Pereiti prie turinio

WJ/WG 2.7 CRD užkūrimo problema


namaste

Rekomenduojami pranešimai

mano vienas kolega turejo mersa su tokiu varikliu, tai kol budavo pliusine temperatura, kurdavosi daugiau maziau normaliai, net demesio nebuvo atkreipes, kad kazkas netvarkoje, vos tik temperatura nukrisdavo iki -10, uzkurti budavo is viso be sansu, net negriebdavo. Buvo kaltas purkstukas, kai atvesdavo, nelaikydavo slegio visame kuro kolektoriuje ir nesikurdavo, arba prie mazesnio minuso sunkiai kurdavosi. Aiksu, gali buti ir tas voztuvelis ant filtro, bet tokiu atveju reiketu ziureti kuro slangas po filtro, jose turetu matytis oro burbulai vaiksciojantys kuriant varikli. Jei burbulu nera, tai su tuo veoztuveliu viskas ok

Tai vat ir sunku pasakyti kol nepraeini beveik visos kuro padavimo sistemos.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 93
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.

Iš kart pasakysiu kas padaryta:

- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).

- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.

- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai.

 

Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)?

 

Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą?

 

Klaidų to vožtuvo jokių nemeta..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na mano ir dvi dienas stovejes reikejo siandien ilgiau pasukt poto uzsivede, bet tai gal normalu -13utenoi buvo ryte

 

Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.

Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.

Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..

cia ir blogiausia ka nezinai gedimo priezasties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.

Iš kart pasakysiu kas padaryta:

- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).

- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.

- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai.

 

Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)?

 

Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą?

 

Klaidų to vožtuvo jokių nemeta..

man kazkas panasaus buvo, tai pakeiciau zemo slegio siurbliuka ir viso reilo vamzdeli su abiem davikliais tai dabar lyg viskas ok :) o viska gavau kaune pas rena 77 taip lyg forume cia jis uzsivadines. netaip bragiai cia dalys kainuoja galima kaitaliot. sita masina smagi tuo kad turi tokiu pasleptu bedeliu  :D  tai va nors ka veikt yra kol viska isryskini  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.

Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..

 

Kaip su pakaitinimo zvakem? Pas mane buvo identiskai, iki -5 kurdavosi, o zemiau -5 kaip ikalta, nors verk :)

Pakaitinimo zvakiu pakeitimas issprende problema. As senuju net netikrinau, nuvariau i autobrava pakeite uz labai gera kaina ir dar 2m garantija. Keitimo kaina nepriklause tada ar issisuks zvakes ar ne (cia pamastymui kur keist).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žvakės buvo pats pirmas dalykas kurias pakeičiau, visas 5, ir patikrinau ar visos gauna srovę.

Reikalas tame, kad jei paliksi mašiną kad ir prie +20'C, bet kokias 4-5 dienas, tai bus tas pats, ilgai suks, po to iš kart užsikurs. Ne žvakėse čia problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.

Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..

man panasiai buvo-as pakeiciau kuro slanguciu antgaliu gumytes ir viskas baigesi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man panasiai buvo-as pakeiciau kuro slanguciu antgaliu gumytes ir viskas baigesi

Jei skaitei mano bėdos pradinį postą, tai būtum pastebėjęs kad aš tai irgi padariau (visiškai visas antgalių gumeles pakeičiau).

 

Almis Maverick dar užsiminė, kad jam irgi taip buvo tai jis keitė žemo slėgio kuro pompą, bei reilo slėgio reguliatorių - galvoju gal čia bėda.. Slėgio reguliatorius tai turbūt mestų klaidą, bet žemo slėgio pompa jei pavargus, tai gal ir gali būt logiška...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ta spiralės lemputė tikrai neturi nuolat degt jei kuri nors žvakė neveikia... Ji dega tik įjungus degimą ant šalto variklio, kai pakaitina, užgesta, kaip ir visur.

 

Pas mane visos žvakės buvo perdegusios, bet lemputė veikdavo įprastai (spiralė nedegdavo visą laiką).

