Mive Atrašyta Gruodžio 29, 2015 Dalintis Atrašyta Gruodžio 29, 2015 mano vienas kolega turejo mersa su tokiu varikliu, tai kol budavo pliusine temperatura, kurdavosi daugiau maziau normaliai, net demesio nebuvo atkreipes, kad kazkas netvarkoje, vos tik temperatura nukrisdavo iki -10, uzkurti budavo is viso be sansu, net negriebdavo. Buvo kaltas purkstukas, kai atvesdavo, nelaikydavo slegio visame kuro kolektoriuje ir nesikurdavo, arba prie mazesnio minuso sunkiai kurdavosi. Aiksu, gali buti ir tas voztuvelis ant filtro, bet tokiu atveju reiketu ziureti kuro slangas po filtro, jose turetu matytis oro burbulai vaiksciojantys kuriant varikli. Jei burbulu nera, tai su tuo veoztuveliu viskas okTai vat ir sunku pasakyti kol nepraeini beveik visos kuro padavimo sistemos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 4, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2016 Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.Iš kart pasakysiu kas padaryta:- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai. Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)? Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą? Klaidų to vožtuvo jokių nemeta.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Sausio 4, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2016 na mano ir dvi dienas stovejes reikejo siandien ilgiau pasukt poto uzsivede, bet tai gal normalu -13utenoi buvo ryte Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 4, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2016 na mano ir dvi dienas stovejes reikejo siandien ilgiau pasukt poto uzsivede, bet tai gal normalu -13utenoi buvo ryte Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Sausio 4, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2016 Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..cia ir blogiausia ka nezinai gedimo priezasties. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Almis Maverick Atrašyta Sausio 6, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 6, 2016 Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.Iš kart pasakysiu kas padaryta:- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai. Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)? Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą? Klaidų to vožtuvo jokių nemeta..man kazkas panasaus buvo, tai pakeiciau zemo slegio siurbliuka ir viso reilo vamzdeli su abiem davikliais tai dabar lyg viskas ok o viska gavau kaune pas rena 77 taip lyg forume cia jis uzsivadines. netaip bragiai cia dalys kainuoja galima kaitaliot. sita masina smagi tuo kad turi tokiu pasleptu bedeliu tai va nors ka veikt yra kol viska isryskini Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Sausio 7, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2016 Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo.. Kaip su pakaitinimo zvakem? Pas mane buvo identiskai, iki -5 kurdavosi, o zemiau -5 kaip ikalta, nors verk Pakaitinimo zvakiu pakeitimas issprende problema. As senuju net netikrinau, nuvariau i autobrava pakeite uz labai gera kaina ir dar 2m garantija. Keitimo kaina nepriklause tada ar issisuks zvakes ar ne (cia pamastymui kur keist). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 7, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2016 Žvakės buvo pats pirmas dalykas kurias pakeičiau, visas 5, ir patikrinau ar visos gauna srovę.Reikalas tame, kad jei paliksi mašiną kad ir prie +20'C, bet kokias 4-5 dienas, tai bus tas pats, ilgai suks, po to iš kart užsikurs. Ne žvakėse čia problema. