Pereiti prie turinio

Mitsubishi Montero Sport USA liamda zondo problema


Owas123

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Turiu problemą, kurios niekaip nerandu kaip išspręsti, ir niekas negali padėti. Gal kas būvote susidūręs ar turite minčių, pagelbėtume labai.

 

Turiu MB Montero Sport, 3.0 v6, benzas. Be duju. Turiu ji nuo 2005 m. Visa laiką buvo viskas gerai, bet paskutiniu metu jau kelintą kartą turiu problemų.

 

Problemos dėl Lambda zondo. Automobilyje yra du lambda zondai, vienas pries katalizatoriu (svarbiausias), kitas uz katalizatoriaus (ne toks svarbus). Vis iskyla problemos su pirmuoju, prieš katalyza stovinčiu lambda zondu.

Prieš metus pastebėjau dideles kuro sąnaudas. Padariau diagnostika. Rado lambda zondą, kad jis blogas. Pakeitėme, patikrinome dar kartą per diagnostiką, viskas gerai, veikia puikiai. (kiniskas lambda zondas). Praėjo kelios savaitės, gal mėnesis, bam, ir vėl, nėra traukos, kuro sąnaudos didelės. Padariau diagnostiką - rodo kad neveikia. Velniai žino kodėl, bet rodo pastovią 2700 mV įtampą. Nors turėtų būti kintama pastoviai ir tūrėtų būti žemesnė.

 

Tada pakeičiau į japonišką lambda zondą. Patikrino - viskas ok. 2-3 sav praėjo, ir vėl tas pats.

Tada suradau originalų lambda zondą, ištrauktą iš kito tokio paties džipo su visa fiške. Pakeitė servise, patikrino, viskas veikia. Tada vėl praėjo kelios savaitės, ir vėl tas pats.... Jau net nevarau į diagnostiką, nes žinau kas bus.

 

Gal bent nutuokiate kame kampas ? Kodėl jie taip genda ? Ar trumpina, ar dar koks biesas ? Kieno tik paklausiu, tai galvą krapšto, nes niekas su tuo nesusidūręs...

 

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaiciau visus linkus. Aciu uz pagalba. Tam pirmam linke, toks jausmas, kad zmogus issprende beda. Autorizuotam servise visa pravoda iki O2 sensoriaus pakeite ir lyg ir susitvarke. Pas mane ziurejo, kiek pamenu viskas buvo gerai.

Vienas zmogelis man patare pakeisti katalizatoriu, neva lambda zondas stovi pries katalizatoriu, ir jeigu katalizatorius uzsikises, tai del to ir genda lambda zondas ? Kaip manot, logiska ? Man tai nelabai, vistiek turetu kazkoks buti budas patikrinti, surasti beda, o ne keisti viska is eiles..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Katalizatorius paprastai tikrinamas lazerinio termometro pagalba,jei jis perkaista ,tai iskepa ir zondas salia.Ir jei naudojies rusisku benzinu,gali buti,kad jis neveikia tinkamai.

Gal galima plačiau kuo rusiškas benzinas (tiesiai iš kolonkės 92 oktano) blogai? Gal net blogiau už lietuviškas dujas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai, aukštesnis švino kiekis kure taip pat gali būti priežastimi šito gedimo.

"Usually it is physical impact, contamination (leaded fuel, bad oil, etc), or overheating (engine constantly running rich)."

Na net būtų įdomu sužinoti kiek tas "Sportas" įsukęs kilometrų, nes katalizatorius paskaičiuotas daug maž 100000-150000 km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na problema lyg ir apsinuogina po truputį :) Buvau pas vieną protingą meistrą, tas irgi kaip ir jūs, patarė pasižiūrėti katalizatorių. Ir jeigu problema čia, tai net nekeisti į naują, o tiesiog išmesti ir viskas. O dėl antro lambda zondo, kaip suprantu mes iškart kompas klaidą. Nelabai įsivaizduoju kaip jį apgauti reiktų..

Sportas prabėgęs tai tikrai jau virš 200000 km, su juo daug važinėjama.

O dėl kuro tai irgi įdomus dalykas. Matote, visą laiką pilu E85 (bioetanolinis) ir E95 iš lukoilo santykiu 50/50. Nes kiek žinau, amerikonams E95 kuras turi per didelį oktaninį skaičių. Tai va maišau e95 35ltr ir e85 35ltr, ir rezultate gaunu pilna baką "e90"... Variklio darbas ir galia - niekuo nesiskiria, arba skiriasi tiek, kad nepajaučiu. Va jei įpilti vient tik e85 tai kai šaltas variklis, tai pastebimai sunkiau kuriasi. Todėl vien e85 pora kart ipyles daugiau niekada nepilu.

 

O kad lukoile kuras daugiau svino turi, ir lukoil kuras gadina lambda zonda - sunkoka patiketi.. Nes i automobili jau 9 metai pilamas vien tik lukoil kuras, ir tos problemos prasidejo nepilni metai atgal..

Dabar klausimas del katalizatoriaus. Jeigu ji ispjaunu ir metu lauk, varikliui nuo to skirtumo jokio, bet aplinka daugiau tersiama. O va klausimas, kaip su Technine apziura veliau ???

