pika`sso Sukurta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Sukurta Gruodžio 8, 2014 apsvieskit prasau kaip atsijungia priekinis tiltas jeep cherokee 2.5TD `99..turejau patruli, tai ten atjungus tilta reik pavaziuoti atgal kad atsijungtu habai,demesio klausimas: :scratch:o kokia sistema tokiame jeep`e, juk cia nera habu, kaip veikia sistema, kaip atsijungia kadanas ir pusasiai ar neatsijungia visai? ir ar reikia pavaziuoti atgal? is anksto labai dekoju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lincas Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Is razdatkes isjungi ir viskas.Niekad nesuprasdavau kam japonam habai,laipiot junginet,luzta ir t.t. O toks jausmas kad tiltai ir t.t. laiko panasiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Tai tegul zmona varo full time 4x4, bus saugiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lincas Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Tik nesugalvok su 4 padeciu razdatke varyt pastoviai su priekiu ijungtu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 tai tas full time, tipo kai varo ne tik galas bet ir priekis ir kaip suki posuky jausmas kaip vaziuotum blokuotu reduktorium priekiniu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrioks Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Full time - gali važiuot betkokia danga, tik greitis yra ribotas, varomi abu tiltai, tik nepamenu procentaliai kiek...o part time tai tik slidžia, nestabilia kelio danga. Kiek pamenu, berods tiek i full time, tiek i part time jungiama automobiliui judant ant neutralios pavaru padėties, o palėtintojas jungiasi sustojus. Pavažiuot atgal rekomenduotina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrioks Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 (redaguota) Full time važiuojant nelabai jutau kažkokį diskomfortą, gal tik jaučias, kad apkrova didesnė...dėl tos neutralkės galbūt klystu, nes pas mane automatas buvo...jei skaitai rusiškai, tai turbūt viską gali rasti čia http://www.jeep.avtograd.ru/ Redagavo Gruodžio 8, 2014 Giedrioks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lincas Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Giedrioks maisai.Full time betkokiu greiciu betkokia danga(varo visi 4),part time tik slidziu pagrindu,purvas ledas sniegas ir t.t.(varo visi 4) greitai vaziuot grieztai nerekomenduojama.Sitie buna 5 padeciu razdatkej.O jei razdatke 4 padeciu 4h tik ant slidaus pagrindo,ir letai.O 4l su paletintoju.Dideniu greiciu lieka tik 2h.Taip kad slidziu keliu greitai nepavaziuosi kaip su kokiu subaru. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Gerai as cia uzvėliau :D Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrioks Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2014 Aš gal neatkreipiau dėmesio, kad pas jį 4pad4tys ir nėra full time...o dėl greičio rimojimo....pabandysiu rast, man rodos buvau kažkur užskaitęs...ir beja, pataisysiu, kad visi 4 varytų nebent blokiruotė būtų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
crucifix Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 ...part time... greitai vaziuot grieztai nerekomenduojama....Dideniu greiciu lieka tik 2h.Taip kad slidziu keliu greitai nepavaziuosi kaip su kokiu subaru. O kodėl ?Dešimt metų su part time'u varinėju - prastos kelio sąlygos, kalu 4H ir jokių problemų dėl greičio... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Iš 2 į keturis galima jungti bele kada jei greitis rekomenduotinai neviršyka 70km/h, nors jungiau ir prie 90 ir nieko neatsitiko, svarbu kad nebūtų perjungimo metu apkrova, o palėtintoją tik sustojus pilnumoj, kas dar neaišku??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Radvydas Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 klausimas buvo kaip ISHJUNGT,o ne kada ir kaip jungt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Taip pat važiuojant ir išjungti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pika`sso Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 dekoju uz komentaruspadetys yra 2H, 4H, N, 4Lkiek suprantu razdatkes darbo formule yra 4X4, tai reiskia kaip ir NP, tik klausimas ar reikia pavaziuot atgal po priekinio tilto isjungimo ? ir kodel?kieta danga vaziuoti isvis nerekomenduojama su 4H ir 4L, tiek tai as zinau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Pas mane kazkaip gliucina jeigu ne per N jungi 4, kazkada buvau pries sedant i zvyra,bet vis dar judant ant jegos pajury is inercijos 4 ybrukes, prasidejo kazkokia pieva, variklis nevezt pradejo ratai nesisuko isvis..Veliau nuemiau gaza, sustojau viska isjungiau, ta prasme i 2wd, greiciu deze i Neutrala,tada 4 wd ir 3 greiciu dezej.. Viskas ok.Kas cia per briedas buvo.. ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 dekoju uz komentaruspadetys yra 2H, 4H, N, 4Lkiek suprantu razdatkes darbo formule yra 4X4, tai reiskia kaip ir NP, tik klausimas ar reikia pavaziuot atgal po priekinio tilto isjungimo ? ir kodel?kieta danga vaziuoti isvis nerekomenduojama su 4H ir 4L, tiek tai as zinaunereikia jokio atbulinio! kol dar riedi, jungi pavaru deze i laisva (cia kad svelniau isjungtum) ikali razdatke i 2H ir vsio... tas pats liecia ir automata Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lincas Atrašyta Gruodžio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2014 O kodėl ?Dešimt metų su part time'u varinėju - prastos kelio sąlygos, kalu 4H ir jokių problemų dėl greičio... Tai gal tik ijungi retkarciais,o ne sakykim kasdien sausu keliu po kelesdesimt km prasuki su 4h. Va trumpa naudojimo instrukcija: http://www.quadratec.com/products/918676_77.htm http://wagoneers.com/JEEPS/tech/TRANSFER-CASES/1988-xj-Selectrac-info.jpg Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
crucifix Atrašyta Gruodžio 10, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2014 Ačiū už instrukcijas, po dešimtmečio naudojimo jų man tik ir trūko Iš praeito tamstos posto (#8) supratau, kad net ir slidžiu keliu su part time ir 4H griežtai nerekomenduoji važiuoti greitai kaip kokiu subariku, ir didesniam greičiui lieka tik 2H. Vat ir sakau - nifyga Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Radvydas Atrašyta Gruodžio 10, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2014 Gera info,nesenai ysigijau xj,ka tik ishbandziau..veikia puikiai. Dekui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pika`sso Atrašyta Gruodžio 10, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2014 (redaguota) nezinau kaip del greicio, bet jei yra `part time` kitaip sakant 4x4 kietu pagrindu su dviem tiltais vaziuot nerekomenduojama, nes razdatke suka abu tiltus vienodu greiciu, t.y. darydamas posuki lauzai razdatke arba tiltus ar pan. Redagavo Gruodžio 27, 2014 pika`sso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pawlyz Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 nereikia jokio atbulinio! kol dar riedi, jungi pavaru deze i laisva (cia kad svelniau isjungtum) ikali razdatke i 2H ir vsio... tas pats liecia ir automata O tai automata judedamas gali junkti neautrale padeti? Kad sakai tas pac liecia ir automata? ar netaip ka suprantu? Pirma masina su toke pavaru deze tai reik isiaiskint kaip ir ka galima daryt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Automato i N nebutina jungti, uztenka (vaziuojant tiesiai) atleisti gaza ir staigiu judesiu imesti norima razdatkes padeti. Jeigu nedasijunge iki galo (pagal lempute) lengvai spustelt ir atleist gaza kad persijungtu.Paletinta jungti pilnai sustojus, automata i N, stabdi atleisti, ir tada legvai isijungs.Visa esme, kad transmisija neturi buti apkrauta perjungiant razdatke. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pawlyz Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Automato i N nebutina jungti, uztenka (vaziuojant tiesiai) atleisti gaza ir staigiu judesiu imesti norima razdatkes padeti. Jeigu nedasijunge iki galo (pagal lempute) lengvai spustelt ir atleist gaza kad persijungtu.Paletinta jungti pilnai sustojus, automata i N, stabdi atleisti, ir tada legvai isijungs.Visa esme, kad transmisija neturi buti apkrauta perjungiant razdatke.Supratau, dekui uz info Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 O tai automata judedamas gali junkti neautrale padeti? Kad sakai tas pac liecia ir automata? ar netaip ka suprantu? Pirma masina su toke pavaru deze tai reik isiaiskint kaip ir ka galima daryt galima. ir tikrai lengviau isjungia ir ijungia razdatke ant neutralkes pakol riedi... pabandyk, isitikinsi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar