Pereiti prie turinio

Reikia nuomonės, dėl važiuoklės remonto ir suvedimo


Kykas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

vat tokia problema. Tvarkė man važiuoklę. Restauravo apatinį dešinį šarnyrą + darė suvedimą.

Man nepatinka taip kaip gavosi, tik va aš ne ekspertas ir galvoju dabar ar važiuot aiškintis ar čia taip turi būti?

 

Tai kas man nepatinka:

1. vairas tapo sunkus (jei seniau delną priglaudęs sukaliodavau, tai dabar 2 rankom).

2. vairas normaliai negrįžta į pradinę padėtį, reikia atsukinėti (ypač jei kur kiemuose negreitai važiuojant).

3. Jei vairas tiesiai, tai važiuoju į kairę (nedaug, o ir mano vairas laisvumą turi, tai gal centrą ištaikyt sunku, bet nemėgstu kai važiuoji tiesiai, o vairas kreivai).

4. apskritai vairuojasi kažkaip chrienovai (čia rimčiausia bėda).

 

Dėl man nesuprantamų prižasčių ant lapo kur visi duomenys, pašyta ne mano modelis (grand vitara, o ne vitara), tiksliai nežinau, bet tai turbūt irgi įtakos turi...

Nu prisegu duomenų lapą, o jūs tarkit žodį ar čia reiktų važiuot, kad perdarytų ar aš per daug išpuikęs?

 

 

 

post-357-0-27332500-1414939274_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Der restauroto sarnyro. Gali taip but. man po restauraciju taip buna. y mondeo restauravau abu sarnyrus. lygiai tas pats. po kurio laiko prasivaiksciojo. kai restauruoja taip twirtai padaro kad su ranka tu nepaklibinsi niekaip. po kiek laiko prasivaiksto. o kai dedi nauja dazniausia su ranka gali judint. As wisad viska restauruoju. laiko tikrai ilgiau nei fuflo detales. :) as kai susidejau restauruotas vairo traukiu antgalius ir sarnyrus isvis jei waz ir pasuki vaira tai ir lieka pasuktas, negrysta. po to isivaiksto ir viskas ok.

Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Labai standžiai padarytas šarnyras , kenčia vairo kolonėlė

2) Vairas negrįžta būtent dėl perstandaus šarnyro o ne dėl suvedimo 

3) Vairą galima perstatyt ir bus tiesiai , nors kei rimtai daromas suvedimas tai vairo pozicija išgaudoma vairo traukių reguliavimu.

4) Per daug viskas užspausta o ir kasterio kampas labai arti minimalaus , prie viso to dar ir skirtingas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Labai standžiai padarytas šarnyras , kenčia vairo kolonėlė

2) Vairas negrįžta būtent dėl perstandaus šarnyro o ne dėl suvedimo 

3) Vairą galima perstatyt ir bus tiesiai , nors kei rimtai daromas suvedimas tai vairo pozicija išgaudoma vairo traukių reguliavimu.

4) Per daug viskas užspausta o ir kasterio kampas labai arti minimalaus , prie viso to dar

tai ne nuo kasterio kampo priklauso vairo grizimas atgal?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas neturit Vitaros standartinių suvedimo duomenų?

Man svarbu žinot.

 

Matot jei šarnyras prasivaikščios, ir vairas taps lengvesnis, bei pradės grįžti į savo vietą, tada bala nematė...

Man vairą persistatyt greičiau gaunasi nei ten su jais derint, varyt mašiną, organizuotis kas parveš, paskui važiuot pasiimt.

 

Bet jeigu iš principo belekas sustatyta, tai jau nejuokinga.

Jei nesupratot, tai mane neramina prierašas prie žodžio "Modelis", lape Grand vitara, o aš tai vitarą vairuoju (info paraše).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nera jokio skirtumo kas ten parasyta, kods i golfas :D svarbu kas ir kaip dare suvedina ir t.t. jai protingas zmogus, tai mate kaip buvo pries tai, ir padare kad butu geriau palei masina. kiekvienai masinai skirtingai darosi. i kitas privaloma svoriu prideti, i kitas ne. vienom reikia pakelti prieki i virsu kad kasteri padaryti, kitom nieko nerekia daryti ir t.t. ce tik nuo MEISTRO priklauso viskas. o kad sunkiai sukinejasi viskas tai kaip kolegos rase ce del restauravimo. bet nera tas i gera. bet jai viena ar kita atrestauravo tai prasivaikscios greit. kitom masinom ''peilis'' sarnyru ir traukiu restauravimas, kolonele ''apsisika'' ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai mano giliu įsitiknimu meistras, tai irgi žmogus ;)

Nesakau, kad padarė blogiau, bet ten pas mane suvedimas nuo gimimo nežinau ar darytas kada, o važiuoklę aš judinau ne kartą ir ne du, taip, kad jei padarė geriau, tai dar nebūtinai gerai. Matai Grand vitara ir vitara realiai nekažkiek bendro turi... Kita vertus vairą visvien kreivai išstatė :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ne nuo kasterio kampo priklauso vairo grizimas atgal?

Nuo kasterio kampo vairo gryžimas į pradinę padėtį priklauso - ir kuo jis didesnis tuo lengviau ratai tiesinasi. Bet kai šarnyrai ar traukių antgaliai labai standžiai vaikšto tai ir savaiminis grįžimas į pradinę padėtį yra apsunkintas - kas perdaug tas nesveika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai mano giliu įsitiknimu meistras, tai irgi žmogus ;)

Nesakau, kad padarė blogiau, bet ten pas mane suvedimas nuo gimimo nežinau ar darytas kada, o važiuoklę aš judinau ne kartą ir ne du, taip, kad jei padarė geriau, tai dar nebūtinai gerai. Matai Grand vitara ir vitara realiai nekažkiek bendro turi... Kita vertus vairą visvien kreivai išstatė :(

Šiaip tai AUTODATA turėtų turėt tokius domenis , galima ten pasitikrint ar labai jau skiriasi vitariko nuo grando tie duomenys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar skambinausi aš jiem, tai pasitikrino programoj ir pasakė, kad 3-durų grand vitaros ir vitaros suvedimo išvirtimo duomenys vienodi.

Asmeniškai aš čiut abejoju, tai jei kas turit galimybę užmest akį į kokią programą, tai palyginkit prašau duomenis.

 

Jo neblogai būtų, kad aniem ir prisukt pavyktų, bo man vėl vieną rato veržlę prasuko...

 

Neužtenka, kad pats amžinai viską perveržiu, tai dabar ir meistrai neatsilieka...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.