Pereiti prie turinio

land cruiser 120


Rekomenduojami pranešimai

pamiršai pridurti litro kainą.... ir kiekį kiek benzui ir kiek dyzeliui reikia... Tokvila dar ne rodiklis, jie savo interesus turi... va paskui ir gryžta mašinukai į servisą remontuotis... :) o pasidomėk elementariai - skirtingai nuo važiavimo sąlygų ir krūvio varikliui - skirtingi ir intervalai keitmo... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ne vietoje, bet ir aš preidamas pro šalį , mestelsiu repliką:

- Mūsų (visureigininkų) sąlygom, priklausomai nuo apkrovų, reikia keisti kas 5000 - 9000 km, o kartais , neturint kas veikt, pakeist ir visur tepalus, kas 10 000 - 13 000 km. va čia gaunasi, kad kalbant apie visureigį, jokie kiti standartai negalioja. turi "džipą", tai ir išlaikyk jį, kaip žem. ūk. techniką, nu nebent jau atsargiai, asfaltuku, neviršijant 70km/h važiuoji :D :wink: .

 

p.s. Dyzelis brangiau ekspluatuojasi, nei benzas.... jeigu kas Jam palūžta kuro sistemoje, jei idealu viskas, tai manau lygiosios del brangumo.

man asmeniškai mano dyzeliokas mane tenkina, lakstau kaip su benzininiu :), o pelkėje , kaip su dyzeliniu :)... ir valgo 9,5l/100km. rėmas 87m., variklis- 98 m., o kuro sistema 2009 m :) (čia aš sumerkiau nepagailėjęs ir vistiek 10 kartų mažiau gavosi, nei digitalinių variklių kuro sistema )

 

p.s. II dyzelis kuo jaunesnis, tuo jo detales kuro sistemos brangesnės, pvz.:

MP III kuro siurblio kaina yra 14 000 naujo, 4500 seno, be garantijos :D

 

 

 

... :mrgreen:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ple, suauge vyrai o šūdą malat, nusipirkit ta benzą (4,7 litro)ir pasivažinėję puse metų (jei nemastot galva) tada parašysit ar nebankrotavot (neskaitant tų kuriems lyšnas limonas kišenės neplėšo, ir kuro įmonė nekompensuoja)... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Senesniuose modeliuose tepalai dyzeliniam motorui buvo keičiami du kart dažniau, negu benzininiame motore.

Dar senais laikais Vokietijoje - įmeti į automatą 2 markes, ištrauki tepalo matuoklį, vietoje jo statai automato siurblio vambzdelį ir išsiurbi tepalą. Tada užpili naują tepalą.

Taip pigiai kas 10 000 km vieną kartą keiti tepalo filtrą ir du kartus keiti tepalą. Mano draugas vokietis taip ir darydavo visiems firmos dyzeliniams motorams.

Net automobilių instrukcijose taip rekomenduodavo.

 

 

Įdomu koks ten tepalas būdavo, nes 2 markės tai net ir tais laikais buvo nerealiai pigu :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meris na sviazi... :) manai visad būnu prie kompo jei jis ir prijungtas prie forumo ? :)

 

Keičiu du kart į metus, rudenį ir pavasarį, praktiškai pribėga po 5-6 tukst.km... varikliui, o tiltuose kartą per metus arba po dažnų brastų jei reikia... Mano logika paprasta - netepsi-nevažiuosi :) todėl netaupau šioi vietoj...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labas vakaras... ot ir nebrangiau dizelis, kas 20 t km rekomend. ir kuro vidutiniskai 10 :)

 

Centrifugal Filter Design allows 12,000 Miles Between Oil Changes

In order to reduce cost of ownership and beneficial environmental effects an innovative approach has been taken to oil filtration on Td5. In addition to a conventional full-flow paper element primary filter, it also has a secondary centrifugal filter. Although this type of filter is well respected in such applications as large marine engines, this is the first time it has been scaled down for use in a vehicle of this size. It is mounted in a small ‘pot’ by the exhaust manifold, and the centre canister is spun up to as much as 15,000 rpm by two fine oil jets. Particles down to 3 microns or less are retained on the inner wall of the canister, which is replaced every 20,000 km (12,000 miles). So effective is this device that the oil change intervals are also 20,000 km (12,000 miles) and the primary filter element lasts for 60,000 km (36,000 miles). This makes a major contribution to long engine life, customer convenience, reduced cost of ownership and significant benefits to environmental impact. The housing between the two oil filters contains a thermostatically-controlled oil cooler, which transfers heat to the cylinder block water jacket.

 

ir man TLC patinka...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.