Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O as is karto ilgesnes eigos mortikus isidejau paklausiau viresniu dedziu

 

Taip aišku dar geriau, aš irgi dar mąstau ar reiks ilgesnius pirkt ar ne, tai pradžiai pasidariau prailginimus už dyką, žiūrėsiu ar yra kokių trūkumų su jais - jei viskas bus ok, tai nekvaršinsiu galvos ir paliksiu taip. Sutaupysiu kokius 250-300eur. Vienas rusas su tokiais mod'ais net visą off-roado expediciją Laplandijoje pravažiavo be jokių problemų, tai aš manau kad turėtų laikyt mano reikmėm :)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jo vien dėl TA tik ir neramu, o kad sulūš tai tikrai nesibaiminu...

Vienas buvęs TA darbuotojas aiškino, kad jie žiūri jei tvirtai padaryta ir pritvirtinta - praleidžia be problemų, bet sakė yra ten pas juos keli principingi veikėjai, kur nors kuolą ant galvos tašyk, jei ne taip kaip gamykloj - nepraleis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Manajam Jeep artėja techninė apžiūra. Norėjau pasiteirauti ar kas Kaune atlikinėjo TA su kėlimo šaibom ir amortikų prailginimais?

Domintų kuriuose centruose praėjot ir ar kabinosi prie ko nors. Gal Aleksote (prie Jutos) kas atlikinėjot TA?

 

Bijau, kad ant kokio "teisuolio" neužsiraučiau, o tai gausiu paskui išsiiminėt šaibas ir prailginimus...  :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl naivuolis?

Jei automobilis tvarkingas kodėl turėtų nepraeit iš pirmo karto. Dažniausiai praeinu iš pirmo.

 Sakai? Mano užkliuvo todėl, kad buvo dienos šviesos lempos už grotų. Ar tai čia netvarkingas? Techninė būklė buvo ideali. Nesikabino nei prie šaibų nei prie ko nors. Čia dar įdomu ant ko pataikysi. Atvaryk pas manį , su taviškiu įdomu ar praeitum ;)  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šaibos tai šaibos, man tai dėl amortikų prailginimų neramiau. Svarstau gal juos vis tik nusiimt prieš važiuonat į TA...

 

Dėl dienos šviesos lempų, tai gal kabinosi, kad jos negali būt nutolusios daugiau nei per 40 cm nuo automobilio šonų, o WJ grotelių net pačios kraštinės angos kiek pamenu yra toliau nei 40cm. O kad už grotų, tai jaučiu neva argumentas buvo "blogai matomos/paslėptos" :) Beje - ar tikrino kodus ant dienos šviesos lempų stiklų? (E4 ženkliuką ir "RL" trumpinį).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakai? Mano užkliuvo todėl, kad buvo dienos šviesos lempos už grotų. Ar tai čia netvarkingas? Techninė būklė buvo ideali. Nesikabino nei prie šaibų nei prie ko nors. Čia

dar įdomu ant ko pataikysi. Atvaryk pas manį , su taviškiu

įdomu ar praeitum ;)

 

Manau, kad nesunkiai :-D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Manajam Jeep šventė - TA praėjau iš pirmo karto  :cheer: (Kaune, Aleksote)

 

Liftavimas sukėlė šiek tiek įtarimą - klausė ar čia taip gamykliškai, ar pridaryta. Sakiau čia "Overland" versija šiek tiek aukštesnė būna  :D, tai sako ok tada tiek to, nes kiti "samadielkų" pridaro. Nesu tikras ar pastebėjo tuos visus paaukštinimus/pailginimus, ar šiaip kad aukštesnis...

 

Mažai trūko, kad dėl dūmingumo nepraeičiau - gazuojant iki 4800rpm (tiek priklauso pagal tikrinimo lentelę), dūmingumas viršijo 3 (3 riba). Bet kadangi automatas, jie kažkaip gali gazuot iki 4200rpm, tai dūmingumas gavosi ~2.5. (pastebėjau, kad gazuojant iki 4800 ant galo išspjauna baltą dūmą, o kai iki 4200, jo neišspjauna).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.