam kardanui tiek blogiau, kiek galiniam geriau ypac kai yra granata nuo razdatkes puses.

    Ko pasekoje visi mineti galinio tilto galimi pliusai, priekiniam kaip vien minusai.

2. Leidziant razdatke, daznai pamirstama apie tepalo lygi. Ipilimo skyle zemiau o pilti bando standartiskai :)

    Maziau saldo. Gal NV247 labiau atsiliepia tai negu NV242 del gero disku, kuriuos ir saldo ir tepa ir slegis reikalingas atitinkamas.

3. Matomai ir su variklio ir greiciu dezes tepalo lygiu panasiai. Gerai greiciu dezes lygi matuoja veikiant variklius (yra slegis).

    O variklio tai isjungtam matuojama. Subega sau i viena puse... :)

 

Man tai atrdodo kaip didelis minusas. Tik dabar del visu sudetu nuo priestankiniu minu apsaugu,

negaliu pakelti. Daug perdarineti reikia ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su kompresorium tutetu buti pragarsiskas aparatas ,ir be kompresoriaus uzmynus dugna atrodo ,kad zeme truputi atgal pasisuka.

Tai bus labiau eksperimentas bet galios gaus. Stengsiuosi nepersistengti. Pagal variklio info, jis buvo testuojamas esant 310AG, testus praejo ir

galia sumazino iki 235AG. Mano ideja prideti apie 60AG, puciant 0.5Bar.

Darbo daug. Pirmiausiai tinkamai sumontuoti. Veliau noriu pakeisti guolius, tepala, nudazyti. Reikia voztuvo ir noriu reguliujamo. Reikia AFR daviklio

vietoje antros lempdos ir reikia irangos (softas ir gelezis), palandzioti po kompo softa.......Dafiga bet pradejau ir tesiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.