Pereiti prie turinio

WJ/WG 2.7 CRD užkūrimo problema


namaste

Rekomenduojami pranešimai

Spėju būsiu pagaliau radęs nesikūrimo problemą pas save...

 

Specialiai per naktį palikau mašiną lauke, ir šiandien iš ryto žiūrėjau į kuro siurblį kol kitas žmogus suko starterį.

Mašina nesikuria, o kuras taip nesilpnai sunkiasi per kuro siurblio va šitą vietą:

(to nebūna kai šilta, ar mašiną laikai garaže)

 

siurblys.jpg

 

 

Kaip suprantu čia siurblio vidinėm tarpinėm kaput? Ar gali dar būt taip, kad koks reilo kuro vožtuvas neatsidaro, todėl pompa sukelia per daug slėgio ir pramuša tarpines?

 

Ką protingiausia pirmiau būtų daryt - perrinkt kuro siurblį, ar pasikeist tą vožtuvą reilo gale?

 

 

P.S.

Taip ir neužkūriau, sukdamas tris kartus po 10 sekundžių, tai įstūmiau į garažą. Įdomu, kokia gali būt priežastis kad prie šalčio ten prasisunkia? Pasitraukia tarpinės?

Kai šilta, ir mašina prastovi nekurta kokias 4-5 dienas irgi reikia ilgai sukt, bet visada užsikuria ir salerka ten neprasisunkia. Spėju - bestovint per tą nesandarumą pritraukia oro?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 93
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Kuras į baką pas mane nusėst negali, aš įdėjęs atbulinį vožtuvą. Bet tikriausiai pritraukia oro į sistemą, ir dėl to sunkiai užpumuoja slėgį. Tik keista kodėl sunkiasi tik kai šalta...

Žodžiu, ko gero reikia pirmiausia vešt perrinkt siurblį.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuras į baką pas mane nusėst negali, aš įdėjęs atbulinį vožtuvą. Bet tikriausiai pritraukia oro į sistemą, ir dėl to sunkiai užpumuoja slėgį. Tik keista kodėl sunkiasi tik kai šalta...

Žodžiu, ko gero reikia pirmiausia vešt perrinkt siurblį.

Kaip pats žinai, gumos susėda nuo karščio ir laiko. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai aš irgi taip įtariu...

 

Klausimas - ar gali dėl tų tarpinių nesandarumo sumažėt auto trauka ir padidėt kuro sąnaudos?

Gal. Nors nesu tuo įsitikinęs. Kuro sąnaudos ir pas mane pasidarė kosminės. Apie 16 l /100km. Greičiausiai dėl šalčio. Trauka nesumažėjus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal. Nors nesu tuo įsitikinęs. Kuro sąnaudos ir pas mane pasidarė kosminės. Apie 16 l /100km. Greičiausiai dėl šalčio. Trauka nesumažėjus.

 

O blyn, 16l tai žiauriai daug...  :o 

Aš vakar kaip tik pyliau pilną baką ir skaičiavau - 12,7L/100km gavosi. Vasarą kai matavau (bet su tada su standartiniais ratais), tai buvo apie 9L.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O blyn, 16l tai žiauriai daug...  :o

Aš vakar kaip tik pyliau pilną baką ir skaičiavau - 12,7L/100km gavosi. Vasarą kai matavau (bet su tada su standartiniais ratais), tai buvo apie 9L.

arba tu vaziuoji ziauriai ekonomiskai arba. ledas tavo dzipas bet toks nera kaip matos.man siuo metu ir18lneriba.manau kad normalu ziema atstumai nedideli nespeja isylt variklis.ir dar koja sunki :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba tu vaziuoji ziauriai ekonomiskai arba. ledas tavo dzipas bet toks nera kaip matos.man siuo metu ir18lneriba.manau kad normalu ziema atstumai nedideli nespeja isylt variklis.ir dar koja sunki :D

Na, koja , tai ne pūkinė :D . Kartais tenka ir prasidrėkst,gal išlys sakau mano bėda. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskutini karta kai pyliau, buvo 10,26 l/100 km. Vazineta per salcius. Salto as jo niekada nespaudziu, bet jis susyla tikrai greitai, o kai susyla, tai buna visko. Tiesa, pas mane ratai tokie kaip priklauso, papildomai nekeltas (up country).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tfu.., gi visai buvau pamiršęs, kad mano odometras dabar blogai rodo dėl didesnių padangų... :lol:

(matavau su GPS, tai kai odometras rodo nuvažiuota 100km, tai iš tikrųjų yra 111km, t.y. 11% skirtumas; Su GPS tikrinau ne kartą ilgesnėse kelionėse, ir visada gaunasi 11%).

Tai va, kas su didelėm padangom, turėkit tai omeny - iš tikrųjų nuvažiuojat daugiau nei odometras rodo  :D

 

Žodžiu pasiskaičiavau iš naujo - nuvažiuota 647km su 74l salerkos, tai gaunasi sąnaudos 11.4L/100km (per šalčius) - skaitau neblogai kaip su 265 all-terrain padangom  :rolleyes:. Žiūrėsim kiek vasarą bus.

 

 

Beje, perrinko kuro siurblį, šiandien atgal įsidėjau - tarpinė leido, o ir šiaip tarpinės visos jau tokios patrūnijusios gerokai, nors meistrai sakė, kad pats siurblys labai švarus buvo.

Tikiuosi pagaliau baigsis bėdos su užvedimu, tik va neišeis dabar normaliai patikrint, nebent vėl pašals :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Mentalistas

O realiai dabar pasijautė skirtumas sudėjus naujas tarpines, gelbėjo? Nors ir minuso kol kas nėra lauke, bet vis tiek tas vedimasis trunka ilgiau, negu turėtų, tai jeigu čia bėda buvo, turėtum efektą iš karto pastebėti. Įdomu, ar padėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ir taip gerai vesdavosi, jei tik nepalikdavau mašinos stovėt daugiau nei 1-2 dienas (0.5s~1s pasuka ir užsikuria). Kuo šalčiau, tuo blogiau buvo, jei žemiau nei -5'C, tai praktiškai neužkursi...

 

 

Kol kas negaliu pasakyt ar padėjo, reikia mašiną palikt pastatytą kokias 4-5 dienas, tada pamatysiu ar iš kart užsikuria (nes anksčiau po ilgo stovėjimo reikėjo pavyniot starteriu kokias 5-7s). Arba reikia kad pašaltų, tada jei kursis iš karto, bus aišku kad padėjo :)

 

 

Čia tas siurblio nesandarumas toks "pasislėpęs" buvo, nei varvėjo nei ką, tai iš pradžių neįtarinėjau siurblio, o keičiau visas tų kuro vamzdelių tarpines, kuro filtrą, purkštukus ir t.t., o tik po visko atsitiktinai pastebėjau, kad šlampa siurblys kai prie minuso ilgai suki. Kas keisčiausia, tai niekad nemetė jokių klaidų - sakyčiau turėjo mest klaidą kad per žemas kuro slėgis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Čia kažkas prašė parašyt ar užsikūrimo problemą padėjo išspręst siurblio tarpinių keitimas - manau padėjo! :)

Specialiai vengiau su džipu važinėt, kad galėčiau patikrint - stovėjo 6 dienas lauke. Užsikūrė lengvai, nereikėjo ilgai sukt. Pagaliau po tiek tvarkymų ko nereikėjo, išsprendžiau šitą problemą (tfu, tfu, tfu...). Gaila nebešala jau, būtų įdomu pažiūrėt ar ir prie šalčio gerai kuriasi.

Tai va, kas kankinatės ir niekaip nerandat kur patenka oras/ilgai suka - galit pridėt ir siurblį prie įtariamųjų sąrašo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia kažkas prašė parašyt ar užsikūrimo problemą padėjo išspręst siurblio tarpinių keitimas - manau padėjo! :)

Specialiai vengiau su džipu važinėt, kad galėčiau patikrint - stovėjo 6 dienas lauke. Užsikūrė lengvai, nereikėjo ilgai sukt. Pagaliau po tiek tvarkymų ko nereikėjo, išsprendžiau šitą problemą (tfu, tfu, tfu...). Gaila nebešala jau, būtų įdomu pažiūrėt ar ir prie šalčio gerai kuriasi.

Tai va, kas kankinatės ir niekaip nerandat kur patenka oras/ilgai suka - galit pridėt ir siurblį prie įtariamųjų sąrašo :)

Jau turiu siurblį nusipirkes del tos pačios priežasties, bet kad oram atšilus nereikia jo keisti. O per salcius net garaze (apie -4C) sunku būdavo užkurt, pavykdavo tik per leiką ir šlangutę kurą į filtrą pilant. O užsikurus tai iš siurblio kuras čiurkšle ant dirželio bėga- atsilaisvina siurblio flanšo varžtai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Sveiki, forumiečiai.

Ratavokit, gebėkit. Kalba eis apie JGC 2.7 CRD 2002 m.

Istorija tokia, kad šiandien, grįžus iš pasivažinėjimo, užgesinau variklį ir po minutės jau nebužkūriau. Suk kiek nori nieko. Patikrinau klaidas, o jų ten puokštė:

0340-paskirstymo velenėlio padėties daviklis

1685-imobilaizeris, raktelis ir t.t.

1130-slėgis RAIL'e (didelis, mažas, slėgio daviklis, slėgio reguliatorius ir t.t.)

1652-Communication BUS

Pabandžiau kurti su panelių valikiu (jis mažiau kenksmingas nei eteris) ir vualia - užsikūrė. Važiavau, bandžiau visokiom madom: greit, lėtai, "pedal to metal" - žodžiu visaip. Negesta.

Užgesini variklį, bandai užkurti - tylu. Su panelių valikliu užsikuria, dirba, apsukos nešokinėja.

Taigi mano samprotavimai tokie: Klaidas 0340,1685,1652 atmetu, nes nesikurtų ir nedirbtų. Lieka 1130.

Prieš 2 sav. pakeisti: kuro filtras, pagrindiniai manžetėliai kuro tiekimo sistemoje ( visi, kur yra ant greitų jungčių). Oro tarp kuro filtro ir žemo slėgio siurblio, bei tarp aukšto ir žemo slėgio siurblių nėra. Kadangi anksčiau (prieš 1 mėn.) leido saliarką per vieną aukšto slėgio siurblio galvą - tai buvau pakeitęs tarpines. Viskas buvo OK iki šiandien.

Mano samprotavimai: purkštukai, kuro slėgio reguliatorius (jei per aukštas slėgis irgi neleidžia užkurti ), aukšto slėgio siurblys.

Nuo ko geriau pradėti, kad įtilpti į kuo mažiau $. HELP !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrint į klaidas, tai dvi priežastys dėl ko nesikuria - imobilaizeris arba kuro sistema. Kaip minėjai, užsikūrė su aerozoliu, tai imobilaizerį ko gero galima atmest.

 

Pas mane nesikūrė irgi dėl to, kad leido kurą per vieną siurblio galvą, bet pakeitus tarpines viskas susitvarkė. Tai jei pas tave irgi pro kuro siurblį niekur nesisunkia, ir visų kuro vamzdelių/filtro manžetėliai sandarūs, tai aš balsuočiau, kad grybauja rail'o slėgio daviklis (kuris stovi rail'o priekyje), arba rail'o slėgio reguliatorius (kuris stovi rail'o gale).

 

Kaip su oru kuro sistemoj? Ar nesimato oro burbuliukų tuose skaidriuose vamzdeliuose?

 

Geriausia aišku būtų ištrint visas klaidas ir pažiūrėt kurias iš kart išmeta.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oro burbulų nėra. Bandysiu ištrint klaidas ir žiūrėt kokios atsiras. Pagal tai ir tesiu gedimo paieškas.

Dar vieną variantą pasiūlė pažystamas: pažiūrėti ar per purkštukų abratkes kuras neina atgal. Jei purkštukai kiauri irgi gali slėgio nesukelti, kol suki starteriu. O su ta šmara (valikliu) paima apsukas didesnes ir užsikuria.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.