Redagavo Pajero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 100% 2 zondai, o ne 4. Pas tave metai gal kiti..

 

Kaip dėl išpjauto katalizatoriaus ir vėliau technikinės ? Niekas nebuvot susitūręs ?

Ispjovus katalizatoriu po 80 km uzsideks cekas geltonas, nuemus klema vel 80km, taigi pries ta nuemi klema ir gerai, jei tavo auto iki 2002metu gamybos, nes naujasnes jau tikrina katolikus,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Belieka rizikuoti ir pjauti laukan ta katalizatoriu. Greitu laiku taip ir padarysiu.

Prie to paties, gal kas žino, kodėl neveikia spidometras ? Būna pradeda veikti, bet labai retai. Ir pastoviai pulsuoja ir šokinėja per visa skalę. Nedidelė problema, bet gal kam tas pats pasitaikė, tai nereikėtų ieškoti, kame ūsai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dėl kuro tai irgi įdomus dalykas. Matote, visą laiką pilu E85 (bioetanolinis) ir E95 iš lukoilo santykiu 50/50. Nes kiek žinau, amerikonams E95 kuras turi per didelį oktaninį skaičių. Tai va maišau e95 35ltr ir e85 35ltr, ir rezultate gaunu pilna baką "e90"... Variklio darbas ir galia - niekuo nesiskiria, arba skiriasi tiek, kad nepajaučiu. Va jei įpilti vient tik e85 tai kai šaltas variklis, tai pastebimai sunkiau kuriasi. Todėl vien e85 pora kart ipyles daugiau niekada nepilu.

 

Dėl oktaninio kuro skaičiaus siūlyčiau, dar kartą peržiūrėti ir įsitikinti kokį kurą reikia pilti. USA kuro oktaninio skaičiaus standartas yra AKI (RON ir MON vidurkis), o praktiškai visame likusiame pasaulyje dominuoja RON standartas, vidutiniškai 8-12 vnt. Didesnis už MON, todėl USA visi oktanai yra 4-6 vnt. mažesni. Tai nereiškia kad pas juos kuras kitokio oktaninio skaičiaus, tiesiog jie kitaip jį skaičiuoja. Galima kartais prisidirbti ir variklis detonuoti pradėti.

 

Jums pasisekė kad e85 žymi ne kuro oktaninį skaičių, o benzino ir etanolio santykį (85% etanolio 15% benzino) nes jo tikrasis oktaninis skaičius kažkas virš 100 mūsų standartu.

 

Todėl siūlyčiau šitą dalyką permąstyti. Kiek pamenu seniau kalbėdavo jog su vien e85 specialiai neruošti varikliai net dirbti negali, tai nežinau kaip jį veikia jo maišymas 50/50. Tačiau faktas lieka aiškus, vietoj to kad oktanus mažintumėt, jūs juos didinate. :)

Redagavo Wattz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar didesnis oktaninis skaičius gali įtakoti tai, kad variklis dirba per riebiu kuro mišiniu ir padidėja degimo temperatūra?

Nu paskaitinėjau tai kaip supratau atsakymas būtų taip. Kuo didesnis oktaninis skaičius, tuo daugiau energijos reikia jam uždegti. O tai reiškia kad reikia didesnės temperatūros ir kad kuras uždegamas šiek tiek vėliau cikle ir nesugeba būti sudegintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kuro tai painiava, kaip e85 gali turet daugiau oktanu nei e95. Bet nesvarbu. Pilu e95, nemaisau, ir nesuku galvos.

Dabar del katalyzo - pjausiu lauk. O kokiu būdų apgauti antrą lambda zondą po katalyzo, kad nemetytų checkengine? Valdasmaliai, minėjai apie lambda zondo apgaviką. Ar pačiam teko susidurti, gal yra konkrečių pavyzdžių kur įsigyti tą apgaviką ? Nes nuiminėti klemas norint paslepti checkengine, ir paprastai su juo važinėti kas dieną - labai nerimta..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Na va, katalyzą išpurtė, pjauti nereikėjo, dabar jis tuščias. Perlituotas naujas zondas ant senos fishkės, išvalyti kontaktai, ir pastatytas naujas zondas. Atlikta diagnostika - viskas kolkas veikia be priekaištų. Check engine lemputė perdegusi, tai ir nežinau, meta klaidą ar nemeta. Kaip toliau bus žiūrėsim. Prisegu lambda zondo diagnostikos nuotrauką.

BS13Tek.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kuro tai painiava, kaip e85 gali turet daugiau oktanu nei e95. Bet nesvarbu. Pilu e95, nemaisau, ir nesuku galvos.

 

Dabar del katalyzo - pjausiu lauk. O kokiu būdų apgauti antrą lambda zondą po katalyzo, kad nemetytų checkengine? Valdasmaliai, minėjai apie lambda zondo apgaviką. Ar pačiam teko susidurti, gal yra konkrečių pavyzdžių kur įsigyti tą apgaviką ? Nes nuiminėti klemas norint paslepti checkengine, ir paprastai su juo važinėti kas dieną - labai nerimta..

Dėl kad ten ne e95, o a95 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.