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynta Atrašyta Sausio 7, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2016 Mano atvejis kiek sunkesnis, prie jei per naktį lauke pastovi nors prie -5, tai ryte praktiškai neįmanoma užkurt, akumą praktiškai nusodini starterį bedroždamas... Bet kai jau griebia tai iš pirmo sprogimo, tai manau ne kompresija o kuro padavimas. Kuras irgi normalus Neste.Žodžiu čia galvos skausmas man, gerai kad turiu sąlygas +15 garaže laikyt, tai visada užkuriu. Šiltu metų laiku tai šita problema neegzistuoja, nebent mašina stovi 4~5 dienas, tada irgi beveik tas pats. Erzinantis dalyjkas tiesiog, norisi išspręst, bet kad jau idėjos baigiasi, ir pinigus atsibodo kišt ten kur visi specialistai rekomendavo remontuot, o pasirodo kad ne ten bėda buvo..man panasiai buvo-as pakeiciau kuro slanguciu antgaliu gumytes ir viskas baigesi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 7, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2016 man panasiai buvo-as pakeiciau kuro slanguciu antgaliu gumytes ir viskas baigesiJei skaitei mano bėdos pradinį postą, tai būtum pastebėjęs kad aš tai irgi padariau (visiškai visas antgalių gumeles pakeičiau). Almis Maverick dar užsiminė, kad jam irgi taip buvo tai jis keitė žemo slėgio kuro pompą, bei reilo slėgio reguliatorių - galvoju gal čia bėda.. Slėgio reguliatorius tai turbūt mestų klaidą, bet žemo slėgio pompa jei pavargus, tai gal ir gali būt logiška... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 gal ne i tema,kas keitet jgc2.7 pakaitinimo zvakes ar tiesa jai nors viena zvake nekaista dega ant skydelio ta spirale.man vienam servize sake mersam dega jai nekaitina zvake.o 2.7crd kaip merso variklis.ar cia nesamone. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 Na, ta spiralės lemputė tikrai neturi nuolat degt jei kuri nors žvakė neveikia... Ji dega tik įjungus degimą ant šalto variklio, kai pakaitina, užgesta, kaip ir visur. Pas mane visos žvakės buvo perdegusios, bet lemputė veikdavo įprastai (spiralė nedegdavo visą laiką).Tas žvakes pakeist tai šiek tiek užsiknisimo yra, ypač porą paskutinių... Aš tai buvau visą reilą nuėmęs, kad būtų paprasčiau, bet kažkas sakė kad ir taip išeina. Tik turėk pasiruošęs įvairių galvučių prailginimų/lanksčių sujungimų - bus paprasčiau.. Dar sakė būna kad kitiem prikepusios tos žvakės būna, tai besukant lieka pusė žvakės variklyje.. Aš kad to išvengčiau, prieš dirbdamas užkaitinau variklį, tada prieš išsukdamas kiekvieną žvakę supurškiau -30'C šalto šoko purškalu (kad pasitrauktų) ir išsisuko lengviausiai; O naujas kai įsukinėjau, sutepiau keraminiu purkštukų tepalu, kad neprikeptų. Nors pirmiausiai tai pasitikrink su testeriu ar lempute, gal tos žvakės (gal ir ne visos) pas tave geros. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 Na, ta spiralės lemputė tikrai neturi nuolat degt jei kuri nors žvakė neveikia... Ji dega tik įjungus degimą ant šalto variklio, kai pakaitina, užgesta, kaip ir visur. Pas mane visos žvakės buvo perdegusios, bet lemputė veikdavo įprastai (spiralė nedegdavo visą laiką).Tas žvakes pakeist tai šiek tiek užsiknisimo yra, ypač porą paskutinių... Aš tai buvau visą reilą nuėmęs, kad būtų paprasčiau, bet kažkas sakė kad ir taip išeina. Tik turėk pasiruošęs įvairių galvučių prailginimų/lanksčių sujungimų - bus paprasčiau.. Dar sakė būna kad kitiem prikepusios tos žvakės būna, tai besukant lieka pusė žvakės variklyje.. Aš kad to išvengčiau, prieš dirbdamas užkaitinau variklį, tada prieš išsukdamas kiekvieną žvakę supurškiau -30'C šalto šoko purškalu (kad pasitrauktų) ir išsisuko lengviausiai; O naujas kai įsukinėjau, sutepiau