Tas žvakes pakeist tai šiek tiek užsiknisimo yra, ypač porą paskutinių... Aš tai buvau visą reilą nuėmęs, kad būtų paprasčiau, bet kažkas sakė kad ir taip išeina. Tik turėk pasiruošęs įvairių galvučių prailginimų/lanksčių sujungimų - bus paprasčiau.. Dar sakė būna kad kitiem prikepusios tos žvakės būna, tai besukant lieka pusė žvakės variklyje.. Aš kad to išvengčiau, prieš dirbdamas užkaitinau variklį, tada prieš išsukdamas kiekvieną žvakę supurškiau -30'C šalto šoko purškalu (kad pasitrauktų) ir išsisuko lengviausiai; O naujas kai įsukinėjau, sutepiau keraminiu purkštukų tepalu, kad neprikeptų.

 

Nors pirmiausiai tai pasitikrink su testeriu ar lempute, gal tos žvakės (gal ir ne visos) pas tave geros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ta spiralės lemputė tikrai neturi nuolat degt jei kuri nors žvakė neveikia... Ji dega tik įjungus degimą ant šalto variklio, kai pakaitina, užgesta, kaip ir visur.

 

Pas mane visos žvakės buvo perdegusios, bet lemputė veikdavo įprastai (spiralė nedegdavo visą laiką).

Tas žvakes pakeist tai šiek tiek užsiknisimo yra, ypač porą paskutinių... Aš tai buvau visą reilą nuėmęs, kad būtų paprasčiau, bet kažkas sakė kad ir taip išeina. Tik turėk pasiruošęs įvairių galvučių prailginimų/lanksčių sujungimų - bus paprasčiau.. Dar sakė būna kad kitiem prikepusios tos žvakės būna, tai besukant lieka pusė žvakės variklyje.. Aš kad to išvengčiau, prieš dirbdamas užkaitinau variklį, tada prieš išsukdamas kiekvieną žvakę supurškiau -30'C šalto šoko purškalu (kad pasitrauktų) ir išsisuko lengviausiai; O naujas kai įsukinėjau, sutepiau keraminiu purkštukų tepalu, kad neprikeptų.

 

Nors pirmiausiai tai pasitikrink su testeriu ar lempute, gal tos žvakės (gal ir ne visos) pas tave geros.

labai dekui uz info. bet as tik seip klausiu nes man pasirode irgi nesamone del tos spirales veikimo.o gal gali parasyt to purskalo pav,kur atsaldo nes zvakiu keitimas manau netolimoi ateiti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labai dekui uz info. bet as tik seip klausiu nes man pasirode irgi nesamone del tos spirales veikimo.o gal gali parasyt to purskalo pav,kur atsaldo nes zvakiu keitimas manau netolimoi ateiti.

 

Dabar nepasakysiu kokį tiksliai naudojau, nes pasibaigė ir išmečiau, bet atrodo kad šitą:

https://www.stokker.lt/produktas/530947698/rudziu-valiklis-kalteschock-schnell-rostloser-400-ml-presto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.

Iš kart pasakysiu kas padaryta:

- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).

- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.

- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai.

 

Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)?

 

Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą?

 

Klaidų to vožtuvo jokių nemeta..

Pas mane visos tavo bėdos
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar nesutvarkiau, kai garaže laikau, ir jei kuriu bene kasdien, tai bėdos kaip ir nėra.. Bet reiks susitvarkyt.

Kadangi jau daug ką pakeičiau/sutvarkiau, svarstau toliau šiuos dalykus atlikt:

 

1. Kuro slėgio reguliatoriaus keitimas (kur stovi reilo gale).

 

2. Žemo slėgio kuro pompos keitimas.

