Pereiti prie turinio

DPF programinis atjungimas


Alexys

Rekomenduojami pranešimai

isprogramuot jo neimanoma, iskart viskas ok bet po metu vel problemos masina bando daryt regeneracijas ir tjp toliau. pats geriausias variantas ispjaut ji kerheriu isplaut ir surinkt viska atgal. 860686716 marek jis tai yra dares pasakys kas kaip kur ir kiek kainuos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kreivai išprogramuoja "auksarankiai" tai ir atsiranda iš naujo bėdos. Važiuokit į normalius tuo užsiimančius servisus, kaip Vimota ar galingas.lt (Vilniuje) ir nebus problemų.

Is siuo EDC issiprogramuojama lengvai. Tie blokai buvo statomi i i euro2 standarta atitinkancius variklius, kurie neturejo DPFo. Todel perraso senesne skrypta, ir nenato jo visai. Turiu jau keleta pasiulymu nuo 120 iki 150 eur, bet kadangi pasiteiravus kainos pas kaiminus baltarusijoje, kur kaina uz toki darba yik 30euru, pagalvojau kad gal ir pas mus panasiai galima rast ;)

 

Plovimas tikrai ilgam nepadeda, pravaziuoju apie 4000km per menesi, tai patys meistrai sako kad max pusei metu uzteks, o kaina su nuemimu ir ale 6 pakopu praplovimu 200 eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kokių priežasčių turi noti jį išprogramuoti?

Ismete klaida DPFo, kodas p1011. Ir check engine. Regeniracija nepasileidzia, klaidos net oficialiam servise istrint negali. Sako kad uzsikimso jau galutinai. Naujas virs 1200eur kainuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai net priverstinės generacijos negali paleisti? Man pvz buvo, kad buvo klaida vienos zvakės ir del to neįvyko regeneracija, tai įmetė avarinį režimą, bet nuvaziavus pas elektrikus pajungė kompa, padarė priverstinė regeneraciją, pakeiciau zvakę ir jokių bėdų daugiau.

idomu, man irgi zvakes klaida meta. Reikes gal nuo zvakes pradet.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esme yra tokia, jeigu yra nors viena klaida variklyje, DPF regeneracja neįvyksta. Pirma reikia pasalinti klaidas, padaryti priverstin regeneraciaj ri turetu buti gerai.

Zvake dabar jau keiciama, pagal kataloga stovi speciali varikliams su DPF (didesne kaitinimo itampa). Po pakeitimo bandysim istrint DPF klaida ir paleist priverstine regeneracija. Kur tu sau darei, gal ir man ten kreiptys, nes sako ne visi kompai gales priverstine paleist

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Vargstu su Saab 9-3 2008m 1,9 TTid - priverstinai išdeginu bet po 3-4 dienų vėl kompas pyksta ant PDF - skydelyje parašo kad filtras užsikimšęs 

Mano pusbroliui Saabui 2008 metu galutinai isprogramavo chebra is chiptuning.lt. Mokejo apie 800lt. Pries tai bande ir plauti ir tt - nepadejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.