keraminiu purkštukų tepalu, kad neprikeptų. Nors pirmiausiai tai pasitikrink su testeriu ar lempute, gal tos žvakės (gal ir ne visos) pas tave geros.labai dekui uz info. bet as tik seip klausiu nes man pasirode irgi nesamone del tos spirales veikimo.o gal gali parasyt to purskalo pav,kur atsaldo nes zvakiu keitimas manau netolimoi ateiti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 labai dekui uz info. bet as tik seip klausiu nes man pasirode irgi nesamone del tos spirales veikimo.o gal gali parasyt to purskalo pav,kur atsaldo nes zvakiu keitimas manau netolimoi ateiti. Dabar nepasakysiu kokį tiksliai naudojau, nes pasibaigė ir išmečiau, bet atrodo kad šitą:https://www.stokker.lt/produktas/530947698/rudziu-valiklis-kalteschock-schnell-rostloser-400-ml-presto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 Dabar nepasakysiu kokį tiksliai naudojau, nes pasibaigė ir išmečiau, bet atrodo kad šitą:https://www.stokker.lt/produktas/530947698/rudziu-valiklis-kalteschock-schnell-rostloser-400-ml-prestodekui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ryšard Atrašyta Sausio 13, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2016 Norėjau paklaust, kas dar gali būt - ilgai suka ir po to iš kart griebia ir užsikuria. Taip būna kai mašina pastovi kokias 3~4 dienas, jei šaltyje iš vis amen.Iš kart pasakysiu kas padaryta:- kuro šlangutės/vamzdeliai ir jų žiedinės tarpinės pakeistos naujom (tom žaliom).- įdėtas paprastas kuro filtras be tų vožtuvėlių, kur tik įėjimas/išėjimas ir viskas, plius ant iš bako ateinančios šlangutės pastatytas vienpusis vožtuvas kad kuras nenukristų į baką.- pilnai restauruoti visi purkštukai, nauji Bosch antgaliai, pakeistos naujos varinės tarpinės, nauji tempiami varžtai. Kaip suprantu lieka kuro siurblys, ar dar gali būt koks vožtuvas, pvz. tas kur ant railo galo stovi (pressure control valve)? Kartą pastebėjau tokį dalyką - paprastai kuro siurblys lyg ir atrodo sausas, bet po vieno tokio ilgo sukimo (porą sukimų po kokias 7s, kol užsikūrė) pažiūrėjau į kuro siurblį ir jis buvo pašlapęs. Keistumas tame, kad jei mašina ilgai nestovi ir kuri kasdien, tai siurblys lieka sausas. Ar gali taip būt kad siurblys pumpuoja slėgį ir kažkur sistemoj neatidaro kokio vožtuvo ir to pasekoje pramuša kurą per siurblio tarpines? Gal būtent tas railo vožtuvas ir reguliuoja tą reikalą? Klaidų to vožtuvo jokių nemeta..Pas mane visos tavo bėdos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 13, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2016 Dar nesutvarkiau, kai garaže laikau, ir jei kuriu bene kasdien, tai bėdos kaip ir nėra.. Bet reiks susitvarkyt.Kadangi jau daug ką pakeičiau/sutvarkiau, svarstau toliau šiuos dalykus atlikt: 1. Kuro slėgio reguliatoriaus keitimas (kur stovi reilo gale). 2. Žemo slėgio kuro pompos keitimas. 3. Aukšto slėgio kuro siurblio perrinkimas/tarpinių keitimas. Daugiau nelabai galiu sugalvot, nes jau nieko dagiau praktiškai neliko.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Mentalistas Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Pas mūsų Grandą irgi tas pats, būna, kad tenka su saviškiu prikurinėti po didesnių šalčių, kol užsuka. Panašu, kad kuras grįžta. Kai užsiveda, dirba gražiai, važiuoja irgi be jokių trūkčiojimų, todėl dar esu linkęs abejoti, ar slėgio reguliatorius čia galėtų būti kaltas, nors klaidas patikrinus, rodo vieną su tuo susijusią. Kol šalčių nebuvo, reikėdavo ilgiau pasukti, nei įprastai, bet užsivesdavo visada be kankinimų. Domaso, jeigu atrasi, kame buvo pagrindinė priežastis, pasidalink, daug kam čia manau bus naudinga, nes