 

3. Aukšto slėgio kuro siurblio perrinkimas/tarpinių keitimas.

 

 

Daugiau nelabai galiu sugalvot, nes jau nieko dagiau praktiškai neliko..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Mentalistas

Pas mūsų Grandą irgi tas pats, būna, kad tenka su saviškiu prikurinėti po didesnių šalčių, kol užsuka. Panašu, kad kuras grįžta. Kai užsiveda, dirba gražiai, važiuoja irgi be jokių trūkčiojimų, todėl dar esu linkęs abejoti, ar slėgio reguliatorius čia galėtų būti kaltas, nors klaidas patikrinus, rodo vieną su tuo susijusią. Kol šalčių nebuvo, reikėdavo ilgiau pasukti, nei įprastai, bet užsivesdavo visada be kankinimų. Domaso, jeigu atrasi, kame buvo pagrindinė priežastis, pasidalink, daug kam čia manau bus naudinga, nes taip visą džipą perrinkti galima ir vis tiek rezultato nebus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas dar nesiėmiau jokių veiksmų, planuoju kitą savaitę toliau ieškot kame bėdos..

 

Aš irgi buvau pajungęs tiesiai iš stiklainio kurą - žemo slėgio pompa normaliai siurbė, bet velnias žino - gal jai kas atsitinka kai ilgiau pastovi ar pan.

 

Kaip jau minėjau, aš įdėjęs atbulinį vožtuvą iš kart už filtro (ant bako šlangutės), tai pas mane neįmanoma kad kuras grįžtų į baką.

 

Na nežinau kas ar gali būt, visus nesandarumus jau tikrai atrodo sutvarkiau, visas tarpines pakeičiau (tame tarpe ir to slėgio reguliatoriaus rem. komplektą). Tai man peršasi mintis, kad gal tiesiog slėgio iš kart nesukelia, po ilgo stovėjimo? Iš to išeina - kuro siurblys nesandarus, po ilgo stovėjimo prisiurbia kažkiek oro?

 

Na, nežinau ką dar išmąstyt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal pasikartosiu, nes kazkur jau rasiau, o gal kazkam i az rasiau, nebepamenu... su draugo JGC kurimusi beda buvo, diagnostika per zema slegi rode comon raile, zmogelis nauja reguliatoriu pastate (nepigus reikalas), tas pats -beda nedingo, o paskui paaiskejo, kad vienas purkstukas kaltas, kuriant salta per griztama vare atgal kura, tada nesukyla reikiamas slegis comon reile ir nesikuria. kaip atrinkti kuris: nuimt griztamo slangutes ir kuriant ziureti ar nei per viena nevaro kuro atgal, jei varo isimti ir tvarkyti purkstuka.cia galvoju butu pigesnis variantas pasiziureti nei iskart pirkti slegio reguliatoriu ar panasiai  :scratch:  beje jei kam reikes, reguliatorius kurio taip ir nepreike yra pas drauga, manau atsisveikintu su juo uz padoria kaina

Redagavo parazitas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Purkštukai pas mane visi tvarkyti "Autura" dyzelių servise, keisti nauji antgaliai, testuoti ant stendo ir t.t. Nu labai jau nesinori tikėt, kad po viso to dar jie gali būt blogi..

 

Bet jei sakykim nesukyla reikiamas slėgis, tai kodėl taip atsitinka tik pastovėjus mašinai kelias dienas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanyk, kad aš to jau neištyrinėjau :D

 

Jei kuri po dienos pastovėjimo - viskas ok. Jei kuri po dviejų dienų - sekundę-kitą pasuka. Po 4 dienų stovėjimo suka jau kokias 3-4 sekundes. Po savaitės stovėjimo suka mažiausiai 7s, o gal ir ilgiau. Čia vasaros salygom, kai temperatūra mažiausiai 10-15 laipsnių, kai šalta tai dar blogiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Orą gali užgaudyt ir per gražinimo pajungimą ant kuro filtro (gan dažna MB ir VW liga, gydosi statant seno VW dyzeliuko kuro filtrą  ) , per greito jungimo movas ( kas turi opelį su DTi varikliu turėtų žinot kas tai per malonumas) , gali sunkiai kurtis ir dėl nusimušusio nuo teisingo kelio temperatūros daviklio - kompas mato kad variklis šiltas ir duoda komandą išpurkšt mažai kuro, o neteisingų duomenų  kaip gedimo kompas nefiksuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.