taip visą džipą perrinkti galima ir vis tiek rezultato nebus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Frajeris Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 pas mane taip daros pajungus tiesiai kad is bakelio penkialitrio imtu kura viskas gerai kurias tik sujudinus starteri ten prie bako yra kokios greitos jungtys ar kas kur ieskot problemos? filtras idetas paprastas su voztuvais ant slanguciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Kol kas dar nesiėmiau jokių veiksmų, planuoju kitą savaitę toliau ieškot kame bėdos.. Aš irgi buvau pajungęs tiesiai iš stiklainio kurą - žemo slėgio pompa normaliai siurbė, bet velnias žino - gal jai kas atsitinka kai ilgiau pastovi ar pan. Kaip jau minėjau, aš įdėjęs atbulinį vožtuvą iš kart už filtro (ant bako šlangutės), tai pas mane neįmanoma kad kuras grįžtų į baką. Na nežinau kas ar gali būt, visus nesandarumus jau tikrai atrodo sutvarkiau, visas tarpines pakeičiau (tame tarpe ir to slėgio reguliatoriaus rem. komplektą). Tai man peršasi mintis, kad gal tiesiog slėgio iš kart nesukelia, po ilgo stovėjimo? Iš to išeina - kuro siurblys nesandarus, po ilgo stovėjimo prisiurbia kažkiek oro? Na, nežinau ką dar išmąstyt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nivadiesel Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 (redaguota) gal pasikartosiu, nes kazkur jau rasiau, o gal kazkam i az rasiau, nebepamenu... su draugo JGC kurimusi beda buvo, diagnostika per zema slegi rode comon raile, zmogelis nauja reguliatoriu pastate (nepigus reikalas), tas pats -beda nedingo, o paskui paaiskejo, kad vienas purkstukas kaltas, kuriant salta per griztama vare atgal kura, tada nesukyla reikiamas slegis comon reile ir nesikuria. kaip atrinkti kuris: nuimt griztamo slangutes ir kuriant ziureti ar nei per viena nevaro kuro atgal, jei varo isimti ir tvarkyti purkstuka.cia galvoju butu pigesnis variantas pasiziureti nei iskart pirkti slegio reguliatoriu ar panasiai beje jei kam reikes, reguliatorius kurio taip ir nepreike yra pas drauga, manau atsisveikintu su juo uz padoria kaina Redagavo Sausio 16, 2016 parazitas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Purkštukai pas mane visi tvarkyti "Autura" dyzelių servise, keisti nauji antgaliai, testuoti ant stendo ir t.t. Nu labai jau nesinori tikėt, kad po viso to dar jie gali būt blogi.. Bet jei sakykim nesukyla reikiamas slėgis, tai kodėl taip atsitinka tik pastovėjus mašinai kelias dienas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nivadiesel Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 gal tiesiog sutapimas, kad bandai kurti po keliu dienu, gal tas pats butu ir kuriant kita diena? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Nemanyk, kad aš to jau neištyrinėjau Jei kuri po dienos pastovėjimo - viskas ok. Jei kuri po dviejų dienų - sekundę-kitą pasuka. Po 4 dienų stovėjimo suka jau kokias 3-4 sekundes. Po savaitės stovėjimo suka mažiausiai 7s, o gal ir ilgiau. Čia vasaros salygom, kai temperatūra mažiausiai 10-15 laipsnių, kai šalta tai dar blogiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Orą gali užgaudyt ir per gražinimo pajungimą ant kuro filtro (gan dažna MB ir VW liga, gydosi statant seno VW dyzeliuko kuro filtrą ) , per greito jungimo movas ( kas turi opelį su DTi varikliu turėtų žinot kas tai per malonumas) , gali sunkiai kurtis ir dėl nusimušusio nuo teisingo kelio temperatūros daviklio - kompas mato kad variklis šiltas ir duoda komandą išpurkšt mažai kuro, o neteisingų duomenų kaip gedimo kompas nefiksuoja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar